Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Voor al uw fitness- en krachtapparatuur. Ook voor kleine fitness accessoires kunt u bij Betersport terecht.

Deze score is berekend op basis van 78 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,2

Arie. 01-06-2020

13 mei een bestelling gedaan, wacht nog op het product. Aantal mails gestuurd maar geen terugkoppeling. Vandaag via website contact formulier wederom gereageerd en aangegeven dat ik zeer ontevreden ben en de bestelling wil annuleren. Hopende op nu wel een reactie.

EvH 30-05-2020

Zeer slecht bijna 2 maanden geleden mijn bestelling geplaatst en betaald tot op de dag van vandaag nog niets binnen. Neme telefoon niet aan en reageren niet op mail.

Leon 20-05-2020

Zeer slecht. Ik snap dat het druk is in deze tijd, maar ik wacht nu al 2 maanden op mijn bestelling. Er wordt steeds aangegeven dat de bestelling "volgende week" geleverd gaat worden. Je kan op zijn minst een accurate indicatie geven van wanneer ik mijn bestelling kan verwachten lijkt me...

Marie 18-05-2020

Op 31/03 crosstrainer geleverd gekregen. Was een demomodel, kostte 50 euro minder maar het ging er mij om dat het toestel al opgebouwd was. Na amper 9 dagen gebruik begint het pedaal te kraken. Weerstand klopt ook niet. Meteen schadeformulier ingevuld. Tot op heden 18 mei is er nog geen oplossing. Betersport verschuilt zich achter de leverancier Icon, die op hun beurt ook niet reageren. Hopeloos ! Ik zal hier nooit meer iets bestellen. Er zouden echt stappen moeten ondernomen worden tegen dit bedrijf.

Hubert 11-05-2020

Bestelde hometrainer was keurig verpakt en werd volgens afspraak keurig op tijd geleverd. Hometrainer zelf was vrij eenvoudig in elkaar te zetten en makkelijk in te stellen. Al met al een een goede aankoop.

Evy B. 11-05-2020

Betersport heeft een zeer uitgebreid aanbod. Elk product heeft een duidelijke uitleg en specificaties. De levering was extreem vlot (1 dag na bestelling werd mijn fitnesstoestel al geleverd!).
Ik had voor deze website gekozen omdat er ook veel goede reacties waren over de klantendienst. Zo voelde ik me verzekerd dat moest er iets mis zijn, ik goed geholpen zou worden. Gelukkig voor mij is contact met de klantendienst niet nodig geweest.

TB 06-05-2020

Ik heb ook dezelfde ervaring, besteld 1 maand geleden maar tot op heden heb ik nog niet ontvangen en ook niets vernomen. Communicatie was en is niet mogelijk, kreeg steeds automatisch antwoord.

GB 04-05-2020

Slechte communicatie, reageren met een standaard brief, telefonisch niet te bereiken.
Zeer slecht.
Spullen besteld met een garantie dat het binnen 5 en 10 dagen geleverd wordt ivm de corona.
Begrijpelijk.
Maar ik zit nu al 2 weken op spullen te wachten.
Ik hoop mijn spullen ooit nog te krijgen, gezien de slechte reviews.
Maar ik zal in de toekomst hier niets meer bestellen.

Steven VE 29-04-2020

Op zaterdag een trampoline besteld met 3 werkdagen levertermijn en ondanks een feestdag in Nederland en de crisis, is deze woensdagmorgen keurig afgeleverd in België. Goede communicatie en het product werd gekregen zoals omschreven. Aldus heel goede ervaringen mee.

Rick 29-04-2020

Wat een aanfluiting dat Betersport, mensen koop hier geen loopband, die van mij gekocht in 2016 voor 1200€, nu 2020 en de loopband doet het niet meer, de loopband uitsluitend in de winter gebruikt 2x per week, contact gezocht met Betersport 3 mails en 6 telefoontjes verder wist **** mij te vertellen dat hier geen onderdelen meer voor te krijgen zijn, want het is een oud model, ze willen wel 20% korting geven op een nieuwe loopband, ze denken zeker dat ik gekke Gerritje ben.

Fam Tol 27-04-2020

Ik wilde een loopband bestellen. Bedrijf levert niet terwijl product wel wordt verkocht. Toen ik hier zelf achteraan ging werd een nieuwe leverdatum met nog eens 3 extra weken wachten voirgesteld.

Jos 26-04-2020

Houden je steeds aan het lijntje trampoline al weken geleden besteld zou er binnen 10 werkdagen zijn, nog steeds niks moet steeds mijn kinderen teleurstellen.

........

Rob 26-04-2020

Verschrikkelijke slechte service. Maanden geleden al review over geschreven, maar soap duurt voort. Helaas, ze durven zelfs een ander product te sturen dan het aangekochte. Ontvangen product heeft een aanschafwaarde van de helft van het gekochte product!!!!! Hierover niet eens communicatie. Ik schakel maar direct door naar Kettler en zal ze daar vragen of ze trots zijn op een bedrijf dat de naam, Kettler, ook in diskrediet brengt.

marc 22-04-2020

In Maart een hometrainer gekocht, snel geleverd,omdat mijn moeder niet met scherm overwqeg kon is deze hometrainer teruggestuurd. Geen reactie dat het is aangekomen,telefonisch onbereikbaar,geen reactie op email.......ik wil mijn geld terug

Annemarie 20-04-2020

Slecht.
Twee kettlebells besteld en betaald. Na drie weken een zwaar beschadigde kettlebell ontvangen. De tweede tot op heden nog niet ontvangen. Bellen, mailen, geen contact mogelijk. Verschuilen achter drukte, het duurt wat langer... Nu na ruim vijf weken nog steeds geen enkele reactie. Zeer slechte service! Ben bang dat ik mijn geld kwijt ben. Hier bestel ik nooit meer.

Gedupeerd 17-04-2020

Helaas ondervinden wij een slechte of beter gezegd geen communicatie. Wij zouden graag wat willen retourneren maar dat gaat zonder communciatie (email/tel/anders) niet lukken. Van retourgarantie is daarom geen sprake bij deze webshop.

Jeffrey Bosch 12-04-2020

Slecht !!!! Na 3 weken nog niks van ze gehoord en niks ontvangen raad niemand aan hier wat te kopen !!!! Walgelijk bedrijf dit is gewoon diefstal

Joey 10-04-2020

Hebben een trampoline besteld met hoes. Hoes was binnen een week binnen. De trampoline zou 2 weken later geleverd worden. Helaas niks ontvangen. Contact opgenomen met bol.com dat deze partij niet te bereiken is. Wacht nog even een week zegt bol.com, dus dat doen we dan maar. En na een week nog niks ontvangen. Nu willen de bestelling annuleren want we hebben immers betaald en krijgen niks geleverd zoals meerdere keren afgesproken. Bedrijf is nog steeds niet bereikbaar. Nu mag bol.com het gaan oplossen want gelukkig hebben we het via hun besteld. Wees gewoon eerlijk dat je niet kan leveren ipv artikel op voorraad. En geef ook de koeriersdienst niet de schuld want die kunnen het gewoon ophalen en leveren als het artikel klaar staat. Ja ik heb met alle partijen contact opgenomen die bij deze zending betrokken zijn. Slecht bedrijf.

ST 10-04-2020

Beschermingshoes trampoline besteld maat 427 cm. Na moeilijkheden via Paypal, maat 397 cm werd geleverd. Telefonisch niet bereikbaar en je krijgt geen antwoord via mail. Schandalig!!! Retourneren???

Pergola Fabio 06-04-2020

Service is ronduit SLECHT! De verkoop op zich loopt goed, totdat je een defect hebt, mechanisch/laswerk is zeer slecht,... ze hebben geen reservenderdelen, kunnen je niet hepen... je moet 4 weken wachten vooraleer ze eindelijk reageren op een ticket, met dan een antwoord waar je niets aan hebt... dus als je een defect hebt, eniste wat ze je dan adviseren, koop maar een nieuw toestel.... we kunnen je niet helpen... (als je al antwoord krijgt...)

Misschien door deze review willen ze me wel een antwoord geven, want via hun ticket systeem reageren ze niet..

Christine 04-04-2020

Ondanks de drukte en dat je een bandje hoort vanwege de topdrukte van deze kanjers, ben ik onwijs blij met dit bedrijf! Ja, het duurt misschien allemaal even wat langer, maar he, ze werken keihard, terwijl wij vanuit onze stoelen dingen bestellen. Ik zou er zo weer bestellen! En de kinderen springen inmiddels heerlijk op de trampoline. Een top verjaardag dus, ondanks de corona, dankzij betersport!

Reggie 02-04-2020

Geen bevestigingsmail over mijn bestelling gekregen. Bellen, mailen, niets werkt om ze te pakken te krijgen. Erg slechte klantenservice.

Leistra 01-04-2020

Hebben een trampoline besteld en na 6 werkdagen netjes een track en trace ontvangen. Duurt allemaal wat langer vanwege corona, maar dat is ook van te voren aangegeven op de website. Snap daarom ook al die negatieve reviews niet.

Jhf 01-04-2020

Van het weekend een trampoline besteld en betaald. Geen bevestiging gekregen. Geprobeerd ze telefonisch te bereiken. Ze nemen niet op. Er staat een bandje op. Ook geen reactie op FB, via de chat of email. Het kan zijn dat er door drukte langere levertijden oid zijn, maar blijf wel communiceren met je klanten. Gisteravond laat ze telefonisch te spreken gekregen, ze zouden de bestelbevestiging sturen. Het systeem zou problemen hebben. Deze een dag later nog niet gekregen.
Manonvandegoor 06-04-2020

Hallo ik heb preciez het zelfse probleem, ik probeer ze al anderhalve week te pakken te krijgen. Hoe is dat u gelukt uiteindelijk? Het telefoonnummer is niet in gebruik krijg ik te horen

Hans 06-04-2020

We hebben ze uiteindelijk rond 18 u en rond 20 u kunnen spreken. Heel vaak geprobeerd te bellen. Uiteindelijk lukte dit .
Eerst zou het verstuurd worden. De tweede keer dat we ze telefonisch konden bereiken bleek de trampoline niet voorradig. Ze hebben het geld terug betaald.

V 31-03-2020

I've ordered 4 dumbells and one day after they said that don't have in stock anymore. Tried refund and contact via email/chat/whatsapp/phone. No replies so far.

Maya 31-03-2020

Er is een loopband van 1000 euro geleverd die niet werkt. Beter sport is onbereikbaar, reageert nergens meer op. service van 0
Nikki 31-03-2020

Hier hetzelfde! Loopband (500e) geleverd en kapot! De band zelf vies en leek gebruikt. AAngegeven te willen retourneren, helaas geen reactie! Op mailen reageren ze niet en telefonisch niet meer te bereiken.

denp 31-03-2020

Zondag 15 maart enkele losse schijven besteld en dumbbel
Uiteindelijk vrijdag 20 maart de dumbbel aangekregen, maar nog niet de losse schijven
Sindsdien contact opgenomen met betersport, waarna ze zeiden fout ligt bij allroad logistics, we mailen je nog, maar nu krijg ik al een weeklang totale radiostilte via telefoon/email/chat/whatsapp

Coronatijden is tijdelijk, de incompetentie van dit bedrijf is permanent!

Niqqi 30-03-2020

op 16 maart twee producten besteld, hiervan heb ik 1 product een week later ontvangen en het andere product heb ik nog steeds niet. Wanneer ik contact zoek met Betersport zijn ze niet te bereiken of geven mij onvriendelijk een kort antwoord. Qua communicatie kunnen ze nog heel veel leren. Dat er opeens een enorme drukte is door de sluiting van de sportscholen kan ik begrijpen. Echter is de manier waarop Betersport hier mee om gaat absoluut niet netjes en mist er enorm veel informtie en communicatie. Zorg dat je als bedrijf te bereiken bent en houdt je klanten op de hoogte met betrekking tot de levering van producten.

PvT 30-03-2020

Voor het eerst bij Betersport.nl besteld en ook gelijk voor het laatst. Er stond vermeld bij de bestelde producten levertijd 2 dg. Uiteindelijk na een dag of 9 kreeg ik een melding van levering. De levering was niet compleet en na een paar dg zonder bericht de rest. Ik heb gebeld maar kreeg nooit iemand te pakken, ook met chatten niemand te pakken. Ook een mail gestuurd en niks meer van gehoord. Daarnaast zonder bericht een bouwpakket, we waren 2 uur bezig om het in elkaar te zetten. Snap dat het drukker is maar daar heeft de klant geen boodschap aan, deze klachten zijn te omvangrijk.

Floortje wesdorp 30-03-2020

Wilde iets retour sturen, moest formulier invullen nooit meer reactie gehad en via de telefoon krijg ik een bandje met dat ik de elfde in de wachtrij ben.
Alleen bestellen als je zeker ben dat je het wil houden

Wout 29-03-2020

1 week na bestelling (levering volgens de site binnen de 2dagen, en betaling nog niets ontvangen. Geen reactie op email, telefoon is een bandje.

Thay 28-03-2020

25 maart besteld voor 62,24. Bedrag is afgeschreven maar niks binnen in de mail qua bestelbevestiging of iets. Erachter aan gemaild, geen reactie. Tientallen keren gebeld maar de telefoons zijn gewoon uitgeschakeld. Whatsappbericht gestuurd, ook uitgeschakeld. Het zou de volgende dag binnen komen maar heb niks gezien. Ook niet van een postbedrijf dat het onderweg is.

This 27-03-2020

Moeilijk bereikbaar via de klantenservice.
Er worden beloftes gedaan door de klantenservice die ze niet na kunnen komen, als je erop terug komt doen ze net als of ze van niks weten.
Verzoek om geld terug te storten doen ze niet aan.
Waardeloze site die de drukte van de sportscholen dicht als excuus gebruikt.

Anne-Loes 26-03-2020

Zeer slechte communicatie. Ik wacht al een 1,5 week op de tweede helft van mijn bestelling. Na 1 uur in de wacht te hebben gestaan aan de telefoon, wordt er gezegd dat ze het product waarschijnlijk niet meer hebben. Dat hoor ik pas als ik zelf een uur in de wacht sta. Ik krijg via geen enkel kanaal contact (whats app, chat, e-mail, telefoon) en heb wel betaald. Ontzettend slechte service!

Margo 26-03-2020

Helaas blijkt de trampoline die we hebben besteld niet op voorraad, terwijl de site dit wel aan geeft. Ook heb ik een week geleden al betaald. Wegens het coronavirus is het blijkbaar toch niet op voorraad, maar nog steeds kun je gewoon bestellen en afrekenen online. Slecht dus. Nog slechter is dat ik al twee keer gemaild heb, gechat, geAppt en gebeld om mijn geld terug te krijgen maar ik krijg geen contact. Ze reageren niet. Mijn geld heb ik ook nog niet terug.

Susanne 25-03-2020

WIj hebbeneen tijd geleden een crosstrainer besteld, met een paar dagen vertraging bezorgd. Hierna hebben we een halterbank en halters gekocht, echter tot nu toe nog niet ontvangen. Wel bericht gehad dat door coronavirus en het sluiten van sportscholen dat er een onverwachte drukte is en dat sommige spullen niet meer voorradig zijn, maar voor verdere vragen (hoe lang duurt het bijv.) is er geen contact mee te krijgen. De producten staan gewoon op de site en je kunt ze nu nog gewoon bestellen. Krijg het gevoel dat het niet helemaal klopt!!!!

HJG 23-03-2020

Wij hebben via bol.com de dumbbleset focus fitness besteld, geleverd door Betersport.nl. Helaas zaten bij deze levering niet de halterstangen (2x) en de 4x stersluitingen. Bol.com gebeld en die deden een beetje lacherig, een mail gestuurd naar Betersport maar tot nu toe geen reactie..fijn sporten zo!! Zolang wij de ontbrekende artikelen niet ontvangen hebben zal er ook niet betaald worden.

Leo 27-02-2020

Goede prijs kwaliteitverhouding, directe levering, aan de telefoon goed geholpen.

DIrk 21-02-2020

het is echt fijn zaken doen met Betersport, een service om u tegen te zeggen, snelle afhandeling van de koop, levering, steeds onder begeleiding van een mailtje om de situatie van uw aankoop te laten weten. klein probleempje ? geen gedoe maar onmiddellijk reactie dmv chat vraagje van mijnentwege en onmiddellijk antwoord, en de oplossing is de volgende dag al in de bus.... nog nooit meegemaakt. Chapeau team Betersport !!

Fred 21-02-2020

Zeer snel te bestellen kan ook gespreid betalen in 3 maanden en snelle levering en het product is super mooi en goede kwaliteit zal het zeker aanbevelen aan vrienden en bekenden

Fred 20-02-2020

Review gelezen en ik sluit mij aan ben tevreden van het product spiningbike,top aanrader

H C Tijsmans 20-02-2020

Eerlijk over (tijdelijk) niet leverbaar zijn van het product. Heel duidelijk over geplande leveringsdatum en dat is keurig waargemaakt! Levering aan huis op het uur nauwkeurig.

Nico 01-02-2020

we zijn er op zondagmiddag naar toe gegaan, goed geholpen, na een paar dagen hebben we de knoop door gehakt en onze keuze bekend gemaakt, een loopband, een spuitbus onderhoudsspray, en een ondermat, deze bestelling is in drie keer geleverd, toch drie keer vrij moeten nemen, gevraagd om onderhouds en gebruiksinstructies tot opheden nog niets over gehoord, ook de digitale instructies die je kunt downloaden staat niets in over een loopband, dus heel slecht misschien dat er nog iemand reageerd maar denk het niet dus SLECHT

Fam. Greijdanus 22-01-2020

Fijne service, vriendelijk en geduldig en duidelijke antwoorden bij vragen. Advisering begrijpelijk.
Bij contact, telefonisch of per chat, eigen wensen mogelijk, zoals opbouw en snelle levering en netjes.

John 15-01-2020

Heb verschillende reviews proberen te plaatsen bij Betersport, De eerste review is geplaatst daar deze positief was. Later een negatieve review over een product geschreven betreft fitbike magnetic pro. Na half jaar in bezit waren de lagers kapot, deze vernieuw en toen 2 maanden later weer. Krijg je als antwoord dat je de bike te veel gebruikt. Raar antwoord, ook 2x nieuwe lagers en nieuwe na lang aandringen trapas deze was blauw van kleur ( hiite) Magneet versteller is los gegaan en had ook klacht betreft piepende vliegwiel, al met al veel klachten maar deze niet naar behoren opgelost monteur die langs is geweest heeft de lagers met een hamer er in weten te slaan belachelijk. Na laatste reparatie heb ik een operatie ondergaan en acht maanden niet kunnen fietsen, nu 2 maanden bezig en weer last helaas is nu de garantie verlopen. Zeer ontevreden klant. Had na eerste reparatie fiets moeten terug sturen en niet moeten vertrouwen op dat het goed zal komen. voor bijna 600 euro zonde geld.

Marco 10-01-2020

Na een half jaar ging door eigen schuld een kabel van een homegym stuk. Nam contact op om een nieuwe kabel te bestellen en meende die te moeten betalen. Het antwoord daarop was dat deze normaal gesproken inderdaad betaald moest worden maar voor deze keer kosteloos de volgende dag nog bezorgd zou worden. Prima service dus!

Rob 09-01-2020

Afgelopen begin december een tafeltennis (Outdoor) gekocht icm een beschermhoes van Kettler.
De tafel werd zonder enig goede communicatie ,uiteindelijk aantal dagen later dan beloofd, geleverd, maar zonder hoes.
De hoes is essentieel aangezien tafel is gekocht voor buiten (Outdoor). Na aantal reminders , ontving ik afgelopen week telefonisch bericht, dat hoes (voorlopig) niet leverbaar was.
A. Geen enkel alternatief bieden, B. Geen oplossing bieden, C. Wat gebeurt er met het bedrag dat als is overgemaakt? D. Fabrikant Ketller de schuld geven, E. Geen inschatting van welke periode het nog zal duren.
Kortom, nu tafeltennis tafel zonder beschermhoes!
Nooit kopen bij deze organisatie.

JohnU 01-01-2020

Ik was op zoek naar een fitnessapparaat en kwam op deze webshop uit. De shop is toegankelijk, overzichtelijk en makkelijk in gebruik.
De levering werd keurig op de afgesproken dag en tijd geleverd.
Ik kocht een Home Gym Unit 6. Met het in elkaar zetten een paar keer gebeld en ben uitstekend geholpen door de klantenservice.

Judith 20-12-2019

Bestelling geplaatst en snel geleverd. Prima service!
De bestelde loopband bevalt ook heel goed. Loopvlak heeft een prima formaat en de voorgeprogrammeerde programma's zijn lekker makkelijk.

Jacques 19-12-2019

Overzichtelijke web site, met duidelijke informatie over het product. De bestelling was de volgende dag binnen. Vooraf een mail ontvangen hoe laat we de bezorger konden verwachten. Verpakking was zeer degelijk, waardoor er niets kon beschadigen. Na 2 dagen opnieuw een mail of alles in goede orde ontvangen was. Betaling door e deal erg makkelijk.