Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Ed 24-12-2022

goede aanbiedingen en een redelijk goede installatie handleiding online. al een aantal jaren klant en zeer tevreden over de produkten

Rogier 24-12-2022

Mooie prijs en installatie staat erg goed omschreven waardoor je zonder veel moeite je software kan installeren op elk device

Barbara 23-12-2022

Duidelijkheid, makkelijk en een goede prijs. Communicatie en vragen verlopen soepel

PJ 22-12-2022

Scherpe prijs, vlekkeloze levering en installatie. Daarnaast zeer attente mail met vraag waarom de installatie nog niet uitgevoerd was en of dat ze hierbij zouden kunnen helpen.

Friso 22-12-2022

Prima prijzen en goede afhandeling. Al meerdere licenties besteld en altijd zonder gedoe.

Albert 21-12-2022

Aangekochte Software
Geïnstalleerd en werkt perfect
De Beste Prijs van Aangekochte software
Je kan je Software op voorhand aankopen om ze daarna te installeren
Top een 10

Jaap 20-12-2022

Levert snel en tegen ongelooflijk lage prijs. Hoe bestaat het. Hier kan b.v. Norton met speciale aanbiedingen niet tegen op.

Evera003 19-12-2022

Prima producten, goede prijs voor software en duidelijke beschrijving hoe te installeren.

Luc 19-12-2022

Overzichtelijke website. Na betaling direct een mail terug met instructies hoe de aankoop te activeren.
Alles is vlot verlopen.

Ton 18-12-2022

De software is mooi geprijsd, makkelijk te bestellen en als je een probleem hebt word je snel en vakkundig op weg geholpen!

Frederiek 17-12-2022

Aanmelden was gemakkelijk en vervolgens inloggen ook. Goedkoper dan normaal

fred 16-12-2022

betrouwbaar, goede service met indien gewenst een begeleiding voor het installeren van de software maar dit was niet nodig omdat een duidelijke handleiding het eenvoudig maakte en door de grote korting was Licentie2GO tevens de goedkoopste.

Fred 15-12-2022

Snel en eenvoudig te installeren. Ben weer een jaar verzekerd van een goede beveiliging van mijn computers.

ernst 15-12-2022

voordelig en simpel te instaleren, dit vorig jaar ook gedaan, maar het wordt steeds makkelijker voor je gemaakt

C. Pouw 15-12-2022

De website is duidelijk, ruime keuze en over de afhandeling ben ik zeer tevreden. Ook het bijbehorende document hoe de software geïnstalleerd moet worden is duidelijk en... de prijs is prima!

Sylvie 15-12-2022

Duidelijke beschrijving zelfs voor een leek! Op alles kon ik een antwoord vinden. Dat vind ik heel belangrijk!

Jan 14-12-2022

Opnieuw mijn Norton antivirus besteld. Zeer voordelig en direct geleverd. Prima service. Ook contact met klantenservice verloopt erg vlot.

Rudy 14-12-2022

Voor iedereen een oplossing in een voordelige prijsklasse. De licentie is direct bruikbaar.

T.A. de Jongh 14-12-2022

Levert wat zijn aanprijst tegen concurrerende prijzen. En uitstekend handleidingen met plaatjes die installatie makkelijk maken.

Oma Anita 13-12-2022

Duidelijke website, bij vragen hebben ze het geduld om je bij te staan ook als je niet alles meteen snapt en helpen je herinneren aan het verlopen van je abonnementen. Wat zeker in deze tijd ook fijn is, is dat ze gunstige prijzen hebben en leuke soms verrassende aanbiedingen. Waarom dan geen 10 gegeven? Persoonlijk laat ik altijd ruimte voor verbetering om jezelf te kunnen overtreffen 😉

Frank 13-12-2022

Scherpe prijs, super eenvoudige installatie, zonder alles opnieuw te moeten downloaden

Loet 10-12-2022

Al 7 jaar op rij koop/verleng ik bij Licentie2Go mijn Microsoft (Office) 365 pakket!
Eerste klas service en comfortabele prijs!

Dolcomic 10-12-2022

Eind 2022 kocht ik bij Licentie2GO een nieuwe licentie voor mijn BullGuard Security.Intussen was BullGuard overgenomen door Norton. De installatie van de nieuwe Norton Security Deluxe verliep vrij probleemloos, maar vooraleer de installatie geactiveerd kan worden eist Norton (en niet Licentie2GO) een autorisatie van een automatische verlenging. Dank zij de accurate en snelle hulp van Licentie2GO kreeg ik info over hoe je deze verplichte autorisatie kon vermijden. Kortom: zelden of nooit kreeg ik via e-mai zo snel hulp een een helpdesk.

Lence 10-12-2022

Goede installatie procedure, deze wijkt op details soms iets af van wat op het installatiescherm van Norton verschijnt, maar met een beetje inzicht goed te doen.

Evelien 10-12-2022

Gemakkelijke installatie met een duidelijke handleiding. Elke digibeet kan dit zelfdoen zonder extra kosten. Tijdige herinnering als het jaarcontract van de software afloopt. Kortom super!