saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over saake shop.

saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Deze score is berekend op basis van 3 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,2

J van der Zeijde 14-05-2011

Een goed product.
Zeer snelle levering.
Doormiddel van e-mail wordt je op de hoogte gehouden.
Kortom geweldig.

PHL1972 14-05-2011

Gistermiddag een vraag gesteld per mail. Binnen een paar minuten een bevredigend antwoord! Om 16.00u nog de bestelling gedaan en geheel volgens belofte vandaag geleverd. Goed verpakt en keurig verzonden! Ruim boven verwachtingen gelet op eerdere bestellingen bij andere aanbieders. Ik kan daarom SaakeShop bij iedereen aanraden!

Yahia Hulsberg 13-05-2011

Zolang ik bestellingen plaats bij Saakeshop ben ik erg tevreden over kwaliteit van producten, levering etc..
Zelfs die ene keer dat een product me niet beviel werd alles keurig afgehandeld. Aanrader!

Hevo 07-05-2011

duidelijke site; overzichtelijk en snelle levering

brutus2000 07-05-2011

ik ben vooral verrast door de snelle afhandeling (bestellen, betalen en leveren), echt klasse. ik denk dat ik nog wel vaker een bestelling plaats

Ph.H.Pieterse 10-04-2011

Had al eerder wat gekocht bij de Saakeshop. Dit maal een oplader voor mijn IPad. Rappe levering en alles keurig verpakt. Zat ook nog zo'n velletje bij om je scherm te beschermen en ontspiegelen. Op de eerste zaten een soort van vette pukkeltjes. Lukte dus niet om netjes te appliceren. Stuurde hen even een mailtje om dat te laten weten. Was al niet meer in de verwachting dat een Nederlandsbedrijf aan aftersales doet. Saakeshop dus wel. Kreeg zomaar en gratis een nieuwe! Heel goed Saakeshoppers! Tot de volgende deal.

LoBa 22-03-2011

Prima kwaliteit, en zeer snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

Don-P 18-03-2011

Had vanmiddag tot nu aan toe even geen tijd om u netjes te bedanken voor de prima service.

Overigens zou ik uw klantvriendelijke site ‘SAAKE-Shop’uitkiezen als u mee zou doen aan webwinkel van het jaar.

Nergens staan bij u ' verborgen' kosten zoals bij een collega webwinkel, die ik sinds vandaag uit mijn favorieten op mijn computers en laptop heb gewist.

Daarnaast bent u zeer klantvriendelijk en ook héél goed bereikbaar via de telefoon - tegen een zeer schappelijk beltarief - als er van mijn kant vragen/opmerkingen zijn.

U nam zelfs de moeite om mij het gebruik van een remote control voor een Canon spiegelreflexcamera uitgebreid via de telefoon uit te leggen.

Daarbij nam u alle tijd en dat vind ik geweldig in deze haastige maatschappij. Zelfs op mijn vraag of u mij even wilde bellen omdat ik met een telefoon zonder speaker belde, gaf u direct gehoor. GEWELDIGE SERVICE!

Emil Rusche 16-03-2011

Accu voor de HF100 van Canon.
Snel geleverd en werkt perfect ook de accu duur wordt prima weergegeven. zeer te vrede.

Roger 1965 15-03-2011

Supersnel geleverd en goed verpakte producten en bij iedere nieuwe aankoop krijg je ook nog een leuke korting voor de volgende aankoop te gebruiken

avian 05-03-2011

Het is altijd fijn als een bestelling snel en goed geleverd wordt.
Het is nog fijner als de aftersales behandeling goed en soepel verloopt.
En dat is bij saake shop zeker prima op orde!
Nadat bleek dat de geleverde sandisk kaartjes niet goed bleken te werken met mijn camera werden deze zonder problemen omgeruild voor andere en was het probleem opgelost.
Prima service

Drakenj37 04-03-2011

Prima shop, snelle en correcte levering. Site uitermate duidelijk en alles snel te vinden

Hans koopt bij Saake shop 03-03-2011

Gisteren besteld vandaag al alles ontvangen. Het was goed verpakt. Ook toen ook vooraf vragen had werd meteen via mail geantwoord.
Ik heb al meerdere keren besteld bij Saake-shop.
Ik heb er gewoon een goed gevoel bij om bij hun te bestellen.
Een echte aanrader dus!!!

gerard niks 03-03-2011

overzichtelijke website
goede feedback via mail over stand van zaken bestelling/aflevering/faktuur e.d
zeer snelle levering

Annie69 01-03-2011

De ene dag besteld. De volgdende dag al in huis. Zonder problemen. Alles in goede staat ontvangen.

Wimnegentienvijfenvijftig 23-02-2011

Sakeshope had de beste aanbieding en de levering was echt snel, de volgende dag binnen.

rwaver 19-02-2011

snelle afhandeling, ze doen wat ze zeggen. Ook een misverstand mijnerzijds goed opgepakt.

Hans v.d Langkruis 19-02-2011

Vrijdagmiddag 15.00 besteld en Zaterdag via TNT om 12.00 uur in huis

Ber Mekes 17-02-2011

Gisteren om 16.15 uur besteld. vandaag om 13.30 uur bezorgd.Prima hoor.

DickdW 13-02-2011

Zondag besteld, maandag een bevestiging gekregen van de verzending en dinsdag in huis. Perfect.

Matty Tans 12-02-2011

Ik ben zeer tevreden over het vlot en correcte verloop van de aankoop van een Accu NP-FV70 en Reislader voor Sony NP-FV accu serie voor mijn Sony HDR-CX350VE Camcorder bij Saake shop .

Hulzinga 11-02-2011

Verschillende keren iets besteld, en elke keer
uitstekende constante service.
Vandaag besteld morgen in huis.
Goed en goedkoop, ga zo door.

Mijn slogan is dan ook:
Koop je iets bij Saake shop,
altijd goed en nooit een flop.

Coen02 10-02-2011

Van tevoren: direct antwoord op mijn vraag. Na bestelling: vlotte levering.

Wouter-sr 07-02-2011

Voor het eerst wat besteld, maar was aangenaam verrast door de zeer duidelijke en complete site. Snelle reactie. Vrijdags besteld, Zaterdag met de post in huis. Klasse!

dhr. Top 05-02-2011

UV filter voor mijn nieuwe camera besteld, werd prima op tijd bezorgd, en veel goedkoper dan in de winkel.

Frajoz 04-02-2011

Perfect geregeld, snelle bezorging, ook nadat een product uitverkocht was meteen een bericht dat het wat langer duurde maar toch de volgene dag het bestelde in huis.
Zo moest iedere webshop zijn.

havaden 02-02-2011

Snel en voordelig,zo moet het eigelijk bij iedereen.

Herne 01-02-2011

Bijzonder snel, goed verpakt verzonden. Duidelijke verkoopvoorwaarden. Makkelijke navigeerbare website. Groot en voordelig assortiment. Top!

Mieke.B. 01-02-2011

Goede en snelle communicatie.
Snelle levering.

Erica G 01-02-2011

supersnel geleverd, binnen 1 dag
juiste specificaties makkelijk te vinden zodat ik de juiste oplader snel vond op de site

Antoine Rocourt 29-01-2011

Overzichtelijke website. Snelle en correcte levering. Even zoeken naar leveringsvoorwaarden en kosten / afhaalmogelijkheden, maar ook die waren uiteindelijk duidelijk vermeld.

PeppesPizzapie 29-01-2011

Perfecte en hele snelle service. Vandaag besteld morgen in huis. Zeer goede klantenservice, alleen jammer dat die per email sneller werkt dan per telefoon.
Had zelf bij de bestelling een stomme fout gemaakt. Werd zonder problemen en razendsnel opgelost! Hulde!

boukje390 29-01-2011

Extreem goede service. Op mijn mail met een vraag naar welk product ik het beste kon kopen kreeg ik prompt een volledig en helder antwoord. Het product dat ik wilde was niet op voorraad maar de shop reserveerde een exemplaar en stuurde een mail toen ik weer kon bestellen. (Dat maakte het weer goed dat ik niet via de website kon reserveren.) Kreeg ook een kortingcode. Levering alle keren meteen de volgende dag.

JP Dijkstra 29-01-2011

Zeer snelle levering bij iDeal-betaling. je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Erg prettig om zaken mee te doen.

Leemburg 28-01-2011

Goedkoopste prijs. Je wordt via e-mail op de hoogte gebracht van de status van je aankoop. Zeer snelle levering. Saake-shop maakt waar wat ie beloofd. Prima!

PWF 26-01-2011

overzichtelijke duidelijke site
vlotte levering
interssantproduct (oplader voor panasonic s005e/bcc12 accu)

unclehens 24-01-2011

Prima webshop > goed verzorgd > duidelijke beschrijving > helder > bestelling loopt ook soepel > levertijd echter niet zoals vermeld, er stond de volgende dag bezorgd, dit was echter 3 dagen later, maar goed liever zaken doen met een betrouwbaar adres en dat ietsje later > goed verpakt > kortom SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Wim Kallewaard 24-01-2011

Ik gebruik deze webshop al lang en beveel het ook iedereen aan. Goede prijzen, goede kwaliteit en snelle levering. Een dikke tien

JT68 23-01-2011

Makkelijke en overzichtelijke website. Prijzen zijn correct. Kreeg zelfs nog gratis een setje opgeladen oplaadbare AA batterijen erbij. Donderdag besteld, vrijdag geleverd. Geweldig!!!

Henk Groen 1949 21-01-2011

overzichtelijke webshop met originele en vervangende batterijen. Al meer dan een jaar voldoen de vervangende exemplaren net zo goed als de originelen. Daarnaast heeft de shop een zeer snelle reactie op vragen. Meestal binnen enkele uren heb je antwoord en de levering is conform de afspraken. Voor mij een van de bste shops en ik doe zaken met zowel Nederlandse als Franse webshops.Supershop, uitermate betrouwbaar.

Rinus42 20-01-2011

Op de overzichtelijke site gevonden de "Wrap-up compact" een slimme uitvinding: een flap om je compactcamera te beschermen. Uiteraard betaald met iDeal. Om 11.03 u de orderbevestiging, om 13.44 u bericht van verzending en binnen 24 uur in de brievenbus. Vlotter kan niet!Aftersales? Geen idee, nog nooit nodig gehad.

I. van Iersel 20-01-2011

Uitstekende service
Goed advies
Makkelijke betaling
EN .... de goedkoopste!

aanrader!

dick baarsen 19-01-2011

Zaterdag besteld, dinsdag afgeleverd! Prima toch?

strijboc 15-01-2011

Snelle levering en uitermate scherp geprijsd artikel.

anthroopos 14-01-2011

zeer snelle en correcte levering, geleverde goederen exellente kwaliteit, zeer tevreden, een aanrader

M.Sandee 12-01-2011

Gisteren bestelling geplaatst en vandaag geleverd !
Prima site en top qua bezorging.
Kunnen vele een voorbeeld aan nemen.
Bij een volgende bestelling zou ik direct weer naar de site gaan.

Ga zo door.

close-up 11-01-2011

Goede prijs-kwaliteitverhouding, zeer snelle levering.

Annelie_S 06-01-2011

Snelle levering, prima service.

bakker270259 05-01-2011

snel,goed en perfect afgeleverd
ga zo vooral door
bedankt en tot de volgende keer

eagle19 05-01-2011

Zeer snelle en zeer goed verpakte bestelling van mijn Panasonic VW-ACK180 Starters Kit.
Deze kit ,bestemd voor mijn Panasonic SD60 camcorder, was bij Saake-shop.nl veruit de goedkoopste.
Extra accu + accu oplader + hele mooie tas voor een heel super prijsje.
Bij Saake-shop kom ik terug..zeker weten !!