Koffiewarenhuis.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Koffiewarenhuis.nl.

Koffiewarenhuis.nl stelt zich voor

Koffiewarenhuis.nl is een specialist op het gebied van espressoapparatuur. Op onze website vindt u niet alleen een uitgebreid assortiment espressomachines, maar ook alle accessoires. Bestellen bij Koffiewarenhuis.nl heeft de volgende voordelen: realtime voorraad indicatie, levering binnen 3 werkdagen, vijf dagen per week bereikbaar en een zeer snelle garantieafhandeling. Winkelt u bij Koffiewarenhuis.nl, dan kiest u voor service en kwaliteit!

DickH. 14-10-2011

In eerste instantie een artikel besteld, die niet op de toegezegde tijd bij Koffiewarenhuis (KWH) binnen kwam. Overigens buiten schuld van KWH. Na overleg werd
(tegemoetkoming) een korting op een vergelijkbare machine voorgesteld en deze is vervolgens bijzonder snel (binnen 24 uur) geleverd. Zeer goed meegewerkt door KWH!

momo1236 22-09-2011

Gisterenochtend besteld en vandaag ontvangen. Netjes op de hoogte gehouden van voortgang van de bestelling en degelijk verpakt

stuffie72 15-09-2011

Bestelling verliep snel, ongecompliceerd. Product in goede orde ontvangen.

Jerry van Wijk 07-09-2011

Na een zoektocht van maanden naar de juiste espressomachine terecht gekomen bij koffie warenhuis. Breed assortiment en ook telefonisch werd ik prettig geholpen en er werd geluisterd naar mijn wensen. Na het telefonisch contact hebben wij de knoop doorgehakt en online een machine besteld. Levering vond plaats na 2 werkdagen. Eea was netjes verpakt en alles was compleet. Mijn vrouw had na het lezen van de handleiding nog een paar vragen en heeft deze gemaild. Hier kwam vlot een reactie op met de antwoorden. Al met al prima ervaring

Emile1970 26-07-2011

Duidelijke en complete website met een compleet gamma, werkelijk uitstekende en vriendelijke telefonische hulp bij bestellen, vakkundig en servicegericht personeel, snelle levering en een scherpe prijs: ik kan er niet anders dan een dikke 10 voor geven.

Johan Kleyzen 25-07-2011

Wat een slechte service!
Een espresso-apparaat besteld op 21 juli. Op 22 juli nog telefonisch contact over de bestelling gehad. Geen vuiltje aan de lucht, komt in orde.
Vandaag mail ontvangen: We zijn op vakantie, bestelling wordt niet uitgevoerd. Je kunt ze telefonisch niet meer bereiken, via de mail een automatisch afwezigheidsberichtje. Wat een bagger!!!!
Voor mij nooit meer !!!

C Mol 21-07-2011

Supersnelle levering, ook reageren op e-mail erg snel (binnen enkele uren). heb de machine nog niet gebruikt maar tot nu toe erg tevreden over afhandeling.

JH1900 19-07-2011

Het onderdeel van de espressomachine bleek niet helemaal in orde te zijn. Ondanks dat ik het maanden geleden gekocht heb kreeg ik direct een reactie terug op mijn email. Het onderdeel wordt inmiddels omgeruild. Uitstekende service dus!

eddiethefarmer 30-06-2011

Het aanbod is groot, gevarieerd, goed geprijsd en overzichtelijk gepresenteerd op de website. De afhandeling van de bestelling is snel, tevens is de status te volgen via de website.

Bij een product wat niet meer werd geleverd ben ik gebeld en werd in overleg een duurder product aangeboden zonder extra kosten voor mij. Dit heb ik als zeer klantvriendelijk en servicegericht ervaren.

rudeboy75 24-06-2011

Mooie website. Maar het balangrijkste onderdeel (e61 filterhouder) stond er niet op, dus via email contact opgenomen en besteld. Ook telefonisch contact gehad (vriendelijk). Dat mijn overmaking binnen was, werd vlot opgemerkt, daarna met UPS gratis verzonden. Dat kon ik zien in de order status, die inzichtelijk en up-to-date was. Kreeg de tracking code in de mail, zo kon ik zien dat hij was afgeleverd, daar had ik wat aan. Al met al dus prima in orde. Enig minpunt is dat het onderdeel niet op de site stond.

Reppel 22-06-2011

12 jaar gelden kocht ik mijn eerste Quickmill.
Die helaas van de week is overleden aan kortsluiting.
Neen, de zekering was nog goed.
Tijd voor een nieuwe.
Nu praktisch dezelfde gekocht in deze webwinkel.
Geweldig apparaat!
Goede overzichtelijke website.
Helder over prijzen en kosten bezorging.
Goede overzichtelijke e-mail bevestiging.
Vlotte afhandeling. Bestellen is dus een 10.
UPS is overigens snel in de bochten.
Toen de laadklep openging zag ik een wirwar van dozen door elkaar geschut.
Levering is dus een 6.
Overigens vriendelijke bezorger.
Wat mij in een "echtte winkel" nog al eens gebeurt, sta ik bij de kassa, denk ik: oh, wacht eens, even ook nog dat kopen.
Ik had in deze voortreffelijke webwinkel dit koffiemachien gekocht en digitaal betaald.
Dacht ik: verdraaid! ik wilde eigenlijk ook nog een reserveonderdeel hebben. Zo'n rubberen ring.
Of misschien wel een proefpakket koffie of zo.
Maar een extra bestelling kost dan extra bezorgingskosten terwijl het net bestelde product nog niet verzonden is.
Terwijl het allemaal in één pakket zou kunnen.
Wat overigens bij mijn weten in geen enkele webwinkel mogelijk is: Zou het niet een goed idee zijn om bij de bevestiging e-mail van een gekocht product een mogelijkheid te bieden van:
Niets vergeten? Als u het nu nog besteld kan het mee voor dezelfde portokosten van het eerder bestelde product. Op het moment dat het eerder bestelde product wordt verzonden vervalt automatisch die mogelijkheid.
Het is maar een idee.
Overigens was het mooiste nog wel dat die ring er als extra gewoon bijzat! Stond niet bij de opsomming van: Wat zit er in de doos.

offieliefhebber 10-06-2011

Keurig binnen aangegeven tijd bezorgd, netjes en compleet verpakt. Duidelijk track & tracingsysteem.

Roberto 72 21-05-2011

Heel overzichtelijk aanbod, uitermate stipte levering, producten van degelijke kwaliteit.
After sales: kan op dit moment niets zeggen gezien ik maar een paar dagen in het bezit ben van mijn nieuwe koffiemachine.

Zeer tevreden!

anton de bont 20-05-2011

Overzichtelijke site, snelle levering, zeer tevreden over de efficiëntie waar uiteraard ook UPS een goede rol in heeft.

rianne1954 20-05-2011

vlot en makkelijk bestellen en n nog vluggere levering.
product ziet er goed uit ,en de ontvanger(was kadotje) was en is er erg blij mee

carolinaa 06-05-2011

Overzichtelijke website, alles is goed te vinden, voldoende informatie. Er was een combinatie-aanbieding voor een ander type espressomachine met een bonenmaler. Ik heb de winkel gemaild of ik ook van deze aanbieding gebruik kon maken met het type dat ik wilde, ik had direct antwoord en het voorstel was akkoord. Flexibel in de aanbiedingen dus. Mijn bestelling is dezelfde dag nog afgehandeld, heb niks meer hoeven invoeren via de webwinkel maar het werd voor mij in het systeem gezet, en ik kreeg een link om met ideal te betalen. De volgende dag (vandaag) heb ik het pakket al ontvangen, netjes ingepakt, alles in goede staat. Zeer tevreden!

Toad 05-05-2011

Zeer snelle levering, een goed assortiment, prima prijzen en indien er toch iets misloopt wordt dit direct en zonder lastige vragen opgelost.

Dirk1938 29-04-2011

wilde een espresso apparaat kopen en kwam op een aantal web-sites uit die het apparaat leverden.
Deze web-shop gaf mij het idee dat het een serieuse handelaar is: veel informatie en weinig boe-ha

AatM 28-04-2011

Duidelijke website.
Telefonisch goed bereikbaar en correcte behandeling.
Beloftes zijn nagekomen.
Bovendien scherp geprijsd (aangekocht product, andere producten niet bekeken)

Martyn . 27-04-2011

Kort en krachtig: ik ben enorm tevreden met de service, levering en snelheid van koffiewarenhuis.nl. Direct na betaling kreeg ik bevestiging van verzending. Ik raad anderen zeker aan via deze zaak te kopen.

M. Hendrikx 26-04-2011

Vriendelijke en klantgerichte werkwijze. Zeer tevreden over informatie, afhandeling en snelle levering! Het geleverde espresso apparaat is sinds afgelopen donderdag direct intensief in gebruik genomen. Genieten!!! Hartelijk dank! Wij verwachten uw webwinkel nu vaker te bezoeken!

Juztuz 16-03-2011

Goed bereikbaar, duidelijke & vriendelijke uitleg.
Maandagavond besteld en woendagmiddag al binnen

timmo van der put 15-03-2011

Een plezier om te bestellen bij Koffiewarenhuis.nl !

Snel en correct geleverd, helemaal goed !

RameckersNB 09-03-2011

Heb bij deze webshop eerder al een Isomac espresso apparaat gekocht en tussendoor wat onderhoud spullen. Gisteren de Ascaso I-Steel bonenmaler besteld en vandaag al in huis. Telefonisch hebben ze me nog geadviseerd welke goed zou passen bij mijn Isomac, passend in mijn budget. Erg tevreden over deze zaak!

Karin3 02-03-2011

Wij werden nog netjes gebeld of de maler die erbij besteld was wel de goede behuizing had, dus goede service. Alles de volgende dag in huis en netjes verpakt!