Dectdirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dectdirect.nl.

Dectdirect.nl stelt zich voor

DectDirect.NL is de telecomspecialist voor het MKB en de consument! De oprichters zijn door de wolgeverfde telecomspecialisten die altijd op zoek zijn naar nieuwe ontwikkelingen in de markt en de beste prijzen voor de klant. Wij realiseren dit door een efficiente organisatie die op een zeer kostenbewuste manier is ingericht. En misschien kent u ons wel van DiefstalinBeeld.NL? Daarnaast bent u bij ons aan het juiste adres voor het leveren van SIP, Fiber en DSL diensten en met onze eigen installatiedienst kunt u alles tegen concurrende tarieven door DectDirect.NL op locatie laten installeren!

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Peter 25-02-2021

Ik had eerder een bestelling gedaan, welke keurig werd bezorgd. Nu heb ik mede door deze goede ervaring opnieuw een artikel gekocht. Weliswaar een paar euro duurder dan de allergoedkoopste aanbieder, maar dat had ik er graag voor over om bewezen betrouwbaarheid te hebben. En dat pakte zoals verwacht opnieuw goed uit. Warm aanbevolen (een knipoog naar de Campina ijsreclame in de vorige eeuw).

Guido 24-02-2021

Concurrente prijzen met de grote bekende bedrijven, goede afhandeling en snel geleverd.
Meer dan dik tevreden !

JSA 24-02-2021

Prima zaak; goede prijzen, snel geleverd, duidelijk proces. Niets op aan te merken.

Nathan Veenstra 24-02-2021

Bestelling verliep prima, prijs is dik in orde en communicatie over het verloop van de bestelling was duidelijk. Dat is alles wat je wilt weten toch? Dik in orde en een 9 omdat een 10 echt om perfectie vraagt en perfectie is een illusie ;-)

Peter 23-02-2021

Heel goede en snelle service. Besteld b product volgende dag geleverd en prima verpakt.

Vrojoo 22-02-2021

Heel goed materiaal, snel en in goede condities ontvangen. Zelfs voor mij als compleet leek in de installatie was het mogelijk om de netwerk switch met de access point boven in mijn huis te installeren.

Frank 21-02-2021

Zeer correct geleverd tegen de beste prijs.
Antwoorden snel op vragen en duidelijke antwoorden

koen vdk 17-02-2021

snel geleverd, goede prijs, goed product. een prettige eerste ervaring met deze firma.

John, Philippine 15-02-2021

Vlotte levering van mijn nieuwe Gigaset 3 en nadat ik had doorgegeven, dat er 1 oplader defect was, is deze de volgende dag keurig na geleverd.

mvw 14-02-2021

Scherpe prijs en snelle levering. Waarbij de ordervestiging overigens wel ontbrak.

PdB 14-02-2021

Makkelijke en overzichtelijke website, je kan snel vinden wat je zoekt voor een goede prijs

MJ 13-02-2021

Goed aanbod en snelle service. Veruit de laagste prijs voor het product dat ik zocht. ‘s Avonds besteld, volgende dag geleverd.

Cindy 11-02-2021

Goede correcte en snelle levering. Ook een retour artikel (verkeerde besteld) werd snel afgehandeld. Geen overbodige mails.

J.E. 25-01-2021

Code binnen twee minuten per email ontvangen. Registratie ging vervolgens vlekkeloos. Top!

DG 23-01-2021

Na telefonisch contact is de door ons gewenste bundel van Dect toestellen en basisstation samengesteld met een scherpe prijs.
Vervolgens snelle levering.

Alex Munter 15-01-2021

Duidelijke shop die ondanks de drukte toch zeer snel leverde, in ons geval een telefoon gekocht en we zijn er zeer tevreden mee, zeker voor de scherpe prijs, top bedrijf

kim 14-01-2021

Prima service en snelle levering. Ze denken echt met je mee en je wordt van goed advies voorzien. Erg tevreden.

Johnny 09-01-2021

Duidelijke omschrijving van de artikelen, aantrekkelijke prijzen, gemakkelijk te gebruiken site, eenvoudig online te bestellen en te betalen met snelle levering in goede verpakking.

Remco 06-01-2021

Website makkelijk te raadplegen, duidelijke info, snelle levering en prijs/kwaliteit is absoluut goed. Zeer te vreden tot nu toe

Paul Janssens 06-01-2021

Dectdirect levert een uitstekende service en kwaliteit. Een aanbevelenswaardige firma.

Brian 03-01-2021

Snelle en accurate levering ondanks de drukke kerstperiode. Apparaat werkt prima. Goed ook dat je het pakket kan volgen via track and trace.

CCH 02-01-2021

Uitstekende service, ruim assortiment, goede prijzen en volgende dag in huis. In ons geval zochten wij enkele extra losse handsets bij onze Gigaset, maar we vonden nergens hetzelfde type als we al hadden. Alleen hier. Heel blij mee.

MB 28-12-2020

Prima bedijf, Al meerdere bestellingen gedaan. Snelle levering en goede communicatie.

Anoniem 18-12-2020

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding goede service. Uit voorraad geleverd, volgende dag in huis. Richten zich op een beperkt assortiment. Bij vragen direct reactie.

Proefwerk ICT 17-12-2020

Na de eerste keer een headset met tevredenheid te hebben besteld bij DectDirect, recent een tweede headset besteld en ook die weer keurig op tijd geleverd. Nette factuur van een uitstekende prijs. Volgende bestelling wordt gegarandeerd weer DectDirect.