Koffiewarenhuis.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Koffiewarenhuis.nl.

Koffiewarenhuis.nl stelt zich voor

Koffiewarenhuis.nl is een specialist op het gebied van espressoapparatuur. Op onze website vindt u niet alleen een uitgebreid assortiment espressomachines, maar ook alle accessoires. Bestellen bij Koffiewarenhuis.nl heeft de volgende voordelen: realtime voorraad indicatie, levering binnen 3 werkdagen, vijf dagen per week bereikbaar en een zeer snelle garantieafhandeling. Winkelt u bij Koffiewarenhuis.nl, dan kiest u voor service en kwaliteit!

DE59 20-02-2011

Goed advies! Simpel om te bestellen en zelfs in Duitsland aflevering de volgende dag.

Alfaromeo156 17-02-2011

Duidelijke website, goede prijzen en snelle levering. Netjes een mail ontvangen op het moment dat het artikel werd verzonden. Niets op aan te merken en zou zo weer iets bestellen.

Martien Brander 17-02-2011

De levering had wat voeten in de aarde, maar dat lag vooral aan de fabrikant. Ik had een espressoapparaat besteld. Het apparaat dat op voorraad was bleek beschadigd, dus het nieuwe apparaat werd besteld. Toen de levering daarvan langer op zich liet wachten, heeft koffiewarenhuis mijn aankoopbedrag teruggestort. Op het moment dat het apparaat binnen was kreeg ik een mail en na betaling had ik de machine binnen een dag in huis, met twee bussen koffie als compensatie.

Al met al ben ik tevreden over de levering. Nu nog even kijken hoe de machine me bevalt, maar dat gaat ongetwijfeld goed!

Ramon CR 16-02-2011

zeer snelle levering via ups goed verpakt goed geprijsd

mwm pardoel 15-02-2011

in het voortraject gebeld met de winkel daarbij uitstekend geholpen,daarna besteld in het weekend alles was op voorraad,dinsdag alles in huis.in een woord geweldig.

Fred Goedhart 06-02-2011

Plezierige en correcte benadering door de telefoon.
Alles precies geleverd zoals afgesproken. Geen verzendkosten.
Extra (gratis) pakket niet afgenomen en een extra korting van € 45, - gekregen.
Ben zeer tevreden met Koffiehuis.

Judith1970 02-02-2011

Zeer vlotte service, na bestelling zeer snel geleverd. Zeer snelle en correcte afhandeling van vragen via de mail en telefonisch.
Machine net 1 dag in mijn bezit, maar nu al helemaal tevreden. Een aanrader deze webwinkel voor mensen die zorgeloos een nieuwe koffiemachine willen aanschaffen.

Klaus Kooreman 26-01-2011

Het koffiewarenhuis had een ruim assortiment bonenmalers, was de goedkoopste Nederlandse aanbieder van de bonenmaler, die ik wilde, en leverde (tot mijn verbazing) ook inderdaad binnen 1-3 werkdagen.

Jack 1968 25-01-2011

Ik heb een Italiaans Esspressoapparaat gekocht waar een zeer sumiere handleiding bij geleverd werd. Ik heb gebeld en de medewerker van de helpdesk heeft met mij mondeling alle dingen waar ik bij dit apparaat op moest letten doorgenomen.

Ik heb het apparaat tijdelijk moeten verplaatsen, en daarna deed hij het niet meer.
De helpdesk medewerker heeft samen met mij het probleem opgelost. Super.

Geen bureaucratische geneuzel, maar een oplossing, daar heb je wat aan!!!.

ptr66 13-01-2011

Zeer duidelijke website, producten makkelijk te vinden. Had, mijn fout, 2 paar tostiklemmen teveel besteld bij de Dualit broodrooster waarop ik werd gebeld als dit wel de bedoeling was. Bedrag werd gecrediteerd. Zeer nette afhandeling. Bezorging door UPS altijd goed in tegenstelling wat je wel eens leest in comments. Laat ff een briefje achter waar bezorgt kan worden, buren oid, dan hoef je echt niet de hele dag thuis te zitten. De eerste keer via Koffiewarenhuis.nl besteld maar zeker niet de laatste keer. Zeer aan te raden!!!

knorr53 07-01-2011

Door een fout in de software kan je bij een aanbieding niet 2 keer het "extra" product bestellen. Bij een espressomachine kreeg je een bonenmaler gratis. Maar wilde je nog een bonenmaler hebben dan gaf de website die ook als gratis. Ik wilde er een extra voor mijn dochter, maar dat kon dus niet. Ik moest alles afsluiten en opnieuw een besteeling plaatsen: extra tiijd en verzendkosten. Het is telefonisch wel heel goed afgehandeld, dus verder zeer tevreden over deze "winkel". Ze gaan de software aanpassen...

E52. 05-01-2011

In de middag besteld en dag erna keurig op het afleveradres bezorgd, goede informatie en prima prijs.

Jansen1975 05-01-2011

Aantal accessoires voor mijn espresso machine via de site bestelt. een ruime keuze in diverse prijsklassen, ook een breed scala aan losse onderdelen voor meerdere merken te verkrijgen.
Prijs, levertijd en eventuele aanvullende informatie wordt duidelijk weergegeven. Bestellen gaat vlot, evenals het betalen via Ideal. bevestigingsmail en mail met track en tracecode van het pakket, prima!
alles na 1 werkdag in huis, keurig verpakt, geheel volgens afspraak. Aanrader!

Stephan52 10-12-2010

Na bestelling van m'n Francis X1 Mie deze na 3 dagen mogen ontvangen. Prima. Afgeleverd door UPS. Pakket is handig te volgen met "tracking" nummer, kun je zien op welke dag ze komen. Alleen is er geen tijd van aflevering te volgen dus als 't een beetje tegenzit kan je dit een volle (snipper) dag kosten (bij TNT trouwens ook) zoals bij mij het geval was. Aflevering was om 17.30.

Bestelling heb ik uiteindelijk bij Koffiewarenhuis gedaan vanwege hun (tijdelijke) actie van maar liefst 8 (!) gratis blikken Illy cups. 4 x rood, 3 x zwart en 1 x blauw bij dit type Francis. Kijk, dat schiet lekker op, toch bijna 70,= euro gratis!

Verder ken ik het bedrijf niet dus 'k heb geen idee wat ik er verder over moet zeggen. Webwinkels zijn over 't algemeen toch tamelijk anoniem. Maar ja, dit soort superaanbiedingen ben ik bij bestaande (echte) winkels niet tegengekomen. Dan is de keuze, voor mij persoonlijk, snel gemaakt.

Persephone 07-12-2010

Alles liep gladjes, perfect en razendsnel. Ouderwetse service in een hypermodern jasje.

Cofeelover 30-11-2010

Een webwinkel zoals je 'm altijd zou willen: duidelijk, prima afhandeling van de betaling en de bestelling de volgende dag al in huis.

mastermas1 30-11-2010

Bestelling is binnen enkele dagen geleverd in goede verpakking. Na melding van half gevuld waterfilter werd meteen en zonder kosten navulzakje gestuurd. Uitstekende service!

OlifantAnna 25-11-2010

snel; deskundig advies - iemand die echt weet waarover hij het heeft.

Mata Bia 22-10-2010

Aangezien ik graag van tevoren wens te zien wat ik ga kopen, had ik een afspraak gemaakt bij Koffiewarenhuis in Kampen. Ik werd prettig ontvangen met een kopje koffie en vervolgens uitgebreid en vooral ook deskundig voorgelicht over diverse modellen. Men had alle tijd voor me, wat in een gewone winkel dikwijls niet het geval is..... Mijn algehele indruk was heel plezierig! De prijzen zijn gunstig bij een goede service. Ook het garantieverhaal sprak me aan.Een besluit was dan ook snel genomen... Toen ik later nog een tamper nabestelde had ik die de volgende dag al in huis!

WRIKKERT 15-10-2010

-betse prijs die ik kon vinden op internet.
-binnen 2 werkdagen verstuurd en tracking nummer ontangen
-binnen 3 werkdagen geleverd.
-zeer snel antwoord per email ontvangen (binnen 30 minuten)op gedetailleerde vraag over geleverd product.

W. Lendering 12-10-2010

Goede telefonische voorlichting wat het maken van een goede keuze gemakkelijker maakt. De levering is via Internet goed te volgen. De bestelling is precies op het juiste tijdstip geleverd.

Lunspost 06-10-2010

snel geleverd en goed verpakt

Espressodrinker 05-10-2010

Koffiewarenhuis.nl voldeed prima aan mijn verwachtingen. De bestelling was een fluitje van een cent, evenals de betaling via iDeal.

De levering echter was ik wat minder over te spreken. Koffiewarenhuis.nl levert via UPS, die wat slordig met hun klanten omgaat.

Het is via de website van UPS mogelijk om een pakket te traceren, evenals de afleverdatum te achterhalen. De tijdsspanne waarin ze langskomen is in principe tussen 9h en 19h.

Toen ze om 23:45 nog niet waren langsgekomen, heb ik ze toch maar een mailtje gestuurd dat ze nog maar een kwartier de tijd hadden om het pakket op de genoemde dag af te leveren.

Hierop kreeg ik de volgende dag een reactie dat het helaas niet was gelukt om het pakket op de genoemde dag te bezorgen en dat ze het deze dag weer gingen proberen. Ik heb geantwoord dat ik er toch niet over te spreken was dat UPS van mij verwachtte dat ik 20 uur voor ze moest klaarzitten. Hier heb ik geen reactie op gekregen.

Dus als conclusie: Koffiewarenhuis.nl is prima, maar het is jammer dat ze via UPS leveren.

Ben Raven 24-09-2010

Enkele maanden onze Quick Mill besteld die keurig en snel geleverd werd. Onlangs was de rubber ring van de koffiehouder gesprongen. Ondanks dat deze niet onder de garantievoorwaarden valt (althans volgens de web winkel) werd deze toch meteen zonder kosten opgestuurd. Met de after sales zit het dus ook wel snor bij het Koffiewarenhuis.

P. Ouwens 23-09-2010

Overzichtelijke website! Supersnelle levering!