DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Corrina 06-08-2020

De online drogist is een betrouwbare internetwinkel, snelle levering en goede producten voor de juiste prijs!

rudi 06-08-2020

Artikel gemakkelijk gevonden, eenvoudig besteld en snel, correct geleverd. Zo hoort het.

A. Schelling 04-08-2020

Deze online drogist was me al door meerdere mensen aangeraden. Nadat ik door een klein ongeval tijdelijk niet meer naar een winkel kan heb ik mijn bestellingen hier geplaatst. Perfect! Alles komt op de afgesproken plaats en tijd. Geen problemen met onjuiste produkten of beschadigde produkten. Goede overzichtelijke website waardoor ik alles wat ik wil bestellen makkelijk kan vinden. Bovendien groot assortiment. Erg tevreden.

Marijke Luttjeboer 04-08-2020

Snelle levering en goede prijzen ruim assortiment, bestellingen vanaf 20,00 Euro gratis
Verzending vind ik ook geweldig

Madelaine 03-08-2020

Prijs was redelijk, verpakking prima en snelheid levering zeer goed. Makkelijke site om bestellingen te plaatsen. Een aanrader!

Topanga 01-08-2020

Fijne aanbiedingen.
Boven de 20 euro geen verzendkosten, scheelt toch weer.
Gemakkelijk zoeken op de site.
Snelle levering.
Heel goed verpakt.

Christine Gerards -Vertommen 31-07-2020

Zeer snelle levering, altijd alles correct. Fijn en uitgebreid aanbod en ook vaker aanbiedingen

Marijke 30-07-2020

Prima shop, veel producten en snel! Goede prijzen en snelle kosteloze levering!

Tavares 30-07-2020

Zeer gebruiksvriendelijke site! De artikelen zijn vaak voordeliger en ze hebben ook artikelen die ik in een fysieke winkel niet kan krijgen/kopen. Bestelling volgende dag in huis! TOP!!

gerard 30-07-2020

snel en goed geleverd. kwalitatief goed tegen een nette prijs. website geeft goede en voldoende informatie om gewenste product te vinden. TOP

Vesna 30-07-2020

Snelle levering, betrouwbare website, top bedrijf!
Ik zou zeker deze winkel aanbevelen.

Anneke 30-07-2020

Prima overzichtelijke winkel. Bijna alles op drogisterij gebied is verkrijgbaar, met goede uitleg van het product. Ook op huishoudelijk vlak is er een erg groot assortiment. De levering gaat vlot en onberispelijk is mijn ervaring. Ook prijs technisch een aanbeveling waard.

Groet

Leonie 30-07-2020

Bestelling te doen zonder account aan te maken, eenvoudig dus.
De bestelling is er meestal de volgende dag al, snel dus.
Af te halen bij te kiezen bezorgadres, handig.
Goedkoper dan fysieke winkel.

Chanet 30-07-2020

Snel, netjes en goed afgeleverd. En zeker niet duur!! Op het moment dat ik de bestelling deed was het zelfs goedkoper als bij andere online winkels.
Vaak leuke aanbiedingen voor 't hele gezin.

Ali HussAIN 29-07-2020

zeer vlotte, correcte levering
prima kwaliteit producten
zeer vriendelijke medewerksters

Peter van Osselen 29-07-2020

altijd 'n correcte afhandeling en de bestelling is altijd op tijd afgeleverd. Prima en complimenten.

Jeroen 29-07-2020

Snelle levering, zelfs in Coronatijd: donderdag besteld, vrijdag geleverd.
Kleine, maar stevige verpakking.

A van der Zwaan 29-07-2020

Overzichtelijke site goede en snelle levering de volgende keer zal ik hier weer bestellen

Babsie 29-07-2020

De prijzen liggen aanmerkelijk lager dan bij andere winkels en de levering is snel en accuraat.

Barbara S 29-07-2020

Ze hebben vrijwel alles op drogisterij gebied en leveren super snel. Zelfs in de corona tijd. Top winkel.

Judith 28-07-2020

Snelle levering goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling
Zal hier zeker nogeens bestellen

Ricoennana7 27-07-2020

Zeer goede selectie en een snelle levering en ze zijn goedkoper dan de reguliere drogist

uitstekend 27-07-2020

genoeg artikelen keuze genoeg, eenvoudig te bestellen makkelijke betaling en snelle aflevering

Hilly G. 27-07-2020

Binnen één dag geleverd, zoals beloofd. Prijs product prima echt concurrerend! Ik zal hier zeker weer iets bestellen.

Brouwers 26-07-2020

Veel keuze uit goede producten. Worden snel zoals afgesproken geleverd. Bestel al langer de producten dik tevreden en echte aanrader.