DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

cor 07-01-2021

Helder en duidelijke site , goede prijzen en een snelle levering van de producten

Ria Veerman 07-01-2021

Altijd snel en netjes de juiste dingen in huis. Website gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

Theodora 07-01-2021

Veel producten kunnen worden geleverd,dus royaal assortiment.
Goede aanbiedingen,veel reclames. De levering was in goede staat en snel.
Mails over verzending en aankomst prima.

EstherV 06-01-2021

Duidelijke website, ruim assortiment, goed geprijsd en snelle en keurige levering. Zelfs in coronatijd.

Pieternel 05-01-2021

Duidelijke site en groot assortiment. Vooral voor de homeopathische geneesmiddelen is dit bedrijf een aanrader.
De levering is snel. Normaal gesproken de volgende dag. Als dit niet lukt wordt dit al bij de bestelling medegedeeld. Gratis levering al vanaf 20€.

d hout 31-12-2020

goedkoop en snelle bezorging ondanks corona besmetting en vriendelijk persomeel

D.e. 31-12-2020

Vlotte afwerking van het bestelde product en snelle bezorging, zeker in deze hectische tijd.

Hewin 31-12-2020

Veilig thuis voor een schappelijke prijs de nodige medische aanvullingen kopen.
Grote sortering

Mad 30-12-2020

De omschrijving van het artikel is duidelijk.
Snel in huis....netjes verpakt....geen abnormaal veel verpakkkngs matriaal

Joyce 29-12-2020

Een fijne shop, met een ruim assortiment. Ook de prijzen zijn zeer voordelig, en de levering is meestal de volgende dag. Shop er elke maand!

J 29-12-2020

Goede website, perfecte levering (al jaren), snel. Gewoon alles wat je graag wil van een webwinkel. Aanrader!

John Muller 29-12-2020

Duidelijke site met veel keuze in artikelen. Voor veel aandoeningen een oplossing.

gini 28-12-2020

supersnelle levering, groot assortiment, doen wat ze beloven, zeker een aanrader voor anderen

Anna 24-12-2020

De winkel is duidelijk in het aangeven van zijn producten en zorgt voor een goede verpakking met uitstekende afwikkeling van het bestelde artikel en dan de prijs super geen cent te veel

T. 22-12-2020

Het is makkelijk om via online drogist te bestellen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en de levering is zeer snel.

Rennie 22-12-2020

Zeer snelle levering van de bestelde shampo bij de Online Drogist.
Gunstige prijs en gratis bezorg-
kosten

Dorothea 21-12-2020

Snelle levering, zeer scherpe prijzen ruime keuze en ook in geval van een klacht een heel goede afhandeling.
Fijne webshop met duidelijke site.

Nienke 21-12-2020

Ik heb hier vaker besteld. Omdat ik goede ervaringen met deze shop heb heb ik hier weer een bestelling geplaatst.
Het is makkelijk een bestellen te plaatsen.
De levering is snel.
Kortom ik ben zeer tevreden.

J. MacGillavry 20-12-2020

Duidelijke en overzichtelijke side. Bestel vaker hier goede en snelle service. Ga zo door.

Jessica 17-12-2020

Nette service.
Groot assortiment, goeie prijzen en super snelle verzending

Meerveld 17-12-2020

Uitgebreide assortiment goed overzichtelijk prettige website, goede levering en lekker snel

Martin Kleintunte 16-12-2020

Heldere website met duidelijke keuzes. Snel op tijd uitgeleverd in goede verpakking ...prima

Doris 16-12-2020

Ik heb de Onlinedrogist, inmiddels al enkele jaren geleden gekozen, omdat zij een groot assortiment hebben met goede prijzen. Daarnaast is het een makkelijke site om te bestellen. De service is geweldig alsook de verpakking van de bestelling en de snelle levering.

Pim 15-12-2020

Snelle service. Goede bereikbaarheid. Ruim assortiment en concurrende prijzen.

M.G. 15-12-2020

Prima winkel vaak op tijd geleverd ondanks de december drukte.
Als het niet lukt met de levering altijd keurig bericht wanneer het dan wel geleverd kan worden.