Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 75 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

M-H 15-09-2024

Gemakkelijk zoeken. Veel keuze. Goede prijzen. Uitleg bij installeren of verlengen en indien nodig ook nog hulp erbij.

JanJulia 15-09-2024

werd netjes op de hoogte gebracht dat het abonnement (Norton 360) van mijn pc- internetbeveiliging binnenkort afloopt. Komen ook met een aantrekkelijk aanbod voor verlenging. Indien nodig worden eventuele vragen snel beantwoord. Top!

Hans 12-09-2024

Goede service, ik kon en afspraak maken voor on line begeleiding voor installatie

Abel 11-09-2024

Goede ervaring, al meerdere jaren naar volle tevredenheid klant bij hun. Vanharte aanbevolen.

Nico 09-09-2024

Niet duur en goede service.

Jaap 07-09-2024

licenties worden tegen een goede prijs geleverd en indien nodig wordt er goede begeleiding gegeven

Michiel Dolle 05-09-2024

goede omschrijving en alles werkt installatie erg makkelijk wordt ook meteen erkend

Choco 03-09-2024

Snelle levering en ultra goed uitgelegd wat ik moest doen voor een licentie verlenging. Gewoon top!

Alex 31-08-2024

Eenvoudig bestel proces.
Veel verschillende betalingsmogelijkheden.
Directe levering van software.
Duidelijke installatie handleiding.
Betrouwbare leverancier

vanwege een erg tevreden klant 31-08-2024

men bezorgd wat men beloofde aan een voordelige prijs met vlotte verwerking , en dat is wat telt

Freek 29-08-2024

Prima shop. Mooie aanbiedingen en zeker niet duur. Bestellen en meteen downloaden en gebruiken. Zo makkelijk gaat het. Ik ben dik tevreden en raad iedereen aan om bij deze shop te kopen.

Kees 28-08-2024

Goedkoper, duidelijke uitleg, snelle levering en vooral de herinnering dat er verlengt moet worden. Kortom, wat wil je nog meer?

Prima en snelle duidelijke shop 25-08-2024

Prima shop snelle met mooie aanbiedingen en goede uitleg over de installatie van de software.

Timo 23-08-2024

Goed product voor een scherpe prijs. Makkelijke installatie................

Blueclub 22-08-2024

overzichtelijke website en duideljke instructies voor wat te doen als je software hebt gekocht

Daniël van der Veen 19-08-2024

Ging lekker vlot met beltegoed kopen & afrekenen, en een half uurtje heb je beltegoed opwaardeer code ook al in je bezit.

Ron 14-08-2024

Ik bestel al jaren mijn office licentie bij Licentie2GO to volle tevredenheid. Ooit in het begin een keer hulp nodig gehad en werd ook super geholpen en opgelost.

Tevens zijn ze goed geprijsd met hun producten, zolang hun blijven bestaan (en ikzelf ook natuurlijk) blijf ik hier mijn licenties aanschaffen.

Ik kan het zeker aanraden.

Ronny 14-08-2024

De software die Licentie2GO aanbiedt heeft een onklopbare prijs. De licenties zijn volledig legaal en op de site staat een duidelijke omschrijving wat bij iedere licentie inbegrepen is. De installatieprocedure staat gedetailleerd omschreven, zodat op een paar minuten tijd de zaak in orde is. Top voor Licentie2GO.

JHHB 12-08-2024

Altijd goed. En goede begeleiding en echte aanbiedingen.
Het enige wat ik zou verbeteren is dat als je je abonnement verlengd, dat de verlenging automatisch ingaat wanneer je oude abonnement afloopt.

Eddy 07-08-2024

Mooie aanbieding en overzichtelijke site. Bestelling ging vlot en installatie ook.

Jan 04-08-2024

Noodzakelijke Software voor een leuke prijs met de juiste ondersteuning tijdens het installeren!

Jos Van Oostenrijk 02-08-2024

Zeer lage prijs, goede handleiding, meer moet dat niet zijn, hartelijk bedankt

Arjan 25-07-2024

McAfee total protection gekocht voor een aantrekkelijke prijs. Proces downloaden en installeren was redelijk duidelijk.
Wat jullie wel op de website er als waarschuwing bij zouden moeten vermelden is dat McAfee automatische verlenging direct aanzet. Als je dit niet in de gaten hebt betaal je 1 jaar later de hoofdprijs. In mijn geval nu aangekocht voor 18,99, na 1 jaar verlengen voor ruim 89 euro!!
Op de site van McAfee heb ik de automatische verlenging direct uitgezet.

Douwe63 22-07-2024

Goede prijs, snelle levering en duidelijke handleiding hoe gekochte code te activeren.

Bert de B 22-07-2024

Snelle en eenvoudige aankoop van software. Duidelijke uitleg van het proces. Daarnaast, scherpe aanbiedingen.