Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Joop Smits 24-02-2023

Prima website, duidelijke weergave en goede prijs/kwaliteit verhouding. Bestelling ging ook eenvoudig en een duidelijke omschrijving van de installatie.

Elke 24-02-2023

Mijn broer raadde me Licentie2GO aan voor het verlengen van mijn antivirus. Er zijn sowieso steeds mooie kortingen en de site is gebruiksvriendelijk.
Toen ik toch op een probleempje stuitte en bij Norton maar niet binnen geraakte, heeft en medewerker van Licentie2GO me via de chat heel vlot verder geholpen.

Gerben Okkema 23-02-2023

Prettig gevoel om zaken mee te doen. Jammer alleen dat je niet meer met jullie kunnen bellen.

Marjo 22-02-2023

Wij zijn erg tevreden met de software en vinden Licentie2GO in een woord GOED

Arnoud 21-02-2023

Op site is snel te vinden wat ik zoek. Zeer interessante prijs. Na aanschaf duidelijke uitleg mbt installatie/activering adhv concreet stappenplan.

dirk J 21-02-2023

Makkelijk in gebruik en goedkoper dan directe aankoop , enige nadeel is dat de promo,s die gezonden worden , bij bijna aflopen van abonnement, steeds duurder zijn dan de dingen die op jullie website verkocht worden , dat vind ik niet zo aangenaam !

Urbain 20-02-2023

Prijs kwaliteit is onevenaarbaar. Vlotte bestelling, levering en activatie!

JoVi 20-02-2023

Maak al jaren gebruik van deze website. Verloopt allemaal vlotjes. Er is een installatie hulp indien gewenst. Het scheelt ook nog eens veel centjes.

Ed 19-02-2023

Perfect en vriendelijk geholpen, zodat ik precies wist welke licentie en product ik nodig had. Ook nog een leuke korting gehad. Hier bestel ik zeker weer

saskia 19-02-2023

Zeer gebruiksvriendelijk, goed geprijsd en snel geregeld! Ik ben (en hopelijk blijf) al jaren klant!

M4RC3L 19-02-2023

Ik gebruik al 4 jaar licentie2go en al die jaren tot volle tevredenheid.
Zeer scherpe prijzen waar weinig tot geen andere bedrijven tegenaan kunnen.
Geen wekelijks of maandelijks gespam in mijn mailbox maar gewoon een tijdige mail voorafgaand aan een aflopend abbonement of licentie.
En bovenal, dit is vooral niet onbelangrijk, een duidelijke omschrijving hoe je een update van de licentie uit voert.
Ga zo door!

Hans 17-02-2023

Zeer betrouwbare shop waar je je software tegen uitermate scherpe prijzen kunt kopen. Echt een aanrader. Mocht je bij de installatie tegen probleempjes aanlopen dan beschikken ze over een zeer goede helpdesk die je snel en vakkundig op afstand kan helpen. Inmiddels enige jaren klant en dat zegt iets over een kritische klant zoals ik ben. Twijfel? Niet nodig, gewoon doen!

Jan 17-02-2023

Verlenging office abonnement binnen 5 minuten geregeld. Duidelijke instructies. En bovendien behoorlijk goedkoper.

Paul 16-02-2023

Prima shop. Nooit problemen gehad. Wanneer er problemen zijn, wordt je prima geholpen. Prijs/ kwaliteit is uitstekend

Geert 16-02-2023

Prijs/kwaliteit de beste,
Vlotte instructies en in no-time licentie geactiveerd. Onmiddellijk factuur met correcte gegevens. Sneller kan het niet.
Top.

Ferry 10-02-2023

Goede software tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Makkelijk te installeren.

Cato 09-02-2023

Ik ben heel goed geholpen door Licentie2GO. Ik ben zelf niet zo goed in het computergebeuren, maar ik wil toch wel zorgen dat er een goed anti-virus programma op staat dat ook echt doet wat het moet doen. Bij Licentie2GO hebben ze mij geadviseerd hoe ik het beste kon updaten. Ik heb toen gekozen om het niet zelf te doen, maar het door hun te laten doen. Ik kon dat op een datum en tijd doen die voor mij het beste uit kwam. Van tevoren een e-mail gehad hoe het zou gaan en precies op de juiste dag en uur gebeld en alles door Licentie2GO keurig in orde gemaakt. Chapeau !

Bob 08-02-2023

Prijs voor Norton viruspakket is zéér voordelig t.o.v. andere aanbieders. Ook de service via de chat was snel en goed!

Zenpat61 08-02-2023

Al een paar jaar maak ik gebruik van Licentie2GO en ben er bijzonder tevreden over en kan alleen maar lovend zijn. Handige gebruiksvriendelijkheid en service is TOP! AANRADER88

Willem F 07-02-2023

Deze shop levert originele software licenties tegen een prijs die vele malen lager ligt dan bij de fabrikant

Mark 07-02-2023

Mooie aanbiedingen voor contracten van programma's. Ook de verlenging aanbieding was netjes (al hadden ze op hun site een nog voordeligere aanbieding).

Verder wordt stap voor stap alle te verrichten handelingen makkelijk uitgelegd.

Ook wordt je niet plat gegooid met reclame.

Kortom, top bedrijf!

BartG 07-02-2023

Aanbod en beschrijving van producten is duidelijk, prijzen zijn de beste die ik kan vinden, bestelproces is heel erg eenvoudig. Niets dan lof.

QualiBee 06-02-2023

Handige herinneringsmails en duidelijke handleiding hoe je Office 365 weer moet verlengen en activeren met de speciale code. Iedereen kan het!

Marc 06-02-2023

Uiterst goedkope verlenging van mijn mcafee abo. Reminder gekregen en verlengd. Bij mcafee direct 4-5 maal duurder voor hetzelfde.

Luc Vandoorne 05-02-2023

heel vlotte bestelprocedure en duidelijke handleiding voor de installatie, ook vlotte en duidelijke administratie