DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

C. Deurhof 25-09-2020

Vaak leuke aanbiedingen, scheelt soms heel veel en daarom bestel ik bij deze online drogisterij!! Snelle levering en netjes verpakt.

E B Perez 23-09-2020

Snelle levering ( ondanks Coronavirus), goede producten en prijs vergelijken met anderen, snel klantenservice. Ik kan de onlinedrogist niet missen!

Netty van den Broek 23-09-2020

Daar het mij niet lukte om in mijn account een ander bezorgadres in te voeren heb ik contact gezocht met de klantenservice.Zeer veel lof voor de supersnelle reactie en oplossing van het probleem.Binnen en paar uurtjes was de bestelling nog diezelfde avond naar volle tevredenheid afgehandeld.Ik geef de klantvriendelijke behandeling een dikke 10.Daarvoor mijn hartelijke dank.

Vr.groet van Netty van den Broek

Sonja van Houten 23-09-2020

Duidelijk te zien of de artikelen op voorraad zijn.
Snelle levering en vaak goedkoper als ergens anders

LG 22-09-2020

De webshop heeft zeer veel keuze, en de belofte van levering volgende dag maken ze helemaal waar!

Ugur 22-09-2020

Één van de redenen dat ik voor deze shop heb gekozen is omdat ik alles de volgende dag is bezorgd. Ik ben super tevreden!

Dik van Soest 22-09-2020

Vriendelijk, tweede bestelling en goede afwerking van de bestelling ook naar Duitsland München Top

C.Deen 21-09-2020

Men levert niet altijd af wat besteld is, b.v. gel in plaats van olie en bij visolie ontbrak EPA en DHA wat besteld was.
Officiele reactie van De Online Drogist 21-09-2020

Beste C.Deen

heel erg bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij echter geen bestelling van u terugvinden. Zou u het bestelnummer van uw bestelling aan ons kunnen doorgeven? Dan kunnen wij uitzoeken wat er mis is gegaan en u uiteraard een passen oplossing bieden. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Mieke Blom 21-09-2020

Accurate reactie op bestelling op zondag. Snelle aflevering, tevens bericht wanneer bestelling wordt bezorgd.

Liana 20-09-2020

Duidelijke site, snelle levering. Bij vragen wordt er snel gereageerd via de mail. Telkens weer tevreden.

Kwestan 19-09-2020

Veel keuze in assortiment tegen voordelige prijzen. Prima website, gebruikersvriendelijk, Aanrader!

Erica 17-09-2020

Het gaat vrij goed met de bestellingen die ik doe . En vandaag besteld morgen in huis klopt helemaal . Zeer tevreden . Ik zelf woon in spanje ,en wat ik bestel komt bij onze dochter

Petra 17-09-2020

Duidelijk, snelle levering, netjes verpakt.................................

Jan 15-09-2020

Snelle levering en alles zat in de doos. Kortom een prima webwinkel met goede service.

hans 14-09-2020

shop met zeer veel artikelen, niet moeilijk om te zoeken, zeer snelle levering, ik kom hier al jaren, en dat wil wel wat zeggen in deze tijd.

Petra 14-09-2020

Het is allemaal goed op de site te vinden vaak goedkoper dan in de winkel en snel in huis

a.schroeder 12-09-2020

overzichtelijk en duidelijk , makkelijk zoeken en bestellen. Goede merkproducten en snelle bezorging, kortom super blij mee

Rita de Kock 12-09-2020

Altijd correcte en nette levering !!
Scheelt in prijs met de lokale winkel ,
echt een aanrader

Ingrid 11-09-2020

Prettige, overzichtelijke site.
Keurige levering. Bestel hier nu al een aantal jaar en ben dik tevreden.

Willy 11-09-2020

De bezorging was super snel .dat is voor mij belangrijk .
En met post.nl gelukkig
Die andere bezorgdiensten vind ik helemaal niks
Dus bij jullie super!!!!

Conny 10-09-2020

Veilige site, snelle bezorging, bekende merken wat afgesproken is wordt netjes bezorgd aan huis.

Marti 10-09-2020

Bestelling is snel geleverd en de artikelen waren netjes ingepakt. Het voldoet helemaal aan de verwachting.

Leon 10-09-2020

Overzichtelijke website. Makkelijk bestellen en betalen. Goede producten met lange houdbaarheid. Snel geleverd, op mijn verzoek op afhaalpunt.

Julia 10-09-2020

Was toeval. Ik zocht een product en kwam hier terecht. Snelle afhandeling, je wordt steeds op de hoogte gehouden van hoever het bestel/bezorgproces is gevorderd. Alles prima voor elkaar.

Anita Meijerink 10-09-2020

Snelle levering en goede service . Goede uitleg op de site. Zeker aan te bevelen