Koffiewarenhuis.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Koffiewarenhuis.nl.

Koffiewarenhuis.nl stelt zich voor

Koffiewarenhuis.nl is een specialist op het gebied van espressoapparatuur. Op onze website vindt u niet alleen een uitgebreid assortiment espressomachines, maar ook alle accessoires. Bestellen bij Koffiewarenhuis.nl heeft de volgende voordelen: realtime voorraad indicatie, levering binnen 3 werkdagen, vijf dagen per week bereikbaar en een zeer snelle garantieafhandeling. Winkelt u bij Koffiewarenhuis.nl, dan kiest u voor service en kwaliteit!

Raymond 07-12-2016

objectief, vakkundig, prijstechnisch goed

Ik zat erg te dubben wat voor pistonmachine ik wilde kopen. De verkoopster heeft me (zonder me het gevoel te geven dat ik iets aangepraat kreeg) eerlijk en objectief advies gegeven.
Uiteindelijk kon ik een keuze maken en nadat ik mijn Bezzera had geinstalleerd, had ik het gevoel dat ik door de info een juiste beslissing had gemaakt.
Echt een online webshop met een dikke plus!

Pluspunten

• zeer stevige verpakking
  • snelheid
  • objectief

Minpunten

• geen

LJHM 15-11-2016

prijs/ kwaliteit vooral de service en advieslijn is geweldig

Advies, prijs en levering zijn uitstekend. Voor de levering is men afhankelijk van UPS maar dat ging ook goed en keurig op tijd. Een extra pluim is de man aan de telefoon, helder, duidelijk en uiteraard commercieel sturend maar niet storend en qua advies zeer duidelijk.
Na lang zoeken en oriënteren, ook op de Duitse site's Espresso TV die zeer veel extra info geven over veel machines, gekozen voor dit Nederlandse bedrijf, Koffiewarenhuis.nl en zoals blijkt een heel goede keuze.

Quinten 11-11-2016

Zeer goede service!

De bestelling werd snel geleverd en was goed verpakt. Er werd ook goed gecommuniceerd omtrent levering.

Pluspunten

• Goede verpakking
  • Communicatie
  • Levering
  • Soms goedkoper dan andere sites

matijs 14-10-2016

Onlineshop +

Als je een apparaat van plusminus €1500,- koopt moet je echt zeker zijn dat de webshop betrouwbaar is. En deze winkel straalt betrouwbaarheid uit!
Bij installeren maakte ik per ongeluk een onderdeeltje stuk. Een vervangend onderdeel werd zonder moelijkheden direct toegestuurd, ook al was het mijn eigen schuld!
Ook kon er door dezelfde persoon zeer specifieke, technisch inhoudelijk advies worden gegeven. Echt top!

Terecht een dikke 10!

Pluspunten

• Uitstekend telefonisch bereikbaar
  • Vriendelijk en deskundige mensen

mr.Joop 04-05-2013

Van de desbetrffende espressomachine, Quickmill 3000, was een uitklopbak in de aanbieding. Gezien de beschikbare ruimte die ik thuis heb, kwam dit niet goed uit. Ik kreeg een leuke aanbieding ipv uitklopbak, die ik kon besteden voor de koffiemolen. Ik dubde toen tussen 2 merken (quickmill en ascaso koffiemolens) ongevraagd kreeg ik een advies op een van beide merken, die zeer raadzaam was. Door dat advies besloot ik een grotere en degelijke koffiemolen te nemen. De producten zijn in dozen "stootvast" en "postbezorger proof" ingepakt. Dit geeft vertouwen dat de producten tijdens transport ongedeerd blijven. Van de actie kreeg ik geld terug. Het was toen niet helemaal goed gegaan, na 1 mailtje en had de volgende dag geld op mijn rekening gestort gekregen. E-mail communicatie is vlot tijdens kantooruren) ik wou dat iedereen zo snel kon reageren. De website is niet helemaal up-to-date, zoals foto's van producten en de productvergelijk functioneerd niet. Dit hinderde niet door vlotte communicatie.

debbyta 22-04-2013

De site is overzichtelijk en geeft veel informatie
Hele snelle levering
Bij levering was er een klein onderdeel kapot, rond 17:30 uur gebeld (meeste bedrijven nemen de telefoon dan niet meer op) en werd vriendelijk geholpen. Twee dagen later het onderdeel per post ontvangen met een gratis zakje koffiebonen. Helemaal super. Ik ben erg tevreden

inge poodt 03-04-2013

zeer informatieve website, telefonisch ook vakkundig te woord gestaan, instelling van de bonen-maler was even zoeken, maar krijg er al wat meer grip op. Ook het opschuimen van melk voor cappucino vergt een specifiekere techniek dan in de gebruiksaanwijzing beschreven staat maar lukt inmiddels goed.

Gerry Frederickx 14-03-2013

Goed advies - Super snelle levering - scherpe prijzen
Bij het koffiewarenhuis word je met kennis en kunde verder geholpen door mensen met een passie voor espresso, en bij uitbreiding voor de italiaanse "stile di vita".

frans123456 14-03-2013

Heb voor mijn bestelling met de winkel gebeld en kreeg hier duidelijke antwoorden op mijn vragen ook een goed advies over deze machine. Bij mijn bestelling gevraagd of deze de volgende dag geleverd zou kunnen worden en had binnen 10 minuten een telefoontje dat alles geregeld zou worden en de machine was inderdaad op tijd aanwezig... niets dan lof voor deze winkel en personeel.

joopwijnen 27-02-2013

Rocket Espresso R58 met tal van accessoires besteld. Afhandeling en reactie op e-mail binnen de 30 minuten. Zéér correct, en zeer goed op de hoogte van de bestelde produkten. Ook het feit dat ik een van de bestelde produkten terug wou sturen was geen enkel probleem.
In het "grotere donkere bos" van internet aanbieders is dit beslist een van de betere winkels. Je hebt een, welhaast persoonlijk, en zeer goed kontakt.
Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden die hier iets wil bestellen, onze ervaringen zijn alleen maar 100% positief.

Roelofsteen 27-01-2013

Onlangs een Solis Barista Pro besteld bij Koffiewarenhuis.nl, deze werd goed verpakt geleverd. Aangezien Koffiewarenhuis veruit de goedkoopste was heb ik hier besteld. Tevens werd mijn nieuwe espressoapparaat snel geleverd.

Alles samenvattend: snelle levering, goede producten en goed verpakt!

steins87 05-01-2013

Na veel rondneuzen op de website heb ik per email wat vragen gesteld. Deze werden zeer snel en vakkundig beantwoord. Omdat ik er toch nog niet helemaal uit was welk apparaat voor mijn situatie het best geschikt was heb ik een afspraak gemaakt om langs te komen in de showroom. Jammer dat ik 1,5 uur moest rijden maar het was het wel waard! Ter plaatse zijn we zeer goed geholpen en werd er een uitgebreide uitleg gegeven over de verschillen van de machines. Na de degelijke en eerlijke uitleg zijn we vertrokken met onze nieuwe Bezzera Magica in combinatie met de Bezzera BB005TM en nog wat accesoires!
Al met al zou ik iedereen koffiewarenhuis.nl aanraden!

vynes 04-01-2013

Foto's site en te leveren model machine niet correct/ up to date. 1e informatief contact telefonisch verliep nogal rommelig(drukte ter plekke is hun probleem). Tenaamstelling nota niet goed gecorrigeerd na vraag. Aanhef mails met alleen heer/mevrouw, geeft mij ook onprofessioneel gevoel. Conform afspraak zou UPS afspraak maken mbt bezorging. Nooit gebeurd.
Onduidelijk waar machine nu is! Als ik een apparaat van bijna 900,= aanschaf mag ik een andere omgang/ander gevoel verwachten. Slechte afhandeling blijft algemene indruk.

ritchieb 28-12-2012

Nadat ik netjes en snel mijn vragen door het Koffiewarenhuis via de mail beantwoord heb gekregen heb ik de bestelling bij hen geplaatst. Niet alleen door het nette en snelle mailcontact maar daarnaast ook vanwege de zeer scherpe prijs!

De Solis is een dag na de bestelling netjes afgeleverd met duidelijke track & trace.

Aftersales heb ik geen beoordeling gegeven want hier heb ik (nog) geen gebruik van hoeven te maken. Maar mocht dit net zo netjes gaan als alles tot nu toe, dan heb ik daar het volste vertrouwen in.

Frank Dumoulin 19-12-2012

Bestelling geplaatst donderdag 6 december.
Maandag 10 december e-mail ontvangen dat de machine een deukje had en ze liever vanuit een nieuwe zending vanuit Italie wilden leveren.
Uitstekend gedaan, slecht nieuws nooit achterhouden, open en goed communiceren relativeert veelal de problemen.
Maandag 17 december e-mail dat de machine was verzonden. UPS tracking code bijgesloten.
Dinsdag 18 december arriveerde de machine, met UPS.

De machine met bijbehoren was bijzonder goed origineel verpakt, door Vibiemme, maar door Koffiewarenhuis nog eens extra in een grotere doos met beschermingsmateriaal verpakt.

Vanwege "de overlast" van een week wachten zat er een extra kadootje bij.

De website geeft zo ongeveer alle informatie -en overzichtelijk- van wat je maar zou willen weten. Hierdoor is een goed vergelijk tussen de verschillende merken, prijzen, en mogelijkheden goed uit te voeren. De website is stukken overzichtelijker en beter dan een andere ca. 10 sites die ik bezocht heb en de site was een belangrijk gegeven in de beslissing bij Koffiewarenhuis.nl te bestellen. De andere belangrijke reden was een collega, die ook zeer tevreden was over zijn bestelling bij Koffiewarenhuis.nl.

Gisteravond er niet meer toe gekomen om de machine in gebruik te nemen, dat gaat vanavond gebeuren.

remove 09-12-2012

Soms kunnen zaken fout gaan zonder schuld van de leverancier, zoals in dit geval. Een nieuw geleverde machine die uit de verpakking dienst weigerde. 's Middags ontvangen. 's Avonds een email gestuurd en de volgende ochtend voor 9 uur werd ik al gebeld met informatie over mogelijke oorzaak en oplossing. 's Middags om half vier weer een mail gestuurd dat de mogelijke oplossing niets uithaalde. Prompt werd ik teruggebeld en afgesproken het apparaat te retourneren. Binnen een uur was UPS er om het pakket op te halen.
De volgende dag werd ik gebeld dat het apparaat werd omgewisseld en de daaropvolgende dag bezorgde UPS de vervanger. Alles piekfijn geregeld.

Timo007 22-11-2012

Echt super,

als je mailt heb je altijd snel antwoord en een goed antwoord. In de koffiespeciaalzaak hier regionaal kwam de "sepcialist" niet verder dan dat je verschillen heb per koffiemachine. Welke verschillen vroeg ik toen. Ja uh dat weet ik niet precies. Dat ging hem dus niet worden.

Voor een appel en een ei wat 4de rangs bonen ingekocht en 1maal geinstalleerd ben ik aan het oefenen gegaan. Ik had daarna nog wat vragen over lekkage, te natte puck, weinig schuim etc. Alles is netjes beantwoord en uiteindelijk lag het steeds aan mij :)Ik weet nu hele lekkere koffie van de 4de rangs bonen te maken en de melkschuimen moet ik nog een beetje ervaring mee opdoen.

Dus tijd voor de volgende stap, ik ben online op zoek gegaan naar koffiebonen leveranciers. Andere site's melden alleen maar op voorraad of niet op voorraad. Meeste levervoorwaarde geven dat ze proberen binnen 30 dagen te leveren. Bij koffiewarenhuis besteld en binnen 3 uur kreeg ik een mail met een UPS link dat ik de koffie de volgende dag zou ontvangen. Helemaal top!
Ik promoot koffiewarenhuis nu bij iedereen die ik ken.

hugotheo 25-10-2012

goede website duidelijk informatie en mooi aanbod/prijs
daarnaast levering binnen 24 uur aan huis, perfect en nog
nalevering snel en duidelijk voor ontbrekend onderdeel

schilly 17-10-2012

Makkelijk bereikbaar, eerlijk advies en snelle service. Daarbij ook een goede prijs voor het apparaat. Inmiddels de bonenmaler in gebruik en ik ben zeer tevreden.

HermanBlw 05-10-2012

Scherpe prijs, maar vooral uitstekend advies. Ook bij vragen na de levering. Per saldo een prima aanschaf van een schitterende espresso machine.

Ben Wats 17-09-2012

Ben de Rocket Cellini persoonlijk op gaan halen, werd zeer goed geadviseerd.
Ook een bonenmaler aangeschaft Eureka Mignon.
Na 2 maande werkte de bonenmaler niet meer, het bleek dat de fout 100% door mijzelf veroorzaakt was, het traploos verstellen van de maalgraad is alleen mogelijk indien je dit tijdens het malen doet.
Ik had dit verzuimd, vandaar de storing.
Bouke heeft dit zonder kosten in rekening te brengen hersteld.
Ook krijg je hier na aankoop nog steeds tel. ondersteuning
Service is van grote klasse

Lisette Zwemmer 14-09-2012

Bij aankoop bleek het apparaat licht beschadigd. Ik had een foto gemaakt en gemaild, werd meteen de volgende ochtend gebeld. Direct netjes opgelost. Levering was ook erg snel. Via e-mail ook goed bereikbaar. Al met al tevreden over de winkel

N. G. 13-09-2012

Op dinsdag besteld, meteen een bevestigingsmail en track and trace gegevens ontvangen en de volgende dag voor de middag in huis!
De Motta Battifiltro geeft een mooie uitstraling en is prettig in gebruik.

J.Roze 28-08-2012

Mooie overzichtelijke website, waarna telefonisch contact gezocht en zeer vriendelijk en vakkundig te woord gestaan.
Onze Letit PL042EM hebben we al enige tijd in ons bezit en bevalt erg goed.
Ook na de aankoop krijg je een goed telefonisch advies/oplossing bij vragen over het apparaat.
TOP!

Marc1979B 22-07-2012

Koffiewarenhuis bood ons de beste deal voor het espressoapparaat dat we zochten. Telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan en er werd goed meegedacht. Goed persoonlijk en vakkundig advies, en erg prettig. After sales was ook zeer zorgvuldig en attent. Ik kan me als klant eigenlijk geen betere manier van online kopen wensen.