Gomibo.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Gomibo.be.

Schrijf een review voor deze winkel

Marky Mark 12-01-2022

Snelle levering, prijs altijd goed (bijna altijd de goedkoopste, al is het maar een euro.)

Nico 11-01-2022

Oppo Reno 4 pro gekocht via Belsimpel. Alles klopte :De goedkoopste aanbieding en de beste levertijd. Super aftersales en goede app. Kortom ik ga mijn volgende telefoon ook bij Belsimpel bestellen. Echt een aanrader.

Arif 11-01-2022

iPad defect na 2 jaar en 3 weken en belsimpel blijft vasthouden aan garantie termijn van 2 jaar. Van een iPad mag je verwachten dat deze langer dan 2 jaar meegaat. iPad heeft geen val of waterschade en ziet er nog als nieuw uit.

Na meerdere verzoeken kan belsimpel nog steeds niet aangeven wat er defect is. Vandaag zelfs gehoord dat ze er niet eens naar gaan kijken omdat garantie termijn is verlopen. Eerder is mij toegezegd dat ze gaan achterhalen wat er defect is zodat er bekeken gaat worden hoe ze me tegemoet gaan komen.

Verder zijn ze zeer slecht te bereiken en duurt het lang voordat er op mail wordt gereageerd. Telefonisch zijn ze ook slecht te bereiken. 1e keer ruim een uur in de wacht gestaan en 2e keer weer moeten bellen omdat terugbel afspraak niet is nagekomen. Volgens bandje geen wachtenden. Maar toch 20 minuten in de wacht gestaan.

Ik ben mijn iPad ondertussen ruim 3 weken kwijt en ik weet nog steeds niet wat er aan mankeert.

Martijn 11-01-2022

Ik koop vaker bij Belsimpel. Meestal mobiele telefoons of hoesjes. Nu kocht ik voor mijn vrouw een sporthorloge van Polar. Prima uitleg op de site met wat de voor- en ook nadelen zijn. Online na nog wat andere sites doorzocht te hebben voor Belsimpel gekozen. Het voordeel van Belsimpel is voor mij dat als er wat mis is het direct wordt opgepakt en als het binnen de garantie is snel hersteld. De frontoffice is goed en ook de backoffice en service is goed. Daar houd ik van. Waar maken wat je beloofd. Een dikke 9 omdat ik tevreden ben. Geen 10 omdat het altijd beter kan!

Jolanda 11-01-2022

Besteld via de website .Keurig verpakt en onherkenbaar .Binnen 24 uur geleverd .
Ik raad iedereen aan om bij Belsimpel te kopen het is ook nog eens de voordeligste webshop .Erg tevreden.

Suleyman Mutlu 10-01-2022

Goede site, snelle levering. Alles volgens planning eigenlijk. Zeker aan te raden.

T. Warmerdam 10-01-2022

Makkelijk bestelproces en bestelling makkelijk te volgen. Duidelijke communicatie over het verloop van de bestelling

Imane 10-01-2022

Mn bestelling kwam heel snel ondanks dat ik met de feestdagen had besteld had ik mijn bestelling de volgende dag in huis, super fijn!

Gerard 10-01-2022

We konden makkelijk de gewenste producten op de website en de bestelling doen online. De levering van het product was ook snel.

Martin 10-01-2022

De prijs, duidelijkheid en snelheid zijn voor mij een reden om bij Belsimpel te bestellen als het gaat om telefoons en telefonische accessoires. Gaat altijd perfect en snel.

hr30wbho 10-01-2022

Na de aankoop zijn ze slecht bereikbaar en vaak niet aanwezig.Het gaat over bv gebruiksaanwijzing van het te kopen product.

Liset 10-01-2022

Heldere info over producten,prijs is heel goed,levertijd perfect.
Ik ben heel erg tevreden.

webwinkel 08-01-2022

Komen hun afspraken niet na en antwoorden veel telaat op mails, dus zo goed zijn ze niet

Rik 07-01-2022

Goed bedrijf, maken hun belofte waar. Keurig op tijd geleverden en duidelijke website.

jaydb2000 06-01-2022

Top bedrijf. Heb hier mijn Apple Watch aangeschaft. Product was overal uitverkocht of er was een lange levertijd. Gelukkig was dit hier bij dit bedrijf niet het geval. product gelijk geannuleerd ergens anders en hier besteld. Super snelle levering en dezelfde dag nog verzonden. conclusie helemaal top!

Waps 06-01-2022

Prima winkel waar de voorraadstatus klopt met de werkelijkheid en waar andere webwinkels nog wel eens een puntje aan kunnen zuigen. En met een goede competitieve prijsstelling en snelle levering conform belofte. Ik koop er steeds vaker.

Veronique 06-01-2022

Super Simpel :)

Ik had een nieuwe stekker voor mijn oplader nodig. Binnen 1 dag was het verstuurd!

Top!

Ursula Van Kol 06-01-2022

Een zeer duidelijke webshop, snel geleverd, idd besteld en binnen 24 uur geleverd, top. Product voldoen aan mijn verwachtingen!

Linda 06-01-2022

Makkelijk te vergelijken, vandaag besteld en tot mijn grote verbazing de volgende dag al bezorgd. Super tevreden.

Marcel 06-01-2022

Horloge besteld tegen scherpe prijs deze werd ondanks de December drukte keurig op tijd geleverd.

Fred 05-01-2022

Niets op aan te merken. Kort voor kerst besteld en 23 december binnen. Geen hulp nodig gehad alles werd volstrekt duidelijk weergegeven.

Han Bensch 05-01-2022

Dit was de derde keer dat ik een mobiel besteld heb bij Belsimpel en ben alle keren uitermate tevreden geweest met het gehele bestel en afhandeling proces.
De bestelling site is erg overzichtelijk en een bestelling is eenvoudig te maken!
Dus ik kan Belsimpel aan iedereen aanraden. Hier krijg je goede waar voor je geld.
De bestelling deze keer was een Xiaomi Redmi 9C voor mijn echtgenote.

Henrico 05-01-2022

Reviews waren prima (belangrijk) , heel goede prijs, snelle levering. Uitstekende deal.

NijlandM 05-01-2022

Duidelijke site, je kunt makkelijk vinden wat je zoekt. De super snelle service is uitstekend. Producten altijd netjes en goed verpakt. Altijd weer betrouwbaar!

Ad Bėdorf 05-01-2022

De webshop werkte prima geen gezoek hoe het werkte en de levering was uitstekend een 10 waard