Siemens iQ700 - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
71 dB

chris-dev 14-11-2012 Product paar weken in bezit

9,6
Sinds kort in het bezit van deze siemens wasautomaat, deze gekocht nadat ik keer op keer gezeik had met een AEG uit de protex serie (type 75475). Deze koop kunnen ontbinden na tussenkomst van mijn rechtsbijstand.
Fijne en rustige machine, je hoort 'm nauwelijks. Het handige is, dat deze machine automatisch het wasmiddel toevoegt, echter is het volgens mij wel zo, dat in de 'normale' programma's de vooringestelde hoeveelheid wordt toegevoegd (dus heb je 50ml overeenkomstig het advies van de wasmiddelfarbrikant ingesteld) dan wordt dit toegevoegd aan elk programma, dus ook in een programma snel voor 2,5 kilo, ik zou het handiger vinden als dit dan gehalveerd zou worden tot 25 ml.
Er zijn ook twee automatische programme's waarbij de hoeveelheid automatisch wordt bepaald en toegevoegd.. al kon Siemens er geen concreet uitsluitsel over geven. Hoe dan ook, fijne machine en handig in gebruik!

W.P.M. 30-01-2012 Product paar weken in bezit

Deze machine gekocht nadat onze tweedehands Miele het had begeven.Ik waste elke dag 1 machine en in het weekend 5 machines. Wat wast deze machine geweldig. Onze was is nog nooit zo wit en schoon geweest.De wasmachine bevat een doseersysteem en zorgt dat er precies voloende wasmiddel en evt wasverzachter bij de was gevoegd wordt. Gevolg nooit teveel of te weinig wasmiddel.Mede door de energiebesparing van deze machine, spaar je dus behoorlijk wat geld uit.Zeker omdat onze oude machine 5 kg was en deze machine is 8 kg. Op de motor geeft de Siemens 10 jaar garantie! Wat betreft duurzaamheid daar kan ik nog niets over zeggen. Deze machine is zeker een aanrader!