DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 766 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Roberto 01-12-2021

De Online Drogist laat exact weten hoe het met mijn bestelling onderweg gaat, zodat ik precies op de hoogte blijf van de status van mijn bestelling - dat geeft een geborgen gevoel. Bovendien is de bestelling zeer snel afgeleverd, echt keurig!
Positief vind ik ook dat de Online Drogist op hun website aangeeft hoeveel items nog in voorraad zijn.
Vooralsnog denk ik dat de supplementen goed hun werk doen.
Al met al een veilig gevoel!

Frans K 30-11-2021

Gemakkelijk te bestellen.
Snelle en betrouwbare levering.
Overzicht van vorige leveringen.

JV 30-11-2021

Overzichtelijke website, ruime keuze en concurrerende prijzen. De bestellingen worden snel en goed verpakt afgeleverd.

sormat 30-11-2021

ik heb voor deze winkel gekozen om dat ze korrect en op tijd leveren ook voldoende keuze

drogist online 30-11-2021

het was goed ingepakt en anoniem ( zonder te weten wie het afkomstig is) wat fijn is bij medicatie.

Peter de Rijke 30-11-2021

Zeer snelle levertijd, binnen 3 dagen in huis.
Daarnaast heeft men zeer aantrekkelijke prijzen met hoge kortingen.

Judith Goedhart 30-11-2021

Het is een aantrekkelijke vriendelijke en attente winkel, snelle levering, goede verpakking, veel in voorraad, ben er helemaal blij mee!

M de jongh 30-11-2021

Een goede prijs,en een vlotte bezorging.
Plus je hoeft de deur niet uit,
En het gaat niet ten koste van de kwaliteit.

wiillie hartman 30-11-2021

zeer tevreden snelle levering zou deze site zeker aanbevelen naar anderen. Fijne dec maand

Vedrana 29-11-2021

Breed assortiment, goede prijzen en zelfs bij bestellingen in het weekend op maandag bezorgd.

Wim 28-11-2021

Vindt het belangrijk om een keuze te kunnen maken tussen verschilende produkten.
Vooral biologisch zoals wasmiddel etc.
De produkten zijn altijd goed vepakt en op tijd geleverd. Prima, ga zo door.

Irene 28-11-2021

Fijne webshop, ruime keuze en leuke aanbiedingen. Je pakket wordt snel geleverd.

Elsdeg 27-11-2021

Zeer grote keuze in de artikelen. De producten zijn logisch op onderwerp bij elkaar gezet. Dus het is makkelijk zoeken en vinden. Altijd aanbiedingen van diverse producten die je per mail krijgt. Zijn snel, vandaag (op tijd) besteld is morgen in huis. Ze gebruiken de kleinst mogelijke verpakking. Ik bestel vaak verschillende dingen en tot mijn blijdschap is elke levering altijd compleet. Dus daar werken goede mensen in het magazijn. Ik betaal een bestelling via internet nooit vooruit, maar bij DOD wel, omdat ik ze volledig vertrouw. Ben dus al jaren een tevreden klant.

G Sattler 26-11-2021

Prima webshop snel geleverd zonder verzendkosten. Geen beperkingen in de hoeveelheid die je kan bestellen.
Dus minder vaak bestellen en verzend kosten.

Yvo 26-11-2021

Zeer snelle levering zeer betrouwbaar,prima service na verkoop,200% tevreden,een aanrader voor iedereen,

Jos 25-11-2021

Keuze mogelijkheid goed.
Betaling correct.
Verzending snel.
Kortom prima betrouwbaar bedrijf

Anneke 25-11-2021

Altijd de juiste dingen ontvangen en vaak al levering de dag na bestellen.Top.

Hilde 25-11-2021

Bestel al jaren met grote regelmaat bij de online drogist,
hebben een groot assortiment, altijd alles keurig netjes verpakt en vandaag besteld morgen in huis.
Geweldig houden zo.

Minoes 24-11-2021

Nette snelle levering voor een goede prijs,goede duidelijke en overzichtelijkewebsite

Dick 23-11-2021

veel keuze, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering en prima service,

an v d linden 23-11-2021

Ik vindt de onlijn drogist personeel vriendelijk en behulpzaam en op tijd je bezoorging in huis!!!!!!!!

Maureen. 23-11-2021

Al vaker produkten bestelt bij de online drogist vanwege het zeer ruim assortiment en de snelle levering. Ik ben een zeer tevreden klant.

Betrouwbare internet winkel. 23-11-2021

Uitgebreid assortiment zeer goede site , men geeft aan wat ze op voorraad hebben
Na bestelling zeer snelle levering zodat ik nu een vaste klant ben.

Vivian 23-11-2021

Pakketje altijd netjes op tijd geleverd, je krijgt een herinnering wanneer een herhaal product zoals een supplement bijna op is, super handig.

WA vd Haagen 21-11-2021

Veel keuzes.
Goede prijs.
Goed verpakt.
Snelle levering.
Jammer dat er geen spaarplan is,zou leuk zijn.