Kamera-express.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kamera-express.be.

Kamera-express.be stelt zich voor

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto retailspecialist van Nederland en België! De combinatie van webshop en City- en Superstores in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam, Leeuwarden, Utrecht, Zwolle, Maastricht, Goes, Gent en Antwerpen maakt Kamera Express uniek. Al onze producten staan demonstratie klaar in de Superstores. Bij ons getrainde en gekwalificeerde personeel kunt u altijd terecht voor goed en vertrouwd advies. Koopt u liever via onze webshop en heeft u voor 22:30 uur besteld? Dan heeft u uw pakket de volgende dag al in huis. Bestellingen boven de 50 euro worden zelfs gratis thuisbezorgd!

Deze score is berekend op basis van 2788 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

A.Kroek 06-01-2014 Via de website gekocht

Snelle en vlotte afhandeling

Tisse 06-01-2014 Via de website gekocht

Zonnekap was pop het moment van afhalen nog niet binnen. Deze werd nadien aan huis geleverd.

JosHeijnen 03-01-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam, Parnassusweg

Prettige en deskundige benadering, ze nemen de tijd voor je, denken mee en geven uitgebreid advies op basis van je wensen.

arie7 02-01-2014 In de winkel gekocht
Capelle a/d IJssel

De winkel is goed georganiseerd en is alles makkelijk te vinden waardoor het erg prettig winkelen is.

De service is top, het personeel neemt te tijd en zoek altijd een oplossing. ook met garantie is kamera-express sterkt. Lens defect en zonder te vragen een leen lens mee.

Die is erg ruim met allerlei merken, dus is er keuze genoeg in verschillende prijsklasse

Gezien mijn ervaring na een aantal jaren zal ik dit zeker doen en heb ook al zo verschillende er naar toe verwezen!

Gezien het ruime aanbod, indeling en service is het prettig winkelen en daarbij worden er avonden of middagen georganiseerd om je wegwijs te maken met je product. Ben er al bij verschillende geweest en ervaar dat als een groot pluspunt!

HvdPols 27-12-2013 Via de website gekocht

zeer acuraat, en snel.
website biedt goede info

uitstekende service bij help desk. goede info qua aanvulling flits set.
Set die ik wilde bleek wel voorradig, terwijl op de website stond dat hij er niet was. 2228 u besteld, volgende dag in huis.

prima, uitgebreide keuze.

HvdPols 27-12-2013 Via de website gekocht

goede info, snelle service, heldere website

snel en goed verpakt

Had helaas de goedkopere versie van de 1.8 lens gewild, maar die was niet voorradig.

T. Burggraeve 25-12-2013 In de winkel gekocht
Amsterdam

Zowel via de website als in de winkel is het gemakkelijk om artikelen te kopen.
Bij de winkel in Amsterdam is voldoende parkeergelegenheid. Het is er wel (m.u.v. zondags) betaald parkeren.

Over de kwaliteit van de eerste flitsset die ik gekocht had was ik niet zo tevreden. De flash trigger van de set communiceerde niet goed met mijn camera. Ik kon de trigger uit de set omruilen voor een nieuwe (ander merk, ander type).
Later bleek dat de set zelf toch niet voldeed aan mijn kwaliteitseisen en alsnog kon ik zonder probleem de set omruilen voor een nieuwe.
Ze nemen de tijd om je te helpen en het is geen enkele moeite om een artikel uit een andere vestiging vrijblijvend naar 'jouw' vestiging te laten komen.

Ruim voldoende keuze. Misschien niet alles wat je zoekt van een bepaald merk, maar dan is er wel een goed alternatief beschikbaar.

Prettige winkel en goede prijs.

Via internet is het goed om te oriënteren en eventueel een bekend product te bestellen. Voor mij is de winkel in Amsterdam goed bereikbaar, dus als ik twijfel kan ik daar ook terecht en dat is prettig. Ze houden de prijzen laag en service is goed.

marbav 25-12-2013 Via de website gekocht

Snel besteld

Snel bezorgd

Ruime keuze

Scherpe prijzen. Goede service!

HevaBu 23-12-2013 Via de website gekocht

Het bekijken en bestellen op website is super gemakkelijk en overzichtelijk.

Een bestelling gedaan en nog vragen of heb je een fout gemaakt ?
Geen probleem, contact opnemen met de helpdesk en het wordt gewoon netjes opgelost.

Dit is op het gebied van fotografie (zowel voor de prof als de "gewone" consument)de meest gesorteerde fotowinkel van Nederland met scherpe concurrenten prijzen

100% aanraden voor iedereen.
100% spullen die van Nederlandse importeurs afkomstig zijn (ook belangrijk).
100% tevreden.
100% service.
100% klant tot in lengte van jaren.

Camera Express bestaat al zo lang en heeft een degelijke reputatie opgebouwd, betrouwbaar kopen, personeel met veel kennis van zaken (erg belangrijk want verkopen kunnen ze tegenwoordig allemaal maar vaak hebben fotozaken weinig kennis van zaken)en altijd scherpe prijzen, er is geen reden om daar niet te kopen. Ik koop al ruim 17 jaar mijn fotospullen daar (vroeger gewoon in de winkel in Capelle (reed er graag helemaal voor vanuit Arnhem naartoe)en tegenwoordig steeds vaker online, geen of weinig verzendkosten)en ik heb nog nooit problemen gehad. Als ik in de buurt ben van Capelle ben wip ik altijd even aan om te kijken naar de fysiek aanwezige prof spullen en even de goeie fotosfeer op te snuiven. Camera Express is voor mij DE fotowinkel in Nederland om al mijn spullen te kopen. P.S ik heb geen aandelen maar ben gewoon super enthousiast.

niehend 22-12-2013 Via de website gekocht

Helemaal niets op te merken op de service!

tmulder 22-12-2013 Via de website gekocht

Tm de avond nog de mogelijkheid om te bestellen, volgende dag in huis

Telefonisch vraag gesteld en deze werd netjes beantwoord

Veel keuze en hier was de beste aanbieding

Onze eerste 'duurdere' camera en nu al erg blij mee. Goede levering, geen opmrkingen.

Geen opmerkingen, goede service en prijs.

Bigdutchman 21-12-2013 Via de website gekocht

Lekker winkelen vanuit de luie stoel en de volgende dag in huis!

Telefonisch goed bereikbaar en te woord gestaan.

Zeer compleet.

Doe ik al want zelf ben ik ook zeer tevreden.

Zeer ruim assortiment en ook prima prijzen.

Fotokeij 21-12-2013 Via de website gekocht

binnen een paar klikken besteld

na een belletje kon ik de bestelling nog aan laten passen

alles wat ik zocht was op voorraad

volgende fotobestelling ga ik zeker via Kamera express doen

Top product bij een top winkel

r.bouman 21-12-2013 Via de website gekocht

De winkel heeft een groot assortiment tegen aantrekkelijke prijzen. Bovendien levert men snel en geheel volgens afspraak.

lenclaes 20-12-2013 Via de website gekocht

Alles staat overzichtelijk, en via trefwoorden gemakkelijk te vinden

verzendkosten boven een bepaald aankoopbedrag misschien gratis!
Levering zoals beloofd de volgende dag.

Voldoende keuze aan een goede prijs.

Goede prijsklasse voor de aangeboden producten.

GerardWB 20-12-2013 In de winkel gekocht
Rotterdam e.o.

De winkelis redelijk bij mij in de buurt met genoeg parkeeplaats. Ook de online bestelling verliep probleemloos

Van nabij meegemaakt dat een probleem naar mijn inzicht goed werd opgelost.
Bij aankopen voldoende uitleg en advies gekregen

Prijzen zijn concurerend en het assortiment is zeer groot. Het volgnummersysteem is in de winkel voor Rotterdam e.o. een prima oplossing

Zowel online als fysiek verliep het winkelen bij Kamara-express prima

Bij de aankoop van camera, lens, statief en rugzak (verdeeld over enkele jaren) altijd correct en met advies e.d. behandeld. Ook de aftersales (bijscholing/workshops ed) is prima geregeld. Mijn ervaringen met KE zijn prettig. Op garantiebepalingen heb ik geen aanspraak moeten/hoeven doen.

anneke wennekes 20-12-2013 In de winkel gekocht
in capelle

een 10 zegt eigenlijk al alles.
zittend aan mijn bureau kan ik alles bestellen en de volgende dag is het in huis.
of ik blader de site door om te zoeken, of ik type een zoek het produkt in.
ik kan het altijd vinden.
wil ik iets weten dan ga ik naar de winkel in Amsterdam, die is praktisch elke zondag open.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik altijd super goed en erg persoonlijk ben geholpen.
ruim voldoende tijd krijg ik voor mijn vragen of proboemen en die worden altijd prima opgelost.
de levertijd online is prima, nog nooit een probleem gehad.
ik heb nog nooit iets retour gestuurd dus daar heb ik geen mening over.

het gebeurd niet vaak, maar een heel enkele keer is er niet wat ik zou willen hebben.
meestal kan ik wel vinden wat ik zoek.
en na een prijsvergelijk met andere winkels kom ik toch steeds weer terug bij kameraExpress.

gezien mijn zeer positieve ervaringen beveel ik deze winkel natuurlijk aan anderen aan.

in de diverse onderdelen heb ik al een motivatie gegeven. die zijn alleen maar super goed. ik heb geen minpunten kunnen ontdekken. al een aantal jaren ben ik klant bij kameraexpress en heb er mijn hele uitrusting gekocht. ik ben geen professional fotograaf maar een hobbyist. de medewerkers in de winkel maken daar geen onderscheid in. elke keer wordt ik vriendelijk geholpen, er wordt me nooit iets opgedrongen, ik kan ook gewoon zonder iets te kopen maar met veel informatie naar huis gaan om er over na te denken. en dan kom ik een andere keer dus terug en koop het artikel waar ik me over heb laten inlichten. dat geeft een prettig gevoel want je kunt je bij elkaar gespaarde geld maar 1 keer uitgeven. meestal ga ik naar amsterdam, of bestel online maar voor mijn laatste aankoop ben ik naar capelle gegaan omdat de canon pro 1 niet in amsterdam voorradig was. vrij blijvend reserveren kan altijd, je komt dan niet voor niets. en ben jezelf onverhoopt verhindert te gaan dan vervalt de reservering automatisch en hoef je je er ook geen zorgen om te maken. ik vind het een plezier om hier te winkelen, online of in de winkel. tja, wat moet ik er nog meer over zeggen. gewoon een super winkel die erg aan te bevelen is.

DanVer 20-12-2013 Via de website gekocht

De website heeft een duidelijke layout en het bestel proces is erg makkelijk.

Verzending en status updates zijn verreweg fantastisch. De klant wordt bij elke wijziging duidelijk op de hoogte gehouden, zelfs een mailtje met het track&trace nummer is top. Daarnaast wil ik kamera-express complimenteren met het beleid "voor 22:30 besteld, is de volgende dag in huis". Tot nu 2x iets besteld en de volgende ochtend netjes door PostNL afgeleverd. Ronduit fantastisch!

De reden dat ik een 8 geef is omdat ik gedurende de betaling met creditcard/paypal wilde betalen maar hier eens fiks bedrag tegenover stond (20 euro op mijn aankoop).

Met betrekking tot assosrtiment ben ik ronduit tevreden. Alles waar ik tot nu toe op zocht, via Google, kwam ik bij kamera-express uit. Kamera-express staat ook vaak bovenaan in de Google searches.

Vanwege de bovengenoemde redenen zou ik kamera-express zeker aanraden bij vrienden. Het ruime assortiment, de duidelijke website en de snelle levering vormen voor mij belangrijke factoren om dit bij vrienden aan te raden. Tevens is kamera-express in 9/10 gevallen nog de goedkoopste ook.

Zie bovenstaande motivering voor de cijfers.

Jan Vantilt 20-12-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk om toestellen te vergelijken. Levering op zaterdag is ook erg handig

Grote keuze - onder meer in fototoestellen

Alles werkte naar behoren: gemakkelijke keuze, goede levering
helemaal OK

Alles werkte naar behoren op de site. uitgebreide en gemakkelijke keuze. Verder was de levering correct qua inhoud en datum. helemaal OK

louiscauffman 20-12-2013 Via de website gekocht

extreem makkelijk

op en top, supersnel

alles in huis hebben is onmogelijk. het meest courante is er

DOEN!

DvdBogaart 19-12-2013 Via de website gekocht

Goede service, uitgebreid assortiment en een snelle levering!

kristofh 19-12-2013 Via de website gekocht

Snelle service.

Heb spijtig genoeg een defecte camera ontvangen. Heb deze binnen de week terug gebracht, maar doordat de doos beschadigd was, moest hij via het reparatiecentrum van Samsung. Daar kan de wachttijd oplopen tot 6 weken. Dat is een zware tegenvaller voor mijn nieuwe camera, die ik speciaal had gekocht voor de feestdagen :( Dus goede service van Kamera Express, maar slechte service van Samsung

juser 19-12-2013 Via de website gekocht

op de site was het product makkelijk te vinden en het bestel en betaal traject was makkelijk te volgen.
De gevraagde gegevens waren "standaard".

na de on line bestelling was het product de volgende dag afgeleverd op mijn adres

ik heb alleen te maken met het onderdeel de goedkoopste op één na.
Ik wist van tevoren wat ik wilde en heb dus niet hoeven te zoeken in het assortiment.
De goedkoopste aanbieder, bleek na aanklikken van de aanbieding € 100,00 duurder te zijn, dan vermeld in de goedkoopste aanbiederlijst.

Alleen als men er mij naar vraagt zal ik mijn mening vertellen en ik zal niet uit mij zelf aanbevelen.

Mijn ervaring staat hierboven al omschreven.

teenslets 19-12-2013 In de winkel gekocht
Wilrijk Antwerpen

de reservering,afhaling in de winkel en betaling ging heel vlot

een mail naar de helpdesk werd niet beantwoordt,de zeer goeie opvolging van de reservering compenseert dit mindere punt

Heel uitgebreid en meer dan voldoende stock.
De prijs is 1 vd scherpste in de sector en zeker overweegbaar

zeker een winkel om te overwegen.
prijzen en service in de winkel zitten heel goed
Enige nadeel van de winkel is de beperkte parkeermogelijkheden

fracarelli 19-12-2013 Via de website gekocht

User-frindly site

Good contact

x

very good prices and range

x

boerg 18-12-2013 In de winkel gekocht
Amsterdam

Bij Kamera Express is alles TOP!

kess23 18-12-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk site

Door een onjuiste bestelling van mij heb ik
via een mail naar het juiste typenummer gevraagd zodat dit compatibel was en had binnen 4 uur bericht via de mail, heb ik het ontvangen artikel geretourneerd en het vermeldde typenummer besteld en ja hoor: "het past"
dank daar voor.

Ruime keuze en goed gesorteerd.

Vanwege het ruime overzicht en duidelijke assortiment

Er van overtuigd zijnde van mijn bestelling dat de Cameraplaat zou passen op mijn Manfrotto 501 frontplaat ,had ik deze bestelling gedaan, maar helaas was mijn overtuiging onjuist. Schreef een mail naar Cameraexpres en had binnen 4 uur het juiste typenummer dat,ik na het retourneren en opnieuw de bestelling had gedaan, dit binnen 1 dag in huis had en de plaat past op de 501.

Dirksken7 18-12-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, snel gevonden wat ik wou hebben. Makkelijke betaling.

Levering was op tijd.

Assortiment van Pentax is voldoende, prijzen zijn correct en zeker concurrerend.

Ruime keuze, scherpe prijzen, snelle levering.

Ruime keuze, snelle levering, concurrentiele prijzen.

tterhart 18-12-2013 In de winkel gekocht

Paul Dhondt 18-12-2013 Via de website gekocht

Deskundig en vrijblijvend advies in de beste prijscategorie.Super.

lezbian 18-12-2013 Via de website gekocht

Voldoende productinformatie, heel duidelijk en makkelijk voor betalingen

Ik bestel altijd online en meestal(hangt af van hun voorraad) "vandaag bestellen, morgen thuis geleverd"!!!

vlotte service, ruime keuze in hun assortiment, kortom de ideale site voor mijn objectieven, statieven enz te bestellen!

producten worden met zorg geleverd en vrij snel!

patjevandewhitestar 18-12-2013 Via de website gekocht

zonder registreren ja aankoop uitvoeren is een must, ook het betalen met de betaalmethode van mijn keuze

om 21.30 besteld en de volgende dag in mijn bezit

het prijs verschil is een echte aanrader

wat beloofd is word nagekomen , meer moet dat niet zijn

cibok 17-12-2013 Via de website gekocht

Ik had een vraag over de bezorging. Die heb ik 's avonds laat per mail gesteld en de volgende ochtend heel vroeg had ik al antwoord.

Himechi 17-12-2013 Via de website gekocht

De site is gemakkelijk te hanteren, zeer overzichtelijk.

Ik heb een mail gestuurd en de dag zelf had ik een antwoord. Zeer vlotte service.

Een enorme keuze!

De service is goed, de site is gemakkelijk te navigeren.

Bij gemak heb ik een 9 gegeven omdat ik mijn camera ter reparatie moest opsturen nadat ze al slecht werkte na pas 6 maanden. Om het op te sturen via de post moest ik zelf betalen dus ben ik naar een effectieve winkel gegaan in Antwerpen wat redelijk ver is van waar ik woon. Daar heb ze me goed ontvangen. Het enige nadeel is dat mijn camera al 7 weken geleden opgestuurd is geweest en ik heb nog geen enkele informatie hierover ontvangen. Of dat de camera goed was ontvangen bij reparatie, of ik extra kosten zou moeten betalen enz... En dat is wel een beetje spijtig.

Pieterman 43 17-12-2013 In de winkel gekocht

Doen niet moeilijk

Groot

Goede service en bediening

Kan geen minpunten opnoemen

simonephotography 17-12-2013 Via de website gekocht

de website legde alles duidelijk uit

binnen 24 uur had ik mijn bestelling al

Ze hebben alles

Het is veel goedkoper dan de adviesprijs

dreesmi 17-12-2013 Via de website gekocht

Correcte prijs, snelle afhandeling

Ik bestel al jaren bij KE, product informatie is up to date, leveringen gebeuren snel en zonder fouten. Enige nadeel is de kosten die aangerekend worden voor het gebruik van credit cards.

Adameneva 17-12-2013 Via de website gekocht

Zeer goede service. Ik heb het product twee weken kunnen testen, maar het voldeed niet. Ik heb het teruggestuurd, en na enkele dagen stond het betaalde bedrag al terug op mijn rekening. Zonder discussie. Van mij krijgt Kamera-Express een dikke tien!

Linda260664 17-12-2013 In de winkel gekocht
Capelle aan den IJssel

Alles voldoende op voorraad, parkeerplaats voorhanden én een uitstekende en simpele website om digitaal te bestellen.

Vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen en van meer dan voldoende informatie voorzien. Iets niet op voorraad, dan wordt het meteen geregeld middels een nazending binnen 2 werkdagen.

Mijn man is verwoed amateur fotograaf en weet wat er te koop is. Gebleken is dat hier meer voorraad en keuze is dan in welke andere zaak dan ook.

In ELKE mate, lekker dicht in de buurt van Rotterdam zonder dat je moeilijk en duur moet parkeren in het centrum. Mooie, grote winkel en fijne medewerkers. Wat wil je nog meer ???

Ik heb geen enkele wanklank te melden over deze winkel. Ze hebben wat we willen, je hoeft niet lang te wachten en de uitleg en service is meer dan prima. En dan is de prijs ook nog eens scherp.

Een tevreden klant in 2013 17-12-2013 Via de website gekocht

overzichtelijk

Zeer snelle levering

Wat ik zocht was op voorraad

Niks op aan te merken

Betrouwbaar en goede service

jbrinkman 17-12-2013 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk. Het product waar ik naar heb gezocht was eenvoudig te vinden.

De levertijd en de manier van leveren waren zoals ik had verwacht, precies zoals de website aangaf. Daar was ik erg over te spreken

Ik was erg tevreden over de mogelijkheid om mijn product te combineren met een ander product waarmee korting van toepassing was. Dit vond ik zeer aantrekkelijk. Daarnaast vond ik de prijs op Kamera Express zeer scherp in tegenstelling tot andere winkels.

Als je weet waar je naar op zoek bent, snelle levertijden wilt en mogelijk een combinatie van meerdere producten wilt dan ben je bij Kamera Express aan het goede adres.

De overzichtelijkheid en gebruiksvriendelijkheid van de site zorgt ervoor dat je niet snel naar een andere webshop gaat. Mijn ervaring is dat dit bij veel andere webshops wel snel het geval is, maar bij Kamera Express niet. De levertijden zijn goed, je weet precies wat je kunt verwachten. Daarnaast vind ik het een goed punt dat er mogelijkheden zijn om je product met andere producten te kunnen combineren met mogelijke kortingen, dit is zeer aantrekkelijk.

Splatcat 17-12-2013 Via de website gekocht

subkeur 17-12-2013 Via de website gekocht

Alles is goed te vinden.
Wil betere plaatjes van de producten zodat ik meer detail kan zien.

Gewoon een dag na bestelling in huis (mits alles op voorraad is) en goed verpakt.

Een breed assortiment, en heb een complete kit met alles erbij gekocht voor een zeer goede prijs !

Als iemand een camera nodig heeft zal ik deze winkel eerst aanbevelen, omdat ze veel hebben en concurreren met anderen.

Goede site maar vind hem wel smal qua breedte, en vind dat er betere foto's van de producten moeten staan die je bijv. 360 kan bekijken ;) Zou de volgende keren hier voor al me foto gear als eerst kijken omdat de prijzen goed zijn.

One4barbara 17-12-2013 Via de website gekocht

Helder procedure, genoeg productinformatie beschikbaar. Bestellen via internet op donderdagavond en gewoon de volgende dag in huis!

Kan 'helaas' niet anders zeggen; toen ik trots met mijn nieuwe camera op pad ging, bleek er toch iets mis te zijn (flits werkte niet). Op zondagmiddag (!) in filiaal Amsterdam direct geholpen. Ontspannen sfeer. Zonder problemen kreeg ik nieuwe camera body mee! Super!

Alles wat ik wilde op voorraad.

Waarom niet?

Bestellen via internet maakt me altijd huiverig, vooral een kostbaar product als een camera. Maar ten eerste kon ik de Canon aanbieding die ik op de site kag niet weerstaan. Was al een tijdje aan het nadenken over de aankoop en dit was het monent. Bovendien was het product de volgende in huis! En toen ook nog bleek dat mijn camera een productiefout had, en deze zonder moeite op een zondag geruild kon worden.... Toen kon mijn online aankoop ervaring bij Kamera express niet meer stuk!

Richard_foto 16-12-2013 In de winkel gekocht
Capelle aan de IJssel

Alles overzichtelijk, snel te vinden incl voorraadstatus erg handig. Je krijgt bericht zodra iets weer op voorraad is.

Uitstekend: je krijgt een eerlijk en goed aankoop advies van kundige mensen. Er wordt soms ook gewoon een goedkoper artikel aanbevolen dan je dacht aan te moeten schaffen. Ook bij defecte artikelen die je terugbrengt/omruilt een hele goede en snelle service zonder administratieve rompslomp.

Een zeer uitgebreid assortiment met voldoende keuze in alle prijsklassen. Je kunt alles op je gemak uitgebreid bekijken en testen.

Ik heb deze winkel/website al heel vaak aan mensen aanbevolen.

Ik heb niets negatiefs over deze winkel te melden, alleen maar positieve ervaringen door de jaren heen.

Barn2 16-12-2013 Via de website gekocht

Simpel,snel , goedkoop !

Eenvoudig bestellen ,snelle afhandeling met goede informatie over de bestelling. De dag na bestelling werd het pakket bezorgd. Klasse!!!!!

Ton Benders 16-12-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, slechts enkele klikken om een bestelling te doen

Enkele keren gebruik moeten maken van garantie. Geen enkel probleem

Meer dan ik me kan veroorloven

Ik ben al jarenlang een tevreden klant

Ik vind eigenlijk alles wel goed. Altijd prompte levering, goede service, goede prijzen en vriendelijke bediening (telefonisch en winkel)

Mark Doornenbal 16-12-2013 Via de website gekocht

snelle en goede service.

ruime keuze!

al verschillende dingen besteld, altijd goede levering.

Veel keuze, vaak de goedkoopste, snelle en goede levering!

polarisatie 16-12-2013 Via de website gekocht

uitgezocht, besteld, keurig op tijd geleverd en in goede conditie. Zoals je het mag verwachten. Service wegens klachten is dus geheel niet aan bod gekomen.

voor dit polarisatiefilter qua merk en kwaliteit een zeer lage prijs.

Floydian_58 16-12-2013 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website, de zoekfunctie is eenvoudig en vlug.
Met amper een paar muisklikken heb je je product besteld. Binnen geen tijd wordt de bestelling per e-mail bevestigd en kan men het verzenden van het product online volgen. Heel eenvoudig om een bestelling te plaatsen.

De winkel is steeds bereikbaar (telefonisch of e-mail). Levertijd is meestal binnen de 24 uur, wat door het bedrijf wordt nageleefd. Bij "product niet voorradig" wordt een bericht gestuurd wanneer het product opgezonden zal worden, wat in realiteit ook zo is. De termijnen worden gerespecteerd.

Heel ruim aanbod. Perfecte uitleg omtrent het product. In 99% van de gevallen de goedkoopste.

Tot op heden is Kamera-Express de winkel die aan mijn noden voldoet qua kwaliteit, prijs, service

Ik heb reeds een paar keer een product online aangekocht bij Kamera-express. Steeds werd de leveringstermijn nageleefd, de prijs was telkens de goedkoopste met de concurrerende bedrijven. Het product is stevig verpakt wat de kans op beschadiging minimaliseert.