Koffiewarenhuis.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Koffiewarenhuis.nl.

Koffiewarenhuis.nl stelt zich voor

Koffiewarenhuis.nl is een specialist op het gebied van espressoapparatuur. Op onze website vindt u niet alleen een uitgebreid assortiment espressomachines, maar ook alle accessoires. Bestellen bij Koffiewarenhuis.nl heeft de volgende voordelen: realtime voorraad indicatie, levering binnen 3 werkdagen, vijf dagen per week bereikbaar en een zeer snelle garantieafhandeling. Winkelt u bij Koffiewarenhuis.nl, dan kiest u voor service en kwaliteit!

Kristof1975 22-09-2010

Ben heel tevreden over de dienstverlening. Alles netjes ontvangen zoals afgesproken samen met het cadeau dat bij de aankoop was. Over after seales kan ik nog niets zeggen aangezien het apparaat correct werkt. Kortom, positief over alles.

VerMar1 19-09-2010

Om te beginnen gekeken op de website van Cookbox waar ik uitgebreide info kon vinden. Toch nog even gebeld met Cookbox. Kreeg vriendelijke medewerker aan de lijn die mij vertelde dat hij alle info over de machine zou verzamelen en mij terug zou bellen. Na 10 minuten werd ik teruggebeld en werd mij de gevraagde info duidelijk verteld. Dit schepte vertrouwen waarna ik tot aankoop over ben gegaan. Machine werd keurig netjes op de door mij gevraagde tijd geleverd door UPC. Niks mis mee dus.

Aartjw 28-08-2010

Goede site met snelle laadtijd. Erg overzichtelijk, maar je moet wel weten wat je wilt. Als je dat niet weet is het ook niet erg: er is een handige behoeftewijzer op de site gebouwd, die je precies adviseert wat je wilt hebben. Levertijd van het bestelde is werkelijk supersnel: woensdagavond laat besteld, vrijdag al in huis!

Sergio2010 27-08-2010

Duidelijke site-info.
Zakelijk snel email en telefonisch contact.
Bestelling en levering efficient en supersnel geregeld.

L.kuijlaars 26-08-2010

Alles prima geregeld tot en met de levering.
Omdat we onze dream maar net hebben ontvangen is het after sales deel niet te beoordelen

ndijkstra2 24-08-2010

Via koffiewarenhuis.nl een Ascaso Dream (aluminium) + Ascaso i-Mini bonenmaler, stoomkan en thermometer besteld.

De aankoop is perfect verlopen, de website is overzichtelijk en in het digitale winkelkarretje heb je een goed overzicht van je bestelling. De leuke aanbieding, korting op de bonenbaler, werd automatisch door het systeem verwerkt. Betaling met iDeal ging perfect.

Na de betaling direct per mail een bevestiging ontvangen en een mail om de orderstatus te volgen. Supersnel is een track and trace code verzonden waardoor ik thuis de bestelling kon ontvangen. En dat binnen een werkdag!

Alles zonder verzendkosten, maar keurig en veilig verpakt, zonder dat er ook maar een klein risico op beschadiging was. Perfect verlopen.

PKooij 24-08-2010

Ik heb een schitterend apparaat binnengekregen. Keurig op tijd geleverd en via de telefoon keurig en beleeft extra informatie ontvangen van een zeer aardige medewerker.
Ik ben zeer tevreden over dit apparaat: Werkelijk fantastisch!

jantje69 20-08-2010

ik heb met hen gebeld voor extra info omtrent de handpresso , waarin ik geinteresseerd was.vriendelijke en duidelijke uitleg.daarna bestelling geplaatst en deze kwam netjes op tijd binnen.ik vroeg op bestelformulier ok of het als kado verpakt kon worden.dit is niet gebeurd helaas.het product werd namelijk direct verstuurd naar een jarige.daarom mijn vraag.verder zeer tevreden!

jaap023 18-08-2010

prima winkel. heb mijn 2e vibiemme domobar rvs nu bij koffiewarenhuis.nl besteld. scheelde echt een paar honderd euro.
Ben zelf een fervent aanhanger van kopen in 'echte' winkels, maar het prijsverschil was me echt te groot. Telefonische bereikbaarheid was prima. Er werd goed uitleg gegeven.

PillayarPatti 06-08-2010

Tienen geef ik nooit, maar een 9 vind ik conform geleverde prestatie.
Bereikbaarheid, afwerking en levering snel en correct. Ik heb al vaker bij het Koffiewarenhuis gekocht. Steeds tevreden. Heb je later vragen hebben ze alle tijd voor je. Allen jammer dat de memberskorting vervallen is met de komst van Cookbox. Maar ik kreeg toch achterad ook extra 3% korting, heel sportief.

btomva 13-07-2010

Superervaring! Dit soort webshops word ik dus blij van :o). Supersnelle, goedkope (namelijk gratis, zelfs in Belgie!) levering, zorgvuldig verpakt en topkwaliteit spullen voor een prima prijs. Voor een miniem probleempje, niet eens hun fout, wordt ogenblikkelijk een oplossing gezocht. En weederom zonder kosten mijnentwege. Had m'n mailtje amper verstuurd en hun reactie zat al in m'n mailbox. Er wordt trouwens zonder uitzondering extreem snel gereageer op vragen, en dat durft soms bij andere webshops wel eens anders te lopen. Ik kan erover meepraten, geloof me...
Ik kreeg even dat buurtwinkel-gevoel, waar de brave man achter de toog zich met de glimlach dubbelplooit om z'n klant tevreden te stellen.
OK, dat laatste is er misschien een beetje over, maar ik word wel oprecht blij van deze webwinkel.
Bedankt koffiewarenhuis!

corsac2 08-07-2010

ruim aanbod,prijs/kwaliteit ok,snelle levering,kortom het kan niet beter.

marjaspruitdemos 06-07-2010

hele goede prijs-kwaliteit verhouding. M.i. nergens anders goedkoper leverbaar. supersnel geleverd

elberja 29-06-2010

Het koffiewarenhuis is een webshop zoals en webshop bedoeld is: overzichtelijke website, scherpe prijzen, razendsnelle levering (1 dag) en uitstekende afterservice. Kortom alle reden om terug te keren.

Zanoni 28-06-2010

Ik word keurig te woord gestaan als ik bel. Mijn eerste bestelling werd de volgende dag al bezorgd en de tweede binnen de beloofde 3 dagen. Goed verpakt en onbeschadigd. Mailbericht als de zending er aan komt. Lof voor deze webwinkel.

bavalon 23-06-2010

Website:
- hééél ruim aanbod
- zeer overzichtelijk - misschien toch even dit: via www.kieskeurig.be heb ik gezocht naar de Illy X7 en ben zo bij jullie terecht gekomen; na de voltooïng van de bestelling heb ik verder op jullie site gezocht naar het aanbod koffie; toen ik wou terug keren naar de espressoapparaten van Illy door te klikken op de link 'Espressomachines' in de linkerkolom vond ik in het overzicht tussen de velen merken geen 'Illy'...
- de beste condities + gratis levering boven 75EUR - OOK NAAR BELGIE

Bereikbaarheid:
- ruime openingstijden
- mails worden zeer vlug behandeld

Bestelling en levering:
- heel eenvoudige en vlugge bestelprocedure, ook als nieuwe klant
- omdat ik niet over een Nederlandse bankrekening beschik, zou de optie om te kunnen betalen via kredietkaart (VISA,...) mij nog vlugger overhaalt hebben om deze dringende bestelling te hebben geplaatst (nodig als geschenk op woensdag 23 juni) . Ook mits een kleine toeslag

After sales:
- bij levering van een espressoapparaat Illy X7 bleek het handvat van de capsulehouder beschadigd - na het zeer vriendelijke telefoongesprek met Koffiewarenhuis.nl mocht mijn zoon het toestel gewoon in gebruik nemen. Een fotootje mailen van het beschadigde onderdeel (wat vanzelfsprekend is) en men gaat ons onmiddellijk een nieuw reserve onderdeel opsturen! Dus geen poespas met alles opnieuw verpakken en terugsturen! Super-service!

DomiAlex 22-06-2010

Ik ben heel tevreden van het deze winkel.
Het aanbod is uitgebreid en de producten zijn kwalitatief in orde.
De geleverde producten komen overeen met de beschrijving op de website.
De levering is zeer vlot en snel verlopen. De communicatie ook.

Ik zal zeker nog bestellingen plaatsen via deze winkel.

Christian1962 21-06-2010

Snelle en correcte (telefonische) bestelling gedaan. Aflever datum afgesproken. Het kwam die dag ook.
Het Koffiehuis komt erg betrouwbaar en vakkundig over.

henriverheyen 17-06-2010

eenvoudig.
snelle levering.
super verpakt.

elselina 04-06-2010

Handpresso Domepod donderdag besteld en vrijdag geleverd,dat vind ik heel goed.
Prettige ervaring met deze winkel.

MarcelZZZ 03-06-2010

Overzichtelijke, fris uitziende website!!

Het artikel zou binnen 1 tot 3 dagen geleverd worden. Op de tweede dag was het er. Keurig verpakt!

AnnemiekRuud 02-06-2010

Wat het koffiehuis toezegt, doen ze ook. Levering op de tijd zoals afgesproken én levering van het juiste product. Vragen worden snel en duidelijk beantwoord.

Cookie65 01-06-2010

Heel snelle, correcte afhandeling en levering. Via de website verliep alles soepel, geen enkel probleem met bestellen, betalen of wat dan ook. Ook de bezorgcode/-link werkte, wat erg vaak niet zo is.

gumaceka 30-05-2010

Keurige en nette site. Duidelijk wat er te koop is. S'morgens bestelling geplaatst, s'avonds al de bevestiging dat het verzonden was, de volgende dag in huis!! Prima

Florian28 21-05-2010

Na een vraag over de beschikbaarheid van een rode handpresso, ontving ik vlot een bevestigend antwoord. Gelijk besteld en twee dagen later heerlijk genoten van een kopje espresso met de handpresso, deze gaat voortaan mee op reis.

Goede service, vlotte en nette levering.