Siemens WM14U940EU

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
10 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14U940EU op Kieskeurig.be.

Fam Molle 10-08-2019

Wat een machine!

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

Deze wasmachine 1 week in huis. Wat een super machine. Stil, schoon, fijne sensofresh optie, groot laadvermogen plus een mooi staaltje high TEC. Lust voor het oog.
De machine is ons aangeraden daar de adviseur van Apollo BV. Machine voldoet aan het advies. Goede service bij zowel aankoop als installatie.

• Vele opties
  • Sensofresh

mispoes1 08-07-2019

Geweldig mooi design met hitech mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

We hebben deze machine 2 weken geleden gekocht. Tot nu toe bevalt het uitstekend. Makkelijk en snel te bedienen. Met vele hitech mogelijkheden en WiFi. Super stille machine en mooi design. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Thierryc 19-06-2019

Prettige machine met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

Werkt makkelijk, stil en volgens de nieuwste techniek. Via de app bedienen, was komt er heerlijk fris uit dankzij de sensor fresh. Aanrader en dus weer voorzien voor de komende 7 jaar! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

CarolienH 28-04-2019

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

We hebben dit apparaat nu ca twee maanden, en alles wat werd beloofd is uitgekomen. Wat een krachtpatser is deze wasmachine, en fluisterstil bovendien.

Demi 15-04-2019

Mooie machine, grote trommel, senso fresch

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

Mooie machine om te zien, met touch screen, veel keuzemogelijkheden, oa gekozen vanwege de sensofresh. Sensofresh werkt goed, vooral spullen die je niet kunt of niet te vaak wilt wassen, kleding ruikt echt fris. Sommige programma's duren erg lang, maar kun je zelf verkorten. Grote trommel, dus kan veel was in, maar ook kleine hoeveelheden zijn geen probleem, trommel gaat niet slaan. Verder is de machine stil en energiezuinig. Geeft bij ieder programma aan hoeveel water en energie je gebruikt. Extra vlekkenprogramma, met de 16 meest voorkomende vlekken. Pas 1 vlekkenprogramma gebruikt, maar werkte wel. Kortom, tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• mooie machine
  • veel programma's

Joachim89 20-03-2019

Wasmachine deluxe!

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

Aantal maanden geleden gekocht. Vooral gekeken naar de functionaliteiten en omdat we veel huishoudelijke apparaten van Siemens hebben kwamen we uiteindelijk uit op deze. Mooi design , zeker belangrijk als de wasmachine wat meer in het zicht staat. Gebruiksvriendelijk menu. Alles makkelijk te vinden en aan te passen en lekker duidelijk. ( zeer belangrijk voor een man) Verder is de machine energielabel A+++, zuinig in waterverbruik en vooral lekker stil. Overall een machine die qua aanschaf wel wat kost, maar aan kwaliteit en werking meer dan waard.

Fineke 20-02-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

Nu twee weken en hij is praktisch en schoon, de bediening is werkelijk fenomenaal, alle programmas zijn naar je eigen voorkeur in te stellen. Alle complimenten hiervoor. Oh ja de wifi is voor ons een aangename toevoeging.

Anita 09-02-2019

Mooie gebruiksvriendelijke wasmachine.

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

Na lang wachten en twijfelen toch voor de siemens WM14U940EU gekozen. Tot nu toe nog geen moment van spijt van gehad. Programma's zijn duidelijk en makkelijk in te stellen. Het is wel raadzaam om in het begin het boekje erbij te gebruiken om de juiste programma's te kunnen kiezen, aangezien lang niet alle programma's voor 10 kg geschikt zijn. Programma's duren wel heel lang, zo is een eco programma meer dan zes uur! Maar aan de andere kant is de machine heerlijk stil zo dat je de machine met gemak 's avonds aan kan zetten, zelfs met het centrifugeren geruisloos.
Wat ik wel als een nadeel ervaar is dat er geen apart bakje voor vloeibaar wasmiddel bij zit, hier heb ik zelf wat voor aangeschaft.
Voor de rest prima machine, met een gemakkelijke app op de telefoon waarmee je ziet wanneer de machine klaar is.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Duidelijk display
  • Veel opties
  • Handige app voor op de telefoon/tablet

Minpunten

• Geen appart bakje voor vloeibaar wasmiddel
  • Eco programma duurt wel erg lang

Sybe 07-02-2019

Super wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

Ik heb deze wasmachine gekocht en ben hier erg blij mee.
Moest afscheid nemen van mijn oude beestje waar ik ruim 17 jaar plezier van heb gehad.
Dus uiteraard weer voor een Siemens gekozen.
De mooie blauwe ring op de deur,bediening via de app ........ronduit geweldig

Leon Parlevliet 08-01-2019

wat een mooie apparaten

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

Way een mooie apparaten, Onze wasmachine was stuk na 6 jaar (ander merk) en hebben advies gevraagd bij een expert (Stolk voorburg) wij wilde eerst een miele kopen en zij vertelden ons dat het kwalitatief niet veel van elkaar onder doet Siemens of Miele. We hebben de WM14U940EU en de en de droger WT47X940EU van Siemens gekocht. Wat een aanwinst super mooi vormgegeven en zo stil dat je ze bijna niet hoort. Super makkelijk in gebruik zeker met Home connect tijde een absolute aanrader echt zijn geld waard.

Pluspunten

• zeer zeer stil
  • mooi vormgegeven
  • makkelijk in gebruik
  • Home connect

Jorn van Deudekom 19-12-2018

Groot scherm duidelijke menustructuur, bedinginsvriendelijk

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

prijs kwaliteit verhouding is uitstekend, mogelijkheden die deze apparaten aankunnen, bediening gemak

Pluspunten

• bediening gemak
  • goed menustructuur
  • veel programmakeuze

Justin 18-12-2018

Zeer goede aankoop

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

Top of the line wasmachine van Siemens.

Goede bediening en kwalitatief hoogwaardig gebouwd! Erg handig ook dat de machine te bedienen is met Home Connect.

Het wasresultaat is aanmerkelijk beter dan vroeger en we zouden de machine dan ook aanraden!

Pluspunten

• Wasresultaat
  • Design en kwaliteit bouw
  • Home connect

Yolo 12-12-2018

Wauw wat een top apparaat

WauW!
Mooi apparaat kwa vormgeving, super veel slimme programma's en mogelijkheden voor eigen voorkeuren, heeeeeel erg stil, sensofresh om geurtjes te verwijderen zonder te wassen is een heerlijke extra, en ook nog connected en met de met de app te bedienen, heel makkelijk!
Jammer dat de maatvoering niet goed is vermeld in de documentatie -dieper- waardoor het apparaat bij ons niet goed past op de beoogde plek. Tip is dus -als maatvoering belangrijk is- in de winkel na te meten of de maten in de specs overeenkomen met de praktijk.

Pluspunten

• mooi apparaat, technisch hoogstaand
  • schone was
  • ' connected'
  • fluisterstil
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• was duurt iets langer dan vorige apparaat
  • maatvoering.....dieper dan in specs aangegeven

Karin Drenth 01-12-2018

Geweldige apparaten!

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

Altijd Miele gehad. Na zeer uitvoerige, eerlijke en open uitleg van Renaud Wormerveer de Siemens set aangeschaft. Absoluut geen spijt van switch naar Siemens. Geluidloos, innovatief, prachtige uitstraling, gebruiksvriendelijk, mogelijkheden all over, duurzaam enz enz. Zeer zeer tevreden!

Pluspunten

• zoals hierboven genoemd

Jo & Ja 15-10-2018

Siemens Avantgarde wasmachine en droger

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

Wisten niet dat wassen zo leuk kon zijn! Beide machines plaatje voor het oog. En je staat erbij, je kijkt er naar en je hoort hem niet als hij draait. En de Senso fresh is een welkome aanvulling!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Senso fresh
  • Vele programma's

Tox 09-10-2018

Zeer geavanceerde wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

Op aanraden van m'n beste vriendin deze machine besteld. Hij werd keurig op tijd geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak. Helaas bleek de eerste dag al gelijk dat mijn exemplaar defect was. Maar dat is werkelijk keurig opgelost en een week hater had ik een vervangende machine. Alle complimenten aan Doornenbal in Nijverdal en Siemens!
De bediening via touch screen is erg fancy. De mogelijkheid van de app op je telefoon is leuk, maar vooral een bijkomstigheid. De bediening is eenvoudig en de keuzes zijn helder en allemaal ook weer aan te passen. Ook is de machine heerlijk stil. Ik zal nog wel enkele opties gaan aanpassen, zoals de diverse verlichtingsopties, om onnodig stroom verbruik te vermijden.
Wat de machine helemaal top (een 10) zou maken is als je hem ook op een warmwater kraan (van bijv een zonneboiler) kunt aansluiten.

Pluspunten

• Moderne bediening
  • stil
  • programma's zeer zeer duidelijk en overzichtelijk

Minpunten

• geen warmwater aansluiting
  • qua omvang een grote machine

Esther 27-09-2018

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

Een gemakkelijke wasmachine. Duidelijke display en was programma's. De wasmachine maakt nauwelijks geluid en wast goed schoon.

Pluspunten

• Duidelijke display en was programma's
  • Schakelt vanzelf uit, dus energie besparend

Oscar 27-09-2018

1 prachtig 2 zeer stil 3 energie zuinig

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

Dat een wasmachine mooi kan zijn klinkt gek maar dit is prachtig!
Daarnaast krijgt hij vlekken uit kleding die er al jaren niet meer uit gingen.
Hij is energie zuinig en fluisterstil, beste koop van 2018!

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • mooi
  • groot vulgat

Minpunten

• lange programma`s

Rene 25-09-2018

Prachtig design bij hoog bedieningsgemak

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

Na altijd Miele wasmachines en wasdrogers te hebben gehad, ben ik gevallen voor de Avantgarde serie van Siemens. Beide machines zien er echt prachtig uit. Ook de bediening is simpel via de touchscreens en een mooie optie is Home Connect waarbij je de machines op afstand kunt monitoren via je telefoon. Wat echter wel opvalt is dat de programma's soms 30% tot 50% langer duren dan Miele.

Pluspunten

• Bediengemak
  • Laadvermogen (10 kg)

Minpunten

• Lange duur van programma's

Elmo 13-09-2018

Mooie wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14U940EU

De Siemens WM14U940EU is een érg mooie wasmachine. Wast goed, is vrij snel en ook stil. Verder is het apparaat mooi vormgegeven. Het licht in de trommel is ook heel handig! Minpunt is wel dat de wasmachine moet opstarten... Zolang het apparaat niet is opgestart kun je 'm ook niet openen. Verder moet je vrij hard drukken op het touchscreen (ja u leest het goed: Een touchscreen! Érg mooi, maar niet altijd even praktisch). En de prijs is aan de hoge kant.

Pluspunten

• Mooi

Minpunten

• Duur
  • Opstarttijd