Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 72 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Marten Bosma 08-12-2023

Ik heb via Beter Sport een Fit bike 4 aangeschaft, de levering was netjes en snel. Na installatie bleek helaas dat het schermpje niet juist werkte dus heb ik contact gezocht met de klantenservice.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet eerder zo snel en goed ben geholpen, ...van de klantenservice verdient echt een pluim!
Waar ik de ene dag het euvel meldde, was met 2 werkdagen al het nieuwe schermpje binnen. Echt top!

Roel van der Vaart 07-12-2023

Overzichtelijk web pagina snel leverbaar en gemakkelijk te monteren duidelijke beschrijving
Al met al uitstekend resultaat

wimpie 29-11-2023

Nadat we besteld hadden en een datum doorgegeven hadden waarop het geleverd kon worden, kwam op de betreffende dag een vriendelijke medewerker leveren. {dat is al een verademing, tegenwoordig}. De hometrainer was vrij snel in elkaar gezet, door de heldere beschrijving. Inmiddels maken we veilige kilometers op deze fijne, soepele hometrainer. Wij vinden deze winkel een echte aanrader voor vrienden en kennissen,

Staf1962 29-11-2023

Mooie prijs voor prachtige schijven, goede site ,makkelijk gevonden wat ik zocht.Enig minpunt is dat het transport niet op de juiste dag geleverd heeft ,track & tracé verteldelegering voor gisteren, waarop ze dan zeggen dat het bedrijf eerder was gesloten dan normaal terwijl ik particulier ben.Vandaag geleverd.

Marij 28-11-2023

Mijn hometrainer werd keurig op de afgesproken tijd geleverd.
Omdat de hartslagmeting niet betrouwbaar werkte heb ik contact opgenomen met de klantenservice.
Daar werd ik heel vriendelijk te woord gestaan en wat ik nog belangrijker vind,
het probleem werd naar mijn volle tevredenheid opgelost!

Thimo 25-11-2023

De prijs kwaliteit verhouding is erg goed, service is snel zelfs in het weekend.

Ozdemir Bulent 24-11-2023

Geef dit een half uur voor aankomst op het adres door. Beste ,

Ik heb de hele dag tussen 09:00 en 15:00 uur gewacht op mijn bestelnummer: 5503287471. (Fitnessband) Ik heb thuis op uw medewerker gewacht. Ik kan hem weliswaar op de kaart volgen en dat heb ik gedaan, maar ik kan uw medewerker niet altijd volgen met mijn telefoon in mijn hand.!!!
Waarom heeft uw medewerker mij niet 30 minuten of 1 uur voordat hij naar mijn huis kwam gebeld? ????, Of stuurde me een e-mail en bracht me niet op de hoogte voordat ik arriveerde?????! .
Is dit erg moeilijk?
En de laatste keer dat we mijn medewerker aan de telefoon spraken, zei hij oké, ik kom over 30 minuten terug, dus hij heeft me bedrogen..!
Ik heb hem misschien wel dertig keer gebeld, maar hij nam niet op.

Özdemir Bulent

Theo 22-11-2023

bestelling geplaatst en de dag nadien geleverd pakket in perfecte staat ontvangen geen enkele opmerking kan niet beter zeer vlot verlopen .dit is een winkel om aan te bevelen aan iedereen geweldige service bedankt
mvg Theo

Niek 17-11-2023

Hele goede service. Het apparaat vertoonde mankementen en na een paar e-mailtjes wordt de loopband omgeruild voor een nieuwe.

J klomp 10-11-2023

Netjes en vriendelijke medewerkers. We zijn goed geadviseerd en geholpen. Mooie spullen binnen gekregen.

Elya Biersteker 10-11-2023

Heldere webshop; een showmodel gekocht, waarvan werd aangegeven dat deze in goede staat is, en dat is ook zo!; snelle levering; duidelijke communicatie via de mail over factuur, voorwaarden en levering; leveringsdatum makkelijk aan te passen. Een goede beoordeling dus!

Yan Schroën 24-10-2023

goede informatie, gemakkelijk besteld en thuisbezorgd en... prijs / kwaliteit verhouding klopt helemaal!!!

MvdZ 15-10-2023

Ik beveel betersport aan aan iedereen!
De informatie op de website is super duidelijk en overzichtelijk. Eenvoudig de keuze kunnen maken voor het product waar ik naar op zoek was. Na mijn bestelling was de informatie ook erg duidelijk. Rustig wachtend op mijn bestelling ontving ik vervolgens alle informatie die ik nodig had, zowel voor, tijdens als na de levering. Hier kunnen veel bedrijven een puntje aan zuigen!

Bert 03-10-2023

Breed assortiment, degelijke uitleg op de website en mooie reviews. Klein akkefietje met het product (lichte beschadiging aan het zadel) maar dat werd gelijk opgelost! Top service!

Fred 30-09-2023

fitness materiaal aan een scherpe prijs, vriendelijke klantenservice snelle levering, ik ga hier zeker nog bestellen, een score van slechts 9 omdat sommige aanbiedingen wegens succes snel de deur uitvliegen!

Maarten 15-09-2023

Bestelling werd binnen 24 uur geleverd, duidelijke bezorging, goeie service: niks op aan te merken.

Diana 09-09-2023

Tijdens transport is de loopband beschadigd.
Met 1 telefoontje werd de volgende dag al een nieuwe loopband bezorgd.
Werd zeer vriendelijk te woord gestaan.
Snelle oplossing.
Erg tevreden.

Narek 01-09-2023

ik heb gekozen voor deze shop omdat het een goede prijs heeft, daarnaast is de website heel erg makkelijk in gebruik en het bestellen verliep vlot.

Jolanda 31-08-2023

Super snelle levering, degelijk verpakt, snelle reactie op service vraag en het product zelf lijkt echt waar voor het geld te bieden. Ziet er super professioneel en duurzaam uit, en mooie bevestiging toen ik van mijn broer hoorde dat deze dezelfde fiets benut bij zijn physiotherapeut. Verheug me op ingebruikname.

Sander 29-08-2023

Cross trainer besteld bij Betersport.nl. Helaas was het apparaat defect bij levering en heb ik heel lang (meer dan een maand) moeten wachten op service. Uiteindelijk ben ik geholpen door ... van ....., en die heeft voor mij de motor vervangen. Vriendelijke kerel die z'n werk uitstekend heeft gedaan!

Alfrdd 29-08-2023

Crostrainer bleek defect bij ontvangst, dit is snel en goed opgepakt door de klantenservice. Een door Betersport aangestuurde monteur heeft het snel en vakkundig opgelost.

Sebastiaan Renes 27-08-2023

Spullen aan de verkeerde transporteur meegegeven en dan na twee dagen kom je er achter dat het ook nog eens de verkeerde spullen zijn.
Ik bestel wel elders als dit niet goed opgelost wordt.

Merwan 26-08-2023

Elke keer super en snelle feedback vanuit teamsport
Ondersteuningsteam altijd beschikbaar en snelle levering

Daniel 25-08-2023

Snelle levering en vriendelijke bezorger. Product was precies zoals omschreven. Omdat de loopband naar zolder moest heb ik deze wel zelf verder moeten demonteren i.v.m. totaalgewicht, maar dit was vrij eenvoudig te doen.

Tom 25-08-2023

Zeer vlotte service, een ruim assosrtiment aan sporttoestellen aan een scherpe prijs.