Dectdirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dectdirect.nl.

Dectdirect.nl stelt zich voor

DectDirect.NL is de telecomspecialist voor het MKB en de consument! De oprichters zijn door de wolgeverfde telecomspecialisten die altijd op zoek zijn naar nieuwe ontwikkelingen in de markt en de beste prijzen voor de klant. Wij realiseren dit door een efficiente organisatie die op een zeer kostenbewuste manier is ingericht. En misschien kent u ons wel van DiefstalinBeeld.NL? Daarnaast bent u bij ons aan het juiste adres voor het leveren van SIP, Fiber en DSL diensten en met onze eigen installatiedienst kunt u alles tegen concurrende tarieven door DectDirect.NL op locatie laten installeren!

Deze score is berekend op basis van 92 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Erwin 27-01-2020

Goede prijs, goed assortiment. Jammer dat de bezorging door PostNL is.
Die hebben helaas niet de volgende dag bezorgd, maar pas op zaterdag (donderdagmorgen besteld) Desalnietemin een 9 voor deze shop.

Leo 22-01-2020

Deskundig geholpen, wilde meer kopen dan dat ik uiteindelijk heb besteld. Werd echter door de medewerker als onnodig beoordeeld. Heel netjes dat informatie boven verkopen gaat!

Gert 19-01-2020

Duidelijke site, mooi assortiment qua telefonie en netwerken, goede prijzen, snelle levering en goede en snelle nazorg. Heb ook goede adviezen gekregen via de telefoon.

Rudy 19-01-2020

Gebruiksvriendelijke webwinkel met een correcte en snelle levering. Zo hebben we het graag!

Ludwig Delecluyse 16-01-2020

Het Ubiquiti UAP-AC-PRO toestel vond ik op DectDirect.nl in voorraad, en in vergelijking met 4 andere webshops was dit het goedkoopste aanbod. De levering gebeurde (in België), zoals beloofd, de dag nà de bestelling, verzendkosten : NIHIL! Uitermate tevreden met deze vlotte en voordelige werkwijze. DectDirect.nl is aan te bevelen.

Thomas 10-01-2020

Vlot geleverd en de goedkoopste uit de bus. Een aanrader

!!!

Veijer 10-01-2020

Goede prijs, snelle levering! Top , volgende dag in huis 😀, sneller kan dus niet, dus zeer tevreden over !

Piet Hoekstra 03-01-2020

Na vooraf informatie te hebben ingewonnen over mijn mogelijke keuze van telefoontoestellen vogde een prima en afdoend antwoord. De bestelling plaatste ik vervolgens op vrijdag terwijl deze de volgende dag keurig werd afgeleverd. Complimenten voor deze klantvriendelijkheid en snelle service.

Gerard T. 24-12-2019

Mijn eerste contact betrof info te krijgen omtrent een Gigaset die ik via zoeken op Internet bij jullie vond. Ik kreeg prima en voor mijn gevoel betrouwbare informatie omtrent product en prijs.
Bestelde de bedoelde Gigaset en had deze de volgende dag in huis. Kon ook na ontvangst betalen hetgeen als je de eerste keer iets koopt, wel plezierig is. De informatie die ik voor de betaling daarna nog nodig had kreeg ik eveneens heel helder. Kortom: heb ook het vertrouwen als er iets niet zou kloppen, ik ook goed geholpen zal worden.

Tom R 24-12-2019

Prima en snelle service.
Vier dezelfde producten besteld. Helaas nog slechts 2 exemplaren leverbaar. Na kort overleg kregen we voor de andere 2 producten een nieuwer model toegestuurd, zonder extra kosten.
Hartstikke netjes opgelost.

Hans 13-12-2019

Prima service, prima productaanbod, fijne site, beste prijzen en snelle levering!

Charles Struijk 12-12-2019

Goede prijs. volgende dag in huis. Ik zou niet weten hoe het nog beter kan.

AndreM 10-12-2019

Duidelijke site, goeie en snelle service! Kan DectDirect.NL van harte aanbevelen! Bestelling direct verzonden en volgende dag in huis, prijzen zijn gewoon goed!

Joey Janssen 09-12-2019

Mijn Unifi 250W switch had het opeens begeven na 1,5 jaar, dus direct gebeld naar Dectdirect. Gelukkig hadden ze nog een nieuwe op voorraad en ik kon meteen langskomen om 'm te ruilen. Nieuwe aangesloten en alles werkte meteen weer.

Echt een TOP SERVICE waar vele andere bedrijven van kunnen leren!

Fer 08-12-2019

Duidelijke website, goede prijs en snel geleverd! ik zal hier zeker weer bestellen.

Melvin 08-12-2019

Goede prijs, duidelijke informatie, gemakkelijk bestelproces, snelle verzending. Levering was zeer onduidelijk (verschoof steeds, duurde uiteindelijk 4 werkdagen), maar dat lag meer aan DHL.

Niek 05-12-2019

Altijd goed contact met de medewerkers van DectDirect.
De prijs is goed, de service nog beter, dus zeker een aanrader!
Zowel zakelijk als privé een betrouwbare leverancier.

ReneS 29-11-2019

scherpste prijs en volgende dag in huis. Super snel en fijn.
Enige verbeterpuntje dat ik kan bedenken is het aantal mails verlagen. Je krijgt er meteen drie in je inbox, een bevestiging, betaling ontvangen en factuur. Wellicht kunnen deze gecombineerd worden in 1 mail?

Anne 18-11-2019

Duidelijke site, werkt soepel en mijn aankoop werd correct conform indicatie geleverd. Prima dus.

Lucien 17-11-2019

Heb bij deze winkel een Synology Nas en 2 schijven gekocht. Beide waren vlot en goed verpakt geleverd. De enigste reden waarom ik gen 10 heb gegeven is omdat het natuurlijk altijd beter kan. Verder een topwinkel en super prijzen.

Rob 01-11-2019

Goede website, gunstige prijzen. Snelle levering met tussentijds voortgangsinformatie over het leveringsproces. Ik had nog een vraag over de verbinding tussen het bestelde Gigaset basisstation en de Experiabox. Mijn telefonische vraag werd deskundig beantwoord.

Rutger Heringa 28-10-2019

Ik heb bij deze winkel een headset besteld. De prijs was goed en de bezorging snel. Klein minpuntje is dat ik voorafgaand aan mijn bestelling informeerde over de connectiviteit met mijn Mac. Volgens de medewerker kon dat via bluetooth, zonder de bijgeleverde connector, maar die blijkt toch nodig te zijn.

Peet 22-10-2019

Informatieve en duidelijke webshop. Scherpe prijzen. Snelle en degelijk verpakte verzending en uit voorraad leverbaar.

Erika Krijt 20-10-2019

Zeer snelle levering en tegen een scherpe prijs. Voldoet volledig aan de verwachting.

Lloysss 11-10-2019

Super bedrijf. ubiquiti ap lr besteld. Was een 2,4 GHz model. Later bleek deze niet meer beschikbaar. Vervolgens een upgrade gehad zonder extra kosten.
Dat is service.

Mvg

Een tevreden klant

Ron 11-10-2019

Een product besteld. Daarna werd ik gebeld met extra informatie of dit wel voldeed aan de verwachtingen. Dat was het geval. Echter bleek het bestelde product uiteindelijk niet meer geleverd te kunnen worden door de fabrikant. Contact gehad en gezamenlijk goede oplossing (alternatief) gevonden wat zeer snel geleverd werd. Ofwel een webshop met kennis van zaken en persoonlijk contact indien noodzakelijk.

Tim 10-10-2019

Goede prijzen. Support (Thomas) verhielp een kleine vergissing vlot. Snelle reactie op mail. Goed verpakt, tot 2x toe dezelfde dag verzonden.

Zo hoor het gewoon, aanrader.

Bert 09-10-2019

Snelle levering aan een scherpe prijs.
Duidelijke website. De mogelijkheid om items side by side te vergelijken kan handig zijn.

Frank 07-10-2019

Twee keer heb ik een product besteld en twee keer is dat uitstekend verlopen. De 2e keer had ik per ongeluk een Jabra Evolve 65 Mono besteld i.p.v Stereo. Daar kwam ik achter toen de zending afgeleverd was. De klantenservice was direct beschikbaar en zeer behulpzaam. De mono versie kon ik terugsturen en binnen twee dagen had ik de stereo versie binnen. Ik heb DectDirect meteen aanbevolen bij een collega die inmiddels ook een bestelling heeft geplaatst. Uitstekende service!

RMZ 26-09-2019

Erg scherpe prijzen, levert erg snel.

Maar er zou meer aandacht aan de product filter opties moeten worden gegeven,
Denk hierbij aan filteren op aantal sfp/sfp+ sockets, netwerksnelheid 1/2.5/5/10gbe en PoE support (voor bijv de categorie switches en routers).

Op dit moment is de site het beste geschikt nadat je al weet welk product je exact wilt hebben.

Voor mij geen probleem en verder een absolute aanrader, maar het kan altijd nog beter.

Thijs L 13-09-2019

Informatieve, duidelijke webshop, scherpe prijzen, snelle, goedverpakte verzending en alles direct uit voorraad leverbaar. Dank!

AK 07-09-2019

Goede prijs en elektronische levering van de Synology cameralicenties. Duurzamer dan via de post zoals sommige leveranciers blijkbaar doen.
Tegelijkertijd is er ook een verbeterpunt. Juist omdat de licenties per mail worden verstuurd, zou ik hier niet 2 dagen op moeten hebben wachten.

Wirelessinfo.be 05-09-2019

Zeer vlugge levering van de bestelde goederen en een zeer uitgebreid assortiment aan toestellen.
Ook de prijzen zijn scherp, kortom een aanrader voor iedereen. Goederen worden ook verstuurd met een goede bescherming tegen schade.

Ted 30-08-2019

Duidelijke site, goede prijs voor wat UniFi apparatuur en met een snelle levering.

Tokkie 30-08-2019

24-poorts switch besteld via Bol.com.
Dit soort apparaten koop je niet meteen in de winkel in de straat.
Volgende dag meteen in huis vanuit DectDirect.nl
Dit is voor ons extreem belangrijk. Ik vertegenwoordig een vrijwilligersorganisatie met ruim 600 cursisten, waarvan een groot deel computercursussen volgt. Deze lessen gaan na volgende week weer beginnen. Is nu dus mogelijk.

DavidV 27-08-2019

Goede prijzen en super service.
Ook steeds voldoende stock en snelle leveringen.

rattatosk 25-08-2019

Scherpe prijzen en vlotte service.
Had een extra Ubiquity AP nodig. Prijs van Dectdirect de scherpste en ook in stock.
Vraagje over levering datum nog dezelfde dag vlot beantwoord via e-mail.
Tweede maal dat ik hier bestel en nog altijd even tevreden.
Aanrader voor iedereen.

Petra 23-08-2019

Eerst gebeld om informatie en advies. Keurig, vriendelijk en eerlijk advies gekregen en de goedkoopste oplossing gevonden.
Supersnelle levering en dusdanig verpakt dat er nauwelijks schade aan kan ontstaan.

Amarens 23-08-2019

Niet duur, eenvoudig bestellen en snelle levering. Erg tevreden dus. Meer heb ik er niet aan toe te voegen.

Nico 21-08-2019

eenvoudig bestellen, levertijd snel en volgens afspraak, prijs goed.
Prima!

Koen 20-08-2019

Makkelijk te bestellen, goede prijs en snel geleverd. En achteraf nog eens uitstekende service en contact bij vragen over de installatie. Top!

Top 20-08-2019

Product is prima geleverd en werkt naar behoren!! Dank daarvoor. Verder niets op aan te merken!

Philip 19-08-2019

DectDirect hanteert scherpe prijzen en levert snel. De website is helder en biedt voldoende informatie.

Gerard 19-08-2019

Hele snelle levering, netjes verpakt voor een goede prijs.
Overzichtelijke website met veel aanbod.
Een aanrader!

Micha 18-08-2019

Omdat de leverancier die ik voorheen gebruikte voor Ubiquiti netwerk apparatuur het artikel dat ik nodig had niet op voorraad had, kwam ik bij DectDirect terecht. DectDirect heeft veel op voorraad en kan snel leveren (volgende werkdag). Ik denk dat ik een nieuwe voorkeur leverancier heb gevonden.

Peter 08-08-2019

Niet alleen de goedkoopste voor mijn Jabra koptelefoon, maar ook nog snel geleverd via een duidelijke website en goede e-mail communicatie. Chapeau!

Robbert 03-08-2019

Mooi assortiment, scherpe prijs, gratis verzending, snelle levering, helemaal tevreden

Rob 30-07-2019

Prima website, gemakkelijk bestel proces en betaling. Prima snelle levering.

Jaap 30-07-2019

Zeker een aanrader!
De goedkoopste prijs en perfecte, snelle verzending.
Ook als je nog vragen hebt over je gekochte product helpt de klantenservice je zeer goed

Mark de Vries 26-07-2019

Duidelijke website en goed helpdesk.
Een probleem met het verwerken van de betaling was binnen een minuut opgelost en mijn bestelling was daarna ook meteen verzonden zodat ik dezelfde dag alles nog in huis had.