saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over saake shop.

saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Deze score is berekend op basis van 3 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,2

e.j.j.hermkens 22-02-2013

Ik ben een 'kleine' klant van Saakeshop, maar ik heb in al die keren, dat ik iets besteld heb geen enkele keer te klagen gehad over kwaliteit van het product, de snelheid van levering en de kwaliteit van de levering.

W.v.d.Poel 15-02-2013

Ik heb al vaker met volle tevredenheid zaken gedaan met Saake shop.Uitstekend!
Vlotte levering van het bestelde product.

lupus_ej 10-02-2013

Voor mijn zomervakantie een i-gotU GT-600 besteld. Deze werd vlot geleverd. Na een half jaar kreeg ik accuproblemen met de i-gotU GT-600. Ik heb dit via een mailtje aangekaart en kon het kapotte exemplaar toesturen. Binnen 2 weken had ik een nieuw exemplaar. Deze werkte niet naar behoren waarna ik binnen een week weer nieuwe kreeg.
De bereikbaarheid en vriendelijkheid zijn erg goed en zonder discussie werd mijn probleem opgelost.

Jako1946 09-02-2013

Zeer goede service.
Geen goede accu, na een mail direct de volgende dag een nieuwe accu.
Dat is nog eens service.
Een aanrader Saake Shop Haarlem.

avdl 31-01-2013

Altijd snelle en nette levering, ook als er wat door mij fout was gegaan wordt het zonder problemen omgeruild

jeanpaulvh 30-01-2013

Sakke-shop is een prima winkel. Dit vindt ik omdat de service super is wanneer je vragen hebt. De levering was zeer snel vandaag besteld dag erna in huis. Ik ben tot zoverre zeer tevreden met mijn producten, en zal hier zeker meer gaan bestellen.

rooie rooise 29-01-2013

In het weekend besteld. Maandag mail dat het in de routing was gegaan en dinsdag in de bus. Keurig, goede service!

houtenz 26-01-2013

Ben heel tevreden over de Saake webwinkel. Een duidelijke website, artikelen zeer overzichtelijk gerangschikt. Ik wilde wat meer informatie over het te kopen produkt en stuurde mijn vragend via internet naar Saake. De reactie was er binnen een half uurtje (heb dit wel anders meegemaakt) en bevatte alle gegevens waar ik om gevraagd had. Het bestellen was erg eenvoudig, alsook de betaling (Ideal). Ook de aflevering verliep prima; 's middags om ± 15.00 uur besteld, de volgende dag keurig verpakt's morgens bezorgd door Post- NL. Prima ervaring, een aanrader. Ik ben een nieuwe vaste klant!

Fer. 25-01-2013

's Avonds om 20.00uur een bestelling geplaatst. De volgende middag reeds in huis. Keurig verpakt en alles in 1 levering (zonnekap, accu's en batterygrip) en dit alles tegen een concurrerende prijs. Bij een eventuele volgende bestelling t.b.v. fotografie ga ik zeker eerst bij Saake kijken. Een aanrader dus.

wmaalderink 22-01-2013

Makkelijke site om te bestellen. Levering al binnen 2 dagen. Betaling via ideaal ging prima. Heb het zondagavond besteld en dinsdagmorgen ontvangen via de post. Was goed verpakt.
Kreeg netjes mail dat de bestelling ontvangen was en wanneer het verstuurd was.

Henk Conijn 19-01-2013

Ik heb al diverse producten bij deze winkel besteld. De geleverde artikelen zijn van uitstekende kwaliteit en de afhandeling van de bestelling is uitstekend. Als ik iets nodig heb via internet, is deze winkel de eerste die ik bezoek. Vanwege het bovenvermelde en ook voor de prijsstelling.

Ik heb, net als vele andere mensen, van nature een beetje 'beverig' gevoel als ik op internet spullen wil kopen. Je leest in de tijdschriften, bijvoorbeeld in de Consumentengids, over aankopen op internet, die falikant verkeerd aflopen. Ook in televisieprogramma's word je ermee geconfronteerd. Het is daarom des te belangrijker dat er webwinkels zijn als Saake Shop. Als je daar iets bestelt, weet je zeker dat je niet wordt belazerd!
En dat geeft een heel prettig gevoel.

roadrunner699 16-01-2013

Ik had in juni 2012 deze accu besteld voor mijn camera. Ik had hem 1 keer helemaal opgeladen en daarna normaal gebruikt. Dat ging allemaal goed, totdat ik hem voor de 2e keer op wilde laden, want dat ging niet meer. Ik heb het een aantal keer geprobeerd om de accu opnieuw op te laden, maar dat deed ie dus echt niet meer. Ik dacht dat ik het verder kon vergeten wat de garantie betreft, omdat het al zo lang geleden was dat ik de accu besteld had. Maar ik heb het toch geprobeerd. Via de mail heb ik mijn probleem voorgelegd, en ik kreeg vrijwel direct antwoord dat ik de accu naar hen terug mocht sturen. Ik heb gewoon een nieuwe accu toegestuurd gekregen. Dat vind ik nog eens een superservice van Saake shop. Waarvoor mijn hartelijke dank.

T.v.H 10-01-2013

Goede en adequate levering. Prima prijs kwaliteitverhouding en prettige website. Benadering via mailing is zeer vasthoudend.

Bruif62 05-01-2013

Prima winkel, doet wat er gevraagd en levert snel.
Ook met omruilen geen probleem, Thanx en tot de
volgende keer.

blonco 19-12-2012

Zeer goed overzicht op de site spullen zeer snel te vinden,betaling en levering alles binnen twee dagen top.

Egbert-Jan 12-12-2012

Dit was een eerste kennismaking met Saake shop, was prima, en is voor herhaling vatbaar.
Ik zal ook voor andere artikelen eerst de site van Saake shop bezoeken.

karaluch 07-12-2012

Very fast delivery and good contact, after purchase they confirm my order and very next day I received my SDHC card!

Roderick-Bas 05-12-2012

Klantvriendelijke en duidelijke website, zeer snelle en correcte levering. Saake doet wat er wordt beloofd. In één woord: TOP!

wimooy 13-11-2012

zeer goedkoop, uitgebreid assortiment en snelle levering.
voor 16.oo uur besteld wordt de volgende dag geleverd

frans.klaus 09-11-2012

Super. even na twee uur een vraag gesteld via de website, binnen een half uur antwoord. Direct de bestelling geregeld en de volgende ochtend de accu in het toestel gestoken. In tegenstelling tot een andere leverancier die 100% compatibiliteit beloofde werd dat door Saake wèl waar gemaakt.

Dick Voerman 07-11-2012

De bestelling, het proces en de afhandeling is zeer correct uitgevoerd. De bestelling is uitstekend verpakt verstuurd.

dirkvermeylen 31-10-2012

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Gisteren namiddag rond 16h plaats ik een bestelling bij Saake Shop (in Nederland), via de online winkel. 's Avond krijg ik een bevestiging dat het pakket onderweg is, en vandaag om 13h50 wordt bij mij thuis (Begië) aangebeld door TNT om het pakket af te leveren. Keurig netjes verpakt.
Dat is pas service!
Staat direct gebookmarked bij mijn favorieten!

lbosch 31-10-2012

De website is zeer gebruiksvriendelijk, en is een duidelijke beschrijving bij de artikelen.
De artikelen zijn scherp geprijst en de verzendkosten zijn niet erg hoog.
De levering is ook snel

Ha_Hu 27-10-2012

Overzichtelijke site met een zeer uitgebreide keuze aan producten. Gisteren besteld en de volgende dag al in huis. Gewoon super!!! THNX

Prestige 16-10-2012

Concurentiële prijs, lage verzendigskost, factuur per email nagestuurd en in België op tijd geleverd binnen de beloofde levertijd. Kan moeilijk nog verbeteren denk ik.

fennygramser 14-10-2012

Snelle levering, de dag na bestelling, zoals toegezegd. Ik had fout besteld en kreeg ook weer zoals toegezegd binnen 5 dagen na retourzending het juiste artikel toegestuurd.

Gondier 11-10-2012

Goedkoop en snelle levering.
Dag na bestelling de levering. Volgende dag de factuur per mail.
Aangetekend verzenden is iets duurder, maar het wordt inderdaad alleen op het opgegeven adres afgeleverd (met handtekening).

Eindoordeel: spinnend tevreden.

Donil 22-09-2012

Geheugenkaart SanDisk van 16 GB besteld voor een gunstige prijs. Eentje van 45 mb/s.Elders 20 mb/s en veel duurder.
Heel gunstig geprijst,en de volgende dag in huis.

Ger Keulers 20-09-2012

Saake, is goed, goedkoop en snel en heeft een zeer ruim aanbod op hun vakgebied.
Daarbij willen ze ook nog eens meedenken en mee kijken naar alternatieven.
Dat noem ik nu nog eens klantvriendelijkheid.

ton.van.oostveen 04-08-2012

Voor een zeer goede prijs deze sdcard online besteld, was bijna op elke andere wesite duurder if niet voorradig. Netjes per email de factuur en status ontvangen en twee dagen later de sdcars. Hier ga ik zeker nog eens iets bestellen!

HansOpStap 20-07-2012

Saake heeft een overzichtelijke en informatieve website. Is snel en betrouwbaar met de levering en ook nog eens voordelig. Kom ik graag terug.

Paulina1962 04-07-2012

Het werkt uitstekend, goede manier om voordelig goede producten geleverd te krijgen en zeer snel ook. Daarnaast kun je erop vertrouwen dat wat zij op voorraad aangeven dat werkelijk zo is. dus geen verwarring en onnodig wachten op je producten. Goede site, prettige mensen en aardige telefoniste.

arrogantworms 01-07-2012

Geheugenstick besteld en andere dag in huis...klasse!
Overigens al eerder zaken besteld zoals accu's en geheugenkaartjes voor camera's. Ook voor deze leveringen gold steeds dat het optimaal verliep.
Conclusie: Saakeshop.........dat smaakt naar meer!!

K.Logman 23-06-2012

Na wat gepuzzel op de website vond ik toch nog vrij snel de acculader die ik nodig had .
Vlug besteld om 15:00 en zoals beloofd de volgende dag bezorgd!! Prima . Dit was de zoveelste bestelling bij Saake shop en ze hebben me nog nooit in de steek gelaten !!!!!!!!!!1

WHP 23-06-2012

Dit was niet mijn eerste bestelling, en net als de vorige een prima aanbieding. Opnieuw werd ik verrast door de goede afhandeling en snelle levering!

Tom_O 21-06-2012

Hallo,

Prima prijs, zeer snelle reactie op vragen via email en zeer hulpvaardig. Snelle levering en de verzendkosten zijn (bij de artikels die ik had besteld) slechts 2,5 euro voor levering naar België. Na 2 werkdagen zat de bestelling in mijn brievenbus! Zéér tevreden, echte aanrader!

roadrunner6991 20-06-2012

Overzichtelijke site, snelle service: binnen 2 dagen had ik de accu binnen. Alleen jammer dat er geen beschermklepje bij de accu zit.

rien001 28-05-2012

op vrijdagmiddag, rond 13.00 uur, een sdhc kaart bestelt, via de overzichtelijke en makkelijke website. 2,5 uur later al een bericht van verzending en zaterdag rond 13.00 uur het kaartje in huis. Ik kan er niets anders van maken in een woord TOP.

Filmer9000 28-05-2012

Op maandag namiddag besteld en op dinsdag namiddag keurig afgeleverd door TNT. Passen perfect en zijn stukken goedkoper dan de originele batterijen. Ik denk in het vervolg nog bij Saake te bestellen.

H.Kapitein 25-05-2012

Gewoon een site dat het voorbeeld zou moeten zijn voor andere sites. Eenvoudig, fatsoenlijke prijzen en snel met afleveren.
Leuke aanbiedingen, geen irritante reclames en opdringerige nieuwsbrieven.

Kees02993 25-05-2012

Donderdag via internet besteld. En de volgende morgen was de bestelling keurig in mijn bezit. Tas is stevig en lijkt mij prima te voldoen.

Adrian76 16-05-2012

Ik heb eerst gezocht op internet en daarbij viel Saake op. Ik had een vraag omdat de accu die ik nodig had voor mijn camera niet in de lijst voorkwam (camera was pas uit en niet verkijgbaar in Nederland). Ze hebben mij zo goed mogelijk geholpen en uiteindelijk de goede accu kunnen bestellen.
Petje/hoedje af voor Saake.

Fluitketel 61 15-05-2012

Ik kende de site niet,De bestelling kwam keurig verpakt en netjes binnen. Niet binnen 1 a 2 dagen maar 3 a 4 dagen zal met het weekend te maken hebben. Het is nu Dinsdag en verleden week donderdag besteld.

Officiele reactie van Saake-shop 15-05-2012

Goedemiddag,
Uw bestelling van vrijdag 11 mei is vrijdag 11 mei verstuurd en had op zaterdag bezorgd moeten worden door PostNL. Ik vind het spijtig dat dit niet gebeurd is. Met vriendelijke groet,
Team Saake-shop.nl

Close-Up 12-05-2012

Prima website, gemakkelijk te bestellen, zeer snelle levering, lage verzendkosten. Kan ook, na afspraak, worden afgehaald.

Abramian 03-05-2012

Erg tevreden over de werkwijze van deze online winkel.
Voor, tijdens en na de aflevering van mijn product, werd ik netjes op de hoogte gehouden. En ook nog een kortingscode voor de volgende keer, als ik interesse zou hebben. In een woord: Tevreden!!!

J. Solf 03-05-2012

Ik kende SAAKE eerder niet.
Het bleek een zeer coulant en gunstig geprijsd bedrijf.
Een klein probleem met de levering buiten de schuld van SAAKE werd zeer snel en vertrouwensvol afgehandeld.
Ik maak graag weer van hun diensten gebruik.

j.a. visser 26-04-2012

Alles verliep keurig vandaag besteld en morgen in huis klopte. verzendkosten laag. geen verassingen van betaald en niet in huis. want dat wordt keurig van te voren aangegeven.

J.H.B. Zeijpveld 24-04-2012

Na een verkeerd type accu voor mijn camera te hebben betaald en snel ontvangen te hebben, zond ik deze na overleg met de webshop per Post.NL retour met bijbetaling voor de correcte accu. Zoals helaas vaker heeft de accu de weg terug niet gevonden, resp. is deze onderweg verdwenen, zodat ik deze opnieuw zou moeten betalen. Hernieuwd overleg leidde tot het spontane aanbod van Saake-shop de kosten te delen, waarna de juiste accu alsnog na een dag uit mijn brievenbus kon worden gelicht! En dat terwijl ik niet meer in Sinterklaas geloof!

jaydee1964 18-04-2012

Besteld, kreeg een duurder Extreme artikel geleverd ivm uitverkocht, warm and cosy feeling ; ).

dezze service ben ik in NL niet gewend. Winkel is een aanrader !

Bert Timmers 14-04-2012

Website geeft prima ondersteuning bij het bepalen welk type past bij welk toestel. Snelle betaling snelle levering