Sitecom WLX-2007 N300 Wi-Fi Socket Range Extender - Reviews

overdrachtssnelheid
300 Mbit/s

7,4

AlfonsoNl 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

werkt goed, maar slechte documentatie

Sitecom heeft een website die i.t.t. de aankondiingen geen wizards heeft voor aansluiting van deze repeater. Verder is het erg hinderlijk dat op geen enkele manier (tekstueel, visueel) gewag wordt gemaakt van een aan/uit knop die onopvallend op het apparaat zit... Misschien dom van mij, maar zeker van Sitecom!
Werkt goed, alleen schrok van mijn vrouw van het blauwe knipperlichtje 's nachts; ze dacht dat de politie in de straat stond. Andere plek kiezen dus...

N.B. de repeater gekocht bij een grote landelijke keten electronicabedrijven die niet bij kieskeurig voorkomt (?) tegen een prijs lager dan in de opsomming staat vermeld...
Martine 22-11-2016

Ik heb deze extender ook gekocht, alle lampjes branden netjes na intuitieve installatie middels het bijgeleverde kabeltje. Nu moeten we inloggen ipop de sitecom-extender, en staat er in het scherm bij inlog code: "admin". Geen idee hoe wat ik hier moet invullen om de gebruik te kunnen maken van de extender. Weet u dat?

henk 23-10-2015 Product paar weken in bezit

Top Apparaat.
Werkt Prima, heb nu bereik in de hele woning(4 kamer appartement)
Makkelijk aan te sluiten evt.met gebruik van een wizard.Kind kan de was doen.
Door de ingebouwde socket geen verlies van stopcontact.

ehschutte 09-06-2015 Product paar weken in bezit

Goede extender, eenvoudig te installeren.
Stabiele verbinding.
Een aanrader om een eenvoudig wi-fi netwerk te realiseren
Bovendien twee jaar garantie is ook gregeld.

mariuslive 08-06-2015 Product jaar of meer in bezit

deze extender is echt super simpel te installeren, heeft een stabiele verbinding, ik gebruik het nu al meer dan een jaar. het is een aanrader voor wie eenvoudig een wi-fi netwerk wil realiseren in huis, en twee jaar garantie indien...

Nano 16-01-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik en goedkoop

Ik zocht een eenvoudige en goedkope Wifi Range Repeater en kwam toevallig bij Sitecom terecht. Ik gebruik de wifi-repeater voor mijn X-trend satellietreceiver en het werk super snel en
dat voor zo'n lage prijs en 10 jaar garantie na registratie bij Sitecom.

Pluspunten

• Goedkoop
  • 10 jaar garantie

Minpunten

• karige gebruiksaanwijzing

Vincent 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Compact en makkelijk te installeren

De wifi extender van sitecom de n300 is compact toestel en makkelijk te installeren en geeft de wifi goed door ik heb nu op zolder ook goed bereik

Pluspunten

• Compact
  • Duidelijke instructie
  • Makkelijk te installeren

Ad 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Werkt prima

Makkelijk te installeren. In paar minuten in werking. Is wel een beknopte installatie gids bij in zes talen w.o. Nederlands en duidelijke tekeningen. Krijg je ook nog tien jaar garantie. Ik had al een
Site Com router daarom was het voor mij geen enkel probleem.

Arjan 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

eenvoudig apparaat

beknopte beschrijving, niet heel duidelijk maar wel uit te komen.
Heb nu wel beter internet op zolder.

Pluspunten

• eenvoudig installeren
  • goedkoop

Minpunten

• beknopte beschrijving

Timo 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Compact en soepele installatie

Makkelijk(met browser) te installeren, kabeltje meegeleverd, werkt zeer goed, nu prima bereik op zolder(werkt zelfs tot beneden in de woonkamer). Handleiding ontbreekt maar installatie wijst zich vanzelf als je een beetje op de hoogte bent van de materie. Handig dat doorlusstopcontact daardoor altijd wel een plekje te vinden.

Pluspunten

• Zendvermogen
  • Makkelijk te installeren
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Geen gebruiksaanwijzing

jan 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Niet fijn

Heb het apparaat gekocht om idd op eerste en tweede verdieping een beter wifi signal te krijgen. Helaas werkt het absoluut niet... De installatie gaat meer bij "toeval" dan volgens de beschrijving die toch eigenlijk niet aanwezig is. Uiteindelijk doet'ie dan wat; heb "wel" 22 Mbps als hij direct naast mijn router (153 Mbps!!) zit...! op de eerste verdieping is het nog maar 11 en pakt mijn originele router het zelfs over w.b. signaalsterkte en snelheid.
Hij gaat dus linea recta terug naar de winkel en ga ik op zoek naar wat beters MET een geode beschrijving. Oh ja, die 2 punten zijn er nog voor de ledjes die zo mooi oplichten :)