Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Voor al uw fitness- en krachtapparatuur. Ook voor kleine fitness accessoires kunt u bij Betersport terecht.

Deze score is berekend op basis van 232 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Miryam Prins 26-01-2021

SLECHT, SLECHT, SLECHT, 15 januari crosstrainer focus fitness 5 HRC besteld, avond later niet meer voorradig. Bij betaling gekozen voor Pay in3. Na 5 dagen nog steeds niks gehoord, wel betaalbevestiging van Pay in3 maar geen bestelbevestiging of leveringsdatum. 20 januari Klantenservice bijna onbereikbaar na meer dan een uur aan de telefoon eindelijk een medewerker, deze hoorde me niet en beëindigde het gesprek, weer terug bellen. Na bijna 2 uur wachten, besteld artikel omgezet naar focus Fitness Iplus. Waarna ik link ontving om volledig bedrag nog een keer over te maken ipv verschil. Natuurlijk alleen het verschil overgemaakt. 26 januari, vandaag nog steeds geen bericht. Weer contact opgenomen met klantenservice, deze laat mij bellen met klantenservice pay in3, laat mij foto's sturen van betalingen, e-mails etc.... Nu geeft men toe dat er iets niet goed is gegaan met de betalingen maar het bestelde artikel is niet meer voorradig zonder indicatie wanneer het weer voorradig is. Wens je hier nog op te wachten? Is de vraag van Betersport. Naar mijn bestelling kan ik dus voorlopig fluiten, terwijl deze op moment van bestelling wel voorradig was. Mijn idee klantenservice doet niet wat ze kunnen, bellen niet terug, empathie is ver te zoeken en het woordje sorry blijkt heel erg moeilijk woord.

Frans 25-01-2021

Ik heb op 8 jan. 2021 een hometrainer besteld. Snelle levering want maandag 11 jan. werd hij bezorgd.
Tot zover het goede nieuws.
Na het in elkaar zetten bleek dat er iets mankeert aan de binnenkant want ik hoor bij elke omwenteling een (harde) tik.
Op 11 jan. meteen een mail gestuurd. Geen reactie.
Vervolgens diverse keren gebeld maar kwam zelfs niet in de wachtrij.
Op 14 's avonds gebeld: eindelijk contact. Desgevraagd werd de factuur meteen opgestuurd en de klacht zou worden doorgezet naar de technische afdeling.
Na diverse pogingen eindelijk op 20 jan. ('s avonds uiteraard) weer contact. Filmpje opgestuurd waarop de tik van het apparaat is te horen. Filmpje is ontvangen en zou worden doorgestuurd naar de technische dienst.
Op 25 jan. ook weer pas 's avonds contact. Weer melding dat het zou worden doorgezet. Ik heb nu aangegeven dat ik eis dat ik morgen door de technische dienst gebeld wil worden.
Als dat niet gebeurt ga ik Radar en Kassa maar eens op de hoogte stellen, de hometrainer weer inpakken en laten ophalen.

John 14-01-2021

Sedert 6 weken gebruiken wij nu de roeier. Wat er bij de levering (in België) is misgelopen is mij een raadsel. De telefonische afspraak was dat de levering (10 dagen na de bestelling) zou gebeuren in de namiddag en toch vonden wij de doos op het terras achteraan onze woning toen wij op de middag thuis kwamen. Maar goed, 10 dagen zonder roeitoestel in huis is voor ons helemaal geen ramp.
* Het monteren van de roeier was niet zo eenvoudig. De bijgeleverde schroeven en gereedschap zorgvuldig verpakt en volledig. De montageplannen echter zouden veel beter kunnen. Kleine fijne lettertjes maken het ontcijferen van volgende bewerking moeilijk. De montage schema’s die geleverd worden bij de meubelen van IKEA geven een veel beter inzicht van de montageprocedures.
* Na zes weken gebruik moet melden dat het toestel zijn robuuste uiterlijk waar maakt. Alles blijft stabiel bij het gebruik. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
* Jammer dat ik de display niet kan aflezen tijdens het gebruik. De display is afgedekt door het lint aan de handgreep. Ik zal het uit bouwen en boven het mond waar het lint uitkomt vast maken. Het kabeltje is net te kort. Ik zal het dan maar doorknippen en een verlengstuk tussen solderen.
* Een andere suggestie tot verbetering van het comfort : de spanlinten voor de voeten zou ik liever een beetje lager willen zien. Zodat de voet verder vast komt te zitten.

B. de la Mar 09-01-2021

Op 11 oktober 2020 kochten wij een crosstrainer bij Betersport. Bij levering bleek deze door een beschadiging onbruikbaar. Na meerdere mails slechts 1 niet ter zake doende reactie van het bedrijf ontvangen. Per telefoon was er altijd een wachtrij van minimaal een half uur, wat een doelmatig gesprek ontmoedigde. Uiteindelijk door ons per mail aangegeven wanneer er door Betersport geen oplossing werd geboden wij rechtshulp zouden inschakelen, ook deze mail bracht geen beweging.
Uiteindelijk daadwerkelijk de rechtshulpverzekering ingeschakeld. Het apparaat is uiteindelijk afgehaald en na herinnering van onze rechtshulp werd het verschuldigde bedrag op 15 december 2020 teruggestort.
Onze ervaring is dus dat wanneer het (reeds betaalde) apparaat niet deugt, er bij Betersport zelf geen prikkel bestaat om het probleem op te lossen. Het gehele avontuur heeft ruim 2 maanden geduurd. Geen aanbeveling dus om bij Betersport een bestelling te plaatsen.

slechte service 01-01-2021

Een pedaal van een spinningfiets die wij gekocht hadden brak af na 2 weken. Na zo'n 10 dagen intensief over en weer mailen had ik onvolledig materiaal ontvangen om het te herstellen en niks meer. Ik kocht dan maar zelf wat extra materiaal maar kwam tot de conclusie dat ik het niet kon herstellen. Aangezien we de fiets wel goed vonden heb ik een nieuwe gekocht en binnen de 30 dagen uiteindelijk de oude terug gestuurd. 3 weken na de datum van terugsturen zit ik hier nog altijd op mijn terugbetaling te wachten. Zij helpen je niet als er een probleem is en vinden het blijkbaar niet nodig om hun garantie van 30 dagen te respecteren.

Danny 29-12-2020

Bagger service. Een dikke maand geleden een loopband via bol.com bij Betersport besteld. Na ontvangst bleek het apparaat helaas niet te werken.

Meerdere malen contact gehad met Betersport. Telkens werden wij afgescheept met antwoorden die overduidelijk gegoogeld waren. Na vandaag een zeer botte en arrogante medewerker aan de lijn te hebben gehad, er maar voor gekozen de loopband te retourneren. Helaas nog altijd defect. Maar is niet anders.

Nu hopen dat we wel tijdig het betaalde bedrag retour ontvangen.
Officiele reactie van Betersport.nl 31-12-2020

Beste Danny,

Vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad.

Het is heel vervelend dat de loopband defect is. Op dit moment is er een ophaalopdracht ingepland voor maandag 4 januari. Zodra de loopband bij ons retour is zullen we de terugbetaling uiteraard voldoen.

Met sportieve groet,
Team Betersport

saneh 12-01-2021

Beste Danny,

Is loopband op maandag 4 januari geleverd? Ik vraag het omdat ik al een bestelling geplaats op 15-12-2020 en tot nu toe heb ik niets ontvangen. Ik denk dat ik mijn bestelling zal gaan annuleren.

Paul 21-12-2020

Goede overzichtelijke website, ik had gebeld voor een spinning computer en werdt goed geholpen,ze hebben het opgestuurd waarna ik het snel had.
Service is goed

Rob 04-12-2020

Alles goed ontvangen en vlotte levering. Dumbbels zijn ok, de balansbal lost een beetje

Anoniem 03-12-2020

1-3 werkdagen kan je vergeten.. Twee kleine artikelen besteld als verjaardagscadeau op 11 september. Het is nu 2 december en nog steeds niet binnen. Ik heb al een keer gebeld naar de klantenservice (die elke keer een wachtrij heeft van minimaal 30 min), waarin werd gezegd dat ze het onderdeel wat ze wel op voorraad hadden alvast zouden opsturen. Dit hebben ze echter niet meer gedaan.. uiteindelijk dus 3 maanden verder toch maar besloten de bestelling te annuleren want dit duurt me te lang!! Nu hopen dat ik niet meer achter hun aan hoef te gaan voor mijn geld.. pfoe
Officiele reactie van Betersport.nl 03-12-2020

Beste ,

Vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring bij ons hebt gehad.

Graag zouden wij met je in contact komen om uw probleem op te lossen. Omdat we geen directe order-/contactgegevens van je kunnen vinden op basis van deze review willen wij je vragen ons te mailen met het onderwerp ‘Opvolging vanuit Trustpilot-review’, op deze manier kunnen we je bericht sneller terugvinden.

We horen het graag van je!

Team Betersport

Joost 26-11-2020

Na n gedegen zoektocht uitgekomen bij betersport.nl. De service en levertijd van de hometrainer hebben ons doen besluiten de fiets aan te schaffen. Wij hebben inmiddels al vele kilometers gefietst en blijven dit nog lang doen

Arthur VG 18-11-2020

De online winkel is overzichtelijk en heeft een ruim aanbod, zelfs in deze periode van verhoogde vraag. De prijzen voor het materiaal zijn correct.
De levertijd was zeer snel, en het materiaal kwam goed verpakt en in goede staat toe.

Pearl 17-11-2020

Horrible customer service. I am trying to reach them about a recent purchase since over two weeks. Phone is not working and no one answers to the emails. UPDATE after 6 months: I received a call from the customer service. However, no appointment has been made to resolve the issue. Still waiting from the vendor to send someone to fix the machine.

Wesley 16-11-2020

Geen opmerkingen op het product of de levertijd, dit is zoals omschreven. Ik ben ik niet te spreken over de levering zelf, mijn assault bike is gewoon zonder aftekenen bij de buren gedropt, dit is naar mijn mening not done met een aankoop van die waarde. Ook de klantenservice laat de wensen over, ik heb al een tijdje geleden een mail gestuurd met een vraag en hier heb ik nog steeds geen reactie op gehad

Kurt 16-11-2020

Had bij bestelling iets te weinig. Bij contactbame onmiddellijk reactie, en volgende dag werd het geleverd. Heel tevreden over service

Winnie 15-11-2020

Mijn vragen werden keurig beantwoord voordat ik de loopband kocht. De loopband werd snel geleverd en moest alleen nog even naar boven worden gesjouwd 💪🏼 Ik ben zeer tevreden over de loopband en gebruik hem samen met de Kinomap app en ben al in Parijs,Noord Amerika en Spanje geweest terwijl het hier in Nederland regent😇

Taline 15-11-2020

I purchased a basketball online. The price was very good, less than other shops for the same brand and the delivery was very fast.

Aryan 15-11-2020

Allereerst vind ik de website van betersport zeer overzichtelijk en goed geordend. alle producten zijn makkelijk te vinden en de prijs ligt beduidend lager dan de markt. Het bestellen ging erg soepel en de loopband die ik besteld had, werd gratis en snel bezorgd. De service en de aftersales kan ik nog niet beoordelen omdat he apparaat is net nieuw en alles werkt perfect.

Manna 14-11-2020

Fitbike gekocht bij Betersport. Helemaal conform afspraak binnen een dag geleverd. Top!

Levin 14-11-2020

Ik had 2 halsterschijven gekocht van 2,5kg 30mm en twee dagen erna waren ze al bezorgd bij mij thuis. Topservice!

Alexander 14-11-2020

Deze winkel is zeer up to date en biedt genoeg keuze qua producten. Klantenservice is op en top en levering is echt punctueel. Gisteren besteld om 16:55 uit België en vandaag geleverd!!!

Top service mannen!!!

Rensje VD Meulen 14-11-2020

Op Google kwam ik deze shop tegen. Veel keuze en voor iedereen wel een geschikt product te vinden. Ik ging voor een hometrainer. Er is veel keus en bij een ieder wel iets passend. Goed afgeleverd. Goede omschrijving en goede duidelijke uitleg bij het product dat zelfs ik hem zelf in elkaar heb kunnen zetten binnen een uur.
Hij is sindsdien elke dag in gebruik en bevalt uitstekend. Ik ben er blij mee.

Dimitri 14-11-2020

In deze drukke tijden werden de producten snel en op een goede manier naar mij toegestuurd.
Wanneer ik een vraag had werd ik snel geholpen door hun klantendienst.
Zeker een aanrader

Decadt Koen 14-11-2020

zeer snelle en correcte service. de zondag besteld, dinsdagmiddag geleverd.
goede aankoop.

Liselot 12-11-2020

Vlotte levering, prima spinningfiets. Zadel was een klein beetje beschadigd maar dat is niet zo erg.

Yvonne 12-11-2020

Uitleg aan de telefoon was duidelijk.
Geen 9 omdat de handleiding (monteren) summier is. De losse onderdelen hebben in de handleiding andere naam. Deze klacht bestaat al 3 jaar en er wordt niets mee gedaan.
Uitleg van de computer is ook te summier. En dat heb ik ook meerdere keren gelezen.

Chris 12-11-2020

Geen gedoe met betalingen en leveringen.
Alles direct en correct!
Een echte aanrader.
Chris

Ronald 12-11-2020

Een top prestatie! Vandaag bestellen was in ons geval 2 dagen later afgeleverd, keurig aan huis.

Pierloz stephan 11-11-2020

Toffe site, snelle bediening. Echt top !!! Sinds mijn grootmoeder is beginnen te verkeren met mijn neef vond ik het echt tijd om iets aan mijn conditie te doen om gemakkelijk op zijn lelijke smoel te kunnen kloppen. Dit allemaal eigenlijk hors context ( ik moet gewoon onnozel kweetniwa text schrijven om die debielen te kunnen bevredigen. Nog een paar woordjes en ik ben er van af ;-) . Suck it !!!!

moons ludo 11-11-2020

Ik meende dat het een belgische webshop was maar de loopband kwam toch uit nederland
er ontbraken enkele moeren , gelukkig had ik het één en ander liggen
Was redelijk geruisloos tot na een paar km toen begon het gepiep

Romeo Maréchal 11-11-2020

Olympische halterstang gekocht bij dit bedrijf en een dag later stond deze al bij mij thuis. Jammer dat de verpakking waarin deze verpakt was een beetje beschadigd was, maar er was niks aan de stang. Deze winkel raad ik dus zeker aan anderen.

Wilfried Slechten 11-11-2020

De aankoop en levering waren in orde, alles was klaar en duidelijk gecommuniceerd.
Het enige minpunt is het toestel zelf, het is degelijk en doet zijn werk naar behoren maar het kraakt nogal. Ik heb alle verbindingen stevig aangedraaid maar het kraken blijft, ik ga terug demonteren en zien wat er dan gebeurt, hopelijk is het dan verholpen.

Pien 11-11-2020

Onlangs heb ik bij Betersport een hometrainer besteld. Op de site stond uitgebreide informatie over het apparaat en duidelijke foto's. Je weet dus van te voren al goed wat je werkelijk aanschaft. Mijn bestelling was vrij vlot binnen, werd ook via de mail op de hoogte gehouden wanneer mijn pakket gebracht zou worden en dat klopte ook met wat op de site aangegeven stond. Prima service dus!

Een minpunt vind ik dat er op de site aangegeven stond dat ik een digitaal boekje zou ontvangen bij mijn bestelling met handige trainingtips en dergelijke. Hier was ik wel benieuwd naar, maar helaas via de mail niets meer ontvangen. Na enkele dagen nog eens gemaild hierover naar de klantenservice, maar tot op heden nog geen reactie ontvangen.

Gelukkig is nog alles in orde met mijn hometrainer, maar ik kan me voorstellen dat als er wat mankeert je wat meer moeite moet doen om contact met ze op te nemen. Nu gaat het om een boekje wat niet noodzakelijk is voor het gebruik van mijn bestelling dus dat neem ik dan maar voor lief.

Kalpakos 11-11-2020

Zeer snel geleverd , en ruim de goedkoopste met thuislevering , kwaliteit is goed niets over te klagen.

Fam. Peters 11-11-2020

duidelijke site, en goed telefonisch advies toen we er even niet uitkwamen.
duidelijke bezorgafspraak en was keurig binnen het tijdvak

Amber 11-11-2020

Overzichtelijke webshop en prijzen zijn duidelijk. Apparatuur dat ik heb ontvangen werkt allemaal goed en was makkelijk in elkaar te zetten. Daarnaast zijm de betaalopties ook erg fijn en is de bestelling snel geleverd.

Jos 11-11-2020

Kopen gaat gemakkelijk, service erna en antwoord op je vragen krijg je niet.

Cor 11-11-2020

Goede shop, veel keuze . Spinningbike
donderdagmiddag besteld en vrijdagmorgen 9.00 uur bezorgd.
Supersnelle en correcte levering.
Alles netjes verpakt.
Even verder afmonteren en spinnen maar.

Nl 11-11-2020

Antwoord niet op email, programmaboekje zit niet bij loopband en ik heb via mail gevraagd om het na te sturen maar krijg geen reactie

Lieve 11-11-2020

Zeer correcte levering,gehouden aan de afspraak ,ik beveel het iedeeen aan.super

Siebe 11-11-2020

Bestelling kettlebell.
Ondanks vooraf gemaakte excuses werd de mijn bestelling binnen 1werkdag geleverd 👏

Judith 11-11-2020

Super snelle levering 's avonds besteld volgende dag geleverd!!!! Eenvoudig in elkaar te zetten met z' n tweetjes. Makkelijke bediening. Doet het super goed. Zeer tevreden.

anoniem 09-11-2020

De spinningfiets die ik heb gekocht is in het echt nog mooier dan op de website. Daarnaast is de fiets super snel geleverd en was de berichtgeving vanuit betersport top! De fiets was makkelijker in elkaar te zetten en in te stellen. Ik heb er nu al een paar keer op gefietst en ik ben er heel erg blij mee!

Wes 07-11-2020

Super snelle en correcte levering, alles is zoals beschreven ik ben er zeer blij mee.

Lizanne 06-11-2020

Top! Super snelle levering, eerlijke prijs en top kwaliteit producten! Ik ben helemaal blij

Betersport is top 05-11-2020

Gezien de grote uitbreiding en sortering van fitness en sportartikelen hebben wij gekozen voor Betersport. Tevens ervaar ik het makkelijke bestellen en leveren van de gevraagde artikel, voor ons een roeitrainer. Keurig afgeleverd, netjes verpakt en het in elkaar zetten ging goed. Het geeft vertrouwen in Betersport als bovengenoemde in orde zijn, artikelen zijn goed omschreven en duidelijk, ga zo door wij zijn zeer tevreden.

Johan 05-11-2020

Goed product, het pakketje was alleen een beetje gedeukt maar dat ligt denk ik aan de bezorging

Andy 04-11-2020

Toto op heden zeer tevreden! Correct geleverd, degelijke kwaliteit. super verhouding prijs/kwaliteit.

Ashley 04-11-2020

Prijs kwaliteit is top. Enkel hun bezorgdienst DPD laat de wensen over, 1 week langer gewacht op levering dan gepland, laten we het op de corona situatie houden. Mocht de bezorgdienst hun werk goed gedaan hebben gaf ik een 10/10 , betaalbaar materiaal en goede kwaliteti

Helena Zeeland 04-11-2020

Dit is het tweede apparaat gekocht bij Betersport,service is uitstekend en bezorging op tijd,
Heb nu een roeimachine gekocht,prachtige machine voor redelijke prijs,heb er veel plezier van.
Betersport een aanrader voor iedereen.

An V 04-11-2020

Mega snelle levering!!! Woensdag middag besteld, donderdag geleverd!!! Stevig verpakt. Snelle montage ( zoals beschreven op de site ).
Ja, ik raad aan... 👍