Fixami.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fixami.be.

Fixami.be stelt zich voor

Fixami.be is dé specialist voor professioneel gereedschap. Alle bekende merken maken deel uit van het assortiment. Bij Fixami.be profiteert u van scherpe prijzen, deskundig advies en razendsnelle levering!

Eric 14-02-2022

Ze geven kortingsbonnen voor een volgende aankoop maar deze zijn spijtig genoeg niet duidelijk zichtbaar aangegeven in hun mails.

steph 08-02-2022

Een Dewalt haakse bijhouden gekocht, maar bij levering bleek het een ander model te zijn dan op de website stond aangegeven. Het is niet dat het een slecht product is, maar ik krijg graag de dingen afgeleverd die ik effectief bestel en indien een het aangegeven model niet meer leverbaar is wegens vervanging door een ander, dan is het net zo handig om dit ook op de site te zien staan.
Voor de rest alles OK. Snelle levering, geen problemen verder.

Eddy 28-01-2022

Correcte taal aan de telefoon , snel geleverd , punctuele afspraken welke worden nageleefd !

Jan VR 21-01-2022

Ik kocht altijd via Fixami , maar , mijn laatste bestelling is volledig mislopen ; Het pakketje is naar een oud adres verzonden , waar ik na dit te zien op de bestelling onmiddellijk gemeld heb aan Fixami en dit geen probleem was omdat het nog niet verzonden was .
Blijkbaar is het 4 dagen later toch verzonden naar het oude adres en na telefonisch contact steekt men dit binnen het bedrijf op elkaar .... Dan kreeg ik bevestiging van levering op het oude adres . Navraag gedaan , staat leeg , woont niemand dus ook niet afgeleverd . Er was wel een handtekening nodig voor de levering , blijkt een lijntje te zijn als handtekening . Veel beloftes later nog steeds niets gekregen en krijg ik nu een mail dat dit mijn eigen schuld is wegens het oude adres dat ze nog hadden in hun databank . De factuur kunnen ze wel met het juiste adres geven . Niet getreurd , wij zetten verdere stappen !

kurt 09-01-2022

zeer vlotte en snelle levering van de aangekochte producten waarbij je redelijk snel op de hoogte werdt gebracht over wanneer het aangekochte goed bij u in huis is

Eddy 08-01-2022

De prijs van het artikel was het scherpst en ook de levering was zeer vlug en in orde

Stromrijder 31-12-2021

Ik vond hier een mooie aanbieding (afprijzing) van een artikel dat ik al langer in twijfel had om aan te kopen. Heb dan maar besteld, en de volgende dag reeds in huis. Goed en doordacht verpakt. Ben dus heel tevreden !

Ron 27-12-2021

Ik was op zoek naar een zelfde keramische verwarming als waar ik er al eentje van in gebruik had.
Bij de zoekopdracht verscheen Fixami onmiddelijk tussen de mogelijke leveranciers en dat dan nog wel met een prijs die 25% onder de prijs van de andere leveranciers lag.
Ik heb geen seconde getwijfeld en onmiddellijk de bestelling geplaatst.
De bestelling, betaling en levering verliepen erg vlot, dus ik ben zeer tevreden!
Kortom: een kwaliteitsproduct aan een mooie prijs, vlot te bestellen en snel geleverd!

Jean 23-12-2021

Goede snelle en correcte levering. Goede productomschrijving en scherpe prijzen.

Jochen Creemers 23-12-2021

Hele duidelijke website. Alles is duidelijk en gebruiksvriendelijk.
Het bestellen van de artikelen gaat erg vlot. Snelle vlotte levering.

Bart 19-12-2021

overzichtelijke en duidelijks site waar je door eenvoudige selecties tot het juiste materiaal en materieel komt.
Snelle en correcte afhandeling van de levering.

Vereecken François 19-12-2021

Onberispelijke service, een zeer snelle levering (binnen de 24u) en de machine was degelijk verpakt. Zeer positieve ervaring met mijn eerste bestelling bij Fixami !

Luc Butaye 18-12-2021

Héél trage reactie op een verloren gegane bestelling. Bij contact een zéér droog standaard antwoord zonder moeite te doen om een oplossing voor te stellen. Ik moest eerst mijn tijd uitzitten voordat er actie zal ondernomen worden. héél frustrerend !

H.P. 17-12-2021

Mijn eerste aankoop bij FIXAMI.BE, ben altijd zeer wantrouwend op internet vooral als de prijs véél lager is dan bij de concurrentie.
De levering was voorzien binnen 3 weken, na 10 dagen kreeg ik spontaan een geruststellend mailtje " we zijn jou niet vergeten". Vandaag de zending in ontvangst genomen en alles was perfect in orde. Ik ben een zéér tevreden klant.

lodola235 13-12-2021

materiaal is zoals beschreven in de advertentie, zeer goede prijs, vlotte levering, nu hopelijk ook nog lange levensduur

Kevin 11-12-2021

Goede en gebruiksvriendelijke website. Goede prijzen. Snelle en goede levering. Ga hier zeker nog bestellen .

Bart 10-12-2021

Alles was top. Correcte prijs, zeer toegankelijke website, ondanks het artikel tijdig niet op voorraad was, kreeg ik een week later een mail dat ze me niet vergeten waren. Net wat je nodig hebt.
Heel tevreden dus

lambert 09-12-2021

indien op voorraad snel geleverd en kwaliteit is goed en de prijs is vergleken met anderen evenredig of niet te duur

Frank Seghers 07-12-2021

Bij mijn laatste bestelling werd er een verkeerd product geleverd, na een chatsessie met .... heb ik het retourneer- formulier ingevuld, en tot op heden wacht ik nog steeds op het juiste pakketje.
Dit zou mij worden opgestuurd samen met een label zodat ik het foutieve kosteloos kan terugsturen.
Volgens .... ging er contact worden opgenomen met mij binnen de één (1) werkdag, helaas is dit tot op heden nog niet gebeurd. Ik blijf voorlopig op mijn honger zitten. Jammer …

Henri 04-12-2021

Beste,op 29/11/2021 plaatste ik een bestelling ,op de aanbieding stond voor23.00h besteld daags nadien geleverd,helaas heb ik tot op heden nog altijd niets ontvangen,dus fel positief kan ik niet reageren.????????

Rik 03-12-2021

goede producten aan een schappelijke prijs, wat wil je nog meer?
Snelle levering aan huis zoals aangeduid op de site.

Lasererik 02-12-2021

Fixami heeft goede prijzen , snelle levering , gewoon een top winkel ik ben er zeer tevereden mee en zal hem aanbevelen aan anderen

DavyD 01-12-2021

Vlotte levering van het toestel, correcte prijs, betaling correct verlopen.

Gert-Jan 30-11-2021

eerlijke prijzen mooie acties en juiste levering
wat moet een mens nog meer

Danny V 26-11-2021

Ik heb ondertussen al wat bestellingen via Fixami gedaan en er is, eenvoudig, niets op aan te merken. De keuze is goed (professioneel materieel), prijs is zeer competitief en levering/afspraken volledig zoals beloofd.