DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Joke 27-08-2020

Snelle levering ! Goed verpakt!👍Prijs ook prima👏👌👌ga een volgende keer zeker weer bij hun bestellen🙏🏻

Leo H 26-08-2020

Al diverse keren besteld,levert zeer snel en de prijzen zijn over het algemeen ok,het is maar net wat je zoekt,wat mij betreft een aanrader

J. Weijers 26-08-2020

Voor een wond onder een strakke brace van mijn man had ik snel zinkzalf nodig. Het is geweldig dat je dat op de dag zelf nog kan laten bezorgen. Goede snelle service!

Nelleke 26-08-2020

Bestellen via de site gaat eenvoudig en is overzichtelijk. Ik heb er al meerdere malen gebruik van gemaakt. De afleveringen zijn naar wens verlopen. Via Track-trace kun je het pakket/bezorgdienst volgen. 1x was het pakket beschadigd en werd daarom niet bij mij bezorgd, de wijze van verpakken is daarna aangepast. Prima opgelost en geen problemen meer gehad. Correspondentie met bedrijf verloopt vlot en vriendelijk.

Dick 24-08-2020

De afhandeling van de aankopen vindt zeer snel plaats en het voordeel is dat de verzending bij een bepaald bedrag gratis is De prijzen van de producten zijn alleszins redelijk te noemen.

oma van 3 kleinzonen 24-08-2020

Het product dat ik elke 3 maanden bestel. is het goedkoopst bij dod. Het wordt snel besteld en is goed ingepakt zodat het glazen flesje niet kapot gaat.En als je de klantenservice belt, zijn ze heel vriendelijk en in mijn geval hebben ze geholpen hoe ik de eerste keer de rekening moest betalen. Ik ben zeer tevreden.

Ellen 22-08-2020

Van de bestelling tot aan de levering; alles gaat gewoon zoals je dat graag wenst!

Petra 22-08-2020

Bij bestelling stond dat ik het de dag erna geleverd zou krijgen. En ja hoor het kwam echt, en dat zelfs in coronatijd. Echt geweldige service!!

El 21-08-2020

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege al eerdere positieve ervaringen.
Goed contact, snelle reactie en de belofte van volgende dag leveren werd nagekomen. Ook van de bezorgtijd werd ik prima op de hoogte gehouden.
Ook nog eens geen bezorgkosten Prima, betrouwbare winkel!

Amalia 20-08-2020

Duidelijke webshop qua bestellen en product informatie. Daarnaast een snelle levering. Een dikke prima!

Jacques 20-08-2020

Altijd een super snelle levering, zelfs naar Duitsland waar ik woon. Bij andere online aanbieders duurt het vaak heel lang.

Mirjam 19-08-2020

Snelle afhandeling v d bestelling; bij niet kunnen levering goede en adequaat reactie en afhandeling.

Hans 18-08-2020

Duidelijke website, concurrerende prijs van meer artikelen en makkelijk te bestellen

Cor 18-08-2020

De onlinedrogist is een prima webshop waar niets op aan te merken is. Wij hebben diverse keren artikelen besteld en die komen altijd keurig op tijd en netjes verpakt. Wij zijn heel tevreden.

Johan 17-08-2020

Mijn favoriete online drogist ! Altijd snelle leveringen ! Altijd behulpzaam bij vragen !

Jeanet 17-08-2020

De gebruiksvriendelijkheid van de webshop is duidelijk. De levering is snel en te volgen via track&trace.

Eira 17-08-2020

Voor voedingssupplementen en homeopatische middelen (veel!) en mocht het even op zijn dan krijg je een berichtje wanneer het er wel weer is. Voor een reëele prijs, en met 20 euro gratis verzenden! Soms zit ik nog niet op het minimum bedrag van 20 euro, dan koop ik er zakdoekjes, wasknijpers of honing bij. Het is er allemaal.Bovendien is het er snel .......Topbedrijf

josé vossen 17-08-2020

Artikelen zijn zeer gemakkelijk te vinden. De levering ging ook perfect. Ik vind het een prima service.

Danny 17-08-2020

Snelle levering - Ruim aanbod - Goede kwaliteit - Uitstekende service - Goede prijzen

Helmy 16-08-2020

Wat ik bestelde heb ik ook gekregen, snel en netjes.
Kan iedereen aanraden om hier wat te kopen

p.j. 16-08-2020

overzichtelijke inhoud, goed prijsbeleid, snelle levering en zorgvuldige verzending van de producten.

Mario 15-08-2020

Heb voor de tweede keer besteld hun ze zijn super snel en goed
Ga zo door
Groetjes mario

René 15-08-2020

Snelle en overzichtelijke keus op de site, snelle levering en goede info per email over het verzendproces. Top

els 15-08-2020

makkelijk te bestellen, ruim assortiment, goede prijzen, snelle levering, meer dan n bezoek waard.

Joke de Leeuw 15-08-2020

Mijn order wordt snel en accuraat in behandeling genomen . De prijs kwaliteit verhouding is oké.