DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Frits M 04-12-2020

Buitengewone snelle levering. in prima verpakking. Problemen worden snel opgelost.

Jan Scheer 03-12-2020

Goed en betrouwbaar bedrijf, altijd alles snel geleverd en ook vaak leuke aanbiedingen. Absoluut een aanrader vooral in deze tijd met veel andere schimmige online-bedrijven.

Rosina Cival 01-12-2020

De snelle levering. Het was precies ook het goede product wat ik moest hebben. Het lukte mij niet om naar de opticien te gaan, dus ik was blij met deze shop.

Ary Poot 30-11-2020

ben zeer tevreden, bestelling klopt altijd, de site is duidelijk, producten zijn zoals je het mag verwachten

Eric 29-11-2020

Goede en snelle levering en van goede kwaliteit zou het iedereen aan bevelen

Oelnbaarg 25-11-2020

Ik vind het een duidelijk en overzichtelijke webshop en ze hielden zich aan de afspraak wanneer en hoe het bezorgd werd. Gelukkig voor mij is dat ze het verzenden met Postnl want daar kun je op rekenen. Het product was zeer goed verpakt, klasse.

Elisabeth 24-11-2020

Het is een hele fijne shop. Goede service, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering, eventuele problemen worden snel en soepel opgelost.

John 23-11-2020

De producten die besteld worden snel en goed geleverd wat je besteld is altijd goed verpakt en voor een goeden prijs

De OnlineDdrogist.nl 23-11-2020

Snelle afhandeling en levering - prima verpakt en een redelijke kostprijs!

Jto 23-11-2020

Ruim assortiment, heel veel keuze. Goedkoper dan andere webshops. Hele snelle levering.

Margriet 20-11-2020

Al eens eerder hier besteld, ruime keuze, leuke aanbiedingen, supersnelle levering!

Joyce 19-11-2020

Fijne shop. Ruim assortiment met aantrekkelijke prijzen en snelle levering.

Katia 19-11-2020

Nice assortment, fast and helpful customer service (unlike drogist.nl with their horrible customer service). I always buy from DOD and happy with them.

Oosterwijk 19-11-2020

Prima shop. Vandaag besteld morgen in huis . De prijzen zijn oké.
Dit bedrijf is een aanrader.

Janny 19-11-2020

Makkelijk bestellen, snel geleverd en veel scherpe prijzen
En erg belangrijk ,duidelijke uitleg

A.L.Kuhr 18-11-2020

Prima online drogist....Niet duur en heel snel geleverd. Ben er heel tevreden mee.

kees van eijk 18-11-2020

de oneline drogist heel goede service en doen wat ze beloven de bestellingen zijn altijd perfect op tijd,en keurig verzorgd.

Mrt 18-11-2020

Snelle levering en ook een goede prijs ook een duidelijke site om iets op te zoeken

Piet 18-11-2020

Snelle levering.
Goede prijs.
Al boven € 20 geen verzendkosten; sommigen rekenen pas boven de € 75 geen verzendkosten

Roswitha Jansen 16-11-2020

Duidelijke webshop, veel keus, concurrerende prijzen, correcte en snelle afhandeling van de bestelling. Geen overdreven verpakkingsmateriaal.
Als ze de bestelling via DHL i.p.v. met PostNL zouden versturen zou ik een 10 geven

Anoniem 16-11-2020

Product had tegenvallende houdbaarheidsdatum. Lag dus al een tijd in magazijn. Kan daardoor niet alles opmaken.
Officiele reactie van De Online Drogist 19-11-2020

Beste klant,

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw bestelling. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Als u een product ontvangt met een korte houdbaarheidsdatum, kunt u altijd contact opnemen met klantenservice@deonlinedrogist.nl zodat wij u een oplossing kunnen aanbieden. Wij vernemen graag nog van u.

Met vriendelijke groet,

Melissa 09-11-2020

Altijd naar volle tevredenheid hier besteld tot vandaag. Tinctuur besteld waarvan geen dosering op de site stond en dus ook niet op het flesje. Ik heb geappt en kreeg van de 'drogist' te horen dat je daar internet voor hebt. Na wat aandringen hebben ze navraag gedaan en wat blijkt het is voor uitwendig gebruik!!! Nergens iets van terug te vinden!
Degene die ik op de app had reageerde erg klantonvriendelijk tot ronduit asociaal.
Dit was mijn laatste bestelling daar en zal vanaf nu ook iedereen afraden daar te bestellen!
Officiele reactie van De Online Drogist 11-11-2020

Beste Melissa van Rossem,

allereerst wil ik u graag bedanken voor het plaatsen van de review. Wij hebben inmiddels via de whatsapp nog even contact met u gehad en aangegeven dat dit niet helemaal is opgepakt zoals wij dit graag zouden zien. Wij hebben het aankoopbedrag van het product terug gestort op uw rekening, omdat op de site inderdaad niet helemaal duidelijk was dat dit om een uitwending product ging. Dit is inmiddels aangepast op onze website . Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Mary 30-10-2020

Fijne winkel en geweldige service. Ook veel keus in producten en betaalbaar voor de kleine beurs.

B 13-10-2020

Cadeau bij bestelling niet bijgeleverd. Had specifiek hiervoor bij deze shop besteld. Contact via whatsapp gehad. Wel snel reactie, maar vond t nou niet bepaald klantvriendelijk. Daarnaast werd er niet gelijk een oplossing aangeboden, sterker nog - ik werd genegeerd. Na 2 dagen zelf nog eens aangekaart en toen zijn ze gekomen met 1.50 euro van de factuur af. Ik vond dit erg weinig. Heb het erbij gelaten. Mijn volgende bestellingen doe ik voortaan ergens anders.
Officiele reactie van De Online Drogist 15-10-2020

Beste B.

heel erg bedankt voor uw review. Wij hebben even het whatsapp gesprek erbij gezocht om te kijken wat er precies aan de hand is. Het is vervelend dat het gratis product uit de op=op actie niet meegeleverd kon worden, helaas was u net te laat en waren de gratis samples op toen uw bestelling werd verwerkt. Dat kan natuurlijk ook gebeuren en dit stond ook vermeld op onze site. Het is begrijpelijk dat u hierover contact zocht. Uw vraag om een andere oplossing is inderdaad blijven liggen, dat is niet goed te praten. Waarschijnlijk heeft de drukte hier parten bij gespeeld.
Het is fijn dat u zelf hierop terug gekomen bent en wij dus alsnog een oplossing konden zoeken. Die is u geboden in het vergoeden van de waarde van de gratis sample, 1 euro 50 in dit geval. Op uw bestelling van net 20 euro, is dit een nette oplossing geweest, zeker omdat het om een gratis sample ging waar van te voren al over aangegeven was dat het een op=op actie betrof. U bent ook direct met deze oplossing akkoord gegaan. Jammer dat u niet direct gemeld hebt dat u dit een te summiere oplossing vond, dan hadden we samen wellicht een andere oplossing kunnen vinden.

Met vriendelijke groet

Jannie 07-10-2020

Prima webshop. Snelle bezorging. Heel klantvriendelijk. Voor herhaling vatbaar. Zeer tevreden.