Philips HD 4665/20 - Reviews

Waterniveau indicator

7,1

hoogie35 23-01-2016 Product jaar of meer in bezit

5,7
Apparaat heb ik nog maar 4 jaar en doet niets meer, de voet, waar je de kan op zet, wordt wel heet, maar het water dus niet, vind ik simpelweg waardeloos voor een apparaat dat zo kort mee gaat met zo'n naam. Nu maar een Tefal gekocht bij de Blokker voor 25 Euro

sonnet14 03-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Op het eerste gezicht een robuuste waterkoker, maar maakt behoorlijke herrie en gaat na een paar jaar gebruik lekken bij het peilglas waardoor er water in de voet loopt met alle gevaren van dien. Philips geeft aan dat dit inderdaad mogelijk is door gebruik en kan er niets aan doen. Zij gaven wel aan dat water en elektriciteit gevaarlijk zijn.

cuneyt 22-02-2013 Product jaar of meer in bezit

Ruim 6 jaar geleden als cadeau gekregen van mijn ouders samen met het koffiezetapparaat van dezelfde serie.
Vorige week begon die te lekken. Mijn keus voor een nieuwe waterkoker was snel gemaakt. Zojuist exact dezelfde waterkoker gekocht bij Saturn. Waarom? Hij is snel, mooi design en degelijk. En zeker niet duur. Hij maakt een beetje herrie maar welke waterkoker niet?!
Mensen die klagen over de deksel/klep snap ik niet helemaal. Deksel is juist super degelijk. Dit is een zeer robuuste waterkoker waar je jaren plezier van kan hebben. O ja, koffiezetapparaat doet het nog steeds als nieuw. Mocht ie het begeven haal ik weer hetzelfde.

cynthia joan 09-12-2011 Product jaar of meer in bezit

Hij ziet er mooi uit, past goed bij mijn koffiezetapparaat. Is idd zwaar, maar dat vind ik niet zo erg. Hij maakt niet veel lawaai maar de deksel is er na ong. een jaar afgebroken. Niet zo'n beste waterkoker dus

Louise82 08-11-2011 Product jaar of meer in bezit

4,3
1 jaar in gebruik en het deksel is eraf gebroken!
Ben ik niet gewend van Philips zulke rotzooi...
Ook word de buitenkant gloeiend heet en hij maakt enorm veel lawaai.
Niet kopen!

klompj 27-06-2011 Product paar dagen in bezit

Een goede aanwinst in mijn keuken. Er kan voldoende water in zodat je hem voor meerdere kops goed kan gebruiken. Gebruik wel het handvat bij het uitschenken. Hij word natuurlijk op andere plekken van de koker warm. Wat verwacht je anders van een 2400 Watt koker.

mapavawi 05-09-2010 Product paar weken in bezit

Waardeloze waterkoker. Grootste bezwaar is de sterke bijsmaak die het water krijgt. Daarbij wordt het apparaat erg heet.

Ik vind hem ook onveilig; je kunt hem aanzetten terwijl het deksel geopend is.

Al met al: NIET kopen.

JeanLuc 21-07-2010 Product jaar of meer in bezit

---------- update review 21-07-2010----------
Heb dit apparaat nu meer dan 4 jaar in bezit. Ik gebruik hem 2 tot 3x per dag.

Hij lekt NERGENS maar misschien komt dat omdat ik de ketel nooit vul met koud water als de ketel nog heet is. Ik wacht tot de ketel is afgekoeld.

Als je koud water op warm metaal giet gaat het metaal werken waardoor lekkages kunnen ontstaan tussen metalen en kunststof delen van de ketel.

---------- oude review 27-09-2008 ----------
Heb deze kan nu 2 jaar en 3 maanden in gebruik. Hij is echt super goed. Hij maakt wel veel geluid maar dan weet je ook precies wanneer hij klaar is met koken. Hij is zwaar maar dat komt omdat ie van RVS is.

Gebruik altijd gefilterd water uit een Britta kan. Ontkalk hem 1 keer in de 3 maanden, maar dat is niet echt nodig (door die Britta kan).

Eergisteren dacht dat ie kapot was vanwege droog koken.
Hij deed niks meer. In de buitenring van het contactpunt zitten tegenover elkaar 2 wit/grijze plastic palletjes. Heb daar even aan gefriemeld en toen deed iet het weer.

duuren1974 13-06-2010 Product maand in bezit

Mooi en praktisch apparaat. Hij is inderdaad erg stil. Wat voor ons een verademing was na de vorige! Vullen via de tuit is inderdaad makkelijk. Ook omdat hier achter een kalkfilter zit. Filter is er eenvoudig uit te halen om schoon te kunnen maken.

RoosjeRoosje 15-01-2010 Product paar dagen in bezit

Mooie waterkoker; zeer stil.
Handig dat je hem kan vullen door de tuit (je hoeft de deksel niet te gebruiken).

Schenkt goed. Alleen om hem helemaal leeg te krijgen, tegen kalkaanslag, moet je hem wel bijna op z'n kop houden.

Jim65 05-12-2009 Product jaar of meer in bezit

5,3
Net als andere beoordelingen ben ik hier niet tevreden over. Hebben hem +/- 3 jaar en hij lekt aan alle kanten. Voor zo'n prijzige waterkoker valt dit vies tegen.

Mart1965 13-11-2009 Product paar dagen in bezit

Het apparaat 2 jaar in gebruik en lekt idd water via het aan/uit knopje.
Nu ook de deksel kapot.
Goed voor 1 jaar dus !!!!!

k2000 18-10-2009 Product jaar of meer in bezit

5,7
We hebben het apparaat net 2 jaar. Hij maakt erg veel lawaai. En nu lekt hij ook heel erg via het kijkglaasje. Vind ik toch erg snel voor zo'n prijzige waterkoker.

Sh.v.D 09-11-2008 Product paar dagen in bezit

6,3
Gisteren gekocht, vandaag SPIJT. Het apparaat wordt erg heet, niet veilig. Tel daarbij op het lang doorkoken en de lawaai. Hoe bestaat het dat dit apparaat een ruime 7 krijgt?

IkbenBen 01-11-2008 Product half jaar in bezit

Dit apparaat is van enkelwandig metaal. Wordt dus kokend heet. Per ongeluk aanraken is dus geen aanrader. Mijn voorgaande plastic variant was veiliger
Bovendien kookt deze VEEEEEEEEL te lang door. Wij koken meestal 0,75 - 1 l water. Je ziet en hoort het water koken (inderdaad erg luidruchtig), maar het duurt dan nog 30s voordat dit apparaat door heeft dat het water kookt. Ook dit is in schril contrast met mijn oude.
Over energiebesparing gesproken

claudia007 24-09-2008 Product jaar of meer in bezit

Ik heb hem nu bijna een jaar en heb er geen problemen mee.

Hij kookt goed en hij ziet er mooi uit.

Renate 2222 23-09-2008 Product maand in bezit

4,5
Deze waterkoker heb ik eind juli gekocht. Wat meteen opviel is dat hij zwaar is, heet wordt én veel herrie maakt. Erger is dat het kalk door het kalfilter heen komt. De gaatjes in het filter zijn gewoon te groot. Ontkalken is slechts een tijdelijke oplossing, want wie ontkalkt nu iedere week zijn waterkoker?! Ik ga een klacht bij het verkooppunt indien. Koop deze water dus niet.

Caroline3 01-04-2008 Product paar weken in bezit

Naar mijn mening is dit helaas een niet al te beste waterkoker. Redenen:
Hij ziet er prachtig uit, maar is heel zwaar. Zelfs zonder water.
Hij maakt heel veel lawaai, je kunt de radio niet meer horen als hij aanstaat.
Binnen een week kwam er kalk uit bij het schenken. Terwijl een kalkfilter in zit.

westerwester 22-02-2008 Product paar dagen in bezit

4,3
waardeloze waterkoker, miskoop van de eeuw; hij is loeizwaar en wordt kokenheet, heel gevaarlijk ding. Ik heb snel een kunststof exemplaar gekocht de HD 4646 deze bevalt prima en is de helft goedkoper.

Anouk77 11-11-2007 Product half jaar in bezit

Degelijke waterkoker. Staat mooi op het aanrecht.
Water wordt vrij snel opgewarmd. Maakt wel lawaai inderdaad, maar het is niet zo dat je elkaar niet meer kunt verstaan. En die enkele minuten per dag dat je de waterkoker gebruikt, is dat geluid wel vol te houden.
Wij vinden het nog steeds een goede aanschaf.
En is makkelijk te ontkalken met snelontkalker uit bijvoorbeeld de supermarkt.