Dectdirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dectdirect.nl.

Dectdirect.nl stelt zich voor

DectDirect.NL is de telecomspecialist voor het MKB en de consument! De oprichters zijn door de wolgeverfde telecomspecialisten die altijd op zoek zijn naar nieuwe ontwikkelingen in de markt en de beste prijzen voor de klant. Wij realiseren dit door een efficiente organisatie die op een zeer kostenbewuste manier is ingericht. En misschien kent u ons wel van DiefstalinBeeld.NL? Daarnaast bent u bij ons aan het juiste adres voor het leveren van SIP, Fiber en DSL diensten en met onze eigen installatiedienst kunt u alles tegen concurrende tarieven door DectDirect.NL op locatie laten installeren!

Deze score is berekend op basis van 83 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Charles Struijk 12-12-2019

Goede prijs. volgende dag in huis. Ik zou niet weten hoe het nog beter kan.

AndreM 10-12-2019

Duidelijke site, goeie en snelle service! Kan DectDirect.NL van harte aanbevelen! Bestelling direct verzonden en volgende dag in huis, prijzen zijn gewoon goed!

Joey Janssen 09-12-2019

Mijn Unifi 250W switch had het opeens begeven na 1,5 jaar, dus direct gebeld naar Dectdirect. Gelukkig hadden ze nog een nieuwe op voorraad en ik kon meteen langskomen om 'm te ruilen. Nieuwe aangesloten en alles werkte meteen weer.

Echt een TOP SERVICE waar vele andere bedrijven van kunnen leren!

Fer 08-12-2019

Duidelijke website, goede prijs en snel geleverd! ik zal hier zeker weer bestellen.

Melvin 08-12-2019

Goede prijs, duidelijke informatie, gemakkelijk bestelproces, snelle verzending. Levering was zeer onduidelijk (verschoof steeds, duurde uiteindelijk 4 werkdagen), maar dat lag meer aan DHL.

Niek 05-12-2019

Altijd goed contact met de medewerkers van DectDirect.
De prijs is goed, de service nog beter, dus zeker een aanrader!
Zowel zakelijk als privé een betrouwbare leverancier.

ReneS 29-11-2019

scherpste prijs en volgende dag in huis. Super snel en fijn.
Enige verbeterpuntje dat ik kan bedenken is het aantal mails verlagen. Je krijgt er meteen drie in je inbox, een bevestiging, betaling ontvangen en factuur. Wellicht kunnen deze gecombineerd worden in 1 mail?

Anne 18-11-2019

Duidelijke site, werkt soepel en mijn aankoop werd correct conform indicatie geleverd. Prima dus.

Lucien 17-11-2019

Heb bij deze winkel een Synology Nas en 2 schijven gekocht. Beide waren vlot en goed verpakt geleverd. De enigste reden waarom ik gen 10 heb gegeven is omdat het natuurlijk altijd beter kan. Verder een topwinkel en super prijzen.

Rob 01-11-2019

Goede website, gunstige prijzen. Snelle levering met tussentijds voortgangsinformatie over het leveringsproces. Ik had nog een vraag over de verbinding tussen het bestelde Gigaset basisstation en de Experiabox. Mijn telefonische vraag werd deskundig beantwoord.

Rutger Heringa 28-10-2019

Ik heb bij deze winkel een headset besteld. De prijs was goed en de bezorging snel. Klein minpuntje is dat ik voorafgaand aan mijn bestelling informeerde over de connectiviteit met mijn Mac. Volgens de medewerker kon dat via bluetooth, zonder de bijgeleverde connector, maar die blijkt toch nodig te zijn.

Peet 22-10-2019

Informatieve en duidelijke webshop. Scherpe prijzen. Snelle en degelijk verpakte verzending en uit voorraad leverbaar.

Erika Krijt 20-10-2019

Zeer snelle levering en tegen een scherpe prijs. Voldoet volledig aan de verwachting.

Lloysss 11-10-2019

Super bedrijf. ubiquiti ap lr besteld. Was een 2,4 GHz model. Later bleek deze niet meer beschikbaar. Vervolgens een upgrade gehad zonder extra kosten.
Dat is service.

Mvg

Een tevreden klant

Ron 11-10-2019

Een product besteld. Daarna werd ik gebeld met extra informatie of dit wel voldeed aan de verwachtingen. Dat was het geval. Echter bleek het bestelde product uiteindelijk niet meer geleverd te kunnen worden door de fabrikant. Contact gehad en gezamenlijk goede oplossing (alternatief) gevonden wat zeer snel geleverd werd. Ofwel een webshop met kennis van zaken en persoonlijk contact indien noodzakelijk.

Tim 10-10-2019

Goede prijzen. Support (Thomas) verhielp een kleine vergissing vlot. Snelle reactie op mail. Goed verpakt, tot 2x toe dezelfde dag verzonden.

Zo hoor het gewoon, aanrader.

Bert 09-10-2019

Snelle levering aan een scherpe prijs.
Duidelijke website. De mogelijkheid om items side by side te vergelijken kan handig zijn.

Frank 07-10-2019

Twee keer heb ik een product besteld en twee keer is dat uitstekend verlopen. De 2e keer had ik per ongeluk een Jabra Evolve 65 Mono besteld i.p.v Stereo. Daar kwam ik achter toen de zending afgeleverd was. De klantenservice was direct beschikbaar en zeer behulpzaam. De mono versie kon ik terugsturen en binnen twee dagen had ik de stereo versie binnen. Ik heb DectDirect meteen aanbevolen bij een collega die inmiddels ook een bestelling heeft geplaatst. Uitstekende service!

RMZ 26-09-2019

Erg scherpe prijzen, levert erg snel.

Maar er zou meer aandacht aan de product filter opties moeten worden gegeven,
Denk hierbij aan filteren op aantal sfp/sfp+ sockets, netwerksnelheid 1/2.5/5/10gbe en PoE support (voor bijv de categorie switches en routers).

Op dit moment is de site het beste geschikt nadat je al weet welk product je exact wilt hebben.

Voor mij geen probleem en verder een absolute aanrader, maar het kan altijd nog beter.

Thijs L 13-09-2019

Informatieve, duidelijke webshop, scherpe prijzen, snelle, goedverpakte verzending en alles direct uit voorraad leverbaar. Dank!

AK 07-09-2019

Goede prijs en elektronische levering van de Synology cameralicenties. Duurzamer dan via de post zoals sommige leveranciers blijkbaar doen.
Tegelijkertijd is er ook een verbeterpunt. Juist omdat de licenties per mail worden verstuurd, zou ik hier niet 2 dagen op moeten hebben wachten.

Wirelessinfo.be 05-09-2019

Zeer vlugge levering van de bestelde goederen en een zeer uitgebreid assortiment aan toestellen.
Ook de prijzen zijn scherp, kortom een aanrader voor iedereen. Goederen worden ook verstuurd met een goede bescherming tegen schade.

Ted 30-08-2019

Duidelijke site, goede prijs voor wat UniFi apparatuur en met een snelle levering.

Tokkie 30-08-2019

24-poorts switch besteld via Bol.com.
Dit soort apparaten koop je niet meteen in de winkel in de straat.
Volgende dag meteen in huis vanuit DectDirect.nl
Dit is voor ons extreem belangrijk. Ik vertegenwoordig een vrijwilligersorganisatie met ruim 600 cursisten, waarvan een groot deel computercursussen volgt. Deze lessen gaan na volgende week weer beginnen. Is nu dus mogelijk.

DavidV 27-08-2019

Goede prijzen en super service.
Ook steeds voldoende stock en snelle leveringen.

rattatosk 25-08-2019

Scherpe prijzen en vlotte service.
Had een extra Ubiquity AP nodig. Prijs van Dectdirect de scherpste en ook in stock.
Vraagje over levering datum nog dezelfde dag vlot beantwoord via e-mail.
Tweede maal dat ik hier bestel en nog altijd even tevreden.
Aanrader voor iedereen.

Petra 23-08-2019

Eerst gebeld om informatie en advies. Keurig, vriendelijk en eerlijk advies gekregen en de goedkoopste oplossing gevonden.
Supersnelle levering en dusdanig verpakt dat er nauwelijks schade aan kan ontstaan.

Amarens 23-08-2019

Niet duur, eenvoudig bestellen en snelle levering. Erg tevreden dus. Meer heb ik er niet aan toe te voegen.

Nico 21-08-2019

eenvoudig bestellen, levertijd snel en volgens afspraak, prijs goed.
Prima!

Koen 20-08-2019

Makkelijk te bestellen, goede prijs en snel geleverd. En achteraf nog eens uitstekende service en contact bij vragen over de installatie. Top!

Top 20-08-2019

Product is prima geleverd en werkt naar behoren!! Dank daarvoor. Verder niets op aan te merken!

Philip 19-08-2019

DectDirect hanteert scherpe prijzen en levert snel. De website is helder en biedt voldoende informatie.

Gerard 19-08-2019

Hele snelle levering, netjes verpakt voor een goede prijs.
Overzichtelijke website met veel aanbod.
Een aanrader!

Micha 18-08-2019

Omdat de leverancier die ik voorheen gebruikte voor Ubiquiti netwerk apparatuur het artikel dat ik nodig had niet op voorraad had, kwam ik bij DectDirect terecht. DectDirect heeft veel op voorraad en kan snel leveren (volgende werkdag). Ik denk dat ik een nieuwe voorkeur leverancier heb gevonden.

Peter 08-08-2019

Niet alleen de goedkoopste voor mijn Jabra koptelefoon, maar ook nog snel geleverd via een duidelijke website en goede e-mail communicatie. Chapeau!

Robbert 03-08-2019

Mooi assortiment, scherpe prijs, gratis verzending, snelle levering, helemaal tevreden

Rob 30-07-2019

Prima website, gemakkelijk bestel proces en betaling. Prima snelle levering.

Jaap 30-07-2019

Zeker een aanrader!
De goedkoopste prijs en perfecte, snelle verzending.
Ook als je nog vragen hebt over je gekochte product helpt de klantenservice je zeer goed

Mark de Vries 26-07-2019

Duidelijke website en goed helpdesk.
Een probleem met het verwerken van de betaling was binnen een minuut opgelost en mijn bestelling was daarna ook meteen verzonden zodat ik dezelfde dag alles nog in huis had.

Jens 16-07-2019

Met mijn zoektocht naar Ubiquiti UniFi apparatuur komt DectDirect meestal naar voren als de goedkoopste op de Tweakers Pricewatch. Website is overzichtelijk, bestelproces gaat vlot en verzending super. Aanrader!

ton 14-07-2019

dectdirect.nl was gewoon het goedkoopste adres voor een MikroTik HEX s router, zo simpel was het. Prima webshop, snelle afhandeling en levering. Aan te bevelen!

Miranda 11-07-2019

Besteld via Bol.com. Uitstekende snelle levering. Factuur opgevraagd en die werd direct gestuurd. Super!

Wim 10-07-2019

Op zoek naar twee specifieke routers DectDirect gevonden als goedkoopste aanbieder en met de producten op voorraad. Bestelling plaatsen en afrekenen ging makkelijk en was zo gebeurd.

De volgende dag was ik thuis aan het werk. Maar zonder dat er iemand had aangebeld kreeg ik plots van DHL bericht dat ze bij mij hadden afgeleverd?! Niet dus!

Gelijk DectDirect gebeld. Een vriendelijke dame stond mij te woord. Beloofde het uit te zoeken en mij terug te bellen. En dat deed ze ook!

Uiteindelijk bleek dat DHL het bij het goede huisnummer maar in de verkeerde straat voor de deur had gezet. Niet zo slim van DHL maar niet de schuld van DectDirect.

Vergissen is menselijk en er kan natuurlijk altijd wat misgaan bij een aflevering. Het gaat er om hoe je dan door de webwinkel wordt geholpen. DectDirect deed dat perfect en ik geef ze daarom een 10.

D. Hozeman 03-07-2019

Perfecte en snelle afhandeling. Graag wel voortaan een track & trace. DHL stond voor mijn deur zonder dat ik het kon vermoeden. Gelukkig was ik thuis.

Boyke 02-07-2019

Snelle en keurige levering met goede bevestiging(en) en tracking.... precies zoals het hoort!

Sander 29-06-2019

Meerdere keren besteld hier. Altijd of goede levering of goede afspraken over afhalen op de dag zelf. Super service als je via de website contact zoekt.

Paul 26-06-2019

Goedkoper dan vergelijkbare webshops en toch binnen 1 dag geleverd en keurig verpakt. Hopelijk is de service van hetzelfde niveau als er iets mis is met het bestelde product. So far so good !

Jos 21-06-2019

Snelle en duidelijke site, overzichtelijk en gemakkelijk.
Snelle afhandeling en levering. Enkel de betaling via kredietkaarten loopt niet altijd even vlotjes.
Producten keurig verpakt en met nauwkeurige track en trace.

De Decker Dany 21-06-2019

Produkt netjes verpakt en in goede staat geleverd. Levering weliswaar niet de dag erna maar de tweede dag. Dit zal waarschijnlijk te wijten zijn aan de verkeerssituatie door werkzaamheden hier. De dag van bestelling en betaling ook de factuur ontvangen wat een goed gevoel geeft. Dus prima service.
Ook hoedje af voor de steeds onberispelijke goede service van Post NL.

Martin 21-06-2019

Overzichtelijk webshop.
Alles goed te volgen via track&trace , snelle levering.
Week later 2e bestelling gedaan, weer net so snel en goed.