Bauknecht WAT 360 - Reviews

4,9

• Slecht

johannespieter 16-05-2013 Product kwartaal in bezit

4,8
Ik wilde graag een bovenlader vanwege de ruimte besparing, maar dit apparaat is een enorme tegenvaller. Na een paar weken al een scheurtje in de 'carrosserie'. Gerepareerd, maar na enkele weken opnieuw een probleem. Maakt veel lawaai, terwijl het als zeer stil wordt verkocht. Als het apparaat werkt zijn de was-prestaties niet meer dan middelmatig. Ik heb erge spijt van mijn aanschaf en zou nu met een grote boog om bovenladers heenlopen, maar misschien is het alleen deze Bauknecht die niet deugdelijk is. Miskoop dus.

gabber51 23-12-2012 Product half jaar in bezit

Machine valt v.w.b. het centrifugeren erg tegen. Hij maakt 1200 toeren maar je haalt de was er erg nat uit. Nogmaals centrifugeren gaat niet, alleen met het programma spoelen en centrifugeren, dus resultaat hetzelfde. Ook met een halve trommel was maakt het niets uit. Dus resultaat de mijn droger veel langer staat de draaien, dus meer energiegebruik. Had hiervoor een AEG bovenlader 1000 toeren, de was kwam er veel droger uit. Ik dus denken hé 1200 toeren dus mijn was nog droger, nou mooi niet!!