Philips HD 4665 - Reviews

Laagste prijzen
Inhoud
1,7 liter
Waterniveau indicator

Beoordeling op basis van 49 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

7,1

duuren1974 13-06-2010 Product maand in bezit

Mooi en praktisch apparaat. Hij is inderdaad erg stil. Wat voor ons een verademing was na de vorige! Vullen via de tuit is inderdaad makkelijk. Ook omdat hier achter een kalkfilter zit. Filter is er eenvoudig uit te halen om schoon te kunnen maken.

Pascal 11-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Goed bevallen

Wij hebben hem nu zo'n 12 jaar en is de deksel afgebroken. Kunnen hem nog wel gebruiken.. zijn nu op zoek naar misschien een nieuwe en dezelfde daarom kwamen hier bij uit. Zie veel negatieve maar wij kunnen niet anders zeggen dat we er positief over zijn en bij ons wordt hij ook nog dagelijks goed gebruikt

hoogie35 23-01-2016 Product jaar of meer in bezit

5,7
Apparaat heb ik nog maar 4 jaar en doet niets meer, de voet, waar je de kan op zet, wordt wel heet, maar het water dus niet, vind ik simpelweg waardeloos voor een apparaat dat zo kort mee gaat met zo'n naam. Nu maar een Tefal gekocht bij de Blokker voor 25 Euro

sonnet14 03-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Op het eerste gezicht een robuuste waterkoker, maar maakt behoorlijke herrie en gaat na een paar jaar gebruik lekken bij het peilglas waardoor er water in de voet loopt met alle gevaren van dien. Philips geeft aan dat dit inderdaad mogelijk is door gebruik en kan er niets aan doen. Zij gaven wel aan dat water en elektriciteit gevaarlijk zijn.

fairouz 03-03-2015

over het algemeen is de hd4665 prima.

Een prima waterkoker.
Helaas zijn onderstaande onderdelen niet robuust als de waterkoker zelf. Na een paar jaar gaat het kunststof/plastic dekseltje kapot.
Kleine roest plekjes aan de bovenkant. Aan de binnenkant breekt het kunststof/plastic hoesje rondom de kijkvenster af.
Het dekseltje heb ik vervangen maar kan het hoesje nergens verkrijgen.
De voorganger van hd4665 is veel beter. Heb hem nog steeds in mijn vakantiehuis.

rambo1 02-02-2015

Mooi apparaat, snel warmwater.

Alleen jammer dat ze na een jaar of 3 gaan lekken bij het peilglas, dus zo het nu lijkt geen waterkoker met een peilglas meer, wat de prijs betreft mag de HD4665 toch wel een jaar of 8 meegaan.

linnie75 09-09-2013

Snelle waterkoker

Het apparaat maakt veel lawaai als deze bijna kookt, maar omdat het snel gaat is dat ook zo weer voorbij. Het duurt wat lang voordat het knopje uit gaat als het water kookt. Het is een waterkoker waarbij het water snel kookt. Ten op zichte van onze vorige is dit een hele verbetering. Design is goed en past mooi op ons aanrecht. We hebben hem nu pas 4 weken in gebruik, dus de lange termijn is natuurlijk nog niet duidelijk.

mamamia 26-08-2013

een fijne waterkoker

Het is een prima waterkoker, maar voor mij (en misschien meer ouderen) hij is zo zwaar. Daarom kan ik geen ja of nee invullen op de aanbevelingen want dat is persoonlijk. Aan ouderen zou ik zeggen, koop een liever een wat lichtere pot maar aan mijn kinderen zou ik hem wel aanbevelen die hebben meer kracht nog in de handen en polsen dan een 77jarige, zoals ik.

Trina 19-08-2013

dit product doet waar het voor gemaakt is

het aan de kook brengen van het water duurt veel langer dan 'een paar seconden'. Het duurt nogal lang. Daarnaast kookt het water dan wel even door en dat is zeer wenselijk. De metalen buitenkant wordt tijdens het kookproces erg heet, dus uitkijken bij het gebruik is nodig. Hier wordt wel voldoende voor gewaarschuwd in de gebruikershandleiding. Tenslotte gaat schoonmaken en ontkalken eenvoudig.

bliepmiepje 21-07-2013

geweldig product

Zeer gebruiksvriendelijke waterkoker die vrij snel zijn water kookt. Door de dubbele display ideaal voor linkshandige mensen. Makkelijk te onderhouden.

Pinguin 17-06-2013

Gebruiksvriendelijk en passend design bij overige apparatuur

Mooie uitvoering en snelle opwarming van water voor het zetten van thee.
Gekregen uit kerstpakket, paste uitstekend bij de overige keukenapparatuur.
Heb meerdere producten van Philips goede service bij problemen.

Annika1 16-06-2013

goed werkend, degelijk product.

Apparaat al geruime tijd in bezit. Wordt dagelijks gebruikt zonder ook maar een enkel probleem. Mooi design en gemakkelijk in onderhoud

cuneyt 22-02-2013 Product jaar of meer in bezit

Ruim 6 jaar geleden als cadeau gekregen van mijn ouders samen met het koffiezetapparaat van dezelfde serie.
Vorige week begon die te lekken. Mijn keus voor een nieuwe waterkoker was snel gemaakt. Zojuist exact dezelfde waterkoker gekocht bij Saturn. Waarom? Hij is snel, mooi design en degelijk. En zeker niet duur. Hij maakt een beetje herrie maar welke waterkoker niet?!
Mensen die klagen over de deksel/klep snap ik niet helemaal. Deksel is juist super degelijk. Dit is een zeer robuuste waterkoker waar je jaren plezier van kan hebben. O ja, koffiezetapparaat doet het nog steeds als nieuw. Mocht ie het begeven haal ik weer hetzelfde.

Semmaw 30-10-2012

Prima waterkoker, water snel op kooktemperatuur. Maakt wel veel geluid, wat ook weer wel makelijk is als hij op klaar is.

Heb er al heel wat versleten van verschillende merken, maar deze steekt er boven uit. Is wel iets duurder maar geeft dan ook waar voor zijn geld.

rijkie 20-05-2012

een vooral mooie waterkoker

De waterkoker is alleen aan de zware kant als je er veel water in doet.

Hij slaat ook vrij laat af. Pas als het water al een tijd aan het borrelen is.

cynthia joan 09-12-2011 Product jaar of meer in bezit

Hij ziet er mooi uit, past goed bij mijn koffiezetapparaat. Is idd zwaar, maar dat vind ik niet zo erg. Hij maakt niet veel lawaai maar de deksel is er na ong. een jaar afgebroken. Niet zo'n beste waterkoker dus

Officiele reactie van Philips Nederland 16-12-2011

Wist u dat u 2 jaar fabrieksganantie op uw waterkoker heeft? De Philips klantenservice is te bereiken op het gratis telefoonnummer: 0800-0230076.

Met vriendelijke goet,

Philips Webcare

Louise82 08-11-2011 Product jaar of meer in bezit

4,3
1 jaar in gebruik en het deksel is eraf gebroken!
Ben ik niet gewend van Philips zulke rotzooi...
Ook word de buitenkant gloeiend heet en hij maakt enorm veel lawaai.
Niet kopen!

Louise82 26-03-2012

Beter laat dan nooit.
Ik ben vlak na het posten van mijn review terug gegaan naar de Mediamarkt daar waren ze in eerste instantie niet bepaald behulpzaam maar na ze duidelijk te hebben gemaakt dat WEL garantie heb, heb ik toch een waardebon gekregen. Heb weer een Philips waterkoker aangeschaft (ander model) en nu hopen dat alles goed gaat :)

brammeke 18-10-2011

Dit is een uitstekend apparaat

IK vind het makkelijk om te zien hoeveel water erin zit en dan natuurlijk ook zuiniger in elektriciteit, verder aangeschaft in 2006
en is nu lek gegaan aan de vullings gaten aan de zijkant
nu hebben we op 18 oktober 2011 een nieuwe gekocht van het type HD 4667 deze ziet er mooi uit

decoxen 11-10-2011

ontevreden

Deksel breekt af bij "scharnier" (mijns inziens zijn de plastic pinnen die als scharnier functioneren veel te zwak.
tot twee keer toe waarna de waterkoker door Philips werd omgeruild naar een ander model HD 4670. Met deze koker zijn wij erg tevreden.

Sneek 09-10-2011

Prima waterkoker met mooi design

Prima waterkoker voor het koken voor grotere hoeveelheden water. Voor het gebruiksgemak (en milieu) is het echter wenselijk dat er ook minder water per keer kan worden gekookt. Mooi design voor een goede prijs.