Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 3328 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

thomas 123 27-06-2013 Via de website gekocht

fantastisch vandaag besteld morgen in huis

ik kreeg een vriendelijk en behulpzaam persoon aan de telefoon

heel veel keus voor een hele goede prijs

door de prijs 'behulpzaamheid en de levering

ik ben zeer tevreden . ik heb alleen maar pluspunten en geen minpunten ga zo door als ik weer iets nodig heb zal ik zeker aan jullie denken.

rail-kees 27-06-2013 Via de website gekocht

vrij eenvoudig mijn camera gevonden op de site die overzichtelijk en duidelijk is.

Na een telefoontje werd ik prima van info voorzien welke mij genoeg aanwijzingen gaf om de bestelling te plaatsen via de site ipv deze op te halen in de winkel.

Genoeg keuzemogelijkheden die toch helder zijn om een beslissing te nemen.

Onder het motto: Goed, beter, best valt deze winkel in de laatste categorie. De volgende aankoop zal dan ook weer via kamera express zijn.

Bij deze winkel heb ik duidelijke informatie kunnen vinden op zowel de site als via persoonlijk contact. dit geeft mij vertrouwen in deze winkel.

Lieke90 27-06-2013 Via de website gekocht

De website van camera express is enorm fijn in gebruik. Met behulp van een fotograaf heb ik gezocht naar specialisaties van de camera's. Ik heb uiteindelijk precies gevonden wat ik zocht: de perfecte handige spiegelreflex camera. Het is helemaal mijn hobby geworden om te fotograferen.

Wat ik erg fijn vond was de enorm snelle levertijd. Daarnaast is alles prima verpakt, wat mij wat zorg leverde voor de levering.

Toen ik naar een camera winkel ging welke mij specifiek geadviseerd werd door meerdere mensen hadden ze natuurlijk erg veel camera's. Maar nooit zoveel als op deze website. Het maakte me wel enorm aan het twijfelen, maar met de juiste adviezen ben ik er gekomen.

Ik zou meteen deze website aan raden. Deze website is mij ook aangeraden door een professionele top fotograaf. Het maakte mij een beetje bang want ik had nooit eerder zo iets duurs besteld via internet maar uiteindelijk ben ik dik tevreden! Ik kreeg er zelfs twee Guus Meeuwis wat mijn blije gevoel die dag helemaal compleet maakte!

Kamera express heeft mijn droom eindelijk waar gemaakt. Met een super pakket aan lenzen, camera en een tas was ik helemaal trots op mijn spiegel reflex camera! Ik ga deze site zeker aanraden aan andere, heb dit dan ook al veel gedaan. Je bespaard kosten waf sowieso fijn is in de crisis. Daarnaast is het een prima aanbod en service! Dankjewel voor jullie mega fijne site en bedrijf!

pieterhendrik 27-06-2013 Via de website gekocht

De bestelling kon ik probleemloos in voeren, het waren overzichtelijke invoervelden.

ik had de bestelling rond 8 uur 's avonds gedaan en de bestelling werd keurig verpakt de volgende middag bezorgd.

het assortiment van kamera-express is ruim voldoende om een goede keus te maken. De prijzen kunnen wel wat meer concurrerend zijn.

gewoon goede ruime winkel, goede bereikbaarheid en prima service. parkeren soms een probleem

gewoon een prettige winkel om rond te snuffelen en op je gemak een eventuele aankoop te doen

jjsvo 27-06-2013 In de winkel gekocht
Capelle

Ik had in eerste instantie een rugtas online gekocht, maar dat was toch niet wat ik zocht. Dus maar naar de fysieke winkel gegaan om te ruilen en een nieuwe tas te passen. Deze had ik wel alvast gereserveerd en lag keurig voor mij klaar. Vriendelijk geholpen en de mogelijkheden van de tas besproken.

tklapgat 27-06-2013 Via de website gekocht

's Avonds om 9 uur besteld; 's anderendaags thuis. Zonder verplaatsingskosten- en tijd.

Heel stevig verpakt, van perfecte kwaliteit en met alle documenten.

Ik ben geen pro die misschien het onmogelijke zoekt, maar alles wat ik zoek is er.

Ook al voor de prijs. De plaatselijke fotoboer kan niet concurreren.

Heel gemakkelijk uit een onuitputtelijke ? stock via het internet, maar vele zaken kan je afhalen in de winkel, waar je ongetwijfeld veel goede raad zal meekrijgen.

mvanabbe 27-06-2013 Via de website gekocht

Ik heb mijn product online gekocht. Ik bestel vaker producten via kameraexpres dus ik had al een account. Het product was 1 van de goedkoopste aanbiedingen die ik kreeg via een beoordelingssite. Misschien was er een aanbieder die 2 a 3 euro goedkoper was maar ik heb zeer goede ervaringen met Kamera-express. Voor die drie euro neem ik liever geen risico's op een bedrag van rond de 500 euro. De betaling verliep zoals altijd soepel evenals het doorlopen van mijn gegevens. Ik kon online precies meekijken waar mijn bestelling zich bevond. De bestelling werd keurig op tijd geleverd. Voor ik mijn bestelling plaatste heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice om te informeren naar mijn product. Ik wilde weken of de cashback actie van Canon van toepassing was op mijn product. Ik werd meteen geholpen. Geen ingewikkelde keuzemenu's en een vriendelijke meneer nam de tijd om me verder te helpen. Wat ik erg fijn vindt aan Kamera-express is dat ze bij het product waar je in geïnteresseerd bent relevante accessoires voor een voordelige prijs worden aangeboden. Goede service, snelle levertijden, zeer scherp geprijsd. En ook niet geheel onbelangrijk. Kamera-express heeft meerdere winkels waar je terecht kunt. Dit vind ik persoonlijk erg belangrijk. Het is nog niet voorgekomen dat ik iets besteld heb waarmee ik niet tevreden was maar als dit wel het geval is breng ik het liever zelf naar de winkel dan dat ik het terugstuur.

edpeet 27-06-2013 Via de website gekocht

even bestellen en de volgende dag in huis!

Snel contact en duidelijke uitleg

prima

Prima webshop! Goede service en snelle levering!

overzichtelijk, duidelijk, en snel contact en levering..

rnunes 27-06-2013 Via de website gekocht

homie300 27-06-2013 In de winkel gekocht
Kamera-express Capelle a/d Ijssel

Erg fijne winkel, waar het goed duidelijk is wanneer je aan de beurt ben. En je meteen geholpen wordt met de juiste informatie

De service was zeer goed. Ze kunnen je letterlijk alles vertellen, voor en na-delen van het te kiezen product. Ze maken het je soms natuurlijk wel lastig om te kiezen :).

Simpelweg een gigantisch assortiment. Alles wat je nodig hebt en wat je hartje begeerd.

Alle bovenstaande bij elkaar. Geweldige service, groot assortiment tegen een zeer goede prijs!

Ze hebben me super geholpen met advies geven en later kiezen. Ze weten overall van af. Het enige echte nadeel van deze winkel is.. dat het kiezen zo lastig is! Maar gelukkig zijn de echte pro's aanwezig om iedereen te helpen!

j_boers 27-06-2013 In de winkel gekocht
Rotterdam

Een duidelijke niet te drukke lay-out zorgt voor goede leesbaarheid van de site. Via diverse zoekmogelijkheden kom je op een simpele manier op de plek waar je krijgt te zien wat je ook daadwerkelijk nodig hebt. Aangezien ik het product gereserveerd hebt, heb ik geen gebruik gemaakt van de betaal module en hier dus geen ervaring mee. De hoeveel gegevens die je kwijt moet op de website om te bestellen of te reserveren is niet overmatig waardoor je snel door het hele proces heen bent. De door te lopen stappen zijn simpel en duidelijk.

De winkel is goed bereikbaar met voldoende parkeerplaats. Telefonisch wordt je goed en professioneel en met kennis te woord gestaan met al je vragen. De levertijden zijn boven verwachting te noemen en bij onverwachte levertijden werd ik correct telefonisch geïnformeerd.

Binnen alle prijsklasse is er goed assortiment incl. bij behorende accessoires te vinden. Ik vind meestal ook het juiste product wat benodigd is. De prijzen zijn goed concurrerend en ik vind het niet erg gezien de service die er verleend wordt, sommige zaken mogelijk iets duurder zijn dan de goedkoopste in de markt.

Goede diepgaande kennis van de producten geven mij veel vertrouwen om deze winkel de adviseren bij de aankoop van spullen.

natuur fotograaf 27-06-2013 In de winkel gekocht
capelle aan de ijsel

je kunt alles zo per post bestellen.

als je voor b.v. een tas komt krijg je zeer uitgebreid advies en komt zo tot een goede keus.
Voor lenzen heb ik vaak telefonisch contact gehad werkt prima!

alles wat ik nodig kan hebben is er.

nog nooit problemen gehad dus stuur ik mijn vrienden er rustig naar toe deskundig advies.

ik had mijn camera meegenomen mijn wensen kenbaar gemaakt en zo deze tas aangekocht

Peetr 27-06-2013 Via de website gekocht

Veel gemakkelijker kan niet. 's Avonds bestellen en de volgende ochtend al in huis!

Service gaat pas spelen als er problemen zijn. Die zijn er niet maar ik heb er vertrouwen in dat Kamera-express de juiste service kan bieden als het nodig is.

Bijna alles in de verkoop, zeker voor de amateur fotograaf. Ook heel veel in no-time uit voorraad leverbaar.

Schappelijke prijzen, mooie winkel en snelle levering via internet.

Kamera-express heeft een enorm assortiment voor de amateur fotograaf maar ook voor de pro. Snelle levertijden maar ook vakkundig personeel in de winkel.

moeskoetie 27-06-2013 Via de website gekocht

goede site, duidelijk overzicht

mail advies over product

veel producten nieuw zowel als occaison

compleet,snelle levering

duidelijke site, snelle levering, en snel antwoord op vragen via mail

RVImaging 27-06-2013 Via de website gekocht

Ik bestel doorgaans online en had bij mijn laatste bestelling om logistieke redenen gevraagd te leveren in de winkel te Wilrijk. Daags nadien kreeg ik prompt een vriendelijk telefoontje dat de goederen beschikbaar waren. Puike service dus.

Zeer vriendelijk onthaal en parate kennis van de producten en toebehoren.
Bovendien gratis advies. Volledig nazicht van de bestelling.

Zeer uitgebreid assortiment aan merkproducten en accessoires. Nette en overzichtelijke indeling in de winkel in Wilrijk.

Absolute aanrader.

bterlouw 27-06-2013 Via de website gekocht

De site biedt heel veel gemak bij het bekijken van de producten. Ook het bestellen gaat eenvoudig

De service is uitstekend. Je krijgt na bestelling en betaling direct bevestigende mail en ook de bezorging wordt netjes gecommuniceerd.

Wij keken voor een fotocamera met een extra lens. Het assortiment was ruimschoots voldoende.

Wij zijn erg tevreden over de duidelijkheid van de site, de wijze van bestellen, de communicatie over de bezorging en de snelle bezorgtijd.

marcskater 27-06-2013 Via de website gekocht

Zoals een webshop hoort te zijn.
Makkelijke zoekfunctie die snel alle producten vind. Dit is soms wel eens anders bij andere webwinkels.

Ook was de voorraad gemakkelijk te checken. Altijd handig als je niet zo lang op je bestelling wilt wachten.

Zeer goede service.
Voor mijn bestelling had ik gekozen voor afhalen. Toen mn bestelling klaar lag kreeg ik naast een mailtje, hier ook een belletje over.

Bij het afhalen werd ik goed geholpen door een van de verkopers.
Ik kreeg de kans om alles uitgebreid te testen.
Ook opperde de verkoper diverse accessoires die handig konden zijn bij het gberuik van mijn aankopen. Natuurlijk probeert de verkoper meer te verkopen, maar ik vind dat dit ook een soort van meedenken is met de consument, want als je dr nog nooit van gehoord hebt kan dit nuttige informatie bevatten.

Het enige min punt dat ik heb is dat ik mn bestelling meekreeg in van die goedkope half transparante markt plastic zakjes. Hierdoor was mijn bestelling voor iedereen zichtbaar en kan een oplettende voorbijganger al gauw zien dat je voor een redelijk bedrag aan producten met je mee zeult.

zeer uitgebreid assortiment, uiteraard zijn er sommige merken die ontbreken. Maar dit is niet zo raar als we kijken naar de talloze fabrikanten die ook graag een graantje meepikken.

Ik zou de winkel direct aanbevelen bij iemand anders, omdat de verwerking zeer vlot verliep en ik voorzien werd van goed advies.
Mijn gekozen producten waren op voorraad, dus ik weet niet hoe het zal gaan bij producten die niet op voorraad zijn. Maar ik denk dat Kamer-Express hier ook een goede afhandeling verzorgt.

Neem wel even een eigen tas mee om de spullen in te vervoeren.

Goede overzichtelijke website, met een webshop zoals een webshop hoort te zijn. Goede vakkundige informatie bij afhalen. Jammer van de tasjes.

maickelfotografie 27-06-2013 Via de website gekocht

paar dagen geleden een Sigma objectief gekocht voor mijn canon. ik kwam op Kamera-express.nl uit omdat die het goedkoopste waren verder nooit iets bestelt bij kamera-express.nl dus mijn eerste keer, alles soepel verlopen en heel gemakkelijk om een product te kopen via www.kamera-express.nl

Volgende dag kwam het pakketje al binnen na tevredenheid is dat toch snel gegaan. tevens ook mijn pakketje kunnen volgen en precies op juiste tijd binnen.

geef ik ook een 10 voor. product was op voorraad en meerdere producten konden zo bestelt en geleverd worden.

omdat de levering snel is, en natuurlijk gemakkelijk via internet te betalen is. zelf geen verzendkosten op sommige producten.

vind de winkel zeer goed, snelle levering groot Assortiment zelf nog niet bij de winkel zelf geweest maar ben dit zeker van plan.

m0t0rmuis 27-06-2013 Via de website gekocht

Geen enkele leverancier kon snelle levering garanderen, maar bij Kamera-Express hadden ze nog een pakket op de plank liggen. Online betaald en de volgende dag in huis! Chappo!

MarcoMan 27-06-2013 Via de website gekocht

Even zoeken, zo gevonden. Meteen te zien dat het op voorraad is. Inloggen, bestellen, betalen en klaar.

Goed advies, zowel in de winkel als aan de telefoon. Medewerkers laten zich wel gemakkelijk afleiden door andere klanten, dat is een beetje jammer.

Ik mis nog wat van mijn favoriete merken, maar ze hebben vrijwel alles.

Nooit problemen gehad bij Kamera Express. Zelfs toen er een fout gemaakt werd, werd dit meteen opgelost.

Als een ander product beter en goedkoper is, dan adviseren ze je dat. Een tevreden klant staat volgens mij bovenaan de lijst bij KE. Jammer dat er wat weinig parkeerplekken zijn in Capelle, maar dat kan de pret niet drukken. Gewoon een goed adres voor je spullen.

10Mbaars 27-06-2013 In de winkel gekocht
Amsterdam

Verkoper was zeer deskundig en nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden. Ik voelde mij serieus genomen, ik ben geen kenner/professional, en alles werd ook begrijpelijk uitgelegd.

filla 27-06-2013 Via de website gekocht

handige zoekmotor om gericht producten op te zoeken

zeer uitgebreid assortiment, zowel in merken als modellen en prijsklasse

Walter71 27-06-2013 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site waar je snel je produkten kunt selecteren.

Zeer uitgebreid tegen scherpe prijzen

Eenvoudig te bestellen, snelle levering en uitgebreide keuze.

Eerste keer dat ik de website bezocht. Snel en eenvoudig en de volgende dag in huis.

kvinna 27-06-2013 Via de website gekocht

heel duidelijke site

heel snelle afhandeling van mijn bestelling

ik vond wat ik zocht !

vlotte afwerking van de bestelling, prima verzorgd

ben zeer tervreden

Yvonneke84 27-06-2013 Via de website gekocht

Hele duidelijke en overzichtelijke site.

De bestelling is op het afgesproken tijdstip bezorgd.

Op de site van kamera express kun je echt uit alles kiezen voor iedere fotograaf beginnend of ervaren. En voor ieder budget!

Heb het al aan andere verteld! Deze winkel is echt uitgebreid.

Kilogram 27-06-2013 Via de website gekocht

producten makkelijk te vinden, artikel bestellen is zeer eenvoudig. Verzending gaat ook erg goed en snel. Binnen 1 dag had ik alles al binnen.

Zeer uitgebreid,ik zocht een camera. Ze hebben zo veel verschillende soorten, je blijft kijken.

ik zou het zeker aanbevelen aan anderen, mijn bestelling is prima afgehandeld. Ik zou hier zeker opnieuw bestellen.

1. Zeer groot assortiment. 2. Concurrerende prijzen. 3. Zeer snelle levering. 4. Je wordt goed op de hoogte gehouden.

DeltaCharlie 27-06-2013 Via de website gekocht

De website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

Goede service, bestelling netjes ingepakt en binnen 24 uur geleverd.

Uitgebreid assortiment, alles kunnen vinden wat ik nodig had en elke keer was het op voorraad.

Wanneer je iets voor je camera online wilt bestellen raad ik Kamera Express zeker aan!

Goede ervaringen met de webshop van Kamera Express. Alles is op de website goed te vinden, het enige minpuntje is dat je bij je bestelgegevens op de website zelf niet kunt zien of de bestelling al verstuurd is. Je wordt wel goed op de hoogte gehouden via email en je kunt je pakket volgen met Postnl.

hofstede-schoon 27-06-2013 Via de website gekocht

makkelijk via internet besteld , voor een goede prijs , makkelijk en snel geleverd

we hadden een probleempje toen de camera net was afgeleverd en ben toen naar het filiaal gegaan en ontzettend netjes en vakkundig geholpen

veel keus ,voor ieder wat wils tegen goede concurerende prijzen

super goede en vakkundige medewerkers

via internet camera gekocht en daarna in de winkel nogmaals goed geinformeerd en geholpen .

WimVermeulen 27-06-2013 In de winkel gekocht
Amsterdam en Capelle a/d IJssel

TommieVer 27-06-2013 In de winkel gekocht
Amsterdam

Veel producten beschikbaar voor een goede prijs.

Peerse 19-06-2013

Gemakkelijk zoals het hoort om te bestellen, jammer alleen van de internetbankieren storing.

Top service met betrekking tot korting, want ze gingen mee in een aanbieding van een concurrent toen ik er om vroeg.

heeft alles wat een camerawinkel zou moeten hebben

Enige minpunt is dat de spiegelreflex die ik kocht een stofje op de sensor heeft, mogelijk al tijdens de koop, maar de doos was geseald.(dus kamera-express had daar niet echt invloed op)

HARP Photo 18-06-2013

Dicht in de buurt, veel medewerkers die er verstand van hebben.

Bij het bestellen wilde ik iets aanpassen en na een telefoontje was dat opgelost.

Heel veel keus ook in accessoires.

Soms een beetje aan de duurdere kant. Maar voor de rest een prima zaak.

Het is een fijne winkel waar je lekker op je gemak kan rond kijken en vragen kunt stellen.

DHFW 10-06-2013

Via internet besteld. Gemakkelijk dus!

Na aanschaf waren de spullen lekker snel binnen, maar er zat in een lens een kleine beschadiging (is zo uit de fabriek gekomen). De lens in de winkel (na invullen retour/reparatie formulier) geruild, dus zonder problemen (en zoals het hoort).

Er zijn altijd wel producten die Kamera-Express niet heeft (of op voorraad), maar het meeste is gewoon uit voorraad dus snel leverbaar.

Geen twijfel mogelijk.

Zonder problemen ruilen, omdat het product niet goed is, is misschien vanzelfsprekend, maar daarom ben ik blij dat ze ook echt niet moeilijk doen over zoiets.

nelroelofsen 09-06-2013

prima site,

goede verwerking van de bestelling

site was duidelijk, keus uit meerdere soortgelijke produkten, service was goed. bestelling werd op tijd en goed geleverd.

MarschaBonne 02-06-2013

Overzichtelijke site. Ideaal werken met verlanglijstje, heb je alle producten al bij elkaar staan scheelt weer zoeken.

Super service! Pakket was de volgende dag al in huis ik werd keurig op de hoogte gehouden en het keurig op tijd.

Ik heb alles wat ik zocht kunnen vinden.

Het was mijn eerste spiegelreflex-camera, dus ik vond het eventjes spannend om mijn aankoop via het internet te doen. Dus heb ik veel reviews gelezen en allemaal erg positief over Kamera-Express, dus zodoende heb ik de stap gewaagd. Ik ben erg tevreden en zou het ieder ander ook aanraden.

Meer dan tevreden, goede en snelle service, duidelijke website, betrouwbaar, breed assortiment, goede producten. Voor herhaling vatbaar!

brianpater 02-06-2013

Duidelijke website,makkelijk zoeken en een duidelijk bestelproces.

De winkel heeft een erg groot assortiment en alles voor de laagste prijs.

Erg gemakkelijk te bestellen en de laagste prijs.

Jan Tremech 01-06-2013

Via internet besteld. Volgende dag al bezorgd.

Had een kortingscode. Deze werd bij de afrekening op de website niet geaccepteerd. Gemaild met klantenservice, zelfde dag antwoord. Enkele dagen later werd deze korting overgemaakt op mijn bankrekening.

Groot assortiment, ook in accessoires zoals geheugenkaarten en fototassen.

Grote keuze, snelle bezorging, snel antwoord van klantennmail.

Vlotte bezorging, snel reageren en correct afhandelen van klacht.

rzky 01-06-2013

Bestelling geplaatst binnen 15min. met korting; producten waren op voorraad, en de volgende dag thuis bezorgd.

Op gebied van camera's en lenzen hebben ze een uitgebreid assortiment op voorraad.

Snelle bezorging, relatief lage bezorgkosten, en (incl. korting) de goedkoopste op internet!

Rob978 01-06-2013

Voor een second opinion dien je nog eens 70 euro extra over te maken om je kapotte toestel terug te krijgen. Een schande om zo met je klanten om te gaan. Voor mij de laatste aankoop bij Kamera-Express geweest.

Ik heb de after-sales service als zeer slecht ervaren. wanneer je je toestel na het krijgen van het schaderapport terug wilt, dien je nog eens 70 euro te betalen. Dit dus om je -niet gerepareerde- toestel terug wilt zien, of een second opinion wilt vragen.
De garantie stelt m.i. dus niet veel voor! (nogmaals: toestel was nog geen half jaar oud, en had 5 jaar garantie)

Aankoop Canon 550 met 5 jaar garantie. Na half jaar stopt camera ermee en wordt ter reparatie geretourneerd naar Kamera-Express. Vervolgend komt schaderapport met een twijfelachtig verhaal: kleverige vloeistof in het toestel, dus geen garantie! Schade: volledig aankoopbedrag toestel! Dit terwijl ik er 100% zeker van ben dat er geen vocht over de camera is gevallen, en er geen door mij veroorzaakte schade aan het toestel is geweest! Voor een second opinion dien je nog eens 70 euro extra over te maken om je kapotte toestel terug te krijgen. Een schande om zo met je klanten om te gaan. Voor mij de laatste aankoop bij Cameraland geweest.

man_py 30-05-2013

De website is overzichtelijk. Ik kon de producten die ik zocht heel snel vinden en bestellen.

Erg tevreden over de service. Ik wilde het pakketje ophalen op de vestiging in Amsterdam. Helaas kon ik dit niet aangeven tijdens de bestelling online, dus moest ik bellen. Ik heb meerdere keren gebeld omdat ik mailtjes kreeg die nogal vaag waren. En over het algemeen zijn de medewerkers erg behulpzaam (behalve 1 meneer, die er duidelijk geen zin in had).

Perfect. Jullie hebben alle producten die ik nodig heb.

Over het algemeen ben ik meer dan tevreden, periode van bestelling tot levering is super snel (indien op voorraad). En de medewerkers in de winkel en aan de telefoon zijn ook erg behulpzaam. Heb vaker spullen besteld bij Kamera Express. Is altijd snel en goed afgeleverd. Enige wat ik zou willen is dat er een optie wordt neergezet 'ophalen in de winkel', nu was het voor mij nogal omslachtig om dit voor elkaar te krijgen.

remivermeulen 30-05-2013

Mooie overzichtelijke website met veel zoekfuncties en filterfuncties.

Bij vragen over een product bel ik altijd even op en wordt ik goed te woord gestaan waarbij ze een eerlijk advies geven over de producten.

Alles te koop wat ik zoek op het gebied van foto appratuur.

Fijn bedrijf vind ik en ook makkelijk dat ze meerdere winkels hebben in NL.

Ik wordt altijd goed geholpen bij deze winkel en de prijzen zijn over het algemeen ook goed.

cdemey 30-05-2013

Ik weet altijd mijn artikels goed te vinden en bestellen.

Nog nooit de klantenservice moeten bellen, maar de levering is altijd snel en prima op tijd.

Minder voor (goedkoop) accessoires

Altijd bij Kamera-Express de prijs checken!

Betrouwbare kwaliteit voor lage prijzen, da's Kamera-express. Ik bestel regelmatig op deze website en ben zeer tevreden. Van camera's, lenzen tot accessoires, ik heb nog nooit problemen gehad en alles is, indien leverbaar, de dag daarna thuis. Top! Zelfde 2de hand camera doen het prima. Ik kan dus nog niks zeggen over hun klantenservice, ik hoef ze niet te bellen. Het enige artikel waarvoor ik spijt heb gehad is een wacompad, die blijkt alleen te werken met vingers. Mijn fout ik had het advertentie verkeer gelezen. Het enige wat ze op minder scoren vind ik wel het aanbod op goedkoop accessoires/batterijen/filters. Vaak hebben ze alleen de dure merken en voor deze soort artikels ga ik wel ergens anders zoeken. Wat ik ook erg fijn vind aan de website is het gemak waarmee ik artikels kan zoeken, en de categories verfijnen, vooral voor de lenzen werkt dat erg goed. Maar laat het maar eerlijk zijn: ik bestel vooral op Kamera-Expres omdat ze lage prijzen hebben, vaak wel de laagste prijzen en daarom is voor me Kamera-Express mijn standaard website om het prijs van fotoapparaturen te checken.

Bici foto 30-05-2013

als het hier niet leuk was dan was is niet steeds terug komen kopen

stevenfavier 30-05-2013

Goede, snelle, overzichtelijke website. Snelle levering. Ofwel: heel gemakkelijk!

Vakkundig advies, zowel telefonisch als in de winkel (Capelle a/d IJssel). Eindelijk weer een winkel waar de verkoper echt weet waar hij het over heeft.

Veel producten, scherp geprijsd.

Positief: -vakkundig advies -snelle levering -goede website -scherp geprijsd Negatief: -Bij de levering 1 geheugenkaartje vergeten, maar dat had ik snel in huis en er werden uitgebreid excuses gemaakt.

e.c.m. 29-05-2013

Begrijpelijke web site met aanbevelingen voor gerelateerde producten.

Niet nodig gehad, dus ik ga af op de snelheid van leveren en die was prima.

Ik wist al wat ik wilde hebbe, maar heb toch nog even rondgekeken. :)

Snelle levering, breed assortiment.

Eén keer iets gekocht hier; was een goede ervaring: overzichtelijke bestelprocedure, snelle levering.

Jose Swelsen 29-05-2013

Snelle levering, goede service, groot assortiment, goed bereikbaar ook telefonisch, betrouwbaar.

gezinkramer 29-05-2013

Sowieso is internet gemakkelijk en als er dan goed overzicht is over het aanbod en voortreffelijke informatie....... dan is de keuze toch snel gemaakt?

Snelle afhandeling van de levering en bijkomende zaken

Wat mij betreft prima keuzemogelijkheden

Waarom niet?

Ik ben absoluut tevreden. Mijn eerste ervaring met deze winkel en meteen goed. Veel keus en prima prijsstelling.

Leoniehuijbers 29-05-2013

Website werkt goed, duidelijk en makkelijk zoeken

Helemaal goed. De filter was niet of voorraad en daarvoor werd ik netjes gebeld en er werd ook meteen een goed alternatief geboden.

Niets wat niet goed is verlopen dus ik ben zeker tevreden.

mpdoeleman 28-05-2013

Prima site, duidelijk en werkt naar behoren, alles is makkelijk te vinden en bestellen werkt eenvoudig. Handig dat je een verlanglijstje kunt aanmaken en bewaren. Wel zou het prettig zijn meer details mbt de status van je bestelling te kunnen inzien. Nu kan je alleen orderdatum en inhoud bekijken (ook eerdere orders), niet de status van bijv. een nalevering.

Al vele malen besteld via KE en nooit problemen ondervonden, als iets niet op voorraad is wordt je over het algemeen goed op de hoogte gehouden en worden zaken indien nodig nagestuurd. Wel zou het handig zijn orderstatus-informatie in wat meer detail in te kunnen zien op je account.

Zeer breed assortiment maar ook weer niet uitputtend, voor bijv. F-stop tassen of Really Right Stuff producten moet je helaas uitwijken naar andere sites.

Je kan met een beetje zoekwerk vast bepaalde producten elders iets goedkoper vinden, maar dan moet je bij meerdere sites alles los bestellen, bij KE kan je over 't algemeen voor al je wensen bij 1 winkel terecht, wat wel erg praktisch is.

wolde 27-05-2013

duidelijke productcategorieën
simpel te vergelijken
eenvoudig te bestellen

aflevering conform opgave

alle gewenste producten waren voorradig, daarnaast konden voordeel combinaties besteld worden waardoor gelijk een compleet product kon worden aangeschaft (inclusief geheugenkaart, lenzen, tas etc.)

ik ging vanwege advies en service in het verleden naar de winkel. advies kan ook telefonisch, service is uitstekend, aflevering conform opgave: tijdig en compleet.