Emma-matras.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Emma-matras.be.

Peter L 15-09-2023

Hebben na een operatie aan de rug 3 matrassen online besteld en betaald bij Emma-matras.be. Leveringstermijn 5 tot 10 werkdagen. Wij ontvingen na bijna 4 weken nog steeds geen levering en ook geen enkele reactie van Emma die wij op allerhande manieren hebben proberen te bereiken. Op facebook merken we dat we zeker de enigen niet zijn. Dit is zeer pijnlijk aangezien Emma via tv, Facebook.. veelvuldig reclame maakt waarmee we telkens worden geconfronteerd maar eens ze het geld in handen hebben stopt blijkbaar alle communicatie. Mijn rug doet nog steeds pijn en ik heb die matras nodig, reden waarom ik bij Emma had gekocht gezien de snelle vooropgestelde levering.