Miele WWI320 PWash 2.0 XL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WWI320 PWash 2.0 XL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Chantal 16-12-2019

Top

Geschreven voor: Miele WWI320 PWash 2.0 XL

Besteld en al snel binnen, gebruiksgemak is super. Een echte aanrader en goede investering! Ook leuk dat je een set van miele caps krijgt. Daarnaast veel programmas beschikbaar. Geen minpunten!

Pluspunten

• Compact
  • Veel programmas

A van D 03-11-2019

Duurzaam, stil, zuinig in gebruik

Geschreven voor: Miele WWI320 PWash 2.0 XL

Gekocht via Coolblue. Zaterdag besteld en zondagmorgen al geleverd. Direct in gebruik genomen. Heerlijk stil met simpele bediening. Als die lang meegaat zijn geld waard.

Pluspunten

• Duurzaam
  • Makkelijke bediening
  • Stil

Minpunten

• Prijs

Wilma 08-10-2019

Miele wwi320 pwash2.0 xl

Geschreven voor: Miele WWI320 PWash 2.0 XL

De was komt er brandschoon uit. Verder is hij erg gebruiksvriendelijk. Na jaren trouwe dienst heeft mijn oude Miele het begeven. Erg tevreden met dit exemplaar. Verder ziet hij er mooi en degelijk uit. Er kan veel was in. Dus twee keer sneller klaar. Helemaal top.

Pluspunten

• Veel inhoud
  • Zuinig

Monica Beckers 10-09-2019

Mooie wasmachine, vrijwel geruisloos

Geschreven voor: Miele WWI320 PWash 2.0 XL

Mooie wasmachine met een duidelijke display, grote inhoud: 9 kg! Zeer makkelijk te bedienen en ook een voorprogrameer toets, heel handig. Veel keuze in de programma's en keuze tussen korte of lange programmering PER programma. Handig en werkt zeer functioneel. Ik ben er blij mee!

Pluspunten

• veel programma's
  • energie zuinig

w lindenberg 21-07-2019

Super aankoop

Geschreven voor: Miele WWI320 PWash 2.0 XL

Wij wilden een betrouwbare wasmachine met het idee dat deze dan ook lang mee zal gaan, daar kan ik natuurlijk nog niet over reviewen. wel kan ik zeggen dat het een top machine is om in ons huis te hebben het slimme programma dat zelf de was weegt onzin programma daar op aanpast is echt geweldig! stil is hij ook en blijft netjes staan! ik kom terug op de levensduur (ik hoop over een jaar of 15)

Pluspunten

• kwaliteit
  • stil
  • degelijk
  • geen wifi (waarom zou je)

Minpunten

• het blijft een hele uitgave

HRG1 26-06-2019

Stille zuinige wasmachine met veel capaciteit

Geschreven voor: Miele WWI320 PWash 2.0 XL

Stille wasmachine die ook nog eens een heerlijk ruimte trommel heeft. Veel mogelijkheden voor lange wassen en snellere wassen.
Past zich door de beladingssensor automatisch aan aan de hoeveelheid was, dus ook ideaal voor kleinere huishoudens die af en toe eens lekker veel willen wassen.
Makkelijk en duidelijk te bedienen scherm, wijst zich vanzelf
Voelt kwalitatief goed aan

Pluspunten

• Mogelijkheid 1600 toeren
  • Zuinig
  • Stil
  • Grote laadcapaciteit

Sarah 18-02-2019

Een echte Miele

Geschreven voor: Miele WWI320 PWash 2.0 XL

Als gezin van 5 mensen hebben wij sindskort deze Miele WWI 320 WCS XL - Powerwash, wij zijn super tevreden, een echte aanrader, met zijn A+++ label en zowel trommelinhoud (9kilo) waardoor je minder wasbeurten hoeft te draaien is deze wasmachine erg zuinig en scheelt weer veel moeite met wassen.
Onze zoon slaapt vlakbij de wasruimte en aangezien wij vooral 's avonds wassen is dit voor ons een echte aanwinst, hij is zooooo stil. Miele heeft ook hiermee een mooi design geleverd.
De verschillende programma's zijn erg overzichtelijk en je kunt ook een wasje binnen een uur draaien.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Gebruiksvriendelijk

JoorRemy 18-02-2019

Perfecte wasmachine voor gezinnen

Geschreven voor: Miele WWI320 PWash 2.0 XL

Deze wasmachine is echt een aanrader, hij doet alles wat je mag verwachten en meer. De kwaliteit van de wassen zijn echt zeer goed, hij is erg makkelijk in het gebruik, hij biedt heel veel keuzemogelijkheden en is energiezuinig.
Deze machine hebben wij echt getest, sportkleding, gewone kleding, beddengoed etc, maar ook onze dekbedden, slaapzakken, kussens en dergelijke hebben we gewassen, en echt alles kwam schoon en fris weer uit de machine.
Van de voorstrijkfunctie had ik van tevoren niet al te veel verwacht maar ook deze is echt ideaal.
Dit is echt een wasmachine die alles aankan, grote wassen (9kg) en kleine wasjes. Wij als gezin zijn echt meer dan tevreden.
Toch geef ik deze machine geen 10, omdat ik hem wel wat lawaaiig vind tijdens het centrifugeren.

Pluspunten

• De grote van de trommel
  • Waskwaliteit
  • Gebruiksgemak
  • Energiezuinig

Minpunten

• Het geluid tijdens het centrifugeren

Sieg 14-02-2019

Een geweldige wasmachine met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Miele WWI320 PWash 2.0 XL

De Miele WWI 320 WCS XL - Powerwash is een erg fijne wasmachine met een vulgewicht van 9kg, die je versteld doet staan van de mogelijkheden en daarbij behorende resultaten. In totaal kun je kiezen uit 12 verschillende wasprogramma’s. Zo kun je bijvoorbeeld losse kledingstukken(maximaal 3) wassen met de SingleWash functie. Je kleding is in korte tijd net zo schoon als bij een langer programma. Wat ook erg fijn is aan deze wasmachine is het QuickPowerWash programma. Met dit programma kun je wasgoed met een gewicht tot 5kg wassen in slechts 59 minuten. Waar ik me telkens weer over verbaas, is de kwaliteit van het was resultaat. Ik heb bijvoorbeeld een donzen jas gewassen van mijn zoontje. De jas zat vol met gras en modder vlekken. Met het outdoor programma zat het dons nog mooi op zijn plek en de gras en moddervlekken waren verdwenen. Dit in ongeveer één uur tijd. Maar wat ik het allerfijnst aan deze wasmachine vind, is de optie voorstrijken. Hiermee komt de was een stuk minder gekreukeld uit de wasmachine. Hierdoor ben ik zeker 50% minder tijd kwijt aan het strijken van mijn wasgoed. Qua uiterlijk vind ik dit een hele mooie wasmachine. Vooral de chroomaccenten zorgen voor een strak uiterlijk. Tot slot beschikt deze wasmachine over een SoftCare trommel. De SoftCare trommel zorgt ervoor dat je wasgoed op een voorzichtige manier wordt gewassen en nauwelijks slijt door de speciale honingraat structuur. Al met al een wasmachine van een uitstekende kwaliteit, eigenlijk zoals je van Miele gewend bent!

Pluspunten

• Veel programma's
  • Stil
  • Energiezuinig

Minpunten

• Prijzig in aanschaf

Michel 08-02-2019

Een fantastische wasmachine!

Geschreven voor: Miele WWI320 PWash 2.0 XL

Eens een Miele, altijd een Miele zeggen ze.
En ja hoor, na onze zoektocht naar een nieuwe wasmachine zijn we toch weer uitgekomen op een Miele wasmachine, de Miele WWI 320 WCS XL - Powerwash - Wasmachine.
Mede door de enorme mogelijkheden en de prijs/kwaliteit verhouding.
Wat ben ik er blij mee.
Wat mij betreft is de QuickPowerWash programma een uitkomst.
Na een uurtje kan ik mijn was super schoon en bijna droog uit de trommel halen.
Deze Miele WWI 320 WCS XL heeft energielabel +++ - 40% en wast bijna geluidloos zodat je prima, door de Programmastart uit te stellen, in de nacht je wasjes kan draaien.
Door de vulinhoud van de trommel van maar liefst 9 kg kun je in 1 keer flink wat was wegwerken.
Erg fijn is de verscheidenheid in programma's en desgewenst kun je middels de sensortoetsen bijna elk programma eenvoudig aanpassen naar je eigen voorkeur.
Verrassend zijn de overige programma's.
Van vitrage tot dekbedden, alles kan in deze Miele en deze Miele doet wat hij beloofd:
Een schone was.
Wederom kom ik tot de conclusie dat ik blij ben met de keus voor een Miele wasmachine.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • veel keuze in programma's
  • je hoort hem bijna niet

Minpunten

• niet