DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Paul 20-02-2021

de service is fantastisch, heb al meerdere keren iets besteld en het wordt altijd snel en zorgvuldig bezorgd, daarnaast is het minimum bedrag voor gratis bezorging € 20
De laatste keer dat ik iets heb besteld ging het mis bij post.nl, het bezorgen werd keer op keer uitgesteld, daarom contact op genomen met "de online drogist" en die hebben de eerder bestelde order terug laten halen en een nieuwe order aangemaakt, die had ik de volgende dag al binnen, dat noem ik echte service en meedenken met de klant, er is naderhand zelfs nog contact met me opgenomen, of alles nu in orde was, dit maakte me erg blij en ik zal dan ook zeker in de toekomst mijn bestellingen blijven doen bij "de online drogist"

Anja 20-02-2021

Normaal gesproken best heel tevreden. Nu was er in de bestelling wel het een en ander mis. Van drie doosjes was de verpakking open. Vind het een beetje raar. De grote doos was dicht dus moet het met het inpakken gebeurd zijn. Niet echt netjes.
Officiele reactie van De Online Drogist 24-02-2021

Beste Anja

heel erg bedankt voor uw review. Uiteraard is het niet de bedoeling dat uw producten open aan komen. Uw bestelling hoort gewoon in perfecte staat geleverd te worden. Wij horen het dan ook graag als dat niet gebeurd. Als u onze klantenservice uw bestelnummer doorgeeft, dan zullen wij u een passende oplossing hiervoor aanbieden. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Mick van Kampen 20-02-2021

zo als altijd prima verzorgd snel en op tijd en ook goedkoop dus allemaal plussen

Weel 18-02-2021

overzichtelijke shop, ruime sortering, een nette en snelle levering.
ga een volgend keer daar weer bestellen.

Hanna 18-02-2021

Prima ervaringen met D.O.D. Snelle levering en altijd in orde. Gratis verzending bij€20

Anne 18-02-2021

De Online Drogist heeft een zeer uitgebreid assortiment van drogisterijartikelen. Soms is de voorraad op, maar dan krijg je meestal de mogelijkheid om het na te laten sturen. Ik ben verbaasd over de snelle levering. Ook nu in de sneeuwperiode en de drukte is het de Online Drogist toch gelukt om de bestelling de volgende dag te bezorgen. En dat bij gratis bezorgen vanaf 20 euro. Chapeau!

Anita Burgers 17-02-2021

Per toeval was ik bij deze verkoper terecht gekomen toen ik een bepaald product zocht. Heb nu voor de 2e keer besteld bij de D. O. D. De site is zeer overzichtelijk en tevens kan je zien of een product op voorraad is. Bestellen gaat makkelijk en de producten worden vlug geleverd. Ze geven aan 2 dagen, maar vaak zijn de producten al eerder gekomen. Prijzen zijn eerlijk en redelijk. Raad ook aan om hierbij te kopen.

Liz 17-02-2021

Prima verzorgd en op tijd geleverd! Ik ben zeer tevreden daarom bestel ik altijd bij de online drogist.

Linda 15-02-2021

Snelle levering van de bestelde goederen. Tevens aandacht voor aftersales.
Keurig verpakt.

John 15-02-2021

betrouwbaar en snelle levering, je wordt niet teleurgesteld. vaak voordeelacties.

Don. 15-02-2021

Ik bestel regelmatig bij De Online Drogist. De website is zeer duidelijk met veel bekende producten en een zeer concurrerende prijs en zeer belangrijk gratis verzending vanaf 20 euro. Andere sites hebben goedkopere prijzen maar hanteren een bepaald bedrag wat besteed moet worder.

Jan 15-02-2021

Prima behandeling en afhandeling. De artikelen die ik nodig heb zijn allemaal in het assortiment.

Annemarie Vos 22-01-2021

Goede site, goede service, snelle levering, niet altijd de goedkoopste maar soms wel leuke kortingen.

Ruud 20-01-2021

Duidelijke site. Besteld en binnen 2 dagen thuisbezorgd. Netjes verpakt. Kortom een aanrader. Bovendien hoe betaalbaar.

Tess55 19-01-2021

Duidelijk. Zeer goed geprijsd. Een snelle en vakkundige levering. Top.
Daarom kom ik uiteindelijk altijd bij DeOnlineDrogist.nl uit.

Zoetermeerder 19-01-2021

Zegt wat zij beloven en doet ook nog wat zij beloven! Bestellen, betalen en supersnel geleverd. Een aanrader!

Maya 18-01-2021

Overzichtelijk en betrouwbaar over de producten.
Goede service van het bedrijf.

Arthur Belgie 18-01-2021

Wij zijn enorm blij met de Online Drogist, want, juist in deze drukke tijd, lukt het ze om een bestelling op Zondag, af te leveren op Maandag morgen!!! En dat , naar Belgie, al vele maanden!!! Bravo.

dirk 15-01-2021

heldere site waarin het snel zoeken is. Eenvoudig stappenplan om van zoeken naar plaatsen bestelling over te gaan

Lydie 08-01-2021

Goeie prijzen, correcte en snelle levering, zeer tevreden over de gang van zaken!

w 08-01-2021

Snel en makkelijk. Deze bestelling gedaan met kortingscode FNV. Zeer veel keuze.

Trees 08-01-2021

Bestelling was makkelijk te plaatsen. Prijs betaalbaar. Product was goed ingepakt en niet beschadigd. Het werd snel bezorgd. Ik ben tevreden.

online drogist 07-01-2021

ik vind in deze winkel heel veel keuzes.\je besteld en het is snel geleverd.
Prima verpakt en zeker goede service . heb dit al kenbaar gemaakt aan vrienden.
Een aanrader dus.

Ja zeker 07-01-2021

Snelle levering, keurig en verzorgd verpakt. Fijne Online drogist dik tevreden. 👍👍

Mjg 07-01-2021

Snelle afhandeling , en Binnen 12 uur ontvangen ! Super blij mee. Goede ervaringen van hun.