Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

E. Roelofs 26-11-2022

Duidelijke handleiding het wordt stap voor stap uitgelegd en uitstekende prijzen voor de virusscanner

Margreet 26-11-2022

Op een heel eenvoudige manier kun je programma's downloaden ook nog voor een keurige prijs. heldere website, hulp indien nodig, makkelijk te verkrijgen, kortom aanrader.

Carolien 26-11-2022

Ik kon er gelijk al mee aan de slag en alle instructies waren duidelijk. Ik ben heel tevreden!

Philippe B. 26-11-2022

Waarom voor Licence2GO kiezen? Overzichtelijke site, vlekkeloze bestelprocedure en bliksemsnelle terbeschikkingstelling van de softwaresleutel van het bestelde, duidelijke online instructies over de te volgen stappen bij de installatie. Én bovenal erg competitieve (zo niet de goedkoopste) prijzen. Kortom: top!

Spaniel 26-11-2022

Snelle download en goede uitleg en documentatie voor installatie. Biedt vele varianten aan met uitgebreide beschrijving, waardoor veel keuze.

Sunshine55 25-11-2022

Ik vind het een prima webshop waar ik tegen een aantrekkelijk bedrag een antivirus programma heb kunnen kopen. Fijn dat dergelijke winkels er zijn.

M. Wesselius 25-11-2022

Tijdige informatie over de verlenging en kortingsmogelijkheden. Duidelijke instructie over aankoopmogelijkheden. De instructie over wel of niet direct installeren i.v.m. consequenties voor ingangsdatum (vwb Norton standard) vind ik niet zo helder. Kan ik de aankoop dan bewaren in mijn account? En moet ik de code wel of niet nu direct alvast downloaden? Welke stappen kan ik het beste doen zonder risico dat de aankoopcode niet terug te vinden is . Deze informatie vind ik niet helder omschreven van wat te doen op welk moment.

Ruud Favier 25-11-2022

Prima georganiseerd, het proces liep naadloos en de zoekfunctie was duidelijk. Prijs viel mee maar dat kwam mede vanwege Zwarte Vrijdag. Dus ik ben zeer tevreden.

Hans 24-11-2022

Licentie@GO is een geweldig bedrijf een goede klantenservice berijdt om je te helpen en producten zijn prijs technisch perfect.
Hebben een goede overzichtelijk site.
Bestel mij software al jaren bij dit bedrijf via deze site.

R.A. van E. 24-11-2022

Al diverse bestellingen gedaan bij Licentie2go.
Ook nu weer bij mijn bestelling uitstekende informatie en zeer goede tips om de installatie van de software goed te laten verlopen.
Niet alleen hele scherpe prijzen , zeer ruime keuze maar ook uitstekende service na je aankoop.
Al jaren super tevreden.

Henny P 24-11-2022

Snel geleverd en met goede licentiecodes. Dik tevreden. Installatie liep vlot.

Anne 24-11-2022

Alles wat je zou willen kopen tegen erg goede prijzen, maar vooral: superduidelijke handleidingen, op tijd een waarschuwing als je iets moet verlengen, en indien nodig een klantenservice die je te woord staat! Ik ben bij lange na geen ict geek maar red mij prima met hun service. Ik koop al jaren naar volle tevredenheid mijn software bij Licentie2GO.

Huun 24-11-2022

Ik koop hier al jaren mijn software en altijd hebben ze een scherpe prijs. Tevens is er de mogelijkheid om een reminder te zetten zodat je op tijd gewaarschuwd wordt voor een verlenging van de licentie. Na aanschaf van software is er ook een duidelijke stap voor stap instructie hoe de software te activeren. Al met al een complete oplossing voor aankoop en verlenging van je gebruikte programma’s.

Elianne 23-11-2022

Fijne prijs en kwaliteitverhouding. Wel wat omslachtig, maar zeer duidelijke handleiding. En ligt ook meer bij Norton dat je meer stappen moet doen. Voor herhaling vatbaar!

Huub 23-11-2022

Snel en gemakkelijk bestellen en de handleiding is super makkelijk. In no time verlengd.
Dank jullie wel.

Brink 23-11-2022

Voordelige aanschaf van legale software. Als je de instructies volgt prima te downloaden en te installeren.

Bike 23-11-2022

Goede prijzen en prima aftersales zo hoort het te zijn .
Prima bedrijf niks op aan te merken.

Rene 23-11-2022

Ik zocht een licentie voor Parallels. Bij Licentie2Go was deze het goedkoopst. Aanschaf was snel online geregeld, licentie werkt als een zonnetje. Geen moeite en binnen 5 minuten een werkende licentie dus kan alleen maar tevreden zijn.

Patrick 22-11-2022

De indeling op de webpagina is uitstekend, daarnaast worden licenties voor spotprijzen aangeboden.

Als kers op de taart wordt een instructie weergegeven na het ophalen van de licentie code.

Kortom top!

Gerard hagen 22-11-2022

Direct geregeld binnen 1 minuut zeer betrouwbaar licentie 2go daar kan je echt op vertrouwen en helemaal niet duur ps ben al heel lang een zeer tevreden klant

Alex 22-11-2022

Het haat gewoon simpel en snel. Zelfs als je, zoals in mijn geval (stom, stom, stom) in eerste instantie het verkeerde pakket koopt. Binnen 1 minuut was deze omgewisseld voor de goede.

Jack 21-11-2022

Geweldige kortingen en begeleiding bij het instaleren bij de aankoop van Norton producten.

Ik heb dit een aantal keren gedaan bij het verlengen van mijn Norton360 de luxe.

Nergens vind je zulke korting als bij Licentie2GO

Harrie 21-11-2022

snelle service en goede kwaliteit met goede producten en met problemen kun je ze bellen

Ruud 21-11-2022

Duidelijke uitleg voor de installatie, goed product en voordelig in aanschaf. Al enkele jaren ben ik een tevreden klant.

Daantje 20-11-2022

We waren op zoek naar nieuwe Norton bescherming en hebben dat hier snel gevonden. Heel fijn om een stappenplan te kunnen raadplegen en hierdoor is alles snel gelukt