Bosch WAT28493NL

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAT28493NL op Kieskeurig.be.

Snaak 10-11-2019

Bosch wasmachine

Wat een pracht machine!
Qua uiterlijk maar ook wat hij allemaal kan én doet!
We hebben onze vorige wasmachine 20 jaar gehad, ook een Bosch.
Op naar de volgende jaren! Mét Bosch natuurlijk!

Pluspunten

• grote vulopening
  • stil
  • mooi design

René 11-08-2019

Stil en een degelijke wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Na 25 jaar was mijn oude wasmachine stuk. Heb gezocht op internet en kwam uit op dit apparaat van Bosch. Heb sinds kort in gebruik en tot nu toe bevalt het me prima! Bediening is zeer makkelijk. Apparaat is degelijk en stil je hoort hem nauwelijks. Schijnt energie zuinig te zijn maar dat moet ik nog kijken over een paar maanden als ik de elektra verbruik rekeningen binnen heb.

Pluspunten

• stil bij het wasssen en centrifugeren
  • degelijk goede materialen etc
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• De stelpoten zijn lastig in te stellen

Marc Dekker 03-06-2019

Duidelijk programma, ruime voorlader, een stille machine.

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

De wasmachine ziet er strak en mooi uit. Heeft een ruime voorlader en verschillende wasprogrammamma's en dat allemaal voor een redelijke prijs.

Yola 06-03-2019

zeer goede prijs/kwaliteit makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Mooi design. Goede prijs kwaliteit verhouding. De was is goed schoon. Duidelijke display en makkelijk te bedienen.

• Kwaliteit
  • Gebruiksgemak

Wasmachine 29-12-2019

Alles heerlijk schoon

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Goede geluidsarme machine die doet wat hij moet doen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Menno 27-12-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Wij zijn erg blij met deze wasmachine.
Je kunt er tot 8 kg. in wassen.
Handig is het korte programma en de vele andere programma's. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeroen 13-12-2019

Verassend stil

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

De wasmachine kan nu ook in de avond aan als de kinderen op bed liggen. Erg fijn! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 12-12-2019

super goede machine

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

super machine voor een goede prijs/kwaliteit, was weer ff wennen om amper geluid te horen tijdens het wassen of centrifugeren, hebben we 'm wel aangezet! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fons 11-12-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Gebruiksvriendelijk apparaat dat doet wat het moet doen met een fatsoenlijke prijs voor zo'n product [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nancy 09-12-2019

Grandioze wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Heb al mijn hele leven een wasmachine van Bosch gehad, er is er nog geen één slecht bevallen. Deze is ook weer grandioos,. Hij is stil, ziet er mooi uit en bedient makkelijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Annie 01-12-2019

Het is een super wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Ik kan met deze machine een goede programma keuze maken, kort programma maar kracht schoon wasresultaat

Huisvrouw 29-11-2019

Goed apparaat

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Mijn was ruikt heerlijk fris, en is schoon. Bediening redelijk eenvoudig.Was is wel vochtiger dan uit mijn oude machine,die max 1200 toeren centrifugeerde terwijl deze tot 1400 toeren draait. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bert 29-11-2019

Subliem

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Zeer tevreden , maar daar staat BOSCH bekend om kwaliteit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bert 23-11-2019

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Zuinig , erg snel , stabiel , geruisloos.

Al met al , Met Bosch zit je goed . We geven dan ook een cijfer 9 [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jong 23-11-2019

Top

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Top wasmachine. Eenvoudig in gebruik. Doet wat hij moet doen. Hoop er net zo lang mee te doen als mijn vorige Bosch. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hans 22-11-2019

Heerlijk Stil

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Vorige week hebben we een nieuwe wasmachine gekocht bij onze Bosch leverancier. Hij werd super snel geleverd en aangesloten. De bediening gaat super dmv het display. En tjonge wat is dit stil in vergelijking bij onze vorige wasmachine.
Bosch, ga zo door. Onze Bosch stofzuiger, vaatwasser en Combimagnetron bevallen ook al zo goed, toppie!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bert 22-11-2019

Excellent

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Zeer maar ook zeer tevreden. Daar staat BOSCH om bekend. Degelijk en betrouwbaar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 14-11-2019

Valse start van de nieuwe wasautomaat

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Wanneer wij een was gaan draaien ,moeten we beslist thuis blijven. Bij centrifugeren heeft de wasmachine "een hels kabaal." De wasmachine gaf afgelopen week een "gereedmelding geluid" en toen ik bij de wasmachine kwam ,wou vervolgens het deurtje niet open.Vervolgens via de ingang van de pompslang het deurtje ontgrendeld en toen bleek de was helemaal niet klaar te zijn. De was die erin zat was drijfnat,dus toen maar afpomp-en centrigugeprogramma gedraaid.Het is ook gebeurd dat de trommel helemaal niet draaide bij een wasprogramma. Verder is de was erg nat na een wasprogramma. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

John C.M.Copier 13-11-2019

Eenvoudige bediening

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Ik heb hiervoor ook een Bosch wasmachine 22 jaar tot volle tevredenheid gebruikt. Geen moment heeft de machine ons in de steek gelaten.

Pluspunten

• Grote vulopening en laag energie gebruik,
  • Het fluister zachte draaien van de machine.

Minpunten

Joep 13-11-2019

uitstekend

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

zeer goede wasmachine, stil en economisch [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]