Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Will 27-03-2023

Snel antwoord op mijn vraag (terwijl t weekend was!)
Duidelijke beschrijvingen bij alles. Zelfs mij is t zonder moeite gelukt om e.a. te installeren!

jcb 27-03-2023

goede begeleiding bij het verlengen van een bestaand account , met werkende doorloop pagina's

Tom 26-03-2023

Uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding en zeer duidelijke instructies/handleidingen.

Ger 26-03-2023

Top software website met top producten en top prijzen. Simpelweg de beste!!!

Sietie 25-03-2023

Ooit via Bol.Com bij Licentie2Go terechtgekomen en nu elk jaar een herinnering dat mijn licentie verloopt en de mogelijkheid het automatisch te verlengen. Heel gemakkelijk.

Jan Snijders 23-03-2023

De prijzen van de aangeboden software zijn vele malen lager dan via de officiële leveranciers.
Je wordt goed geholpen, de leertijd is snel en met eventuele installatie problemen kan je voor een acceptabel bedrag worden geholpen.

Jolanda 23-03-2023

Goede duidelijke beschrijving voor het installeren van de software, alles stap voor stap. Licentie meteen ontvangen na aankoop. Installatie probleemloos verlopen Bij een vorige aankoop had ik wat vragen en hier is steeds direct op gereageerd en meegedacht.

Wilbert van Rijen 22-03-2023

Zelf ben ik een leek op het gebied van digitale beveiliging. Ik heb mij door ict collega's op mijn werk Kaspersky laten aanbevelen. Anderen zeggen dat het dubbel op is omdat de beveiliging van Microsoft al adequaat genoeg is. Via 2Go ging de verlenging gemakkelijk, en plezierig om te beseffen dat er een team is dat je kan bellen.

Patrick 19-03-2023

Al vele jaren koop ik mijn anti virus software bij licentie2go. Goede prijs en nog betere service binnen enkele minuten krijg je een vriendelijk en passend antwoord.

Hartszaken 19-03-2023

Prima stap voor stap uitleg hoe Office te installeren op mijn computer en een reminder dat ik dat moest doen voor mijn vorige licentie afliep

Erik 18-03-2023

Norton antivirus al jaren via Licentie2Go; zelfde programma, maar dab een stuk goedkoper en makkelijke instructies voor installatie .

Maxima 17-03-2023

Altijd vriendelijke mensen die je helpen als het niet goed lukt. Installeren gaat vlot. Ga zo door!

GB 15-03-2023

Goedkoop, goed, snel (tot nu toe ieder keer alles goed en niets op aan te merken)

Frits 13-03-2023

Licentie2GO levert wat ze beloven op de site.
Altijd 100% in orde Simpel en goedkoop.

Tevreden klant . 13-03-2023

Ten eerste altijd mooie aanbiedingen wat heel veel geld scheelt heel veel keus , en dat vind ik heel belangrijk en als je er niet uitkomt wordt je heel goed geholpen dus ben zeer tevreden !

Bart 11-03-2023

makkelijk, snel en betrouwbaar na betaling een mail gekregen met de handleiding en hoe te handelen

Rien 11-03-2023

Bijzonder alert en attent geholpen door medewerker. Een omissie mijnerzijds keurig opgelost en dat alles voor een glimlach:)

Wim 11-03-2023

Snelle levering en zeer scherp geprijsd. Ook is in de bijbehorende handleiding goed uitgelegd hoe je software kunt downloaden, instaleren en activeren .
Helemaal top en een echte aanrader

Gert Lagendijk 09-03-2023

Duidelijk shop, een commerciële vraag gesteld, met een duidelijk en eerlijk antwoord.

Met ook een reactie waar ik blij van ben geworden, keurig opgelost, en direct een bestelling gedaan.

Tot de Volgende keer !

Francis Bogaerts 09-03-2023

duidelijke instructies bij de installatie van het programma. Het programma op zichzelf is nog even eraan wennen.

Koen 09-03-2023

Al jaren lang een tevreden gebruiker. Geen onnodige reclame maar echt back to basic.

Michel B. 09-03-2023

Prijs, meteen te downloaden met voldoende duidelijke handleidingen, achteraf , na installatie gebruiksvriendelijk om in te stellen.

Michel B. 09-03-2023

Jos 08-03-2023

zeer correcte afhandeling van de bestelling
duidelijke aanwijzingen om software te installeren

Miranda K 07-03-2023

Super handig en makkelijk zelf te installeren.
Al word ik wel elke keer weer zenuwachtig van de extra betaalde installatie hulp optie. Maar stap voor stap nemen ze je mee en leggen ze alles prima uit.
Nog nooit geen problemen gehad.