Dectdirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dectdirect.nl.

Dectdirect.nl stelt zich voor

DectDirect.NL is de telecomspecialist voor het MKB en de consument! De oprichters zijn door de wolgeverfde telecomspecialisten die altijd op zoek zijn naar nieuwe ontwikkelingen in de markt en de beste prijzen voor de klant. Wij realiseren dit door een efficiente organisatie die op een zeer kostenbewuste manier is ingericht. En misschien kent u ons wel van DiefstalinBeeld.NL? Daarnaast bent u bij ons aan het juiste adres voor het leveren van SIP, Fiber en DSL diensten en met onze eigen installatiedienst kunt u alles tegen concurrende tarieven door DectDirect.NL op locatie laten installeren!

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Lou 26-11-2017 Via de website gekocht

Goede media webshop

Product overzichtelijk op de site en makkelijk te bestellen.
Als je op hun site reageert krijg je erg snel antwoord, ze dus zijn goed bereikbaar.
n.a.v. het feit dat deze webshop hoog scoort op tweakers.nl heb ik mijn unify wifi accesspoint hier gekocht.
Ze leveren binnen een werkdag geven ze aan op de site maar als je op zaterdag besteld (voor 17:00 uur) krijg je het pas op dinsdag i.p.v. maandag. Dat vond ik een minpuntje maar het maakte mij eigenlijk niet veel uit.

Pluspunten

Minpunten