DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Robert Schuitman 18-07-2020

Snelle levering van het bestelde product en een ruime keuze uit diversen artikelen.
De prijzen van de artikelen zijn goed

Jan Smit 18-07-2020

Prima betrouwbare drogisterij, met altijd correcte leveringen in de beloofde tijd

Gretha 17-07-2020

Goede service
De pakketten de ene dag besteld de andere dag in huis Ben zeer tevreden

Marjon Hakvoort 17-07-2020

Hele goede ervaring met DeOnlinedrogist.nl Snelle levering. Je kunt je bestelling precies volgen en je kunt ook de exacte dag en tijd opgeven wanneer je de bestelling geleverd wilt hebben.
Grote sortering en een stuk goedkoper dan andere drogisterijen. Niets dan lof.

Syl 17-07-2020

Altijd goede service. Zeer duidelijke site, snel geleverd. Je kan online zien of het product voorradig is. En bij 20 euro al geen verzendkosten.

AvdBrink 16-07-2020

Zeer efficiënte afhandeling van de bestelling, zeer snelle levering van de bestelling, grote variëteit van goede producten, vaak met aanzienlijke korting.

NoName 16-07-2020

Ruime keuze, leuke korting, eenvoudig bestellen, gemakkelijk e veilig betalen, goede updates over de status van je bestelling en snelle bezorging. Top!

Henk 16-07-2020

Snelle en correcte levering!
Deze tekst was te kort voor plaatsing, daarom voeg ik er deze zin aan toe...

J.runhaar 16-07-2020

Doet wat ze belooft ,snelle levering Het bestelde product was moeilijk te krijgen!

marc 16-07-2020

snelle levering en goede prijs bedankt!!!
ZAL ER ZEKER NOG BESTELLINGEN DOEN!!

Gerardus 16-07-2020

alles was prima in orde, levering was op tijd uitgevoerd en prima verpakt, ga zo verder.

Andre 15-07-2020

Prima shop. Producten worden altijd keurig verpakt en op tijd geleverd
Als er vragen zijn wordt er snel en alert gereageerd
Zeer tevreden dus

Lida 15-07-2020

Wat ik nergens kon vinden, bij de Onlinedrogist wel, tegen een lage prijs en super snel geleverd

Fred Vogel 15-07-2020

Ik heb al diverse malen van de Online drogist gekocht ,en ben zeer tevreden over de keuze ,de prijzen en de geboden service,en zal zeker producten blijven afnemen.

Willemien 13-07-2020

Makkelijk bestellen, snel in huis. Keurig geregeld allemaal, groot assortiment.

Sjaak 13-07-2020

zeer snelle levering en perfecte service ! Zeker een bedrijf om te onthouden en bij te bestellen..

I.SINT 13-07-2020

FIJNE WEBWINKEL,VOORDELIGE PRIJZEN EN ZEER SNELLE AFHANDELING
ZEER TEVREDEN OVER DE ARTIKELEN.

Ingrid 11-07-2020

Super snelle levering van de one line drogist. En het is nog een stuk goedkoper

gerda 11-07-2020

Betrouwbaar, snelle discrete levering, betaalbaar, duidelijke website en genoeg op voorraad en duidelijke uitleg.

Jacqueline Schansman 11-07-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding, de levertijd is zeer goed en als er iets is wordt je daar gelijk van op de hoogte gesteld

Jacques 10-07-2020

Duidelijke website, groot assortiment makkelijk bestel en betaalproces, snelle levering

Margrèth 10-07-2020

Een gebruiksvriendelijke site, waar je ontzettend veel kunt kopen. De levering is buitengewoon snel, vandaag besteld, morgen in huis. Ik had verwacht dat de levering wat langer zou duren ivm de Corona crisis, maar dat was niet het geval. De producten worden netjes verpakt afgeleverd. Kortom, ik ben zeer tevreden over deze winkel, en hou deze zeker aan, als mijn online drogist!

Catharina 09-07-2020

Snelle levering en prima prijs, boven 20 euro geen verzendkosten is erg aantrekkelijk.

w.f.stam 09-07-2020

Redelijk geprijsd en veel keuze maakt het met deze winkel gezellig winkelen snelle service met bezorgen.

Yvonne 09-07-2020

geweldig zo snel als ik de bestelling in huis had en makkelijk kon vinden op de website