Koffiewarenhuis.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Koffiewarenhuis.nl.

Koffiewarenhuis.nl stelt zich voor

Koffiewarenhuis.nl is een specialist op het gebied van espressoapparatuur. Op onze website vindt u niet alleen een uitgebreid assortiment espressomachines, maar ook alle accessoires. Bestellen bij Koffiewarenhuis.nl heeft de volgende voordelen: realtime voorraad indicatie, levering binnen 3 werkdagen, vijf dagen per week bereikbaar en een zeer snelle garantieafhandeling. Winkelt u bij Koffiewarenhuis.nl, dan kiest u voor service en kwaliteit!

Deze score is berekend op basis van 4 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.5

Sander O. 01-09-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Een fantastische Bezzera Espressomachine besteld bij Koffiewarenhuis.nl
Een duidelijke webwinkel met behulpzame videoreviews bij diverse espressomachines. Ik had mijn bestelling geplaatst tijdens de zomersluiting, wat overigens duidelijk op de website vermeld stond. Zelfs tijdens deze sluiting werden emails snel en correct beantwoord. Uiteindelijk had ik 2 dagen na de zomersluiting mijn bestelling al binnen.
Kortom: Uitstekende service, snelle levering en goede prijzen.

Daan Kloeg 22-05-2017 Via de website gekocht

Prima service!

We hadden onze espressomachine voor onderhoud afgeleverd. Afhandeling uitstekend en snelle service. Toch bleek het stoompijpje nog een defect te hebben en dit werd heel goed afgehandeld door Koffiewarenhuis.nl. Meer dan lof!

Juan 11-03-2017 Via de website gekocht

Barista en verkoop

Sinds lange tijd heb ik weer een winkel gevonden waar je ook voor eerlijke en goede informatie terecht kunt, Buiten een scherpe prijs wordt hier nog aan een goede after sales service gedaan en niet alleen met woorden!
Na een zoektocht op het internet kwam ik het Koffiewarenhuis tegen met een schat aan prachtige espressomachines. Omdat ik eerder al een Pavoni hevel machine had wilde ik deze keer opnieuw iets dergelijks hebben. Vanwege de mooie kwaliteit van de koffie en niet in het minst voor het aroma en de . Na een telefonisch advies deze La Pavoni pro in huis gehaald.
Een niet onbelangrijk detail was ik even vergeten; de koffiemolen. En niet zomaar één maar een exemplaar die dezelfde kwaliteiten had als de espressomachine.
Na een bezoek aan de showroom in Kampen was ik overtuigd. Espresso maken is een vak!
Binnen korte tijd had Bauke Kok de balans gevonden en samen met mij de juiste koffiemolen erbij gezocht. Nu kan ik eindelijk aan de slag en misschien word ik zelf ooit nog eens een echte Barista. Met dit verhaal wil ik illustreren waarom ik dit bedrijf en mensen een tien wil geven.

Juan

Raymond 07-12-2016 Via de website gekocht

objectief, vakkundig, prijstechnisch goed

Ik zat erg te dubben wat voor pistonmachine ik wilde kopen. De verkoopster heeft me (zonder me het gevoel te geven dat ik iets aangepraat kreeg) eerlijk en objectief advies gegeven.
Uiteindelijk kon ik een keuze maken en nadat ik mijn Bezzera had geinstalleerd, had ik het gevoel dat ik door de info een juiste beslissing had gemaakt.
Echt een online webshop met een dikke plus!

Pluspunten

• zeer stevige verpakking
  • snelheid
  • objectief

LJHM 15-11-2016 Via de website gekocht

prijs/ kwaliteit vooral de service en advieslijn is geweldig

Advies, prijs en levering zijn uitstekend. Voor de levering is men afhankelijk van UPS maar dat ging ook goed en keurig op tijd. Een extra pluim is de man aan de telefoon, helder, duidelijk en uiteraard commercieel sturend maar niet storend en qua advies zeer duidelijk.
Na lang zoeken en oriënteren, ook op de Duitse site's Espresso TV die zeer veel extra info geven over veel machines, gekozen voor dit Nederlandse bedrijf, Koffiewarenhuis.nl en zoals blijkt een heel goede keuze.

Quinten 11-11-2016 Via de website gekocht

Zeer goede service!

De bestelling werd snel geleverd en was goed verpakt. Er werd ook goed gecommuniceerd omtrent levering.

Pluspunten

• Goede verpakking
  • Communicatie
  • Levering
  • Soms goedkoper dan andere sites

matijs 14-10-2016 Via de website gekocht

Onlineshop +

Als je een apparaat van plusminus €1500,- koopt moet je echt zeker zijn dat de webshop betrouwbaar is. En deze winkel straalt betrouwbaarheid uit!
Bij installeren maakte ik per ongeluk een onderdeeltje stuk. Een vervangend onderdeel werd zonder moelijkheden direct toegestuurd, ook al was het mijn eigen schuld!
Ook kon er door dezelfde persoon zeer specifieke, technisch inhoudelijk advies worden gegeven. Echt top!

Terecht een dikke 10!

Pluspunten

• Uitstekend telefonisch bereikbaar
  • Vriendelijk en deskundige mensen

Tineke 13-07-2016 Via de website gekocht

Goede en overzichtelijke website, snel en keurig bezorgd. Helemaal zo als het hoort, erg prettig.

Het apparaat was niet op voorraad en ben direct op de hoogte gesteld en het geld was meteen terug gestort.
Telefonisch ook goed bereikbaar, ook weer erg prettig.

Veel en goede keuze en veel op voorraad. En zeker goede prijzen.

De hele procedure is zeer plezierig verlopen, het kon denk ik niet beter of sneller.

Peter 05-07-2016 Via de website gekocht

online een vibiemme domobar besteld; volgende dag bezorgd. Machine was prima en zorgvuldig verpakt.

Na bestelling nog een vraag gesteld via e-mail; beantwoord binnen een half uur.

Een ruime keuze espresso machines uit het betere segment

Overzichtelijke website met ruime keuze aan espresso apparaten. Service is snel en prima

lungo1 16-06-2016 Via de website gekocht

Gisteravond besteld, vandaag in huis. Prima verpakt.

Han 15-01-2016 Via de website gekocht

Er is genoeg keuze bij deze webshop winkel als je hier geen keuze kunt maken uit deze bekende merken dan weet ik het niet meer.

Ik werd vriendelijk te woord gestaan door Bauke Kok en hij kon mijn vragen direct beantwoorden wat ik zeer prettig vond.

Genoeg keuze en ze hadden leuke acties met behoorlijk voordeel.

Goede en zeer snelle levering volgens afspraak .
Mooie actie gratis originele uitkloplade en gratis baristaset.

Machine werd mooi verpakt geleverd en er werden geen verzendkosten berekend.

WR 30-12-2015 In de winkel gekocht
Kampen

Zeer overzichtelijke website. Ook met mobiele telefoon goed te bekijken. Zeer uitgebreide informatie over de artikelen.

Telefonisch goed te bereiken. Je kan op afspraak ook de showroom bezoeken. Uitgebreid verkoop/advies gesprek gehad. Daardoor tot koop overgegaan.

Volgens mij het meest uitgebreide assortiment op het gebied van koffie-apparaten in het duurdere segment. Winkel richt zich hier ook op.

3 x 10/3 = 10!

christitot 18-12-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk weergegeven website. Gemakkelijk de producten te vinden die je zoekt.

Snelle levering, snelle en directe communicatie bij vragen of opmerkingen. Je zorgen worden snel weggenomen.

Ruim assortiment. Voldoende keus in goedkopere en duurdere producten. Ik mis alleen online handleidingen, dat zou ik fijn vinden zodat je altijd wat kan terugkijken of opzoeken. Zeker voor de beginnende gebruiker lijkt het me gemakkelijk.

Ik ben goed geholpen, zowel via de site als per telefoon na de bestelling. De verzending was incompleet( kan gebeuren), waarna de dag erna direct alsnog de missende producten zijn verzonden. Ook enige zorgen die ik had over het gebruik zijn per telefoon binnen vijf minuten weggenomen.

Peter 27-11-2015 Via de website gekocht

Ik heb eerst op de site gekeken en daarna uitgebreid gebeld waarna ik een goede keus kon maken.2 dagen later had ik het espressoapparaat en de koffiemolen in huis.

Goed telefonisch advies bij aanschaf gekregen.

Zeer ruim assortiment aanwezig.

Zie boven

Stef Pillaert 18-11-2015 Via de website gekocht

Zeer tevreden, zeer vriendelijk en "to-the-point" aan de telefoon, ook bij vragen naar onderhoud ed.

Toestel had defect, viel nog onder garantie. Teruggestuurd, een week later alles weer in orde. Enkel jammer dat de verzendingskosten naar Nederland in geval van garantie toch voor mijn rekening waren (vandaar geen 10, wel 9 ;-), maar dat staat inderdaad wel duidelijk op hun website zo vermeld.

AndreN 18-11-2015 Via de website gekocht

Via een goed overzichtelijke website is het mogelijk om goed tot een vergelijk en keuze van een product te komen

In de afgelopen weken heb ik regelmatig met dhr. Kok contact gehad. Op elke vraag kwam consequent en snel een correct antwoord. Door deze manier van communiceren voel ik mij als klant serieus genomen.

Veel , heel veel keus in de webshop.

Het is niet alleen mogelijk om de winkel virtueel te bezoeken maar ook in de winkel in Kampen

Ik weet zeker dat ik Koffiewarenhuis.nl ga aanbevelen aan mensen die op een goede en eerlijke manier producten voor een scherpe prijs met goede service willen aanschaffen.

Edith2008 17-11-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijke site, bij de producten staat alle info, specificaties, handleiding product bij espressomachines en de eventueel te gebruiken accessoires. Foto's van de producten zijn goed en ook voldoende groot, dus duidelijk zichtbaar van alle kanten.

Diverse malen telefonisch contact gehad, snelle respons ook op mail. Eerste keer advies gevraagd inzake een nieuw aan te schaffen espressomachine waarbij ik heel goed geïnformeerd werd over voor- en nadelen. Bij andere vragen ook goed en duidelijk antwoord gekregen, je merkt duidelijk dat men verstand van de producten heeft en er wordt met je meegedacht.

Zeer grote keuze in soorten espressomachines in allerlei prijsklassen, ook de ander categorieën zijn prima vertegenwoordigd.

Dit bedrijf komt heel goed bij mij over, kundig en vriendelijk personeel, prijs van espressomachine was gunstig, snelle afhandeling en uitstekend contact met klantenservice, compliment!

Professioneel en zeer vriendelijk personeel, snelle contact met de klantenservice is een zeer sterk punt van jullie bedrijf.

Edwin 02-11-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, makkelijk bestelproces en snelle levering.

Prima bereikbaar per mail en telefoon, snelle afhandeling van vragen.
Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

van Woerkom 30-10-2015 Via de website gekocht

Nieuwe website is een duidelijke verbetering, schoonheidsfoutjes zijn ze aan het oplossen maar daarvoor vergeving, ze zijn net twee dagen live.

Ze zijn goed bereikbaar per mail en telefoon, respons is vlot en accuraat. De verzending verliep wat rommelig maar uiteindelijk was alles binnen drie werkdagen netjes uitgeleverd.

Blijft natuurlijk erg individueel hoe je dit beoordeelt. M.i. ruime keuze.

Komt goed een gedegen over. Ik heb geen aftersales / klachtafhandeling ervaring dus daarvoor moet ik de laatste twee punten schuldig blijven. Voorlopig de 8 dus als een 10 lezen.

Ray 20-10-2015 Via de website gekocht

"Goede wijn behoeft geen krans"en dat geldt ook voor koffie(warenhuis.nl).

Online en telefonische snelle en correcte respons, snelle levering met goede info.

What can I say? Topproducten, gode prijsstelling, snelle en correcte afhandeling.

10 is het resultaat van 3 x een tien. Hoger kan niet.

Dank voor uw service. Verdient zeker vervolg.

Nova1402 10-10-2015 Via de website gekocht

Top service, na bestelling van onze Bezzera Guilia kregen wij direct een mail dat de levering was vertraagd met twee weken, zij deden meteen het aanbod dat wij de 100€ duurdere / luxere Mitica konden afnemen voor de prijs van de Guiliia. Een top aanbod waar wij uiteraard gebruik van gemaakt hebben.

Ze hebben alles op het gebied van koffie, thee, en nog veel meer.

Ik heb ze inmiddels al aan drie andere bevriende stellen aanbevolen.

Ik zou iedereen die op zoek is naar een echte koffiemachine aanraden deze hier te kopen, snelle levering, perfect geprijst, top anhandeling, super goed verpakt. Snel contact met klantenservice. Geweldige afhandeling van eventuele vragen. Alle lof 👍🏻.

VPChermis 22-09-2015 Via de website gekocht

Goede eerste ervaring met deze winkel, zeer betrouwbaar. Ze doen wat ze zeggen.

Mooie producten en goede prijzen.

Zonder twijfel. Ik ben erg tevreden.

erikvandillen 17-09-2015 Via de website gekocht

Het bestelproces is prima verlopen. De indeling van de productgroepen is gemaakt op merk. Je moet dus wel al een beetje weten wat je zoekt. Een alternatieve indeling op bijvoorbeeld prijs is niet te maken. De keuzehulp zag ik pas later op de site en is handig. Alsnog ingevuld en kwam inderdaad bij (onder andere) mijn espressoapparaat uit!

De informatie op de site vind ik erg goed. Uitgebreide beschrijving en de video is van absolute meerwaarde.

De focus ligt duidelijk op kwaliteit als ik naar de merken kijk. Mooie producten. De keuze van koffiesoorten, kopjes et cetera is wat beperkt. De naam Warenhuis doet een breder assortiment vermoeden.

Zeer zeker! De prijzen zijn concurrerend. Bij mijn espressoapparaat kreeg ik vanwege een actie bovendien een gratis filtermachine twv 190 euro. Daar heb ik iemand heel blij mee kunnen maken!

Goede prijzen, goede acties en snelle correcte levering.

louxvils 04-09-2015 Via de website gekocht

Koffiewarenhuis is online en telefonisch goed te bereiken. Duidelijke website met voldoende informatie. Enige verbeterpuntje is wellicht een zoekfunctie op prijs.

Telefonisch advies gevraagd over diverse espressomachines en koffiemolens. Handige en practische filmpjes over producten. Duidelijke, deskundige en eerlijke informatie wat in mijn geval de beste keuze zou zijn, er wordt met je meegedacht. Directe bevestiging per mail na plaatsen order. Bezorging binnen 1 dag met UPS. Directe reactie van Koffiewarenhuis na misverstand mijnerzijds over inhoud bestelling.

Voldoende breed en diep assortiment in kwalitatief goede producten tegen scherpe prijzen

Deze winkel wekt vertrouwen, doen wat ze zeggen. Er zijn weinig winkels waar de klant nog koning is, hier weten ze hoe je kwaliteit biedt in alle opzichten

Ik heb geen minpunten, kwaliteit en service van hoog niveau. Zo zouden er veel meer moeten zijn

Robls 08-08-2015 Via de website gekocht

Snel geleverd

Goede uitgebreide keuze.

Winkel prima. Alleen het bezorgen door UPS duurt drie dagen! Bij post.nl de volgende dag geleverd, ook bij bestellingen op zondag.

Jacqed 03-06-2015 Via de website gekocht

Apparaat was achteraf niet op voorraad. Is door de importeur zelf 3 dagen na aankoop bezorgd. Klasse!

Vanwege drukt konden ze mij in eerste instantie niet te woord staan maar belde mij netjes binnen een halfuur terug. Goed advies gekregen. Na mijn bestelling nam de winkel zelf telefonisch contact op omdat er een voorraad probleem was. Binnen 3 dagen alsnog afgeleverd via de importeur. Klasse service.

Service staat volgens mij hoog in het vaandel. Namen zelf proactief contact op op het moment dat er niet geleverd kon worden. Kreeg ter compensatie zelfs extra koffie. Betrouwbare winkel (aankoop Juni 2015),klant gericht en snelle afhandeling.Dat zijn alle ingrediënten om hier een aankoop te doen. Ga zo door koffiewarenhuis.nl!

Stef Pillaert 15-05-2015 Via de website gekocht

Alles perfect. Een paar heel kleine probleempjes bij aflevering (iets vergeten inpakken, en een klein plastic onderdeeltje lichtjes beschadigd), maar onmiddellijk achternagestuurd. Ook steeds zeer snelle respons op mails.

joopcornelissen 11-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site met veel keuzes. Makkelijk te bestellen.

Snelle service en prima communicatie over het hele traject.

Ruime sortering

Betrouwbaar en komt afspraken na.

Gemak. Betrouwbaar. Snelle service. Prima communicatie. Groot assortiment met duidelijke uitleg per voorwerp

jadwigo 16-04-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site, groot assortiment.
Handig online betalen via iDeal.

Helaas kon mijn bestelling niet meteen geleverd worden door de fabrikant, maar dit werd helemaal duidelijk afgehandeld door koffiewarenhuis.nl

Het espressoapparaat dat ik wilde bestellen was niet standaard in het assortiment, maar het was geen probleem om dit toch te bestellen.

Vooral door de klantenservice raad ik deze winkel zeker aan.

Ik had een espressoapparaat besteld dat helaas niet meteen geleverd kon worden. Zodra dit duidelijk was heeft koffiewarenhuis.nl mijn geld teruggestort en daarna gevraagd of ik de bestelling toch later nog wilde uitvoeren. Ik heb de bestelling door laten gaan en zodra de fabrikant het apparaat weer kon leveren heb ik het ontvangen. De communicatie met koffiewarenhuis was duidelijk en vertrouwenwekkend, vandaar dat ik ze graag bij bekenden aanbeveel.

R-E-S 11-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijk assortiment. Snel het juiste product gevonden. Bestellen was zo gepiept.

Niet veel service nodig gehad, maar de bestelling werd snel geleverd en was goed verpakt.

Goed aanbod!! kan natuurlijk altijd beter.

Tot op heden geen enkele klacht of minpunt.

andresboot 06-03-2015 Via de website gekocht

Beste online zaak voor alle top merken espresso machines en bonenmalers

Goede en persoonlijke helpdesk. Had Vibiemme Domobar gekocht, goede telefonische bijstand bij eerste gebruik, beter dan youtube of bijgeleverde handleiding. Ivm grote bestelling, gratis mooie koffie erbij gekregen.

Meest uitgebreide assortiment online van top kwlaiteit merken

Vrienden verklaarden mij voor gek dat ik voor EUR 1500 een machine + maler online kocht zonder ook maar ooit in een winkel geweest te zijn. Koffiewarenhuis is het bewijs dat je complexe producten van hoge kwaliteit ook online kan kopen met persoonlijke assistentie

Uitgebreid assortiment, hoge kwaliteit merken en producten. Snelle reactie op vragen via mail en goed bereikbaar via telefoon. Betaling is wat beperkt (ideal of overmaken), creditcard / paypal zou uitkomst zijn.

Bramskie 23-02-2015 Via de website gekocht

5 jaar geleden hier een espressomachine gekocht en na heel wat kopjes koffie was het motortje van de maler kapot gegaan. Een belletje en ze hadden deze gewoon op voorraad!! Meteen een mailtje gekregen met de betalingsgegevens dus bestellen en klaar. Zeer fijne service en altijd aardig aan de telefoon. Volgende machine koop ik ook zeker bij Het Koffiewarenhuis.nl

mvad 19-02-2015 Via de website gekocht

duidelijke en overzichtelijke website

uitstekende en snelle service en levering

zeer uitgebreide keuze in koffiemachines

vanwege gemak service en assortiment zou ik deze winkel absoluut aanbevelen

De service en klantgerichtheid is uitstekend! Toen bleek dat het apparaat dat ik besteld had bij het verzendklaar maken beschadigd was,kreeg ik onmiddellijk de keuze; of het geld werd direct teruggestort of ik kon zonder bijbetaling een duurdere versie van het apparaat ontvangen! Voor mij geen moeilijke keuze. De volgende dag had ik het apparaat in huis.

Sirus 01-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website met een handige interface.

Koffiewarenhuis.nl reageert snel op vragen. Goede, eenduidige antwoorden per email.

Ik heb hier 2x gewinkeld voor espresso machines (4 jaar geleden de Isomac Maverick, nu (Jan 2015) de Bezzera Unica. Uitgebreid assortiment, goede aanbiedingen die daadwerkelijk waarde leveren. Ik heb een bij mijn 2e machine een tamper, scoonmaakset, melkkan en barista boek gekregen. Allemaal mooie producten die mijn aankoop zeer compleet maken.

Bij Koffiewarenhuis.nl krijg je waar voor je geld. De aanbiedingen zijn goed (ik kon geen betere aanbieding online vinden). Levering is snel. Geleverede producten komen goed beschermd aan huis. Service is goed en netjes. Ik kan je Koffiewarenhuis.nl zeker aanbevelen als je een esspressomachine zoekt.

Ik heb in maart 2010 de Isomac Meveric gekocht. 4 jaar later (Jan. 2015) heb ik hier de Bezzera Unica gekocht. In beide gevallen was de service van Koffiewarenhuis.nl erg goed. Ik had een paar vragen die snel en duidelijk beantwoord werden. Ook de levering van de producten was goed. Ik ontving informatie over de verzendingen. Daarnaast waren de producten met zorg ingepakt. Het zijn geen goedkope producten, daarom is het prettig om te zien dat ze met zorg behandeld worden. Deze winkel is een aanrader voor echte koffie liefhebbers!

pierre v. 13-01-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site, ondanks de enorme keuze

ik vond een kombinatie van klantvriendelijkheid, efficiëntie, professionaliteit en perfekte warenkennis.

heel uitgebreid aanbod binnen elke produktgroep.
aantrekkelijke prijzen

dit is simpelweg een heel interessante webshop waar je vindt wat je zoekt.

het aanbod is absoluut niet 'opdringerig' want er is voor elk wat wils zowel qua prijzen als qua uitrusting en kwaliteitesnivo.

swordfishdog 24-12-2014 In de winkel gekocht
kampen

veel aanbod, duidelijke info op website

snelle levering en snelle reactie op vragen over de producten. Super!

vleuten12 25-11-2014 Via de website gekocht

Bij een verkeerd bestelde te grote Tamper werd deze zonder problemen teruggenomen zodat een passend model gekozen kon worden.

Goede service, snelle reactie per mail, telefonisch goed te bereiken.

schoo0 05-09-2014 Via de website gekocht

Ik wist welk espressoapparaat ik wilde hebben en heb het makkelijk gekozen op de website

Dinsdags besteld en direct per mail bevesting gekregen en vrijdagochtend ontvangen met een gratis pakket met extra waterfilters e.d. Het espressoapparaat was erg zorgvuldig verpakt.

Goede snelle service van bestelling tot aan huislevering

Esther Veeger 01-09-2014 Via de website gekocht

Prachtig assortiment met heel veel merken keuze; mooie aanbiedingen erbij.

Snelle verzending van de bestelling (Ascaso Steel bonenmaler, tamper en thermometer)

Bijna het alle fabrikanten van de schitterende italiaanse semi professionele (E61) espresso machines met bijbehorende accessoires in het assortiment. Erg fijn en handig voor de aspirant espresso machine koper/gebruiker.

Ruime keuze, prettige prijzen, klantgerichte betaalmogelijkheden. Fijne webwinkel!

Dit vind ik persoonlijk heel erg goed van deze webwinkel: - erg ruim en mooi assortiment met veel top merken - goede omschrijving van het aan te schaffen product zoals afmetingen en gewicht - snelle zoekmachine - klantgerichte betaal mogelijkheden zoals rembours - concurrerende prijzen

med_kk 07-07-2014 Via de website gekocht

Mijn oude Gaggia Claasic beviel uitstekend maar na 4 jaar begon deze te lekken en was een reparatie van bijna Euro 70 nodig. Ik kon voor Euro 249 een nieuwe kopen en heb deze op donderdag 3 juli 2014 besteld en is een dag later afgeleverd. Geweldig! Ik kan niets negatiefs melden en heb met een 10 beoordeeld.

PeterF. 06-07-2014 Via de website gekocht

Een prima en helder website, uitstekend telefonisch advies en de bestelling wordt binnen een dag door UPS bezorgd.

Uitstekend: men belt terug als dat is toegezegd, men denkt met de klant mee (ook als dat tijd kost) en een defect aan een fabrieksnieuw apparaat wordt binnen de kortste keren kosteloos en zonder moren keurig opgelost.
Bedankt ook voor het kritisch meedenken.

Zeer uitgebreid. Voor elke portemonnaie, voor elk niveau Barista een voldoende aanbod. En men geeft u graag antwoord op uw e-mail of telefonische vragen.

Het is met name de verkoop verantwoordelijke man, Bauke K., die dit bedrijf maakt tot wat het is en die zeer klantgericht en klantvriendelijk opereert.

Lees de beoordeling van de verschillende aspecten, dan weet men waarom ik deze winkel overtuigend goed vind.

maartenmartens 27-06-2014 Via de website gekocht

hoe kiezen uit al die espressomachines ?? en bij wie ?? na een eerste selectie had ik enkele toestellen overgehouden en dan verder op de technische kantjes verdiept. uiteindelijk deskundige info verkregen via de telefoon, mijn keuze was daarna snel gemaakt ! ben écht tevreden van deze service, levering, prijs etc. zo zou toch elke handelaar moeten / kunnen zijn ... aanrader !!

jotiba 11-06-2014 Via de website gekocht

Op internet gegoogled naar een nieuwe espressomachine. Op basis van de informatie op de website van Koffiewarenhuis.nl, besloten tot aanschaf van de Solis Barista. Het betrof een aanbieding die slechts drie dagen geldig was, en hierdoor ongeveer € 100,- onder de prijzen van de andere aanbieders lag. Zit daar geen addertje onder het gras denk je dan. Na het Pinksterweekend direct gebeld, omdat ik nog wat extra (proefpakket koffiebonen!) wilde bestellen. Vriendelijk en deskundig werd ik te woord gestaan, de extra spullen konden nog worden meegestuurd. De volgende dag al, vandaag dus, kon ik s'middags al genieten van een heerlijke espresso. Een geweldig apparaat, tegen een fantastische prijs ,formidabel snel geleverd, zeer goed ingepakt, kortom, een geweldig bedrijf, dat Koffiewarenhuis.nl. Ik heb geloof ik nog nooit zo'n positief review geschreven. Waren alle webwinkels maar zo.

Cam B 10-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijk communicatie

Ik wist al wat ik zocht dus niet echt van toepassing maar toch was het smpel om mijn molen te vinden...

Zeker weten alles was razend snel

Alles was snel, duidelijk en goed geregeleld. De molen zelf is ook een toppertje.

ArduinoJantje 06-05-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke site met een betere zoekfunctie.

snel sneller snelst. Zondag besteld op het web dinsdag geleverd (in België)

Als koffie verlaafde een goed machine vinden en in huis hebben op deze korte tijd is echt wel iets om aan te bevelen.

Dit weekend heeft met 23 jarig koffie machine het opgegeven. De nodige wisselstukken waren niet meer te krijgen dus op zoek naar een nieuw apparaat. Na veel lezen en zoeken ook koffiewarenhuis gevonden. Niet alleen hadden ze alle beter merken en modellen in huis (Ik heb niet gekeken voor de "standaard" modellen) maar die bleken dan ook nog financieel aantrekkelijk. De zondag besteld en de dinsdag middag al kunnen genieten van een overheerlijk potje koffie. Dat is toch niet te kloppen?

ljn 09-04-2014 Via de website gekocht

Alles is duidelijk te vinden op de site

Naar een mailtje PERFECT geholpen met spare parts voor een oudere machine die niet online in het assortiment was opgenomen

Clasener 31-03-2014 Via de website gekocht

Niet snel.... Maar supersnelle service!

Door bovenstaande beoordelingen kan je toch niet anders dan aanbevelen ?

Vooral de snelheid van verzenden is super goed. Daarnaast zijn er de filmpjes met uitleg, eerlijke uitleg, die het overgaan tot koop vereenvoudigen.

BJan 16-03-2014 Via de website gekocht

Ongeveer 4 weken geleden zijn we ons gaan orienteren op de aankoop van een espresso machine en een bonenmaler met als belangrijk criterium een eenvoudig en kwalitief goed apparaat. Een artikel van Wouter Klootwijk in de NRC van enkele jaren geleden noemde enkele espresso machines inclusief de Quick Mill 820. Dit apparaat wordt op diverse internet sites aangeboden. We hebben daarbij de keuze gemaakt voor het Koffiewarenhuis om twee redenen: een scherpere prijs (op dat moment 100 euro korting op de standaard prijs) en een ruim aantal goede recensies. Alvorens tot aankoop over te gaan hebben we telefonisch contact gehad met het Koffiewarenhuis voor hun advies t.a.v. onze keuze tegen de criteria. Nadat er ook enkele alternatieven zijn genoemd hebben we besloten om inderdaad de 820 en de 060 bonenmoler aan te schaffen. Het Koffiewarenhuis bood in dat overleg een Lade + zwaardere kwaliteit 'aandrukker' + een boek over barista aspecten i.p.v. de 100 euro korting. Deze set (820, 060 + zogenaamde barista set inclusief de lade) hebben we toen besteld. Het geheel werd binnen de beloofde 2 dagen afgeleverd. Daarna nog een telefoontje gepleegd met enkele vragen over het gebruik die prima beantwoord werden. Vervolgens bleek de waterhouder 'inwendige breuklijnen' te hebben - geen barsten aan de buitenkant of binnenkant maar in het materiaal. Weer een telefoontje gepleegd en afgesproken dat we een foto zouden sturen - nadat dit gebeurd was heeft het Koffiewarenhuis ons een ander exemplaar gestuurd. Samenvattend: prima response op vragen en een probleem werd direct opgelost. Last but not least: de espresso (uit het bijgevoegde boek begreep ik dat wij de Lungo variant drinken) smaakt uitstekend. Verder vinden we dat we met de 060 maler een goede keuze gemaakt hebben omdat daarmee ook gekozen kan worden voor een vaste hoeveelheid gemalem koffie - na enig geprobeer (hoeveelheid en fijnheid van de maling) hebben we daar een goede instelling voor kunnen vinden.

paulhve 09-03-2014 Via de website gekocht

Prima winkel met uitstekend en gedegen advies. Alles volgens afspraak afgehandeld.

Coen69 18-02-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website.
Snelle bezorging.

Had nog wat vragen over de dosering bij mijn nieuwe esspressomachine; vlot en deskundig te woord gestaan. Bestelling kon zonder problemen bij mijn eerdere bestelling gevoegd worden.

Zo hoort webwinkelen te zijn! De service van een 'echte' winkel met de voordelen van een webshop. Enige nadeel zijn de verzendkosten bij bestelling onder de 75 euro, de rest is perfect.