Dectdirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dectdirect.nl.

Dectdirect.nl stelt zich voor

DectDirect.NL is de telecomspecialist voor het MKB en de consument! De oprichters zijn door de wolgeverfde telecomspecialisten die altijd op zoek zijn naar nieuwe ontwikkelingen in de markt en de beste prijzen voor de klant. Wij realiseren dit door een efficiente organisatie die op een zeer kostenbewuste manier is ingericht. En misschien kent u ons wel van DiefstalinBeeld.NL? Daarnaast bent u bij ons aan het juiste adres voor het leveren van SIP, Fiber en DSL diensten en met onze eigen installatiedienst kunt u alles tegen concurrende tarieven door DectDirect.NL op locatie laten installeren!

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Jerry 14-12-2020

Zeer snelle levering uit een uitgebreid assortiment en prima follow-up van de status via track en trace

Lenie 10-12-2020

Prima webshow. Heel overzichtelijk. Snelle levering.
Per ongeluk verkeerde artikel besteld maar goed te woord gestaan door de klantenservice en snel omgeruild. De headsets bevallen prima.

John Janssen 08-12-2020

Goede ervaring!
Leveringen keurig.
Eerst 2 wifi punten besteld en vervolgens een switch. Mijn tessentijdse vraag naar een geschikte switch voor bij de wifi punten werd supersnel beantwoord.
Alles was helemaal in orde en werkt goed.
10 punten!

Diane 06-12-2020

Prima webshop, overzichtelijk en de levering is erg snel! De volgende dag hadden we het product al in huis.

Anna 05-12-2020

Bij deze winkel een headset gekocht, toevallig in de blackfriday, ondanks dat supersnelle levering en een goede prijs zonder een speciale deal

P.T. Horstman 03-12-2020

Zeer vlotte levering, keurig verpakt. Contact met helpdesk zeer plezierig, vriendelijk, terzake kundig, na contact waren mijn vragen opgelost.

Aad 28-11-2020

Nette en betrouwbare online winkel. DE goederen goed verpakt en de verzenddatum en ontvangst waren zeer transparant en op tijd.
Prijs wijkt af, in mijn geval goedkoper dan elders.
Kortom een aanrader waar ik vaker ga kijken.

D. van Barneveld 26-11-2020

Ruime keuze in digitale middelen. shop goed van opzet. Overzichtelijk en betaalgemak. Zending netjes verpakt. Geen opmerkingen.

Jasper 25-11-2020

Snel de volgende dag al geleverd ondanks dat ik te laat was voor een bepaalde tijd.

B.L. 25-11-2020

Snelle levering. Snelle reacties op vragen, waardoor je weinig (werk) tijd kwijt bent als je hier besteld. En zeer scherp geprijsd in de belangrijkste thuiswerk apapratuur.

Joop Top 25-11-2020

Prima prijs/prestatie verhouding, razendsnel geleverd, het geleverde product was super eenvoudig te installeren in onze cloud telefooncentrale

Stef 24-11-2020

Makkelijk gevonden wat ik zocht, ruim aanbod, telefonische bereikbaar, snelle levering, competitieve prijzen

Ton 22-11-2020

Duidelijke website en doet wat ze beloven. Snelle levering en scherpe prijzen.

Patricia 21-11-2020

Keurig en veilig verpakt. Doos onbeschadigd.
Snelle levering op afgesproken tijdsdeel.

William 21-11-2020

Alles perfect verlopen, zeer vlotte levering! zeker nog eens, geen twijfel aan.

Tom 19-11-2020

Prima service, keurig op tijd en netjes verpakt, levert wat beloofd is, geen problemen ;-).

kristof 16-11-2020

Duidelijke omschrijvingen van de artikel op site en duidelijke weergave of de artikelen op voorraad zijn. Scherpe prijzen, niet de goedkoopste, correcte & snelle verzending. Ze doen wat ze zeggen en informeren tussentijds. Vlotjes.

Henk V 14-11-2020

Duidelijke site, schappelijke prijzen en snel geleverd. Geen minpunten tegengekomen, gewoon goed dus.

A. Koole de Zeeuw 12-11-2020

Keurig en op tijd afgeleverd en de opdracht correct uitgevoerd.
Voor mij is de boodschap duidelijk. Dank U

Didier 09-11-2020

Mijn eerste ervaring met Dectdirect was minder, omdat de koerier al een dag later leverde dan opgegeven + de buitenste verpakking als ook de binnenste doos waren beschadigd, gelukkig was er niets aan het geleverd toestel.

Mijn volgende ervaringen ( met andere koerier ) verliepen vlekkeloos.

Hans 04-11-2020

Laagste prijs, eenvoudige bestelling, op vooraad en snelle levering zoal belooft.

Raap, K 03-11-2020

Ik heb via bol.com een headset aangeschaft bij devtdirect.nl. De headset werd netjes binnen een dag geleverd zonder problemen.

Henk S. 02-11-2020

Een duidelijke website, Interessante artikelen. Prima prijs/kwaliteit-verhouding. Snelle levering.

onwa49 01-11-2020

Het artikel wat ik zocht was op voorraad en ook nog eens goedkoper dan bij andere webwinkels. Ik kende het bedrijf niet en heb eerst de nodige reviews bekeken. Op grond daarvan heb ik de sprong gewaagd en ik heb er geen spijt van gehad: zeer vlotte levering en goed verzorgde communicatie. Ik zal hier zeker bij gelegenheid weer terugkomen.

renaatdp 31-10-2020

Nadat ik in Mediamarkt en andere shops niet kon vinden wat ik zocht (ik probeer de lokale handelszaken te steunen) besloot ik mijn kans te wagen via Google, en vlug had ik prijs: bij Decdirect vond ik een nieuwe accu voor mijn Gigaset A607H en 's anderdaags had ik die reeds in de bus. Fantastisch. De prijs was eerlijk en ik ben een gelukkig man nu ik weer kan telefoneren.