DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 725 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Karin 04-11-2022

Gemakkelijk te besteld en de volgende dag al in huis. Netjes en stevig verpakt.

Albert lamein 03-11-2022

Duidelijk en overzichtelijke webshop. Snelle levering. Duidelijke informatie wat belangrijk is over het product. Bestel regelmatig bij de De online drogist. Echt een aanbeveling.

Den Eddy 02-11-2022

Goede webshop. Goede prijzen. Goed toegankelijk. Overzichtelijk en zeer duidelijk.

Jenny 02-11-2022

Vandaag besteld, morgen in huis.
En dat klopt.
Voor mij hoeft het zelfs niet eens zo snel te gaan. 😊
Soms is een bestelling niet zo dringend en je zou dan kunnen aanduiden dat 3-4-5 dagen later in huis ook prima zou zijn.
Een tijdkeuzeknop zou handig zijn hiervoor.
De Online Drogist, zeker een aanrader in alle opzichten.

Marco 02-11-2022

Helemaal goed. Producten geleverd volgens afspraak en zeker niet het duurste adres.

Mees 01-11-2022

Ik bestel al een tijdje hier mijn producten wegen allergie.
Ik vindt hier alles wat ik zoek, snelle service en niet duurder als ergens anders. Vriendelijke snelle site.

JB Kroes 01-11-2022

Uitstekende shop met veel keuze met prima producten en op tijd geleverd en keurig verpakt

Jacques 01-11-2022

Vanachter de pc eenvoudig te bestellen en vlot in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de locatie van je bestelling.

Ank de Visser 31-10-2022

Supersnelle levering van de vitamines die we bestelden. Zondagavond besteld - maandagmiddag in huis.
Daarnaast een korting van 12,5% bij bestellen via de FNV.

JJD 31-10-2022

producten makkelijk te vinden, eenvoudig te bestellen en snelle levering, kortom prima webshop

Emmy 29-10-2022

Ben zeer tevreden en snelle levering en erg veel keus en sortering,zeker aanbevelen

Peter van den Hurk 27-10-2022

Snel uitgebreid assortiment goede contactmogelijkheden geeft informatie als je dagelijkse medicijnen bijna op zijn

Ina 27-10-2022

Duidelijke webshop, mooie kortingen op de artikelen, na bestellen volgende dag bezorgd

hans kraamwinkel 27-10-2022

gratis bezorging v.a. 20 euro en supersnel geleverd,met flinke kortingen.deze winkel heb ik gekozen om het grote assortiment en de kortingen als je lid bent van de fnv

Mar 27-10-2022

Hele fijne online drogisterij met groot assortiment voor prima prijzen. Veel aanbiedingen, waardoor vaak de goedkoopste aanbieder. De verzending is vanaf 20 euro al gratis en supersnel: voor 21.30 uur besteld dan wordt het de volgende dag al geleverd!

Patricia 27-10-2022

Bestel al een paar jaar bij DeOnlineDrogist.nl en er is nog nooit iets niet in orde geweest of niet supersnel opgelost.
Goed, groot en divers assortiment, uiterst prettige klantenservice en snelle leveringen.

Harry 27-10-2022

Altijd zeer snelle levering van de juiste producten. Een keer zat er een verkeerd product bij, naar telefonisch overleg was het de dag erop hersteld. Een bedrijf met een geweldige service.

Hanny 27-10-2022

Ben al jarenlang vaste klant, snelle levering, vaak mooie kortingen, en keurige klantenservice.

Mieke 26-10-2022

Zeer snel ontvangen en alle artikelen zijn prima aangekomen, zeer tevreden en graag weer tot de volgende keer !

Kaboutermama 26-10-2022

Op recept voor mijn blaasontsteking heb ik de pillen besteld bij de online drogist. Dit op aanraden van het ziekenhuis.
Ik ontdekte de aantrekkelijke prijs. Ze werden snel bezorgd, wat erg fijn was! De volgende keer weer bestellen!

joep 25-10-2022

Prima heldere site, snelle levering van de spullen die een goede kwaliteit hebben met een prima prijs en al heel snel het niveau van de gratis bezorgkosten bereikt.

Mel 25-10-2022

Altijd zeer tevreden hier te bestellen. Overzichtelijke site, goede aanbiedingen en heel snel bezorgd.

Rosina Cival 25-10-2022

Ze hebben heel veel tegen een redelijke prijs. Leveren op tijd. Het is netjes verpakt.

GS 24-10-2022

Prima shop. Zeer snelle levering altijd binnen twee dagen. Gelukkig via POSTNL (die is beter dan DHL).
Goede voorraad. Al 5 jaar klant en nooit problemen gehad.

Jenny 24-10-2022

Elke bestelling via de Onlinedrogist verloop correct en heeft een snelle verzending. Ruime keuze in het assortiment.
Voordelig geprijsd.