saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over saake shop.

saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Deze score is berekend op basis van 3 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,2

Mirarie 06-07-2011

Scherpe prijzen.
Bestelling een dag later binnen als website belooft, maar dat kan ook aan TNT hebben gelegen.
Bestel een volgende keer weer bij Saake Shop.

Mooi wark 04-07-2011

Diverse keren en bestelling geplaatst die na de snelle bevestiging van de orders correct en snel werden geleverd. Ook een 'dubbele' bestelling (foutje mijnerzijds) werd na telefonisch en e-mail contact snel en correct hersteld.
Kortom prima webwinkel waar je met vertrouwen een bestelling plaatst!

Bob tH 04-07-2011

Tot nu toe bij geen enkele bestelling problemen ondervonden, altijd snelle levering en volgens de afspraken. Laatst ook nog vragen gesteld via de e-mail over een gekocht product waar wat onduidelijkheden over waren, ik kreeg supersnel bruikbare antwoorden. Dikke pluim!

theeke 02-07-2011

hallo levering klopt precies.was mooi optijd zoals op de site staat vermeld.maar hoop ook dat ze lang mee gaan

Peter1943 02-07-2011

vrijdag om 15.00 uur besteld, zaterdagochtend 9.30 uur door TNT afgeleverd. Geweldig!!

doubleU28 02-07-2011

Door een -niet aan te rekenen- error tijdens het betaalproces was mijn bestelling niet doorgekomen.
Saake heeft dat ontdekt en zelf contact gezocht.
Als compensatie voor het ongemak kreeg ik een acculader voor nop erbij.
Wat je noemt aftersales! Heel netjes afgehandeld

J.Bischoff 01-07-2011

Duidelijke omschrijving van producten op website, prime prijzen, correctte en snelle levering.

Ray42 01-07-2011

---------- Update review 01-07-11 ----------

Na een onfortuinlijk misverstand i.v.m. een laatste aankoop had ik een ietwat twijfel opgedaan maar de heer Jansen heeft het uiteindelijk toch keurig voor mij op weten te lossen en vandaar kan ik wederom erg positief zijn omtrent mijn ervaringen met de Saake Shop, de levering verloopt altijd bijzonder snel en ook de aftersales zijn zonder meer uitstekend te noemen.

---------- Eerdere review 28-06-11 ----------

Na verschillende batterijen bij deze winkel te hebben gekocht besloot ik om er ook een oplader te bestellen gezien de uitstekende ervaringen met de koop van de batterijen. Na de oplader in bezit te hebben gekregen ben ik eens gaan zoeken op het merk en het type (dit had Saake shop niet vermeld op hun produktpagina) en kwam er via die wijze achter dat exact dezelfde oplader die bij SaakeShop 37 euro excl. verzendkosten heeft gekost slechts 16 euro kost bij een concurerende webshop. Dat kan nooit kloppen dacht ik dus besloot ik eens te bellen naar het 0900 telefoonnummer dat zou staan voor hun klantenservice.

Vervolgens heb ik netjes gevraagd waarom deze oplader bij hen meer dan 20 euro duurder was als bij een andere aanbieder waarop de mevrouw aan de andere kant van de lijn te kennen gaf dat ik een email moest sturen naar hun emailadres met deze vraag. Ik heb meteen een email gestuurd waarin ik te kennen heb gegeven gecompenseerd te willen worden voor het veel te duur betaalde object want had ik geweten wat het exacte typenummer en kenmerk was had ik het 21 euro goedkoper gehad. Uiteraard heb ik geen antwoordt op mijn email teruggehad en de oplader terugsturen gaat ook niet want ik heb de doos weggegooid na een eerste succesvolle oplaadsessie. Ik heb vertrouwd op deze webwinkel maar ik zal er nooit meer iets bestellen na dit avontuur.

roos6 30-06-2011

Overzichtelijke website, leveren zoals afgesproken snel, producten prima met goede prijzen.
Zal er zeker opnieuw bestellen.

wandalientje 25-06-2011

Ik heb eens eerder een accu voor een fototoestel gekocht en kreeg deze de andere dag en deze werkt perfect. Nu we een duurdere camera hebben heb ik dan ook weer een extra accu en sd-kaartje gekocht. Veel goedkoper en de service is Top! Ik kreeg zelfs een kortingscode voor een volgende bestelling.

Nico1966 23-06-2011

Betrouwbaar en snel.
Ik kreeg gelijk reactie op mijn vraag.
De bestelling werd gelijk verstuurd en ontvangen.

vladdermuis 22-06-2011

Meerdere malen duurdere SD kaarten en diverse camera accu's aangeschaft bij deze winkel. Altijd geleverd volgens de voorwaarden. Nog geen enkel probleem ondervonden. Prima zaak, prima prijzen en snelle levering.

BLUEBANDIT 20-06-2011

De tweede bestelling al bij deze shop en vlotte afhandeling en levering.bij de vorige levering van de batterijen die ik toen bestelde idem.
Zal in de toekomst als ik iets dergelijks nodig heb er zeker nog een bestelling plaatsen.

Explorer100 20-06-2011

Goede service, attent en zeer behulpzaam.
Wanneer artikel is uitverkocht en later weer binnenkomt
krijg je een herinnerings-email.

Gerben Atema 1932 19-06-2011

Deze zaak biedt een supersnelle levering en zijn zeer
coulant bij omruilen of terugname van een artikel.
Bij dit laatste wordt het betaalde bedrag direkt
teruggestort! Zo durf je nog eens wat te bestellen!

Mario Van de Velde 18-06-2011

gisterenmorgen mail gestuurt,vrij vlug antwoord en professioneel advies gekregen van Bastiaan

dan bestelling geplaatst en betaald via KBC bank vanuit Belgie naar hun Kbc rekening vlot verlopen
gisterenavond nog verzonden en deze middag kon ik het materiaal reeds gebruiken

dus kortom een zeer vloote verwerking van de bestelling

groetjes,

een tevreden klant uit Belgie

Manu07 18-06-2011

Prima web winkel, spijtig dat er 5% bij komt als je met paypal betaald.

Rosendaal Jo van 18-06-2011

Levering/betaling met IDEAL, EN PRODUCTEN ALLES IS NAAR
WENS VERLOPEN.
Daarom krijgt SAAKESHOP VAN MIJ 'N DIKKE VOLDOENDE.(10)

robert1066 16-06-2011

Prima gegaan. Bestellen, meteen bericht dat de bestelling gedaan is en via email op de hoogte gehouden over de levering

jolie1970 16-06-2011

Hele duidelijke site en vragen via Email worden heel snel beantwoord (zelfde dag vaak).
Ben zeeeeeeeeeeeeeeeer tevreden !!!

cedero 16-06-2011

's morgens besteld de volgen dag met de middag postbestelling in huis. Product volgens de specificatie's geleverd. Prima gedaan

G.J. Knijf 15-06-2011

Ondanks de feestdagen snel geleverd. Prijsstelling echter niet concurrerend. Verpakking sober maar afdoende. Helaas ontbreekt paklijst en/of factuur.

Set Vexy Photography 15-06-2011

Saake Shop is goedkoop heeft een groot aanbod en heeft een hele goede service. Heb hier al vaak aankopen gedaan en als er problemen zijn wordt alles subliem opgelost, ook hebben ze hele toffe acties!

SOKRTW 15-06-2011

INFORMATIE OVER GEKOCHT PRODUCT WAS MIJ NIET DUIDELIJK GENOEG.
CONTACT OVER HULP PER MAIL WERD BINNEN ENKELE MINUTEN BEANTWOORD.

W.Klein 13-06-2011

Vrijdaagmiddag 15.00 uur besteld. Zaterdagmorgen 10.00 uur bezorgd.Voor 2011 een ongekende weelde. BRAVO !!!

Harry v.d. Enden 13-06-2011

Product was in eerste instantie niet meer verkrijgbaar.
Kon hem nabestellen. Prima communicatie per e-mail.
Zeer correcte behandelingen afhandeling.

Co de blijde vogel. 11-06-2011

Verschillende keren besteld, ook innovatieve producten waarbij ik in eerste instantie aan de werking en het gebruiksgemak twijfelde (bijvoorbeeld oplader voor gewone batterijen). Altijd goede kwaliteit en de producten doen wat de website beloofd. Prijstechnisch gunstig (anders bestel ik er niet en ga ik naar een winkel), lage verzendkosten en snelle afhandeling. Kortom, een genot om zo op internet te kopen.

Piet van Kroonenburg 10-06-2011

Heb al meerdere malen aankopen bij deze winkel gedaan en mijn indrukken zijn zeer goed. Snelle levering, nooit problemen.

Cozeboos 10-06-2011

Deze zaak wordt geleid door een uitermate kundig en snel-reagerend team. Op vragen krijg je meteen antwoord en advies. Levering is, zoals beloofd; vóór 16.30 besteld is de volgende dag in huis.
Ook zijn de prijzen over het algemeen lager dan ergens anders.

Ronald6464 08-06-2011

duidelijke info over snelle levering !

M. Sandt 08-06-2011

Op Tweakers.net als een van de weinige met een lage prijs voor dit product. De snelle levering én de lage prijs betekent voor mij in de toekomst weer een bezoek aan deze webshop!

Rob Kleijn 08-06-2011

Geweldig duidelijke website met goede zoekfunctie. Prijs prestatie in prima verhouding. Perfecte mailcommunicatie. Snelle levering.

J. Smith 07-06-2011

Prima site en producten zijn eenvoudig te selecteren. Informatie is meestl voldoende om keuze te kunnen maken. prijzen zijn concurrerend. Betling eenvoudig en voldoende keuze. Levering snel, goed verpakt en conform bestelling en toezegging. Emailbegeleiding tijdens levering is adequaat. Al meerdere bestellingen geplaatst en steeds snel geleverd. Betrouwbaar.

Rob Meenderink 06-06-2011

Prima winkel met zeer goede after sales.
Ik had de verkeerde accu besteld, zonder problemen binnen 2 dagen omgeruild. Perfect ik kom zeer terug!

Little Bear 04-06-2011

Snel, gemakkelijk en goedkoop! Wat wil je meer?
Hartelijk dank!

Frans Verkerk 02-06-2011

Duidelijke site.
Goede info ook over de nieuwste typen etc.
Snelle levering.
Goede prijsstelling.
Kortom : PRIMA

Arie Leibbrand 01-06-2011

Batterijen en opladers besteld snel en keurig verzorgd thuis gekregen

stan666 31-05-2011

Snelle reactie op bestelling, en net zo snel de levering van de artikelen.
Ook goedkoper in vergelijking met grote fotowinkels, dan is de keuze snel gemaakt.
Alles prima!!!!!!

cabanon 28-05-2011

Perfect bedrijf. Ik doe hier al vele jaren zaken mee. Altijd bereikbaar en uitermate correct! Een parel voor onze economie!

Jan-2305 24-05-2011

Ik heb het product 23-5-2011 besteld,
De volgende dag is het bij mij afgeleverd,supersnel.
Ik ben zeer tevreden, ik zal zeker mijn volgende
aankoop ook bij deze webwinkel doen.

Smits79 21-05-2011

Ik heb de accu in de avonduren besteld, volgende dag kreeg ik al mail dat de goederen verstuurd waren en weer een dag daarna was alles binnen. Dus binnen anderhalve dag was het bestelde binnen. Super. Het is netjes verpakt. Ik heb geen ervaring met bereikbaarheid, ik heb deze service nog niet nodig gehad. Verder kan ik ook nog niet oordelen over hetgeen geleverd is ook goed, maar daar ga ik wel vanuit!! Goede winkel en ik zal er vaker iets gaan kopen.

Jan Kouwenhoven 20-05-2011

Aanbieding via e-mail ontvangen, en levering binnen 24hr, zoals aangekondigd.
Kan niet beter!

japie45 18-05-2011

3x batterijen en een acculader besteld en altijd de volgende dag in huis, en ook goed verpakt. een hele fijne zaak heel correct. ze doen wat ze beloven....

naam5261 18-05-2011

Duidelijke website; vlotte orderbevestiging en info via mail wanneer de bestelling verzonden is. Vervolgens mail met faktuur. Allemaal goed voor elkaar. Prima!

klant2011a 18-05-2011

Gisterenmiddag een bestelling geplaatst en vandaag voor 2 uur al in mijn bezit. prima service

Bosschaart 17-05-2011

Duidelijke website en prima overzicht.
Perfecte levering.

APR 16-05-2011

De levering is foutloos en vrijwel "onmiddellijk". Contact is prettig en klantvriendelijk. Een voorbeeld!

w van der poel 16-05-2011

Vlotte afhandeling,goede communicatie
Aanrader!

nikop 14-05-2011

Scherpe prijzen en zeer snelle levering

zdh 14-05-2011

Besteld, en voordat je het weet is het netjes geleverd.
Er bij was zelfs een niet bestelde usb kaarlezer.