DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 734 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Heidi 23-10-2022

Gebruiksvriendelijke website met uitgebreid assortiment en heel veel keuze. Zeer snelle levering en duidelijke opvolging van de levering. Klantvriendelijk en goede service.

JS 23-10-2022

Snelle levering, ruim assortiment. Ze hebben veel op voorraad en vaak ook nog met fikse kortingen als je handig shopt.

Bv 23-10-2022

Altijd snelle correcte verzending goed assortiment 'groene'producten met een schappelijke prijs

Saskia Koekkoek 22-10-2022

We bestellen al een paar jaar bij DeOnlineDrogist.nl en dat naar volle tevredenheid. Het is een goed uitgebreid assortiment en de prijs is scherp. Als er iets niet is krijg je nabericht als het weer op voorraad is en zelfs als het bijna op is krijg je een herinnering, dat is fijn. Omdat we nog nooit een slechte ervaring hebben gehad blijven we bij ze bestellen en durf ik deze site aan te raden bij mijn familie, vrienden en bekenden dat ze er probleemloos kunnen bestellen.

Twette Pet 21-10-2022

Goede prijzen, makkelijk bestellen, snelle verzending. Kortom, prima voor elkaar!

Simon31 21-10-2022

Goede en snelle service. uitgebreid assortiment! Degelijk verpakt en veilig verpakt

Anneke Wijdeveld 21-10-2022

Goede en snelle kwaliteit. Ook op de retouren word snel gereageerd. Ook de prijs is zeer aantrekkelijk, door mijn darm problemen heb ik veel speciale artikelen nodig en zijn vrijwel altijd aanwezig.

j.faber 20-10-2022

altijd goede behandeling en keurig op tijd met prima producten leuke kortingen

Piny. 20-10-2022

Snelle bezorging,fijne aanbiedingen,helemaal tevreden.
Aan te bevelen ,vooral in deze dure tijd.

Jennie 19-10-2022

Goede garantie en service. Goed contact met klantenservice. Snelle verzending en goede verpakking

Elka 18-10-2022

Uitstekende, snelle bezorging. Prima aanbod voor een goede prijs.
Geen onnodige extra reclames.

henny2012 17-10-2022

Fijne webshop, veel keuze, heel goed geprijsd en snelle levering. Echt een aanrader!

YVONNE 17-10-2022

Snel, betrouwbaar. Bestel regelmatig; niet nodig grote hoeveelheden tegelijk te bestellen. Vandaag besteld wordt morgen geleverd. Concurrerende prijzen.

Irene 15-10-2022

Heel veel keuze op de website, regelmatig leuke aanbiedingen en pakket werd de volgende dag geleverd.

Lilian 14-10-2022

Goede prijs , en komen leveringsafspraken na. Als dit niet lukt wordt hierover gecommuniceerd en kreeg ik een korting op volgende levering. Top dus!

Gerda 14-10-2022

Mijn pakket van D.O.D is niet op mijn huisadres bezorgd maar door postNL op een ander huisadres met het zelfde huisnummer terwijl het niet bij buren enz. bezorgd mocht worden. We hebben toen D.O.D gemaild en zij hebben meteen de zaak opgepakt en bij postNL een klacht ingediend. We hebben het pakket uiteindelijk gekregen. Wij zijn zeer tevreden over de service van D.O.D. daarom een 10!

Will 13-10-2022

Bestelling wordt altijd snel geleverd. Ze maken het waar wat ze zeggen vandaag besteld volgende dag in huis.😉

AS te M 13-10-2022

Zoals altijd een vlotte levering, prima verzorgd, artikelen keurig verpakt.

Van Heijster 13-10-2022

Alles is perfect georganiseerd en wordt afgeleverd op de afgesproken tijd. Ben al langer klant van DeOnlineDrfogist.nl en nog nooit enig probleem(pje) gehad. Ik zal ook zeker klant blijven.

Jos 11-10-2022

Men doet wat men belooft. Vandaag besteld, volgende werkdag in huis. Zeer betrouwbaar adres om iets te bestellen/kopen!
Ik kom hier graag weer terug.

Snelle levering 11-10-2022

Super snel geleverd en vooral in deze tijd belangrijk: prettig geprijsd. Ook royale keuze van artikelen.

Klasina 11-10-2022

Altijd correcte levering en ze handelen eventuele klachten heel netjes op.
Ik bestel er al vele jaren, en nog nooit klachten gehad. Ook prima producten.,

Goede service 10-10-2022

Bijna altijd binnen 36 uur geleverd. Prijs normaal. Ruime keus uit groot assortiment.

Rene Ranti 07-10-2022

De ONLINE DROGIST is voor mij de ideale drogist die aaan al mijn wensen voldoet. Vooral de voedingssupplementen. Voorheen ging ik naar Kruidvat of E#tos of andere drogist. Nu bestel ik on line. De service is heel goed en verzending is snel.

j.faber 07-10-2022

goede afhandeling en prima producten
snelle bezorging in prima staat
goede aanbiedingen en mededeling van producten die haast op zijn