Koffiewarenhuis.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Koffiewarenhuis.nl.

Koffiewarenhuis.nl stelt zich voor

Koffiewarenhuis.nl is een specialist op het gebied van espressoapparatuur. Op onze website vindt u niet alleen een uitgebreid assortiment espressomachines, maar ook alle accessoires. Bestellen bij Koffiewarenhuis.nl heeft de volgende voordelen: realtime voorraad indicatie, levering binnen 3 werkdagen, vijf dagen per week bereikbaar en een zeer snelle garantieafhandeling. Winkelt u bij Koffiewarenhuis.nl, dan kiest u voor service en kwaliteit!

Tim 01-07-2023

Enkele weken geleden een nivona vol automaat gekocht. Ik heb nog overwogen om een duurde type te nemen, maar op advies was dat volledig overbodig omdat ik niet of nauwelijks latte of cappuccino drink.
bedankt voor je eerlijk advies. Mijn volgende machine komt weer van koffiewarenhuis.nl

Albert 07-01-2022

Top bedrijf zeer goed geholpen en erg behulpzaam
Bedank Bauke voor de top service

Harold Masselink 27-09-2021

1,5 jaar geleden een prachtige semi automatische machine gekocht. Een temperatuur sensor begon vreemde resultaten te geven. Ik heb erg hard water en er was kalk vorming zichtbaar. (Minder laks zijn met de water filters dus.)

Toch krijg ik de reparatie als service van de zaak. Top bedrijf.

super Service 11-09-2021

super service en goede prijs. Espressomachine was in onderhoudsbeurt, bleek gereed, was echter aan aandacht ontsnapt. Kan gebeuren toch. Wat gebeurde: Bauke zorgde voor supersnelle thuisbezorging, hij zette een taxi in!!! Dat is om niet te vergeten.
Dat is nog eens service van de bovenste plank. Hulde!!!!

Eelco Scheer 06-12-2020

Graag beveel ik het Koffiewarenhuis van harte aan!
Wij hebben eind oktober een nieuwe koffiemachine gekocht. Na 20 jaar een eerdere versie van deze machine te hebben gehad en de eerste weken vers gemalen koffie te hebben gebruikt. Had ik plotseling problemen met koffieprut in de espresso. Perfect geholpen door Bauke, zelfs gratis een zakje koffie met de goede maling toegestuurd gekregen: Probleem opgelost. Aankoop snel geleverd en overduidelijk prima service.

Van harte aanbevolen!!

Clay 26-10-2020

Op moment van schrijven heb ik de bestelling nog niet ontvangen wegens een fout bij de vervoerder, maar een medewerker heeft het vanochtend meteen opgevolgd bij UPS en mij gebeld met de laatste informatie. Deze service maak je weinig mee bij webshops dus erg tevreden over de manier waarop koffiewarenhuis zaken doet, en dat mag natuurlijk terugkomen in een review!

Herman 29-09-2020

Al een aantal keren bestelling geplaatst bij koffiewarenhuis.nl en steeds zeer tevreden over de klantenservice, de snelle afhandeling en de producten.

Steven 11-06-2020

Website is prima in orde van Koffiewarenhuis. E-mailen met Bauke van de afdeling verkoop was ook prettig: erg snel en netjes. Koffiewarenhuis biedt top-machines aan tegen scherpe prijzen. Transport was via UPS, en de machine was zeer goed verpakt (een doos in een veel grotere doos met van die schuimdingen erin). Al-met-al een (web-)winkel om aan te raden!

Martijn 10-06-2020

Allereerst heeft koffiewarenhuis een erg scherpe prijsstelling. Daar kwam nog even bovenop dat ze nog eens €50 korting gaven op een duurdere machine omdat ze tijdens de controle van de machine voor levering er achter kwamen dat deze beschadigd was. Vanwege corona duurt de eerst volgende levering nog even en werd me dus een duurdere machine met extra korting aangeboden. Top service!

Hermien van der Neut 08-06-2020

Na de website bekeken te hebben, gebeld met het bedrijf voor een goed advies.
En ze hebben ons een fantastisch koffiezetapparaat geadviseerd.
De zelfde dag het apparaat besteld en de andere dag aangekomen in Duitsland.
Ongelofelijk snel.
En heel fijn om goed advies te krijgen door de telefoon, in deze corona tijd.
En fantastische snelle levering

ECM KV 21-01-2019

Ongeveer 2 maanden geleden heb ik mijn bestelling geplaatst voor een ECM Mechanika IV Profi toestel. Bij dit toestel werd een barista pakket cadeau gedaan, echter waren dit items die niet relevant waren voor mij. Ik heb toen koffiewarenhuis gebeld, met de vraag of ik een ander pakket kon uitzoeken. Tot mijn grote verbazing mocht ik tot een x-bedrag zelf items uitzoeken, in plaats van het standaard pakket. Top dus!

Vervolgens is kort na de bestelling alles netjes en snel geleverd. Omtrent de levering van het toestel zelf waren er even wat miscommunicaties, maar Bauke heeft dit zeer netjes opgevolgd en afgehandeld. Ik werd dan ook telefonisch op de hoogte gebracht van de status van de levering. Deze manier van communiceren en service is iets wat, naar mijn ervaring, zeldzaam is geworden.

Kortom, zeer fijne ervaring en service!

Gregory 03-01-2019

Alles stond netjes op de website maar ik had nog enkele vragen ivm verzending en betaalmogelijkheden naar Belgie toe. Even gebeld en het was meteen gepiept. Super vriendelijke en supersnelle service!

Marcus 09-12-2018

Prima service

Telefonisch goed bereikbaar, anders snel teruggebeld. Heldere antwoorden op vragen. Levering had vertraging, buiten hun kunnen om. Goed gecommuniceerd en met extra's geleverd. Handvat bleek door te draaien. Na foto gestuurd te hebben gelijk een nieuwe toegestuurd. Kan het u aanraden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

mevrouw van Eijk 14-10-2018

Zelden zo prettig geholpen bij een aankoop online!

Na jarenlang Senseo waren wij wel toe aan een echte koffiemachine. Na
een aantal dagen orienteren zagen wij door de bomen het bos niet meer!
Via google kwamen wij uit bij Koffiewarenhuis.nl. Wederom overvallen
door de enorme keuze contact opgenomen met de klantenservice. Met een
aantal vragen omtrent onze wensen wist de medewerker al zeer vlot
voor ons een selectie te maken. Hieruit bleek dat er gezien onze wensen
maar een paar machines overbleven. Hieruit hebben mijn man en ik een
keuze gemaakt en de bestelling via de website geplaatst. Wij bestelden
dinsdagmiddag om 15:00 uur en woensdagochtend stond de koerier al om
9:30 uur al aan de deur. Na het lezen van de handleiding hadden wij toch
nog een aantal vragen dus contact opgenomen met Koffiewarenhuis.nl. Hier
werden wij snel en uiterst vriendelijk direct op weg geholpen. Na een
dag was het ons direct duidelijk dat we juiste aankoop hadden gedaan bij
het juiste bedrijf, wat een genot! Afgelopen vrijdag bleek dat mijn man
per ongeluk een onderdeeltje had weggegooid. Contact opgenomen met
Koffiewarenhuis.nl met het idee om het onderdeel te bestellen. Tot onze
grote vreugde gaf de medewerker aan dit onderdeeltje als service
kostenloos naar ons te versturen. Zaterdagochtend hadden wij het al in
huis, wat een service!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Dagmar 29-09-2018

Info en verkoop: goed. Nazorg kan beter.

Wij hebben voor deze shop gekozen o.b.v. info vóór aanschaf en prijsstelling.
De nazorg (m.b.t. problemen kort na aankoop) kan (veel) beter.
Uitsluitend bereikbaar van maan- tot en met vrijdag.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Dhr. Meeuws 27-06-2018

Volmaakte service

Betrouwbare en volmaakte service. Ik kocht hier mijn eerste espresso machine tegen een scherpe prijs. Op mijn vragen goor onderhoud ed krijg ik altijd direct een zinnig antwoord

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Zegno 25-02-2018

Goede service

Kleine reparatie correct uitgevoerd door de leverancier binnen de gestelde garantie termijn, nette maar ook erg snelle afwikkeling.

Nanja 19-01-2018

Uitstekende service, snel en efficient

Wij hebben de Quick Mill 3035 bij koffiewarenhuis in Kampen gekocht.
Goede uitleg, alle tijd!!
Na een paar maanden een onderdeel kwijt geraakt deze heeft het koffiewarenhuis gratis en snel toegestuurd.
Koffiewarenhuis Kampen is een aanrader. De kennis van het product is optimaal en je krijgt goede en eerlijke uitleg.

Martijn van Vorden 07-01-2018

Verjaardag gered dankzij super snelle service!

Afgelopen vrijdagmiddag ging mijn 16 jaar oude espressomachine kapot. Precies de dag voor mijn verjaardag.....Mijn vrouw in paniek daar wij zaterdagavond een feestje zouden geven. Een aantal weken geleden had ik al eens rond gekeken naar een nieuwe machine en wist gelukkig al wel wat ik wilde. De Rocket Espresso Mozzafiato was op de website van Koffiewarenhuis voorradig. Voor de zekerheid even contact opgenomen. De vriendelijke medewerker gaf aan dat het geen probleem was deze nog de volgende dag te leveren. Hij kwam zelf met het idee om de machine met een express levering te versturen zodat ik de machine de volgende dag voor 12:00 uur zou ontvangen. Samen telefonisch de bestelling doorgenomen. Zaterdagmorgen werd de bestelling om 9:30 uur al door ups gebracht! Bij het openen van de doos trof ik als extra een lekker pak koffie en een kaartje voor mijn verjaardag aan. Super attent en alles keurig volgens afspraak! Ons feestje kon niet meer stuk dankzij deze fantastische service van het Koffiewarenhuis!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

bob 61 jaar 05-01-2018

soepele en bekwame service

direct telefonisch contact, vakkennis, eerlijk advies, snelle levering door UPS en directe hulp:
ik had moeite met het instellen van de bonenmaler...toen na telefonische hulp de espresso-bonen nog niet goed gemalen werden, kon ik de bonenmaler via UPS kosteloos op sturen en werd de maler door de het Koffiewarenhuis perfect afgesteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Laura 05-01-2018

Veel productkennis en goed advies

Mijn ouders wou ik een espressomachine cadeau doen. Tijdens het zoeken op internet zag ik door de bomen het bos niet meer. Ik heb toen contact opgenomen met Koffiewarenhuis.nl. Hier werd ik snel en prettig geholpen. De medewerker aan de telefoon wist veel te vertellen over de diverse machines zodat het voor mij een stuk duidelijker werd wat voor mijn ouders een goede keuze zou zijn. Uiteindelijke gekozen voor een espressomachine van Solis. Daar de showroom slechts 10 minuten rijden vanaf mijn huis zit heb ik ervoor gekozen het product via de website te bestellen en vervolgens af te halen. Bij het afhalen van mijn bestelling heb ik direct even uitleg gekregen over de machine zodat ik mijn ouders direct kon helpen bij het zetten van het eerste kopje. De machine is inmiddels 1,5 week in gebruik en mijn ouders zijn erg blij met de Solis espressomachine! Ben zeer tevreden met het advies van koffiewarenhuis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Simon 04-01-2018

Absurd hoge verzendkosten

Rekenen E5,98 voor een envelop verzending met een miniscuul onderdeeltje van een espresso apparaat. Helaas nergens anders Lelit producten verkrijgbaar.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten

Koffiewarenhuis.nl 05-01-2018

Geachte heer,

Allereerst bedankt voor uw feedback. Wij hebben hierover inmiddels contact met u gehad per email. Zoals afgesproken zijn de verzendkosten aan u gecrediteerd.

met vriendelijke groet,

Bauke Kok
sales manager

Koffiewarenhuis.nl

Sander O. 01-09-2017

Prima service.

Een fantastische Bezzera Espressomachine besteld bij Koffiewarenhuis.nl
Een duidelijke webwinkel met behulpzame videoreviews bij diverse espressomachines. Ik had mijn bestelling geplaatst tijdens de zomersluiting, wat overigens duidelijk op de website vermeld stond. Zelfs tijdens deze sluiting werden emails snel en correct beantwoord. Uiteindelijk had ik 2 dagen na de zomersluiting mijn bestelling al binnen.
Kortom: Uitstekende service, snelle levering en goede prijzen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Daan Kloeg 22-05-2017

Prima service!

We hadden onze espressomachine voor onderhoud afgeleverd. Afhandeling uitstekend en snelle service. Toch bleek het stoompijpje nog een defect te hebben en dit werd heel goed afgehandeld door Koffiewarenhuis.nl. Meer dan lof!

Juan 11-03-2017

Barista en verkoop

Sinds lange tijd heb ik weer een winkel gevonden waar je ook voor eerlijke en goede informatie terecht kunt, Buiten een scherpe prijs wordt hier nog aan een goede after sales service gedaan en niet alleen met woorden!
Na een zoektocht op het internet kwam ik het Koffiewarenhuis tegen met een schat aan prachtige espressomachines. Omdat ik eerder al een Pavoni hevel machine had wilde ik deze keer opnieuw iets dergelijks hebben. Vanwege de mooie kwaliteit van de koffie en niet in het minst voor het aroma en de . Na een telefonisch advies deze La Pavoni pro in huis gehaald.
Een niet onbelangrijk detail was ik even vergeten; de koffiemolen. En niet zomaar één maar een exemplaar die dezelfde kwaliteiten had als de espressomachine.
Na een bezoek aan de showroom in Kampen was ik overtuigd. Espresso maken is een vak!
Binnen korte tijd had Bauke Kok de balans gevonden en samen met mij de juiste koffiemolen erbij gezocht. Nu kan ik eindelijk aan de slag en misschien word ik zelf ooit nog eens een echte Barista. Met dit verhaal wil ik illustreren waarom ik dit bedrijf en mensen een tien wil geven.

Juan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -