Philips Avance Collection HD9342 - Reviews

Inhoud
1,5 liter
Waterniveau indicator

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Proffessormc007 07-10-2015 Product jaar of meer in bezit

Helaas nu 1 jaar en twee maanden in bezit, altijd een goede waterkoker geweest, maar nu lekt hij van onder water, uit de gaatjes die onderin zitten.
Wat zonde van deze mooie waterkoker.
Deze waterkoker zakt geheel in duurzaamheid!!!
Vroeger had in een philips kunstof waterkoker in gebruik, heb ik nog voor reserve en die is bijna versleten.
Op de waterkoker zit gelukkig twee jaar garantie, nou die heeft hij dan ook nodig mensen.
Als het kan dan maar weer een andere uitzoeken als dat mag, we zien wel.

Proffessormc007 08-10-2015

Vroeger bedoel ik de Philips hd4391 die al 10 jaar minstens meegaat.

Proffessormc007 22-10-2015

Deze waterkoker van Philips is retour gegaan naar Mediam. had 2 jaar garantie. geld terug gehad.
Heb uiteindelijk een Tefal Vitesse BF21 gekocht bij Blokk. Een leuke witte 1 liter waterkoker.

Proffessormc007 07-12-2014 Product half jaar in bezit

Nog steeds een geweldig Philips apparaat en gemakkelig schoon te houden met een beetje azijn.
Geen lekkages etc.

Proffessormc007 17-08-2014 Product maand in bezit

Mooie waterkoker, je ziet echt het water koken.
Na een tijdje komt er kalk zitbaar op de bodem, je kan dit heel makkelijk verwijderen door een klein beetje azijn erin te doen en hem heel even aan te doen en dan omspoelen en even water koken en dan vers water weer erin doen.
Hij maakt geen storend geluid, zoals soms metalen waterkoker dat doen.
Het glas wordt wel heet, maar als je dat weet te onthouden dan is het een perfecte waterkoker, misschien dan niet zo goed als er kleine kinderen aankomen of die dit gebruiken.
Ook schenk hij heel goed, heel goed gedoseerd.
Verder een goede waterkoker.

Gerian 06-01-2016

Ik wilde graag een waterkoker zonder plastic dat in contact komt met het te koken water. Het lijkt erop dat dit de eerste en enige waterkoker is die zo is. Klopt dit inderdaad? Bij de meeste waterkokers wordt wel het materiaal van de behuizing genoemd, maar wordt het noemen van het plastic raampje achterwege gelaten. Ik benieuwd of deze echt nergens plastic onderdelen, schroefjes van handvaten etc. zijn die in het contact komen met het water. Alvast hartelijk dank voor uw reactie.

Wim2244 01-06-2015

Prachtige Design Waterkoker

Deze waterkoker ziet er niet alleen prachtig uit, hij heeft ook nog eens geweldige prestaties dankzij het krachtige 2200W verwarmingselement. De hele familie is er superblij mee!
Oorspronkelijk gepost op Philips

Capricorn 26-03-2015

Prima waterkoker

Het water wordt niet gekookt in plastic.
Kookt erg snel.
Waterkoker is niet stil, maar water is snel warm, daarom niet storend.

De waterkoker is van glas is. Water kookt zichtbaar (en hoorbaar!) Hoeveelheid water is zichtbaar, erg handig.

Verder is de waterkoker handig in gebruik en simpel te bedienen.
Oorspronkelijk gepost op Philips