Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Voor al uw fitness- en krachtapparatuur. Ook voor kleine fitness accessoires kunt u bij Betersport terecht.

Deze score is berekend op basis van 53 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Fam. Greijdanus 22-01-2020

Fijne service, vriendelijk en geduldig en duidelijke antwoorden bij vragen. Advisering begrijpelijk.
Bij contact, telefonisch of per chat, eigen wensen mogelijk, zoals opbouw en snelle levering en netjes.

John 15-01-2020

Heb verschillende reviews proberen te plaatsen bij Betersport, De eerste review is geplaatst daar deze positief was. Later een negatieve review over een product geschreven betreft fitbike magnetic pro. Na half jaar in bezit waren de lagers kapot, deze vernieuw en toen 2 maanden later weer. Krijg je als antwoord dat je de bike te veel gebruikt. Raar antwoord, ook 2x nieuwe lagers en nieuwe na lang aandringen trapas deze was blauw van kleur ( hiite) Magneet versteller is los gegaan en had ook klacht betreft piepende vliegwiel, al met al veel klachten maar deze niet naar behoren opgelost monteur die langs is geweest heeft de lagers met een hamer er in weten te slaan belachelijk. Na laatste reparatie heb ik een operatie ondergaan en acht maanden niet kunnen fietsen, nu 2 maanden bezig en weer last helaas is nu de garantie verlopen. Zeer ontevreden klant. Had na eerste reparatie fiets moeten terug sturen en niet moeten vertrouwen op dat het goed zal komen. voor bijna 600 euro zonde geld.

Marco 10-01-2020

Na een half jaar ging door eigen schuld een kabel van een homegym stuk. Nam contact op om een nieuwe kabel te bestellen en meende die te moeten betalen. Het antwoord daarop was dat deze normaal gesproken inderdaad betaald moest worden maar voor deze keer kosteloos de volgende dag nog bezorgd zou worden. Prima service dus!

Rob 09-01-2020

Afgelopen begin december een tafeltennis (Outdoor) gekocht icm een beschermhoes van Kettler.
De tafel werd zonder enig goede communicatie ,uiteindelijk aantal dagen later dan beloofd, geleverd, maar zonder hoes.
De hoes is essentieel aangezien tafel is gekocht voor buiten (Outdoor). Na aantal reminders , ontving ik afgelopen week telefonisch bericht, dat hoes (voorlopig) niet leverbaar was.
A. Geen enkel alternatief bieden, B. Geen oplossing bieden, C. Wat gebeurt er met het bedrag dat als is overgemaakt? D. Fabrikant Ketller de schuld geven, E. Geen inschatting van welke periode het nog zal duren.
Kortom, nu tafeltennis tafel zonder beschermhoes!
Nooit kopen bij deze organisatie.

JohnU 01-01-2020

Ik was op zoek naar een fitnessapparaat en kwam op deze webshop uit. De shop is toegankelijk, overzichtelijk en makkelijk in gebruik.
De levering werd keurig op de afgesproken dag en tijd geleverd.
Ik kocht een Home Gym Unit 6. Met het in elkaar zetten een paar keer gebeld en ben uitstekend geholpen door de klantenservice.

Judith 20-12-2019

Bestelling geplaatst en snel geleverd. Prima service!
De bestelde loopband bevalt ook heel goed. Loopvlak heeft een prima formaat en de voorgeprogrammeerde programma's zijn lekker makkelijk.

Jacques 19-12-2019

Overzichtelijke web site, met duidelijke informatie over het product. De bestelling was de volgende dag binnen. Vooraf een mail ontvangen hoe laat we de bezorger konden verwachten. Verpakking was zeer degelijk, waardoor er niets kon beschadigen. Na 2 dagen opnieuw een mail of alles in goede orde ontvangen was. Betaling door e deal erg makkelijk.

Edwin 18-12-2019

Keurig op tijd geleverd. Wel 1 product vergeten, maar dat wordt na geleverd. Ik had per ongeluk een product dubbel besteld, maar daar kreeg ik gelijk een retourbon voor en kon ik zonder problemen retourneren.

Ralp D. O********* 11-12-2019

10 december 2019 op zoek naar een kettlebell 20kg. Betersport was één van de weinigen die de bestelling de volgende dag zou kunnen leveren.
Althans dat is wat er beschreven staat in hun site. Uiteraard was ik nog verder gaan kijken naar andere webwinkels die ook beschrijven dat zij de volgende dag het kunnen leveren.
Echter waren die andere site niet goed werkend en wat nog belangrijker was: Vele malen duurder naar mijn zin. Mijn keuze viel dus op Betersport.

Jammer genoeg had ik op dit moment enkel een 20kg. nodig anders had ik uit vertrouwen waarschijnlijk wel het bedrag besteed wat mij uiteindelijk die gratis verzending had kunnen opleveren.
Uit mijn ervaring zijn namelijk de beloftes ook nagegaan.
+ Het hele traject, na de bestelling te hebben geplaatst en betaald, werd gecommuniceerd.
+ Mijn bestelling was naar mijn mening goed ingepakt.
+ Mijn bestelling was op de dag aangekomen zoals hun streefdatum (volgende dag).
+ Als je de site goed onderzoekt voelt het ook al veilig. Afterpay is mogelijk.
- Als de 20kg. en de 24kg. samen er voor had kunnen zorgen voor die gratis verzending had ik hem sowieso gehaald. C'est la vie.

Mijn volgende bestelling, als ik er klaar voor ben, 24kg. kettlebell.
Bedankt! Vanavond eindelijk met mijn eigen kettlebell aan de slag!

+ Levertijd
+ Prijs/Kwaliteit
+ Communicatie
+ Verpakking

- Voor mij was het fijn geweest als er voordeel-setjes van 2 Kettlebells aangeboden werden.

Jeroen 26-11-2019

Ik had een Hometrainer besteld bij Beter Sport. Helaas bleek het toestel defect te zijn. De support afdeling heeft mijn klacht serieus genomen en heeft het gehele toestel uiteindelijk vervangen. Dat is wel service

inge 22-11-2019

Aardige verkopers, prima geholpen! We wilden de loopband graag in het echt bewonderen en zijn goed geholpen.

martin neijman 31-10-2019

Uitstekend product.Snelle levering.Goede informatie op website.Beste hometrainer voor thuis,klopt helemaal.

Robert 27-10-2019

Na al een paar jaar met veel plezier gebruik te hebben gemaakt van de Fox Focus 5 plus crosstrainer die ik bij Betersport heb gekocht, ging de bijbehorende adapter stuk. Nadat ik met Betersport contact had gezocht om te vragen welke adapter ik moest kopen, kreeg ik gratis een vervangend exemplaar opgestuurd. Dat noem ik nog eens (onverwacht) goede service! Ik was al erg tevreden over Betersport, dat is nu nog eens bevestigd.

M.van de Korput 21-10-2019

Goede service, snelle levering en betrouwbaar.Ik kan het iedereen aanbevelen.

Jen 18-10-2019

In verband met een defecte adapter contact opgenomen via de chatservice op de website . Kreeg het serviceformulier toegestuurd om het defect te omschrijven en vervolgens binnen een uur al respons via email op mijn defectmelding. Binnen een dag had ik de nieuwe adapter al in huis!
Mijn garantie was net twee weken verlopen maar daar deden ze niet moeilijk over.
Kortom, uitstekende service : )

Peter 14-10-2019

Levering is laat, levering klopt niet. Sluiters passen niet op halter. Geen oplossing wordt geboden. Uberhaupt telkens geen reactie van de klantenservice. Dozenschuivers...

Tony 13-10-2019

home trainer bestelde twee van de wielen waren stuk of niet in order via telefoon contact opgenomen en photos toe gestuurd zoals mij hadden gevraagde , daarna niks meer ,geen reactie op telefoons email , binnen mijn herroepingsrecht apparaat teruggestuurd op 19-09 ,en dan ineens kreeg van de hele bedrijf email en telefoon calls ,niet accepteerde bijna een maand later en mijn geld is niet teruggestort en niemand ,weer , is aanspreekbaar.zelfs niet voor winkelkeurmerk die ze dragen en aangesloten zijn.
DEZE WINKEL BEVEEL IK NIET AAN!!!!!!!!!!!

Arno R. 26-09-2019

Snel geleverd, alles conform beloftes, aanbod voor ondersteuning is fijn. Goede site, gemakkelijk te gebruiken en de juiste keuze te maken. Aflevering was keurig en beleefd incl een belletje van te voren.

Foppe 21-09-2019

Heb de showroom van BeterSport bezocht en ben professioneel en prettig geadviseerd voor de aanschaf van een loopband. Heb de Focus Fitness Jet 5 gekocht terwijl ik een duurder model in gedachte had. Eerlijke advies van de verkoper leverde mij een besparing op van 400 Euro. Heb de loopband gelijk meegenomen en de vergeten spray voor onderhoud werd keurig gratis nagezonden. Helemaal tevreden.

Get Fit Venlo 15-09-2019

Altijd tevreden over hun service!! Paar keren fitness apparaat gekocht, levering was snel en service was ook super!

Ibos 12-09-2019

98% tevreden klanten
Maar lees aub ook deze 2%. Klacht is bekend bij betersport, maar daarop in eerste instantie taal nog teken vernomen, waarna ook nooit ergens in tegemoet gekomen ben.

Totaal geen klantperspectief!

Ik adviseer deze winkel absoluut niet!
1. De klantenservice werkt elkaar tegen.
Zo werd telefonisch uitgelegd dat opbouwservice van de loopband betekende dat de bestelling pas later in overleg zou worden geleverd. Maar kregen we later per mail bericht dat de bestelling al onderweg was. Op zich geen probleem, maar betersport meldt niet welke producten wel/niet in de bestelling was opgenomen. Eigenstandig op de track n trace zag ik 1 pallet.

2. Concreet had ik
ik een loopband een loopband mat een olympische bar, een dure bench met combinatieopties o.a. Legglift besteld.
De bench was al onderweg maar de combinaties die ik besteld had was niet en mogelijk ook nooit leverbaar. Dat mailtje kwam dagen later pas en nu zou ik zitten met een bench voor niks

Slordig zou je denken. Dan nog iets
3. Vrijdag zonder garantie op tijden maar wel op dagen zou het binnenkomen. Ik heb de hele middag en avond gewacht. Geen belletje niks. Op de track n trace mocht ik zelf om 1950uur vernemen
“Pech onderweg”. Maar betersport en hun transportteur werken niet vrijdagavond t/m maandagochtend. Dus wist ik niet of het nog zou komen of niet. Onnodig gewacht gemaild gebeld irritatie!

4. In mijn mail gezegd dat ik het niet fijn vind niks vernomen te hebben en dat ik niet ma/di onverhoeds met levering wil zitten. Immers ik werk.. helaas kreeg ik maandag de mail dat mn bestelling van 160kg onderweg was. Nooit fatsoenlijk gemaild of gebeld door betersport dus heb ik gemaild en gebeld dat ik het niet in ontvangst kan nemen.

5 los van deze wanstaltige manier van klantvriendelijkheid werd ik uiteindelijk wel gebeld door een senior klantenservice. Dan eindelijk te horen gekregen dat alles muv combinatiebench op de pallet zit. Niet echt met veel excuses maar begrip voor mijn voorstel dat ik geen bench ga opbouwen en het eigenlijk ook niet in huis wilde hebben als alle combinaties niet leverbaar zijn. Begrip dus en ik kon aangeven wanneer de bestelling geleverd mocht worden. Ik zei woensdag.

6. En zo gebeurde het dat. 24uur eerder ik dinsdagochtend ineens een uitgeladen pallet in mn voortuin zag staan. Toevallig was ik in huis en ik wilde aanvankelijk niet die zeurkous zijn. Vanaf vrijdag gewacht met onduidelijkheden. Dan zou ik er vanaf zijn.
Maar de vraag was of ik even kon helpen. Want het stond wankel. Als rugpatient vrijwel geen optie en 30min bezig geweest. KERN:
7. Betersport brengt geen bubbeltransport noppen piepschuim en andere veiligheidsmiddelen aan op de pallet. Slechts verhuisfolie ten dikte van een vuilniszak. Resultaat mijn loopband was geheel beschadigd geraakt de voeding doorgesneden. De chauffeur was zo vriendelijk om de oorzaak te detecteren. De dozen bench en bar warwn pal tegen de opgebouwde loopband geplaatst. Alles stuk!
8. Sja en dan nu als good sameritan de chauffeur helpen de pallet terug in de wagen te krijgen. 1uur geduurd
De pallet was bijna doorgezakt en bij de deur zakte het hele pakket pallet met alles erop in elkaar.

9. Betersport ter plaatse gebeld. Klonk onwaarschijnlijk en of ik fotos wilde maken. Wat ik gedaan heb ter bewijsvoering. Ik eiste dat er een nieuwe per direct verstuurd werd en ik heb de hele levering zekerheidshalve juridisch geweigerd.

10. Hier begon de ellende. Alle overige producten waren bij transport depot verloren geraakt. En sjaa de olympische bar kon ook niet meer geleverd worden.
De nieuwe loopband werd ook niet volgens afspraak juist geleverd en met lichte schade.

11. Ze bieden opbouwservice maar mij werd vriendelijk verzocht dat maar niet af te nemen want ze vertrouwden de transporteur in mijn regio niet meer. En ik kon het toch prima zelf ook?!!
Waarom bied je een service maar niet aan mij!!

Qua levering van verdwenen producten zou ik volgens hen kunnen wachten een paar dagen totdat mogelijk mijn producten gevonden zouden worden. Intussen al 3x mijn werkdag omgegooid om aanwezig te zijn voor levering en bellen en mailen en zelf mijn zekerheid van geld terug en levering garant stellen. WANT BETERSPORT belt je niet op afgesproken momenten terug. Checkt ook na de tweede keer niet of alles naar wens is en vraagt niet of ze nog wat kunnen doen voor je als klant. Nee je mag zelf overal achteraan zelfs achter hun transporteur. En als het niet terecht zou komen dan zou ik in feite nog weer een week wachten op.... een rubber loopbandmatje. Ik heb bedankt voor dit fantastische aanbod.

Al met al,
- geen klantenservice vrijavond en weekend
- problemen met levering ontstaat vingerwijs naar de transporteur
- transporteur komt wanneer die het zelf wilt
- is je product beschadigd neem je pakket niet aan en maak fotos
- hou rekening met een hoge telefoonrekening want je moet zelf bellen
- hou rekening bij levering dat je meehelpt
- Niet leverbaar in 1 dag zelfs niet in 1week duidelijkheid!
- klachten worden niet door klachtenservice behandeld
- grote kans dat opbouwservice van loopbanden een aanfluiting is. Kijk naar schade

NEE MET VEEL MOEITE VAN MIJN KANT EEN KLACHT INDIENEN EN AANGEGEVEN DAT IK TRUSTSHOP ZOU BENADEREN na 1.5week dus slechts er een loopband aan overgehouden met optische schade waarvoor ik inmiddels geen fut meer heb om ze te benaderen.

BETER NIET betersport.

En dan als kers op de taart kreeg ik een mail van de klantenservice.
We zien dat uw bestelling uiteindelijk geleverd is en wij wensen u veel plezier (in vervolg op pallet 1 met beschadigde loopband) want daarna werd niks meer via track n trace geleverd of traceerbaar.
Dat was voor mij wel de druppel!

Dick 09-09-2019

Prima, website met goede aanbevelingen per type product, maar ook per product, spreekt mij erg aan. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om te chatten mocht je vragen hebben. Daar heb ik twee maal gebruik van gemaakt. Dat gaat snel en in principe heb je daar wel wat aan. Zodra je gekocht hebt gaat alles heel snel. Ik kocht een hometrainer Fit Bike Senator iPlus. Donderdagmiddag besteld, vrijdagmiddag afgeleverd.
Goede handleiding helpt bij het in elkaar zetten. De gegevens over de tablet voor Apple werken helaas niet. Blijkt dat je daar iConsole-trainer voor moet gebruiken. Dat werkt maar niet met de beloofde kaart, of streetview, althans nog niet.

R. Mulders 06-09-2019

Ze geven geen service indien je niet tevreden bent met het geleverde. Vragen gesteld over het niet werken van App's maar het komt altijd door de ontwikkelaars van de app's en nooit ligt het aan hun., De App ontwikkelaars zeggen precies het omgekeerde.

gerrit 30-08-2019

na telefonische melding en email zeer snelle en adequate service m.b.t. vervanging van kapot onderdeel

Priscella 30-08-2019

Ik ben al vanaf April 2019 in bezit van de de Crosstrainer - Focus Fitness Fox 3 besteld bij Betersport. Ik ben zeer tevreden over de goede service van betersport en het apparaat is perfect zoals omschreven is. Ik gebruik het apparaat dagelijks en voldoet aan mijn verwachtingen. Dit heeft mij doen besluiten om ook de de halterset van 40 kg en de verstelbare Aerobic Step Focus Fitness via betersport te bestellen, levering is perfect gegaan, de nalevering van de 1.25 kg schijven is ook netjes en snel gegaan, ben zeer tevreden over de kwaliteit van de spullen, personeel van betersport staat me goed te woord. Het verzoek van mij om het leveringsadres op het laatste moment nog te veranderen is ook direct opgepakt en gewijzigd. Kortom ben zeer tevreden en vindt de goede communicatie en service ook heel fijn, wat ook belangrijk is.

David 30-07-2019

Prima winkel en na wat heen en weer contact via de chatfunctie een duidelijke keuze kunnen maken voor mijn nieuwe spinningfiets. Contact via chat was helder, duidelijk en zakenkundig. De dag na de bestelling is de fiets bezorgd, netjes tot in de hal. Prima ervaring!

Henri 27-07-2019

Via de webshop bij Betersport terechtgekomen. Zeer overzichtelijk alles te vinden en fantastische hometrainers gevonden.
Zeer goede uitleg over de hometrainers en qua prijs voor ieder wat wils. Diverse malen telefonisch
contact gehad, telefoon snel opgenomen en zeer goede antwoorden op mijn vragen.
Na ontvangst van de hometrainer mocht en kon ik bellen wanneer ik ergens tegenaan liep, het werd altijd voor me opgelost.

Keub Latjes 22-07-2019

Als een bijna drie jaren tevreden dagelijkse gebruiker van een FitBike Ride 5 van Betersport B.V. te Venlo, moest melden dat de V-snaar versleten was. In een vriendelijke mailwisseling werd me gevraagd een servicerapport te mailen met een foto van het onderdeel. Binnen 2 dagen had ik de V-snaar en een poelietrekker in huis. En na een paar uren reparatie tijd door me zelf, was ik wéér een tevreden gebruiker. Zulk een service verdient een dikke pluim. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen.

Patrick 12-07-2019

Anderhalf jaar geleden een Crosstrainer - Focus Fitness Fox 5 HRC gekocht bij Betersport. Afgelopen week begon het scherm kuren te vertonen. Na contact te hebben gehad met de klantenservice werd direct een nieuw scherm toegestuurd. Perfecte Service!!!

Goed adres voor fitness apparatuur 01-07-2019

Ik heb bij Betersport de Cablecolumn CC200 gekocht en 2x spinningbikeFitbike Race Magnetic Pro.
Vooraf een paar keer telefonisch advies gevraagd een vervolgens hebben ze goed met me meegedacht over een mooie prijs. Achteraf nog pedalen omgeruild en als service twee extra handgrepen gekregen voor de cablecolumn. Leuk personeel en top service

Annie Giroldi 27-06-2019

Makkelijke site met een medewerker op de chat waar je je vragen aan kunt stellen. Door deze medewerker heb ik ook makkelijker een keuze kunnen maken. Apparaat besteld en dag later binnen en zijn er zeer tevreden over.

Marja Sperling- van Esch 25-06-2019

Perfecte hometrainer met vele mogelijkheden. Ik sport er iedere dag op en merk nu al resultaat in conditie en pijnreductie.

Sharon 24-06-2019

Prima webshop en helpen prima als je hulp of advies vraagt .ook het verzenden is snel en de verpakking perfekt.duidelijke handleiding bij producten.nu 3 dingen gekocht en alles prima zonder aanmerkingen .

C. Schuijff 24-06-2019

Product was gelevered met klein defect. Na dit door te nemen met de klanten service hebben zij zonder te klagen een vervangend onderdeel en gereedschap op gestuurd. Goede service.

Svds 07-06-2019

Volgens de site bestellen voor 21:00 morgen in huis.
Na een week nog niet in huis klopt niks van.

Yvonne 25-05-2019

Duidelijke website, overzichtelijk, alle informatie kunnen vinden die ik nodig had.
Snel levering, vriendelijk en behulpzame bezorgdienst.

De Jonge 23-05-2019

Duidelijke webshop. Zeer snelle levering (volgende dag) door een vriendelijke chauffeur.

Marc 15-04-2019

Dopje van pedaal kapotgegaan, even contact gezocht, online formuliertje ingezonden en nu wordt het dopje op de bus gedaan, snelle service. Bedankt!

Auré 09-04-2019

Ik heb bij betersport een leuke trampoline voor mijn zoon de verjaardag volgen week donderdag besteld met het idee dat de volgende werkdag geleverd zou worden. In de middag kreeg ik een belletje van een medewerker van betersport dat voor wat voor reden dan ook de trampoline pas vrijdag zou komen ( ik dacht prima, wel netjes dat ze belde ) vervolgens vrijdag kwam helemaal niks. Dus Zaterdag maar even bellen en na letterlijk 51 min wachten kreeg ik the horen dat het pakketje niet zal worden geleverd op zaterdag ( toch niet zo netjes meer, dan maar snel iets anders gaan kopen voor mijn zoon) naar een korte gesprek vroeg ik aan betersport wat ze zoude doen om dit goed te maken ( Niks ). Anyway, volgens de medewerker van bettersport ( na een gesprek met het transport bedrijf ?? ) kreeg ik mij pakketje Mandag aangeboden ... Nou ik wacht nog steeds, kreeg wel een email dat de verzend info werd aangemaakt maar is nog steeds niet aangeboden aan DDP. ( kan dus nog dagen duren )
Ik hoop dat deze recensie help bij het keuze maken om bij betersport te bestellen of niet.

Johan 29-03-2019

Er kan heel wat beter bij betersport .
Communicatie naar klanten bij een probleem is echt erbarmelijk .

Vriends 29-03-2019

2 keer een produkt bij betersport besteld. Hardloopband was op 8 punten beschadigd. Spullen moete ophalen, e.e.a. gerepareerd en apparaat functioneert nu goed. Kwaliteitscheck voor verzending vind niet plaats.
Hometrainer gekocht die heel vk foutmeldingen geeft. Nieuwe motor geinstalleerd, daarna volledig nieuw onderstel. Betersport levert het spul volgens afspraak maar kent geen coulance regeling. Ze kopen grote partijen, en verkopen de dozen door. Als dat goed gaat is het goex en goedkoop. Als dat niet goed gaat is de service/ coulance ver te zoeken

Henk 14-03-2019

Eind December 2018 Een Fike Bike Race 8 spiningbike bij bol.com besteld. Deze werdt enkele dagen later geleverd door Betersport.nl. Na twee en halfe maand zat er speling in rechter. Na deze weer vast gedraaid te hebben ging hij weer los en viel tijdens het fietsen op de grond. Het tapdraad was beschadigd en kon niet niet meer vast gezet worden. Op vrijdagmiddag een serviceformulier bij Beterstort.nl ingevuld. En op dinsdag morgen werdt er een nieuwe trapper en crank bezorgt. Deze gemonteerd en ik kan weer fietsen. Top service Betersport.nl. Spinningbike bevalt verder goed. Goed instelbaar ,staat stevig en bijna geruisloos fietsen

Samirah 14-03-2019

Vanmiddag de focus fitness jet 5 loopband binnen gekregen. Er zat geen handleiding bij hoe te monteren, maar toen zag ik dat er maar 6 schroeven bij zaten. Zelf ben ik niet zo technisch alleen was dit makkelijk te doen. Loopband stond na 10min al op😊

Super blij mee bedankt!

ed 02-03-2019

Hometrainer besteld,geannuleerd ,geen geld terug gehad

Hometrainer besteld, vandaag in huis morgen geleverd. Bleek na betaling niet te kunnen veel latere levertijd.
Geld teruggevraagd, wacht nu al meer dan zeven werkdagen op me geld!
Meerdere malen kontakt gehad en toezeggingen dat het geld is overgeboekt, ja hoor nog steeds niks binnen.
Erg triest 😒
Als het geld binnen de 10 werkdagen alsnog niet binnen is ga ik andere stappen ondenemen, erg slechte service, afgang!

Mari 27-02-2019

Nadat de adapter kapot was gegaan informeerde ik of ik een nieuwe kon bestellen. Ondanks dat de garantie al was verlopen werd het onderdeel gratis opgestuurd.

Hein Bloemink 23-02-2019

De levering verliep rimpelloos. Ik liet het ding opbouwen door BeterSport. Hij werd perfect werkend geleverd op de afgesproken dag. Over het moment van levering werd helder gecommuniceerd.

Marie-Louise Klomp 22-02-2019

Fijne webshop, maar ook een fijne winkel waar je vrijblijvend alvast eens rond kunt kijken. Bij de webshop kun je ook meteen je vragen stellen door middel van een chat, die bijna meteen wordt beantwoord. De producten in de webshop zijn erg overzichtelijk en er is meteen veel informatie beschikbaar. Dit alles geeft me een heel vertrouwd gevoel.

monique 22-02-2019

hoi hoi
ik heb mijn spining bike bij hun besteld zeer goede srevice ook erg netjes is dat je het in 3 x zonder rente in termijnen mag betalen dat zie je bij niemand andres supper goede aanbiedingen
dit zijn teminste aanbiedingen hij was nu 100 goedkooper dan ergens andres dus ik kan dze web shop echt aan raden groejtes

Peter 16-02-2019

Alleen eerst een product gekocht en aanbetaald die pas 2 maand later leverbaar werd. Dus een duurdere leverbare met korting aangeschaft . Na levering bleek loopband defect,pas na mail dat ik niet ging betalen reactie. En nu 1,5 week verder nog steeds een defecte loopband en geen idee wanneer dit wordt opgelost. Want de fabrikant gaat het repareren. En na 5 dagen nog geen reactie. Bestel er nooit weer. Service 0,0, je wordt niet op de hoogte gehouden wanneer het wordt gerepareerd. En heb niet de indruk dat ze het ook maar 1sec belangrijk vinden.

M Jansen 16-02-2019

Op de site een artikel besteld dat op voorraad stond, dus ik was geduldig aan het wachten na een week nogsteeds niets gehoord wel al was de betaling meteen afgeschreven, contact gezocht met de klantenservice "sorry mevrouw uw product komt pas over een week in ons bezit, dan wordt het zo snel mogelijk verstuurd. gelukkig is de week kort ;)" kreeg ik als antwoord op mijn vraag goed, na 2 weken nog niets ontvangen weer contact met de klanten service "uw artikel komt pas half maart binnen..." terug betaling aangevraagd wat overigens ook nog 10 werkdagen duurt en elders besteld. wat een raar systeem! nooit meer.