Dectdirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dectdirect.nl.

Dectdirect.nl stelt zich voor

DectDirect.NL is de telecomspecialist voor het MKB en de consument! De oprichters zijn door de wolgeverfde telecomspecialisten die altijd op zoek zijn naar nieuwe ontwikkelingen in de markt en de beste prijzen voor de klant. Wij realiseren dit door een efficiente organisatie die op een zeer kostenbewuste manier is ingericht. En misschien kent u ons wel van DiefstalinBeeld.NL? Daarnaast bent u bij ons aan het juiste adres voor het leveren van SIP, Fiber en DSL diensten en met onze eigen installatiedienst kunt u alles tegen concurrende tarieven door DectDirect.NL op locatie laten installeren!

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Van der Lee 30-12-2021

Prima bedrijf, goed product, snel in huis.
Betaling netjes achteraf mogelijk.scherpste prijs.
De wiffi versterker werkt super.

Rob 16-12-2021

Prima prijs kwaliteit verhouding, levering ook op tijd en volledig. Goed dus

Anoniem 09-12-2021

Perfect, snel en betrouwbaar. Zeker aan te bevelen. Heb een docking station voor dell laptop en meerdere beeldschermen gekocht.

John van Waterkering 30-11-2021

Goed overzichtelijke website zeer snelle levering goed verpakt duidelijke Mail

Tina 27-11-2021

Snelle levering van gekochte producten, dacht zelf dat ik ze niet op maandag geleverd zou krijgen maar tot mijn verbazing toch wel.

Igor 26-11-2021

Prima. alles is in orde. Snelle levering. Sneller dan ik gedacht had.
Met vriendelijke groet.

Sjaak 23-11-2021

Meteen na bestelling kreeg ik een mail dat de bestelde items niet op voorraad waren, ondanks dat er online stond dat ze voorradig waren. Een paar dagen later kwamen ze opnieuw binnen; en kreeg ik ze alsnog toegestuurd. Maar dus niet zo snel als op de website stond dat ze zijn helaas. Wel een scherpe prijs.

Yvon 22-11-2021

Vooraf telefonisch contact gezocht voor informatie. Dat was helder. Bestelling supersnel en correct geleverd. Voor herhaling vatbaar

Marianne 05-11-2021

Vandaag telefonisch contact gehad met dit bedrijf. Ik werd geweldig te woord gestaan, hij bleef rustig en beleefd en kon mij Prima helpen. Ik zeg: daar kunnen een boel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen, met zulk personeel. Je krijgt gewoon gelijk een levend mens aan de telefoon , die luistert! Echt TOP!!!

Maurice 20-09-2021

Snel besteld en snel geleverd. Op verzoek op rekening was ook geen probleem.

anoniem 25-08-2021

2de samenwerking met dectdirect, kleinere bestelling deze keer. de POE switch die ik voor ogen had stond niet meer op de webshop, even gebeld, er kwamen er nog 10 binnen, maar niet op de webshop. Voor ik het goed en wel door had was alles al geregeld, en 2 dagen later netjes geleverd. zeer proper

jon 13-08-2021

levering fantastisch !
zelfs in het weekend !
2x om instelling assistentie gevraag en vakkundig beantwoord !
1x een probleem voorgeleg en onwillig beantwoord met; even opzoeken en na een paarminuten verteld dat ik op pagina 36 de bladzijde kon vinden die het antwoord zou geven ...
helaas is mijn probleem nog een probleem dat ik eerdaags weer voorleg ...
wens dat ik dan weer een vakkundig iemand tref !

Patrick 10-08-2021

Wat een snelle service !! Materialen zijn wat is besteld en uitstekend verpakt en daags nadien geleverd!! Wat kan je nog meer??

Bas 09-08-2021

Had diverse harde schijven besteld: goede prijs, snel geleverd, goed verpakt en fijne service!

Wiebe 23-07-2021

Keurige afhandeling en product supersnel geleverd (weliswaar zonder verzend-bevestiging).

Onno 16-07-2021

Goedkoop, geen verzendkosten, origineel OEM product en snel de volgende dag geleverd. Heel goed, ga zo door.

Pieter 09-07-2021

Om 21:59 een bestelling geplaatst, en deze werd inderdaad de volgende dag geleverd! Geen verzendbevestiging maar dat maakte de verrassing des te groter 👍

Liessie 07-07-2021

De dag na de bestelling al geleverd. Goed verpakt!
En het product overtreft mijn verwachtingen!

Rianne 07-07-2021

Overzichtelijke webwinkel, goede informatie. Geleverd op de dag na bestelling volgens afspraak. Goede prijs.

Frans 04-07-2021

Stipt geleverd in een nette verpakking. Niets te klagen …
Waarom dan geen 10?
Tsja, kan er dan niets/nooit wat beter?

Cris 21-06-2021

Keurig en correct de order afgehandeld. Ik had een fout gemaakt en alles werd netjes geregeld. Geld was snel terug gestort (door de recenties op het web had ik er ook wel alle vertrouwen in dat het wel goed zat, en dat was ook zo) . Order was snel geleverd , keurig verpakt. Niets te klagen dus.

martin 05-06-2021

Ene dag besteld, volgende dag geleverd. Schappelijke prijs. Goed verpakt. Niks mis mee.

Anton 04-06-2021

Schoutens 20-05-2021

Goede overzichtelijke website I in zoek venster ingeven meteen het juiste artikel ,snelle levering TOP

Henk Bulten 15-05-2021

Scherpste prijs en goed advies over een aan te schaffen headset. Keuze gemaakt, besteld via webshop, keurig link per mail, volgende dag geleverd. Uitstekend, kan niet anders zeggen.