Soehnle Body Balance Comfort Select - Reviews

Gewichtsaanduiding per
100 gram
Model
vierkant

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Boris-K 03-07-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze weegschaal al ruim een jaar in bezit en ben er zeer tevreden mee, dit is echt een high end toestel dat meer meet als andere luxe analyseweegschalen.
Een echte must voor topsporters of mensen die met hun gewicht bezig zijn, met de bijgeleverde software is de weegschaal ook makkelijk te synchroniseren met de computer waarbij je makkelijk je metingen kan opslaan en je statistieken kan volgen.
Geschreven voor: Soehnle Body Balance Comfort Select

Monique 09-03-2017

Kan je deze weegschaal met iedere smartphone gebruiken of alleen bepaalde soorten.
Er zijn andere in omloop waar je alleen android 3 en een bepaald merk smartphone kan gebruiken.

Marcel-Jan 21-05-2018

Eindelijk een accurate weegschaal

Ik heb hiervoor 2 andere weegschalen met vetmeting gehad en ik heb elke dag metingen gedaan. Wat je dan ziet zijn grote afwijkingen, uitschieters, maar met deze is dat voorbij. Deze weegschaal geeft vrijwel exact weer wat bij de dokter gemeten wordt. De uitleesunit is best handig. En als je een paar metingen achter elkaar doet, middelt hij ze achteraf uit. Er zit zelfs een grafiek in de uitleesunit van je gewicht in de afgelopen weken. Wat wil je meer?
Tip als je hem op zijn zij wegbergt: als je hem dan weer rechtop zet, wijkt hij 1,8 kg af. Zet even een teen op de weegschaal en haal hem er af voor hij de lichaamsmetingen doet. Daarna is de meting van het gewicht correct.
Al met al zeer tevreden hiermee.

Pluspunten

• Accurate metingen
  • Uitleesunit heeft handige functies.
Geschreven voor: Soehnle Body Balance Comfort Select