saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over saake shop.

saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Deze score is berekend op basis van 3 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,2

telescon 05-01-2011

Als fotograaf op lokatie kan ik bij Saake op de meest rare momenten een bestelling doen en zeker weten dat het op voorraad is.Dat ik binnen 24 uur mijn spullen binnen heb en bij spoed het zelfs kan ophalen in Haarlem.

Meestal gaat het om accu's, batt van GP filters en remotes, Geheugenkaarten zijn ook goed geprijst. Ook producten die niet op de site staan zoals bijzondere filters kan hij soms wel leveren.

Een aanrader!

Jan van Zetten 04-01-2011

snel in huis en niet duur,en dat is in deze tijd wel zo prettig.

marge 03-01-2011

De website is duidelijk en overzichtelijk.
De bereikbaarheid is voor onbekenden met deze internet winkel en zijn producten nog niet zo gemakkelijk op internet te vinden.
De bestelling en afhandeling is prima.Er word snel gereageerd op een vraag over een artikel en ook op
een bestelling.De datum van levering aan de pakket
bezorgende instantie word doorgegeven aan de klant
dit is zeer attent,maar dat het artikel op dezelde dag verstuurd word als de bijschrijving op de bankrekening van saake shop gestort is klopte in de
oude jaars week van 2010 niet.Wij hebben op maandag 27 dec een overschrijving gepost.Op 29 dec was het
op het rekeningnummer van Saakeshop gestort en 31
dec. emailde saakeshop dat het bestelde artikel verstuurd was aan TNT.

fifi 02-01-2011

Alles is heel vlug gegaan , zelfs tijdens die drukke eindejaarsdagen ! Waarvoor mijn dank aan Saake shop .

D.J.Groot 31-12-2010

Gewoon een perfecte webshop snel en vakkundig.

jadegraaff 31-12-2010

snelle levering en goede service!

Rene van der Veen 30-12-2010

Ik had in juli een batterij gekocht. Deze is in december defect geraakt binnen de ganartie-periode. Saake shop heeft dit uitstekend afgehandeld. Geen gedoe en snel een nieuwe batterij. Als ik de factuur niet meer had, zouden ze die zelfs nog toesturen.

Marc Moolenaar 29-12-2010

Zeer prettige webshop waar alles makkelijk te vinden is. Levering en persoonlijk contact over bestelling is ongekend goed! Een echte aanrader, zeker voor mensen die nog niet zo met webshops bekend zijn.

lurio 28-12-2010

Producten die besteld zijn waren binnen de afgesproken tijd binnen t.w. een dag.

Godt-Art 28-12-2010

Snelle levering, goede en goedkope producten. Een aanrader!

Michel Hardeman 28-12-2010

Website eb afhandeling dik in orde.
Moet alleen nog de levering en gebruik later beoordelen, maar tot nu toe ziet alles er top uit!

Leopold41 28-12-2010

Heb voor het eerst kennis gemaakt met betreffende shop.
Zondag dd.26 dec.2010 en op de disdag 28 dec.2010 de
bestelling ontvangen. Voor deze snelle afwikkeling krijgt betreffende shop een dikke TIEN.

Jan van der Stap 27-12-2010

De vooraf gevraagde productinfo per e-mail werd snel, duidelijk en klantvriendelijk beantwoord.
Vlak voor de kerstdagen de microfoon besteld. De bestelling via de website verliep duidelijk en zonder problemen. Direct na de bestelling, bevestiging en factuur per e-mail ontvangen.
Binnen 2 werkdagen werd de microfoon bezorgd.
Na deze eerste kennismaking, niets dan lof voor de Saake-shop. Al met al: een betrouwbare internetwinkel.

pcmklein 25-12-2010

Ook in kerstperiode een snelle levering. en er zat ook nog een gratis presentje (Columbus reis magazine) nij.

pako1936 25-12-2010

De Kerstbestelling was punktueel en accuraat. Houden zo! Ook de veiligheid van betalen is oké!!

Anoniem 23-12-2010

Het juiste product en zeer snelle levering.
Bovendien aantrekkelijke prijzen.

Strandfotograaf 19-12-2010

Uitstekend produkt, snelle levering, prima verpakking.
Alles 100%. Is aan te bevelen.

T. Vreden 18-12-2010

"Vóór 16:30 uur besteld, dezelfde dag verzonden". In mijn geval bestelde ik ná 16:30 uur, maar is de bestelling kennelijk ook dezelfde dag verzonden, want ik ontving het filter al de volgende dag. Saake shop maakt waar wat zij beloven. (en ik kon meteen schitterende foto's met besneeuwde bomen en prachtige blauwe luchten fotograferen)

wilfried vandezande 17-12-2010

Uitstekende en vriendelijke service. Men doet zijn uiterste best om de producten zo snel mogelijk te leveren en houdt rekening met speciale wensen.
Snelle en correcte informatie op vragen.
Zo hoort het, maar is

M.K. Ho 17-12-2010

Heel goede webwinkel, snele service, levering en ik kan iedereen aanbevelen bij deze webwinkel wat te kopen!!!

d3000 08-12-2010

correcte verzending goed verzorgt en snel !!!!

Sanyu 07-12-2010

Al woon ik in Duitsland...de service is grandioos. Binnen twee dagen had ik mijn batterijgrip.

Ga zo door Saakeshop. Geweldig!!

mtobe1987 06-12-2010

De producten die ik via Saakeshop heb besteld zijn altijd snel en correct geleverd. 1 maal had ik per ongeluk een verkeerd product besteld door een onduidelijkheid in de website. Toen ik dit kenbaar maakte aan Saakeshop werd mij meteen verteld dat ik het product kon terugsturen en dat ze mij het gewenste product zouden opsturen, en dat ze het verschil in prijs zouden terugstorten. Erg tevreden dus.

mikecl 03-12-2010

Ik was eerst wat huiverig eerlijk gezegd, beetje nieuw en vreemd.
Toch geprobeerd omdat ik elders veel en veel duurder uit zou zijn heb ik de wel bekende stap ondernomen.
Geen haar op mijn hoofd heeft er spijt van snelle levering en zonder problemen, en goedkoop.
Bij mijn volgende aankopen/benodigdheden zal ik zeker eerst Saake chop site bekijken.

mvg zeer tevreden klant

haarlem1939 02-12-2010

Ik heb reeds diverse malen artikelen gekocht bij de Saakeshop. De informatie in de website is zeer goed. Altijd betaald met Ideal en steeds de dag erna de spullen in huis. De prijs is niet altijd de laagste maar toch zeer concurerend. Ik moet zeggen top.

theocargo 30-11-2010

Perfecte service,ze doen wat ze beloven.leveren in 24 uur.Geen klachten,alles correct.Hier kunnen veel online winkels een voorbeeld aan nemen.Ik ga wel vaker bestellen bij Saake

Jongwolfs 30-11-2010

Zeer duidelijke site. spullen voor 15:00 uur besteld volgende dag in huis. wordt goed op de hoogte gehouden ivm de geplaatste bestelling. Zeer teverden over Saake shop

ellenfons 27-11-2010

Al enkele jaren bestel ik accu's en geheugenkaarten bij Saakeshop. De reden? Ruime sortering,zeer gunstig geprijsd t.o.v. andere (web-)winkels en een super vlotte levering. Zelfs toen ik ná de genoemde 15.00 uur mijn bestelling plaatste, kreeg ik het de volgende dag afgeleverd. Het product is stevig en netjes verpakt. Het is nog nooit nodig geweest hen iets te vragen, dus over bereikbaarheid heb ik geen mening. En wat de after sales betreft: ook daar heb ik geen ervaring mee, want alles is altijd piekfijn in orde! Ik beveel iedereen aan om accu's en geheugenkaarten (andere producten heb ik nog niet bij hen besteld) bij Saakeshop te bestellen!

HansN 23-11-2010

Als ik een accu of een geheugenkaart nodig heb kijk ik altijd eerst bij Saake shop. En meestal vind ik daar wat ik moet hebben voor de prijs waarvoor ik het wil hebben. Nooit problemen met verzenden (zelfs niet als TNT staakt). Als Saake gezegd heeft dat het onderweg is dan is het onderweg.
Ik heb nu een aantal keren daar wat gekocht en beveel het iedereen aan. Goeie webshop.
Bedankt.

Jos Van de Putte 23-11-2010

Informatie over merk en type is waardevol gezien mijn slechte ervaring met minder bekende fabrikanten van accu's en geheugenkaarten.

GerardR44 23-11-2010

Voor de 3e keer een bestelling gedaan, welke zonder probleem en prompt werd uitgevoerd. Het aanbieden van een gratis artikel is een leuke bonus. Zowaar heeft TNT Post het pakje volgens afspraak afgeleverd.

Geert Kunen 10-11-2010

Ik vind de website goed ingedeeld en goed bereikbaar.
Bestelling en levering gingen volgens de verstrekte informatie,maar een wantrouwend punt vind ik het vooraf moeten betalen,terwijl je nog niets hebt.
Voor het beoordelen van after sales moet ik nog even wachten,omdat ik het kaartje eerst voldoende moet uitproberen.De eerste testen in mijn panasonic hdc-sd5 filmcamera voldeden goed.Over 2 weken weet ik hier wel wat meer over en zal ik dit alsnog schrijven.

DenniiZ 08-11-2010

Zeer vlotte afhandeling. Snel antwoord op vragen in mail. Supersnelle verzending ! Top !

rosetta2402 27-10-2010

Duidelijke en overzichtelijke site zonder franjes. Geen verrassingen, alles perfect zoals het op de site is aangegeven (en zo hoort het ook). Saake Shop is dus wel een aanrader.
Net als de kaart SD 8GB Extreme. Ben blij dat ik de Extreme kocht, wel een must als je dat gebruikt met een fototoestel van 14 Mpixels (zeker bv voor burst-mode).

EricW63 23-10-2010

Overzichtelijke website, snelle bevestiging van de versnelling, supersnelle verzending, je wordt keurig op de hoogte gehouden van de verzendstatus. Degelijk verpakt.
Gewoon niets aan op te merken.

patjeuitb 19-10-2010

Reeds veel via internet besteld/aangekocht maar nog nooit zo'n prima service en supersnelle levering mogen ervaren. Een dikke 10/10.

B van der Kaa 10-10-2010

Vrijdag 14.58 uur besteld
Zaterdag in de bus
Super snel en netjes verpakt
Nog bedankt voor de supersnelle verzending

Zellmann 04-10-2010

Ik vind dit een prima shop de producten die ik er koop worden goed verzorgd en prima bezorgd.

Limmie 01-10-2010

Saake shop is in mijn ogen een topbedrijf! Ik had nog enige twijfels over de aankoop van een polarisatiefilter en stelde per mail hier vragen over. Tot mijn verbazing had ik binnen één uur antwoord! Hulde hiervoor. Heb de filter besteld en kreeg per omgaande de bevestiging van de bestelling. Later op de dag kreeg ik al een mail met het bericht dat de bestelling was verstuurd. De dag erna werd het betreffende afgeleverd door tnt post. Kortom men doet wat men belooft!

kikkerpad 30-09-2010

alles super snel verlopen voorbeeld voor velen .
ga zo door en hou het vast deze service

Jan Raalte 30-09-2010

Na een probleem met de afhandeling van de verzending van een artikel heeft Saake Shop voor een passende en correcte oplossing gezorgd TOP

frederiek 7 30-09-2010

Had al een bestelling geplaatst en zag later die dag een aanbieding van gratis batterijen. Mailtje gestuurd alsnog met de zending meegestuurd. Keurige after sales dus.

oekaboeka 29-09-2010

Overzichtelijke website, snelle levering, goede communicatie via e-mail m.b.t. de bestelling. Wel vreemd dat kosten gerekend worden voor betaling met IDeal.

Marc Geens 19-09-2010

Toch even ongerust of deze batterij evenwaardig is aan de originele canon LP-E6. Na een supersnelle levering batterij opladen en dan even testen en ja hoor camera herkent ze perfect en geeft ook resterende aantal opnamen mee.
De toekomst zal de levensduur moeten bevestigen, maar ik kan in elk geval met een gerust hart deze batterij als back-up meenemen in het veld...

Pepe2807 17-09-2010

Snelle levering de volgende werkdag.

addekloe 16-09-2010

Alles op tijd ontvangen, van de 2 betselde UV filters maar 1 geleverd. Via e-mail gemeld, binnen 15 min. atwoord en de volgende dag het 2de filter ontvangen.

springj 01-09-2010

directe informatie op doelmatige website, goede betaalvoorziening en stipte levering. Wat wil je nog meer?

snakehunter 27-08-2010

Gewoon een internetwinkel zonder poespas, duidelijk en supersnelle levering. Veilig betalen. wat wil je nog meer.

rmethorst 25-08-2010

Ik heb meerdere malen een accu besteld bij deze winkel. Altijd snelle levering en alles was altijd op voorraad.

Website is erg gebruiksvriendelijk. Binnen een paar klikken kan je de bestelling plaatsen.

Bereikbaarheid - online goed aanwezig!

Bestelling en levering: bestelling ging goed en had de accu de volgende dag in huis.

After sales: geen klachten.

Kortom overal een dikke 10!

P.A.Bos 24-08-2010

Afgelopen zondag besteld, en dinsdagmiddag ontvangen.Ze doen precies wat ze zeggen, en zo hoort het ook. Verder (nog)geen ervaring, maar eerste indruk is goed.