Beurer BG40 - Reviews

100 gram
Model
vierkant

Anne43215 24-06-2014 Product paar weken in bezit

Via kieskeurig.nl reviews bekeken van weegschalen die naar mijn idee nog prima betaalbaar zijn. De beoordelingen van deze weegschaal waren zo goed dat ik hem ook gekocht heb. Ik heb de weegschaal inmiddels een aantal keren gebruikt en moet zeggen dat hij zeer goed, duidelijk en makkelijk in gebruik is. Betrouwbare metingen, geen afwijkingen/schommelingen in de meetwaarden. Voor 10 personen kunnen de basisgegevens opgeslagen worden (lengte, leeftijd e.d.) Wanneer je niet alleen het gewicht wilt meten maar ook de overige waarden, dan selecteer je eenvoudig jouw eigen gegevens en ga je vervolgens op de weegschaal staan. Alle waarden worden dan direct in het scherm weergegeven. In de handleiding kun je de betekenis aflezen, zeer interessant. Deze weegschaal is echt een aanrader. Ook als je alleen gewicht wil meten is deze weegschaal duidelijk en heeft hij ook nog een mooie moderne vormgeving. Ik zou hem absoluut aanbevelen bij een ander

Kiiroyal 02-01-2014 Product paar dagen in bezit

Het is een mooie degelijke weegschaal. Ik heb m gekocht om mijn lichaamsvet % wat omlaag te brengen. Dat gaat hiermee zeker lukken. Parameters als gewicht, vet% , spier % zijn makkelijk en snel af te lezen.

Biesveld 01-01-2014 Product paar dagen in bezit

Doet precies wat het moet doen. Ziet er zeer mooi uit. Het enige minpuntje is dat de weegschaal niet de laatste gegevens opslaat om te vergelijken.

Ted72 01-12-2013 Product paar dagen in bezit

De gewichtsmeting van deze weegschaal is uiterst nauwkeurig. Ondanks dat er altijd wordt aangegeven meet op dezelfde plek, is op verschillende plekken in huis mijn gewicht overal hetzelfde. De overige functies kan ik niet op nauwkeurigheid controleren, maar geven een realistische waarde. Weegschaal is echter wel lastig aan te zetten. Of je moet hem op pakken en weer neerzetten, dat werkt elke keer. Maar zoals in de handleiding vermeldt staat met bijvoorbeeld je voet werkt meestal niet. Hij is gemaakt van goed uitziende en duurzame materialen. Al met al een prima weegschaal.

nickmakkinje 11-11-2013 Product paar dagen in bezit

Weegschaal geeft constante waarden bij het meten. Heeft meerdere opties die je vooral doen motiveren er wat aan te gaan doen, zoals het vet percentage.
Verder ziet de weegschaal er strak en netjes uit.

Enige nadeel is dat hij moeilijk aan gaat.
je moet er redelijk op stampen op hem aan te krijgen.

Verder een prima en mooie weegschaal.

na24mo 28-10-2013 Product paar weken in bezit

De resultaten die de weegschaal weergeeft zijn accuraat en consequent. Ook ik de schermweergave en het ontwerp/uiterlijk van de weegschaal zelf duidelijk en heel mooi. Tevreden met de aankoop

martijnbouma 11-09-2013 Product paar dagen in bezit

Sinds een aantal dagen de Beurer BG 40 in bezit.
Goede weegschaal die doet wat het moet doen.
Geeft constante waarden van gewicht aan (vergelijkbaar met onze veel duurdere weegschaal in het ziekenhuis) op een goed verlicht display.
De extra metingen zoals vetmassa ed zijn grappig maar zal ik niet heel veel gebruiken.
Ik was op zoek naar een betrouwbare weegschaal die niet constant heen en weer vliegt in de metingen en heb ik gevonden in deze weegschaal.
Daarom ook goede prijs-kwaliteit verhouding

Anoniem 07-09-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie en degelijke weegschaal. Doet wat een weegschaal moet doen.
Nadat je de weegschaal hebt ingesteld, meet hij obv je leeftijd en lengte het percentage vet- en spierweefsel.
Zeker een aanrader deze weegschaal.

breekveldt 23-08-2013 Product paar dagen in bezit

Hele fijne betrouwbare weegschaal.
is ook nog erg mooi, sierlijk.
geef steeds betrouwbare waardes aan.
leuk ook dat je er het vet, spieren en vocht in je lichaam mee kan meten.
echt een aanrader!

ruiterveld 22-08-2013 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen in het bezit van deze weegschaal. Het instellen is makkelijk en de weegschaal was binnen een paar minuten ingesteld voor twee personen. De weegschaal is erg nauwkeurig en de vetmeting is ideaal als je gaat sporten en afvallen.

LoesBak 20-08-2013 Product paar weken in bezit

Ik ben erg blij met deze weegschaal. Het gewicht wordt erg nauwkeurig gewogen, dit heb vergeleken met de weegschaal van de sportschool. Ik heb deze weegschaal aangeschaft, omdat ik mijn vetpercentage graag wilde meten. Het dunne design is ook erg prettig, je kunt hem prima onder de kast schuiven.

- Puntje, de weegschaal reageert niet altijd gelijk als ik hem met mijn voet aan tik.

Metertjes 09-08-2013 Product paar dagen in bezit

Pluspunten
+ Prijs/kwaliteitsverhouding
+ Design
+ Vormgeving
+ Voldoet aan verwachting
Na een zeer snelle levering door Fonq.nl was de weegschaal snel in gebruik te nemen. De meegeleverde batterijen er in en hij doet het meteen. Het instellen van je profiel is zeer eenvoudig. Het display is goed leesbaar en weegresultaten zijn nauwkeurig. Ik zou dit product aanbevelen aan mijn vrienden/familie.

Martijn L uit B 03-08-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie weegschaal die functionaliteit en design met elkaar verenigd.

Alle wenselijke metingen (spier, bot, vet, water) zitten er op.

Ik zou deze weegschaal zeker aanbevelen.

Gekocht via Fonq

balou1951 02-08-2013 Product paar dagen in bezit

Besteld bij Fonq.nl en de volgende dag in huis, goede service! Bediening en instelling is simpel, er wordt al volop gebruik van gemaakt. minpunt: display blijft maar 10 sec zichtbaar, kan je helaas niet instellen.

HDrider 12-07-2013 Product paar dagen in bezit

Weegschaal besteld via Fonq.nl. Prima weegschaal die snel gebruiksklaar en makkelijk instelbaar is. Meet vrij nauwkeurig en concequent. Kan tot 10 personen ingesteld worden en misstaat qua vormgeving niet in onze badkamer. Enig minpuntje is dat de lichaamsanalyse gedaan kan worden bij persoenen vanaf 10 jaar (minimale instel eenheid). Van personen onder deze leeftijd kan dus wel gewoon het gewicht gemeten worden echter geen lichaamsanalyse.

MDWaal 10-05-2013 Product paar weken in bezit

De weegschaal is duidelijk af te lezen, de uitslag / het resultaat laat niets te raden over. De weegschaal ziet er keurig uit en is gemakkelijk schoon te houden. Er zitten meer functies op dan wij dagelijks gebruiken.

LeonLO 07-04-2013 Product paar dagen in bezit

De Beurer BG40 binnen een dag ontvangen en binnen 10 minuten gebruiksklaar. Erg eenvoudig allemaal. Het gebruik wijst zich vanzelf: een kind kan de was doen. De informatie die de Beurer BG 40 verstrekt is uitgebreid en duidelijk. De weegschaal ziet er goed uit. Een aanwinst!

tjerk3 27-03-2013 Product paar weken in bezit

Na het uitpakken de drie meegeleverde batterijen erin gedaan en kon meteen aan de slag. Gebruiksvriendelijke menustructuur, helder display en stabiele gewichtsmeting. Strak en dun ontwerp en voelt toch degelijk aan. Prettig apparaat.

BartG. 18-01-2013 Product paar dagen in bezit

Vandaag de Beurer BG40 binnengekregen en direct uitgepakt en getest. Werkt uitstekend, mooie duidelijke aflezing van het display. Voor het eerst een weegschaal met BMI-functie gekocht. Is even schrikken na de decembermaand, maar echt een toegevoegde waarde moet ik zeggen. kortom een zeer goed product voor de prijs!

Duncan071 01-12-2011 Product paar dagen in bezit

Prima weegschaal, duidelijk afleesbaar en makkelijk instelbaar. Hij is heel nauwkeurig en geeft keer naar keer de zelfde waarde.

Ik mis alleen de mogelijkheid om metingen te bewaren. Je kan niet terugbladeren. Om de trend in de gaten te houden moet je dus gewoon een kladblokje gebruiken.