Bosch WAT28493NL

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAT28493NL op Kieskeurig.be.

Snaak 10-11-2019

Bosch wasmachine

Wat een pracht machine!
Qua uiterlijk maar ook wat hij allemaal kan én doet!
We hebben onze vorige wasmachine 20 jaar gehad, ook een Bosch.
Op naar de volgende jaren! Mét Bosch natuurlijk!

Pluspunten

• grote vulopening
  • stil
  • mooi design

René 11-08-2019

Stil en een degelijke wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Na 25 jaar was mijn oude wasmachine stuk. Heb gezocht op internet en kwam uit op dit apparaat van Bosch. Heb sinds kort in gebruik en tot nu toe bevalt het me prima! Bediening is zeer makkelijk. Apparaat is degelijk en stil je hoort hem nauwelijks. Schijnt energie zuinig te zijn maar dat moet ik nog kijken over een paar maanden als ik de elektra verbruik rekeningen binnen heb.

Pluspunten

• stil bij het wasssen en centrifugeren
  • degelijk goede materialen etc
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• De stelpoten zijn lastig in te stellen

Marc Dekker 03-06-2019

Duidelijk programma, ruime voorlader, een stille machine.

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

De wasmachine ziet er strak en mooi uit. Heeft een ruime voorlader en verschillende wasprogrammamma's en dat allemaal voor een redelijke prijs.

Yola 06-03-2019

zeer goede prijs/kwaliteit makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Mooi design. Goede prijs kwaliteit verhouding. De was is goed schoon. Duidelijke display en makkelijk te bedienen.

• Kwaliteit
  • Gebruiksgemak

Anoniem 27-03-2020

Verassend gemakkelijke bediening

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Machine is heel erg gemakkelijk te bedienen, zelfs zonder de gebruiksaanwijzing te lezen. Wast goed en is erg stil [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 26-03-2020

Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Hii is rustiger als mijn vorige met centrifugeren. Jammer dat hij bij een 40 graden was maar tot 1200 toeren centrifugeert. Het is nog wennen dat hij langer tijd nodig heeft voor de was klaar is en ik mis een tijdsinstelling erop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lidian 24-03-2020

Top

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Vandaag de wasmachine gekregen en had een hoop op de stapel liggen. Alles weg gewassen. Fijne ruime trommel haast geluid loos. Toppie [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 23-03-2020

Mijn nieuwe wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Deze wasmachine is een verademing na onze Miele waar wij 7 jaar ellende mee hebben gehad. Er was altijd wel wat mee.
Ik kan nu even snel een was draaien zonder dat ik bang moet zijn dat de zeep er niet uitgespoeld is of dat het centrifugeren er ineens weer mee ophoudt.
Ik wil niets anders meer dan Bosch. Wij hebben ook een droger uit 2007. Deze is nooit kapot. Terwijl wij een gezin met 5 personen hebben. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rony 22-03-2020

Bosch wasmachine 10!

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Top,top!Het is een heerlijke machine,makkelijk te bedienen.
Hij wast super schoon en is heel zuinig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 21-03-2020

Bosch Wasmachine WAT28493NL

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Fijne machine en makkelijk in gebruik. Ideaal dat er instellingen tijdens programma-afwerking nog gewijzigd kunnen worden!
Is inderdaad stil tijdens draaien, afwerking is mooi!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

wdevr1 17-03-2020

Top wasmaschine.

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Zeer eenvoudige bediening en heel zuinig in verbruik.
En we kunnen vertrouwen op een bouw kwaliteit van een merk wat wij al een generatie lang in huis hebben met allerlei apparaten.

Jeng 17-03-2020

Prima machine

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Vooral de korte programma's zijn handig. Verder doet de machine wat hij moet doen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bosma 13-03-2020

Fijn, geruisloos, apparaat

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Een prettige wasmachine die weinig geluid produceert én niet trilt. Zelfs onze kat blijft in diepe slaap wanneer ik de was draai met 1400 toeren. De wasprogramma’s zijn makkelijk in te stellen per wasbeurt. Kortom, zeer tevreden over onze nieuwe wasmachine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bosch wasmachine serie 6 11-03-2020

heel goed

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

wasmachine van Bosch is fantastisch. geruisloos en de programmas zijn ook duidelijk [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

vervoort 10-03-2020

tot nu toe goed nog maar 3 keer gebruikt

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

vind het jammer dat er 100 euro verschil zit in de ene winkel met de andere [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marga 05-03-2020

Fijne machine

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Ik ben blij met deze wasmachine. Goede keuze in wasprogramma’s, niet ingewikkeld. Ook vind ik het fijn dat er lekker veel in past en dat er per programma wordt aangegeven hoeveel kg er in kan. Het enige nadeel tot nu toe vind ik dat er geen standaard kreukbeveiliging bij elk programma is. Mijn vorige wasmachine bleef na het beëindigen van het programma regelmatig een rondje draaien, wat er voor zorgde dat de was luchtig bleef en minder kreukte. Nu blijft na het beëindigen van het programma de was stil liggen.
Verder vind ik het een goede machine voor een fijne prijs, tov mijn vorige, veel duurdere, machine. Aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

calkhoven 03-03-2020

Excellent exclusiv

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Na 23 jaar Bosch weer een Bosch aangeschaft. Goede beslissing! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Math 03-03-2020

Nieuwe prins

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Een sympathieke metgezel met een zeer comfortabele vulopening, die mijn was zorgvuldig en met liefde reinigt.
In een woord : verademing. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

rroos 21-02-2020

Weer een Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Super stille wasautomaat. Moest zelfs gaan kijken of hij nog wel aan stond.Ook het centrifugeren was heel rustig zodat we ook later op de avond nog kunnen wassen. Wast heel schoon. Geweldige programma keuzes en zeer duidelijk. Topmachine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

René 10-02-2020

Mooie stille machine

Geschreven voor: Bosch WAT28493NL

Heerlijk stil is deze machine als hij draait, een goede verbetering. Diverse programma's en wat ik fijn vind is de machine reinigingsstand, 1x per maand wordt aanbevolen om de zeepresten goed weg te spoelen. De trommel heeft een ruime opening en kan 8 kg wasgoed dragen. Top dat je 10 jaar garantie op de motor krijgt.
De was komt schoon en lekker fris uit de machine