AEG EWA3110 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG EWA3110 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

m.lembrechts 11-02-2014
Geschreven voor: AEG EWA3110 zwart

aeg waterkoker warmt snel op, model is oke ,maar het sluiten van het deksel is na een maand beginnen haperen ; het deksel springt open tijdens het koken met als gevolg hete waterspatten op de tafel of op uw hand rommel

gebruiksgemak is goed makkelijk te vullen 4sterren ; opwarmtijd 1.5 liter 4sterren , maakt wel veel lawaai tegen het kookpunt aan er zit precies een trommel in . de temperatuur aan de buitenkant van de waterkoker is warm tot heet ( mijn vorige waterkoker had dat probleem niet en bleef koud aan de buitenkant door een dubbele wand en maakte weinig lawaai CLATRONIC ) veiligheid 3 sterren . duurzaamheid ; het deksel met vergrendeling is als ge het goed bekijkt prullig gemaakt 2 sterren nu wil ik er nog iets aanvoegen ik heb namelijk op het duitse internet een review gevonden ( 2011 ) over het zelfde toestel en daar stond het zelfde probleem in van het deksel dat openspringt tijdens het koken welnu zijn we een klein twee jaar verder en dat probleem is nog niet opgelost door AEG ( mijn toestel is 6 weken oud ) ik ben in het verleden anders gewend geweest van AEG.

m.lembrechts 03-06-2014

M.LEMBRECHTS : ik heb mijn toestel (aeg ewa3110) terug gebracht naar de winkel ;mijn geld heb ik terug gekregen. we hebben terug een clatronic gekocht bij conrad ,heel tevreden