Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 88 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Essie 11-03-2024

Ik ben heel tevreden met de hometrainer, heb al verschillende programma’s op het toestel geprobeerd.

Ellen 11-03-2024

Gekozen voor Betersport omdat de website er betrouwbaar uit zag met realistische beoordelingen van de producten. Ik heb een crosstrainer besteld en ben helemaal tevreden. Snelle levering en goede kwaliteit. Precies wat ik er van verwachtte.

Thijs 08-03-2024

Weer een zeer goede service en begeleiding voor de aankoop vandaag van een hometrainer. Bij de vorige aankoop afgelopen jaar van een loopband dezelfde service etc.
Een aanrader: Betersport Panningen

Graanne 03-03-2024

Goede service doordat nieuwe Fitbike Magnetic Pro geleverd nadat de eerste voor tweede keer terug gehaald wegens harde tikkende bijgeluiden.

Wim 02-03-2024

Fantastisch bedrijf en de begeleiding is professioneel. Daarnaast is de webshop heel klantvriendelijk en heeft veel informatie.

Mali - Ali 28-02-2024

Kwaliteit van artikelen , lage prijzen , gebruiksvriendelijkheid klantenservice en professionele inlevering.

Jozef Bruynen 26-02-2024

Probleem met display van loopband. Goed opgelost met jullie support

Melvin 23-02-2024

Zeer teleurgesteld in Betersport. Een splinternieuwe Fitbike 5 besteld en geleverd. Na zo'n 10 tot 20 seconden fietsen direct vastgelopen en kan er niet meer vooruit worden getrapt. Na contact te hebben opgenomen met klantenservice blijkt dat je deze zelf dient te repareren aan de hand van instructievideo's die online staan. Tot op heden is dit me niet gelukt. Op de vraag of ze het op kunnen komen halen om het defect geleverde apparaat te repareren wordt niet gereageerd. Betersport laat je volledig in de kou staan. Ontzettend veel geld betaald voor een apparaat dat nooit heeft gewerkt, die ze vervolgens niet voor je willen repareren. Een ongelofelijke gang van zaken bij Betersport. Bestel hier niet.
info-18 27-02-2024

Beste Melvin,

Wat vervelend dat het probleem nog niet opgelost is. We proberen in eerste instantie altijd van een afstand te helpen bij wat eenvoudigere problemen. Dit is altijd een stuk sneller en op deze manier hopen we dan dat iedereen weer snel aan de gang kan.

We willen dit zeker repareren. Dit lees ik ook terug in het contact dat je met ons hebt gehad. Jouw probleem met de Ride 5 wordt daarom ook zo snel mogelijk opgelost.

Met sportieve groet,
Team Betersport

Huib 10-02-2024

Ik had gekozen voor een demo versie. Snelle levering en Apparaat werkt perfect. Is niet te zien dat het een demo is.

Ronny Bollengier 02-02-2024

De shop vind ik zeer goed, alleen jammer dat de bestelling na meer dan een week nog niet bij mij is.

Adriaan 23-01-2024

Geweldig geholpen al in de showroom , supersnelle levering , en het opbouwen thuis was ook heel simpel met een duidelijke omschrijving. Zeer tevreden !!

Stephan van Bunnik 23-01-2024

Zeer vriendelijke service. Alles klopte er ontbrak niks. Ook functioneert hij perfect. Bij het in elkaar zetten gelukkig geen toestanden zoals je die bij een zeer bekende ......... wel eens hebt.
De klantenservice was ook top!

Marco Neves 19-01-2024

I was looking for a treadmill capable of holding my size and weight at a good price and after a very long research online i got what i wanted from Bettersport at a very good price.

vM 16-01-2024

De duidelijke website van BETERSPORT is helemaal te gek, aan keuze en uitleg geen gebrek! En ook al heb je haast, binnen een paar klikken heb je je bestelling geplaatst. Nog even uitkijken naar morgen, want dan komen ze jouw bestelling netjes thuis bezorgen! Ga zo door BETERSPORT, bij jullie kom je niks tekort! Ik ga nu genieten van mijn loopband. Sportieve groet, een tevreden klant!

Harry 14-01-2024

Via een actie in de folder van Albert Heijn ben ik bij Betersport terechtgekomen. Op de actiewebsite van AH was de geboden roeimachine niet meer te bestellen (uitverkocht), dus ben ik rechtstreeks op de website van Betersport gaan kijken. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een betere roeimachine die trainingsprogramma's aanbood. De levering was snel en goed zonder beschadigingen. Roeien in de sportschool was altijd al mijn favoriete fitness-bezigheid, maar nu kan ik dit dus vanuit huis doen. De roeimachine (Focus fitness Row 3) is top! Een echte aanrader!

Elly 04-01-2024

Prijs/kwaliteit is zeker in orde.
Vlotte service en levering
Heel tevreden over de aankoop

Jannita 04-01-2024

Duidelijke website, duidelijke beschrijving van het product (hometrainer). Fijn dat je bezorgdag zelf kan kiezen. Product bezorgd volgens afspraak. Helemaal tevreden!

AB 04-01-2024

mooie showroom met veel modellen om te zien en uit te proberen , deskundig advies , klantvriendelijk, kwaliteit , professioneel , wij zijn zeer tevreden en bevelen Betersport bij iedereen aan.

Hans 03-01-2024

De shop is overzichtelijk en ik heb snel mijn keuze kunnen maken. Daarnaast is de levering een dag na de bestelling. helemaal top!

ano 02-01-2024

Ik vind het fijn dat ik een zekerheid heb na het bestellen door de kopersbeschermingsmail.

Arjan 02-01-2024

Duidelijke website en goede service tijdens de feestdagen. Alles verliep duidelijk en soepel.

Jakke .. Tielrode / Belgie 20-12-2023

Bij jullie een stang gevonden die nergens te vinden is. Alles goed ontvangen. En altijd een snel antwoord pp mijn mails. Top winkel..

Arie van Varik 19-12-2023

Wauw, zelden zo'n klantenservice meegemaakt als die van Betersport. Wat mij betreft mogen ze hun naam veranderen in Bestsport! Ik had een (demo) crosstrainer besteld. Deze bleek een mankement te hebben, dus werd het netjes opgehaald voor reparatie. Echter... het mankement bleek niet te repareren. Hierop werd mij een nieuwe crosstrainer aangeboden van hetzelfde merk, echter een duurder model. Dit alles zonder bijkomende kosten. Het spreekwoord "klant is koning" wordt bijna niet meer gebruikt, maar is hier zeker van toepassing. Betersport is blijkbaar nog ouderwets, want zulke service is ongekend! Chapeau! In het bijzonder medewerker ......., die mij tijdens het hele proces fantastisch heeft bijgestaan!

Marten Bosma 08-12-2023

Ik heb via Beter Sport een Fit bike 4 aangeschaft, de levering was netjes en snel. Na installatie bleek helaas dat het schermpje niet juist werkte dus heb ik contact gezocht met de klantenservice.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet eerder zo snel en goed ben geholpen, ...van de klantenservice verdient echt een pluim!
Waar ik de ene dag het euvel meldde, was met 2 werkdagen al het nieuwe schermpje binnen. Echt top!

Roel van der Vaart 07-12-2023

Overzichtelijk web pagina snel leverbaar en gemakkelijk te monteren duidelijke beschrijving
Al met al uitstekend resultaat