Koffiewarenhuis.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Koffiewarenhuis.nl.

Koffiewarenhuis.nl stelt zich voor

Koffiewarenhuis.nl is een specialist op het gebied van espressoapparatuur. Op onze website vindt u niet alleen een uitgebreid assortiment espressomachines, maar ook alle accessoires. Bestellen bij Koffiewarenhuis.nl heeft de volgende voordelen: realtime voorraad indicatie, levering binnen 3 werkdagen, vijf dagen per week bereikbaar en een zeer snelle garantieafhandeling. Winkelt u bij Koffiewarenhuis.nl, dan kiest u voor service en kwaliteit!

VERKUILEN 10-05-2010

Overzichtelijke site met kwalitatief hoogwaardige producten tegen concurrende prijzen. Inmiddels 3 keer keukenapparatuur van Solis gekocht.
Steeds binnen een dag geleverd!
Verder is de webshop ook telefonisch bereikbaar en zeer klantvriendelijk.

rieneck 06-05-2010

Alles liep op rolletjes.

ciscis77 14-04-2010

wat een super service zeg!

de ene dag besteld, de volgende morgen al in huis!

Ja hier ga ik zeker vaker bestellen!

pm221252 07-04-2010

zoals afgesproken, snelle levering

Fritsflow 02-04-2010

Keurig volgens afspraak volgende dag geleverd. Niets op aan te merken. Eerst uitvoerig telefonisch geinformeerd door een vriendelijk medewerker met kennis van zaken.

man1944 01-04-2010

Bestelling en bezorging worden altijd accuraat uitgevoerd. De bestellingen zijn gemakkelijk via de website te plaatsen.

SMK 29-03-2010

Koffiewarenhuis had een hele mooie aanbieding voor een Quickmill espressoapparaat plus bonenmaler. Ik heb hen gebeld met wat vragen, helder antwoord gekregen en daarna bestelling geplaatst. Betaling, bericht over verzending, plus verzending zelf is zorgvuldig en netjes afgehandeld. Tevreden dus over eerste aankoop via deze winkel!

Mr Tom 26-03-2010

Zeer duidelijke website.
Goede uitleg van de producten die ze aanbieden.

Het spijtige was dat mijn eerste bestelling zoek geraakt was bij TNT. Vermits deze opgestuurt was zonder traceeringsnummer kon ikzelf ook niet achterhalen waar de bestelling zich bevond. Heb enkele malen telefonisch contact opgenomen met Koffiewarenhuis.nl. Zeer beleefde mijnheer aan de lijn gekregen die alles keurig geregeld heeft. De bonenmaler die ik aanvankelijk besteld had was niet meer vooradig (Solis Maerstro Plus), waardoor ik een aantal voorstellen kreeg om, onderandere het annuleren van mijn bestelling met terugbetaling of het omboeken naar een andere bonenmaler mits compensatie voor de lange wachttijd. Zelf heb ik besloten om een andere bonenmaler te kiezen.

Na dit despuut, zeer keurige afhandeling, verzonden met UPS met traceringsnummer (misschien wel een tip voor in de toekomst).
Vanuit België: Dinsdag besteld, woensdag was de betaling rond, donderdag namiddag levering aan huis.

Ik ga in de toekomst zeker nog eens bestellen bij koffiewarenhuis.nl, hoewel ik dan wel hoop dat ik van de eerste keer mijn bestelling thuiskrijg.

Keurige winkel, zeker een aanrader!

Harm60 25-03-2010

De website is overzichtelijk en informatief.
In mijn ervaring wordt de telefoon gedurende werkdagen altijd opgenomen en word je uitstekend geholpen. Ook op e-mail wordt heel snel gereageerd.
De drie bestellingen die ik gedaan heb werden prompt afgewikkeld. Toen na enkele maanden een onderdeel van het espressoapparaat door mijn eigen toedoen was gebroken en ik dat via de e-mail opnieuw bestelde, kreeg ik het de volgende dag over de post zonder dat er kosten in rekening gebracht werden.

roger6 15-03-2010

Ik heb bij het Koffiewarenhuis een Ascaso Dream espresso-apparaat gekocht, plus een maler en enkele toebehoren.

De website is overzichtelijk en bevat de meeste informatie. Ik wilde echter nog wat meer weten dan erop stond en belde daarom naar hen op. Een goede en duidelijke uitleg werd mij gegeven, plus hoe ik op de website de order kon gaan plaatsen.

De levering was perfect via UPS, conform de order.

Bij het gebruik van het apparaat rezen er nog een aantal keren vragen. Bij het bellen daarover werd ik iedere keer heel prettig te woord gestaan met goede tips en uitleg.

Ik ben heel tevreden met de aankoop.

Perhoep 12-03-2010

Alvorens mijn bestelling te plaatsen heb ik telefonisch contact opgenomen. Ik werd vriendelijk, behulpzaam en efficiënt te woord gestaan.
Het door mij bestelde werd op de beloofde termijn in goeden orde afgeleverd.

leonboot 04-03-2010

Assortiment helder en overzichtelijk gepresenteerd op de website. Bestelproces is gebruikersvriendelijk: niet verplicht een account aan moeten maken en toch toegang tot een bestelstatus-pagina.

Bestelling is zeer vlot verwerkt en geleverd; tussen het moment van bestellen en het moment van afleveren zat slechts 26 uur. Bestelling was prima verpakt.

grardie 23-02-2010

duidelijke website, makkelijk te bestellen, snelle en perfecte levering!

grotegreef1 23-02-2010

Zondag besteld en dinsdag in huis!
Netjes afgehandeld dus.

koffiemolen123 19-02-2010

Ik ben erg tevreden over de telefonische hulp bij het kiezen van mijn koffiemolen. Het product had ik boven verwachting snel in huis. Een kleinigheidje werd na melding razendsnel zonder problemen opgelost. De website heb ik een 9 gegeven omdat ik even moest zoeken maar dat kan evengoed eigen onhandigheid zijn dus dan mag ik alsnog een 10 geven!
Kortom helder en duidelijk mijn schroom om via internet iets te bestellen is verdwenen.

Karthihai 15-02-2010

geen gebruikersnaam: 1e maal beoordeling op kieskeurig.

Leverancier is uitstekend bereikbaar, site is prima toegankelijk en transparant, snelle en adequate levering en voor alle opmerkingen en vragen hierna hebben ze alle tijd.
Heel tevreden.

bulle08 15-02-2010

Site gevonden via kieskeurig.nl; ik ging af op de scherpe prijs.

Mailcontact gehad vanwege verzending naar buiten de benelux. Snel en duidelijk antwoord gekregen.

Vooruit betaald, levering snel.

hen3kusje 04-02-2010

overzichtelijke , duidelijke en informatieve website .
Supersnelle afhandeling (klasse)

otjonkers 04-02-2010

Handpresso op maandag besteld, dinsdag in huis.
Niets op aan te merken.
Website is prima verzorgd.

siesvalk 28-01-2010

Eergister in de avond een espressoapparaat besteld en vanochtend al in huis! Super snel geregeld via UPS, en ook nog handig te traceren...
net als op vakantie gaan: je ziet dat je steeds dichterbij de plaats van bestemming komt, spannend!!

frederik2 22-01-2010

Snel besteld, vlot geleverd

rvj1969 20-01-2010

Website duidelijk en voldoende informatie. Meerdere betaalopties mogelijk.

ladymartine 20-01-2010

Wij hebben een Solis citruspers gekocht. Een schitterend mooi apparaat. Goed verpakt en heel snel bezorgd. Nederlands gebruiksaanwijzing boekje erbij...goed geregeld. Wij zijn er erg blij mee.

mstorms 09-01-2010

Recent hebben wij een nieuwe espressomachine aangeschaft.

Koffiewarenhuis heeft ons op een perfecte manier geadviseerd over het type apparaat welk het beste aansluit bij onze verwachtingen. De mensen van Koffiewarenhuis zijn weten echt waar ze over spreken en konden op alle vragen een betrouwbaar antwoord geven. We hebben een apparaat gekocht welk wij nog nooit in het echt gezien hadden. Wij zijn uitermate tevreden met de keuze welke wij gemaakt hebben.

Na ingebruikname hadden wij de wens om een instelling van het apparaat iets aan te passen. De door Koffiearenhuis geleverde service was prima. Het apparaat werd thuis opgehaald, de instelling werd aangepast en binnen een week konden wij weer over onze machine beschikken.

Wij hebben dus zeer goede ervaringen met Koffiewarenhuis.

Hartelijke groet,

arnosmit 06-01-2010

Maandag een solis espresso machine besteld, woensdag rond de middag in huis via UPS. Prijs was de laagste op diverse vergelijkingssites. Op de site zelf gekomen bleek er ook nog een gratis accessoire pakket bij te zitten met uitklopbak, stamper en ontkalkingset. Prima dus!