saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over saake shop.

saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Deze score is berekend op basis van 3 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,2

Peter222111 07-01-2012

100 % service en levering

Anneke56 07-01-2012

Gistermiddag besteld, nu al in huis. Super!

John Schot 06-01-2012

Site overzichtelijk. Dialoog logisch (transactie). iDeal gebruikt. Belofte van 'op tijd bestelling afgerond: meteen verzonden' waargemaakt (ook bij vorige aankopen); andere dag al in huis! Scherpe prijs! Heb nog geen klacht hoeven laten afhandelen, maar na vorige aankoop wel mail gehad "of ik tevreden was".

schondorff 06-01-2012

gister besteld en betaald, vandaag geleverd; uitstekend

Ryan__ 05-01-2012

Maandag om 14:00 besteld, om 15:00 kreeg ik een mail met de bevestiging dat mijn pakket was verzonden. De volgende dag stond TNT om 12:00 voor de deur met een goed ingepakte batterygrip!

Helemaal top! goede service, betrouwbaarheid en levering.

DebbyPeter 03-01-2012

2,8
11 november besteld ,14 november verstuurd vervolgens 4 x gemaild en voor een lullig
Kabeltje wat NIET geleverd wordt stelt dit bedrijf een TNT onderzoek in??????
Inmiddels 3januari nog nix gehoord

Jammer jammer jammer!!!

Officiele reactie van Saake-shop 04-01-2012

Ik snap niet waarom u er geen vertrouwen in hebt. We hebben u de belofte gedaan de zending nogmaals te versturen dus behalve het lange wachten hebt u geen schade, een onderzoek naar vermiste zendingen is standaard. Dat het onderzoek zo lang duurt vinden we erg vervelend. Een 2de zending is inmiddels onderweg en we zullen de rest met TNT afhandelen.

Philke 31-12-2011

Deze winkel kan ik echt iedereen aanbevelen. Ik kan ook oordelen over after sale, want ik heb voorheen iets aangekocht dat niet geschikt was, mocht het terugsturen en kreeg een ander opgestuurd.

jhrruiter 30-12-2011

Geachte heer/mevrouw,

Snelle levering van de Sandisk SDHC 16GB ExtremePro 95 Mb/sec. Dit product is elders niet uit voorrarraad leverbaar en via de Saake-shop in één dag thuisbezorgd en ook nog voor een scherpe prijs. Ik had vooraf even gebeld of dat dit product echt wel voorradig was en werd door de klantenservice netjes tewoord gestaan. Verpakking en aftersales waren ook prima in orde.

Frans 30-12-2011

Product werd supersnel en zeer degelijk verpakt bezorgd. Zeer tevreden over de diensten en producten van Saake shop !

Brahms 07-12-2011

Goede bereikbaarheid van de site. Goede aanbiedingen.

Marcel Van Heden 07-12-2011

Ik bestelde een battery charger vrijdagavond, onmiddel kreeg ik een bevestiging van mijn betaling.
Ik wist dat de verzending de maandag of de dinsdag de zending kon toekomen omdat dit het buitenland is,wat we zekers niet verwachte dat dinsdag namiddag de bestelling bij ons was per koerierdienst en dit voor 2,5€ het is niet mijn eerste bestelling in Saake shop
met dezelfde vlugge bediening,ik raad mijn vrienden zeker deze shop aan.

Dick133 06-12-2011

Geheugen bestelt en al meteen de volgende dag bericht dat de bestelling was aangekomen en ook was verstuurd. Dag erna lag het pakketje al in mijn brievenbus. Zeer goede prijs en super klantbediening! Ik kom zeker terug

Didibe 03-12-2011

Bestellen gaat heel eenvoudig en is ook erg duidelijk. Prima prijs en zeer snelle levering. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Saake-Shop is zeker een aanrader en ik kom ook zeer beslist weer terug.

Dick W. 02-12-2011

Zeer snelle levering. Gisteren tegen de avond besteld en vandaag al binnen gekregen, perfect.

ABS Hanegraaf en Heij 02-12-2011

Zeer vlotte en nette afhandeling van de bestelling

reijns1953 02-12-2011

Alles maar dan ook alles goed geregeld, snelle levering.
gewoon heel goed.

r.houweling 22-11-2011

een hele goede webwinkel met een snelle verzorging en
uiterst goede uitleg omtrent het apparaat goed verpakt
en snel verzonden

reijmer 22-11-2011

Snel! en prima service, als er is wat is (ik had bv een tijd geleden een vergissing in mijn bestelling gemaakt: zo opgelost!).

Peterphuket 18-11-2011

Prima en snelle services, originele accu voor redelijke prijs

Anita W 27-10-2011

Snelle levering. Van een goed en nieuw product.
Goede en duidelijke site. Juiste prijs kwaliteit verhouding.

Ed.K. bel. 21-10-2011

zeer goede en duidelijke site, zeer goed in prijs een aanrader!!,zeker perfecte en snelle bediening bij vragen via email,van levering ook zeker tevreden niets over te zeggen. voor mij in het kort, deze site een aanrader!!
voor door te geven aan vrienden en kennissen. doe zo voort proficiat.

Marja Dame 12-10-2011

Via de zoekmachine op de website een accu besteld voor mijn Canon camera.Bij aflevering bleek de accu niet bestemd te zijn voor de camera. Gemaild en direct ( 's avonds nog ! ) antwoord en een oplossing. Kosteloos retour gestuurd en direct de dag daarna een vervangend product ontvangen. Zo hoort het, een uitstekende webwinkel met een prima service !!

gerard31956 11-10-2011

Bij onduidelijkheid over een actiecode gebeld door de shop en alles is naar tevredenheid opgelost. Super service!

Adriaan Hans 22-09-2011

Op tijd besteld, de volgende dag in huis.
Ook de e-mails voor informatie worden prompt beantwoord. Prima !

Christ Franken 11-09-2011

Ik heb de fotocamerarugtas nu 3 weken in mij bezit en vindt het fantastisch zo makkelijk je de camera kunt pakken. De reden dat ik voor Bilora heb gekozen is de prijs achteraf is de kwaliteit boven mijn verwachting. Ik heb de tas zaterdag besteld, kreeg gelijk de bevestiging en s,woensdags is hij afgeleverd zoals beloofd op de site keurig verpakt ter verkomen van beschadiging. Netjes een mailtje gekregen dat hij verstuurd was.
Alles bij elkaar voor een 100% tevreden klant

henksteen 02-09-2011

zowel de telefonische informatie voorziening als wel de email aren uitermate correct.
de voorgestelde procedures werden correct afgehandeld en de levering geschiedde na bestelling in 1 dag!
Uitstekende service

W v Eijndhoven 28-08-2011

zeer snelle levering prima prijs zeer goede service en voorlichting snel antwoord op e-mail en zelfs nog iets na gestuurd wat eigenlijk niet meer bij de aanbieding was echt een aanbeveling

edjisk46 27-08-2011

zeer snelle levering ,niet duur en alles compleet

Ton071 26-08-2011

Prima en snel geleverd. Prima prijs

CJL 25-08-2011

Snel, betrouwbaar, vakkundig advies, klantvriendelijk, mogelijkheid om artikelen op te halen aanwezig.

Arie de Koning 23-08-2011

Nette website, duidelijk
snelle en netje geleverd
via mail goed te bereiken en snelle afhandeling

John Stuurman 21-08-2011

De website is prima. bestellen easy, de opvolgingsinfo is accuraat en het product is er voordat je uitgeslapen bent. Tevreden dus

Martien Nap 20-08-2011

Ik had nog nooit gehoord van Saake. Ik zag een advertentie met de batterygrip. Voor die 7 tientjes wilde ik het risico wel lopenbij een voor mij onbekende webshop.
Levering ging perfect! Binnen 36 uur in huis! Prima product ook.
Ik kom zeker nog eens terug.

Gerda1956 17-08-2011

Tot nu toe 2 maal iets besteld. Beide keren goed gegaan. Tweede keer, binnen 1 week moest ik meer betalen, gevraagd per mail hoe dat kwam. Kreeg gelijk bericht terug dat ik het teveel betaalde terug gestort zou krijgen. Dat vind ik nu service.

Vernes 16-08-2011

Doordat er op de website waar ik mij camera heb gekocht de verkeerde informatie stond, had ik de verkeerde accu + oplader besteld bij Saake maar dit was GEEN probleem voor hen !!!!
Verkeerde bestelling terug gestuurd en de zelfde dag werd de goede accu + oplader kostenlos naar mij opgestuurd , wat een service !!!!!!
Na het uitpakken bleek echter dat de oplader defect was , dit gemeld en er werd meteen een goed werken oplader WEER kosteloos op gestuurd naar mij
Dit bedrijf verdient een warme douche

RJH. van den Berg 14-08-2011

snelle leveringen, goede produkten tegen scherpe prijzen. Aan een ieder aan te bevelen.

Steven_P 12-08-2011

Onze camera accu's werden in energie steeds minder en na overleg krijgen wij 3 nieuwe accu's (maanden na aankoop) toegestuurd van een andere fabrikant. Omdat wij onze accu's eigenlijk niet konden missen werd voorgesteld de nieuwe op goed vertrouwen alvast toe te sturen. Deze top-service zie ik niet snel meer tegenwoordig!!

GBRN 04-08-2011

Heb al meerdere keren iets besteld. Werkt uitstekend en door af en toe mail contact over iets wekt het ook vertrouwen, waardoor je bereid bent vooraf te betalen.
Voor anderen aan te bevelen.

Frans van Schie 04-08-2011

Op 28 juli heb ik een bestelling bij Saake Shop geplaatst. Op dezelfde dag (na mijn bestelling) kreeg ik hun nieuwsbrief met de actie dat bij estellingen v.a. € 49.00 gratis een 4 GB USB memory stick meegeleverd wordt.
Ik heb Saake Shop gevraagd of ik deze USB stick alsnog kon krijgen. Welnu, Saake heeft mijn bestelling nog voor de verzending kunnen onderscheppen en de USB stick er bij gedaan.
Ik vind dit klasse en dus een pluim voor Saake Shop :-) !
Al mijn vorige bestellingen zijn overigens tot mijn volle tevredenheid en snel geleverd :-) Een prima zaak dus!

eljee59 04-08-2011

Al vaker gekocht bij Saakeshop. Altijd naar volle tevredenheid. Alles goed op voorraad, dus altijd de dag na de bestelling geleverd (mits voor 16.30 uur besteld). Wordt netjes en degelijk verpakt verzonden.

O. Kerssens 02-08-2011

Perfect geregeld. Snelle levering. De cassette voor de accu bleek iets te ruim te zitten. De cassette voor de batterijen was prima. Op mijn e-mail werd direct gereageerd. Zonder kosten omgeruild. Ze hebben voor het toesturen van een nieuw exemplaar eerst nog even getest en goed bevonden. Echt niets op aan te merken. Mijn complimenten!

Willem Roeleveld 02-08-2011

Duidelijke website, snelle levering, schappelijke prijzen en goede kwaliteit. Heb de site in mijn favorieten staan want ik ga zeker vaker bestellen.

paul aarts 29-07-2011

Het is reuze makkelijk om via de website het juiste produkt te vinden. Helemaal goed. Vervolgens is de prijs prima. Over de levering en de snelheid daarvan heb ik geen klachten. Het is me prima bevallen.

Daphne1988 21-07-2011

Mijn bestelling werd de volgende dag direct geleverd. De accu bleek niet te werken op mijn camera. Ik heb hierover gemaild. De volgende dag ontving ik zonder problemen een andere accu die het goed doet. Kortom goede service en erg snel.

MvW1969 21-07-2011

Het bestellen via de website ging heel makkelijk en de volgende dag de spullen al in huis.

Heb vooraf en tijdens de bestelling ook contact gehad met hun service-afdeling en had heel snel een goed en duidelijk antwoord.

Prijzen zijn ook zeer goed en verpakking bestelde artikelen keurig.

Cor45lin 19-07-2011

producten gemakkelijk t4e vinden op dewebsite en vlotte aflevering

ABB50 18-07-2011

Super ! Al veel gekocht bij Saake. Mooie prijzen,supersnelle levering, goede verpakking. Aanrader !

Jos-heerlen 17-07-2011

Deze winkel kan ik echt iedereen aanbevelen, de prijs is echt heel goed maar wat zeker erg belangrijk is, is toch wel de service...kan er maar èèn ding over schrijven.... meer als 100%. Ik kan ook oordelen over after sale, want ik heb voorheen een keer een probleem gehad met de levering van een product(lag NIET aan Saake maar aan TNT.... heb contact opgenomen met Saake en het was in een mum van tijd opgelost..
Alleen maar lof over dit bedrijf... niet twijfelen voor een eventuele aankoop maar gewoon doen !!!!

corrytjuh 08-07-2011

Accu bijna nergens meer te koop, snelle service, direkt antwoord op mail perfect!

sgkaai 06-07-2011

snelle service, goeie prijs, goed product. wat wil je nog meer?