Samsung WW80M760NOA

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80M760NOA op Kieskeurig.be.

8,9

Marian Leune 12-09-2020

Samsung wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Ik heb de wasmachine nu een maand. hij wast heerlijk schoon en fris. ik heb nog niet alle programma's gebruikt. wasmachine is zeer stil. wasmachine "weegt" de was en bepaald dan hoe lang het programma duurt. als de machine erg vol is kan de eigenlijke tijd veranderen in langere tijd. dit komt je wasgoed ten goede. ik ben tevreden. eind dit jaar zal ik nog een review geven. dan heb ik meerdere programma's getest.

Pluspunten

• zeer stil
  • wast schoon
  • verschillende programma,s
  • veranderen van temperatuur
  • vergeten was, deurtje

Minpunten

• erg zwaar

Anoniem 10-09-2020

Erg fijne en makkelijk te bedienen wasmachine.

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Zelfs als bijna 80 jarige is deze machine e bedienen verder is de machine erg stil. En de was wordt goed schoon.

Smilerd 07-09-2020

Maakt wassen leuk!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Prachtig vormgegeven apparaat, duidelijk scherm en zo fijn om via de smart things app te kunnen zien hoe het ervoor staat met de was. Het zelfreinigings programna is ook een uitkomst! Was komt nagenoeg droog uit machine.

Ben alleen nog aan het uitvogelen waarom ee machine niet de daadwerkelijke duur van het programma laat zien hij het instellen. Was van een uurtje kan zomaar 3 uur duren zonder waarschuwing vooraf.

Jaspie 06-09-2020

Super blij mee

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

De wasmachine staat nu al 2 weken, en al vele schone wasjes mee kunnen maken. Super stil, grote trommel en nog meer gadgets die er op zitten die het wassen makkelijk maar ook leuk maken. Helemaal blij mee.

Klein min puntje, vind ik zelf, dat de deur automatisch helemaal open gaat wanneer die open staat.

Ingrid 29-08-2020

Samsung wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Ik heb een Samsung WW80M760NOA gekocht, 8 kg kan in 1 keer. Wasmachine staat op zolder maar ik hoor hem niet draaien zo stil

Pluspunten

• 8 kilo wasgoed

Wytz90 27-08-2020

Mooie wasmachine, snel en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Afgelopen weekend is hij bij mij thuis bezorgd en heb er al meerdere wasjes meegedraaid. Ik merkte gelijk dat hij heel duidelijk en eenvoudig in gebruik is. Daarnaast vind ik het echt een mooie wasmachine en ben ik blij dat ik deze heb gekozen! Zeker een aanrader.

Arya 26-08-2020

Prima product!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Erg blij met mijn nieuwe wasmachine. De wascyclus is snel en de kwaliteit van de was is altijd erg goed. Ik hou ook erg van de Add Wash-functie, die ik gebruik voor kleding die ik ben vergeten aan te doen voordat het wassen begint. Zou het zeker aanbevelen.

• Addwash
  • Snel
  • Wast schoon
  • Grote opening

Ajinthan 22-08-2020
  • Product gekregen

Mooi product!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Ik heb deze wasmachine als cadeau gekregen bij mijn verhuizing. Een heel mooi apparaat. Erg stil tijdens het draaien en wast goed. Ik heb hiervoor ook al jaren een Samsung wasmachine gehad, en wederom mag ik de aankomende jaren doen met een nieuwe Samsung wasmachine.

Pluspunten

• AddWash is echt top!
  • Led lampje binnen de trommel

Catharina 16-08-2020

Snel en zuinig schone was

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Fijn met stoomfunctie en snel wasprogramma. Overzichtelijk scherm en bediening werkt met WiFi.
Mooie grote trommel met licht.
Iets toevoegen kan tijdens een programma.
Programma om de trommel te reinigen.
Nog niet lang in bezit maar nu al erg tevreden over

Pluspunten

• Snelle wasprogramma’s
  • Stoomfunctie

Anoniem 11-08-2020

nice and beautiful wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

We hebben de wasmachine vervangen door Samsung. Ze is geweldig. Het heeft veel opties en werkt erg goed. Ze heeft ons leven gemakkelijker gemaakt door te helpen onze kleren in de kortst mogelijke tijd schoon te houden. We zijn erg tevreden over de kwaliteit van Samsung.

Anoniem 11-08-2020

Dit is bedieningsgemak

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Do machine bij een plaatselijke dealer gekocht. Werd snel geleverd en geplaatst. Oude machine afgevoerd. Tijdens de eerste wasbeurt een paar keer gaan kijken of hij het wel deed, wat is hij stil. Wat opvalt is de bediening, je ziet in een oogopslag hoe je de machine moet instellen. Ook het koppelen op de App was zo gebeurd. Je merkt dat Samsung weet wat elektronica moet doen. We gaan jaren plezier hebben van deze machine

dannytje2903 09-08-2020

Zoo stil!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Kort geleden deze wasmachine gekocht van Samsung maar ik ben er nu al fan van. Hij is stil en veelzijdig. Wij gaan er vele jaren aan beleven van plezier! Niks slechts om op te merken!

Kay 02-08-2020

Superstille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Helemaal fan van deze wasmachine. Hij is ontzettend stil, heeft veel programma’s en de kleding blijft veel langer lekker ruiken dan bij mijn oude wasmachine. Daarnaast zien de wasmachine en droger er ook nog eens super mooi uit.

• Wast goed schoon

Clara 24-07-2020

Was machine?

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Heb me laten informeren door de verkoper in de winkel, helaas echter was ik te goedgelovig en te snel met de aankoop. Afvoerslang tekort, hoe is het mogelijk, wasmiddeldoseersysteem is lek en er ontbreekt een deel om poederwasmiddel zelf te doseren. De verkoper beloofde een 3 vakssysteem voor bont, witwas en wasverzachter. Deze machine echter heeft maar 2 vakjes. De machine trilt als een olifant met centrifugeren en de was is hard en ruikt niet fris ondanks gebruik van wasverzachter in het automatische systeem dat volgens mij niet werkt want ik ruik en voel niets! Enzovoorts enzovoorts. En daarvoor heb ik 1200 euro betaald!!!

GerdaC 20-07-2020

Geweldige addwash functie! En wat is hij stil!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Wauw. Qua looks mooie machine, en vooral de addwash functie (later toevoegen van wasgoed) is zooooo fijn! Hij is snel klaar en super stil! De geluidjes zijn leuk die hij maakt, maar ben wel benieuwd of dat ook uit kan. ;-) Dat zoek ik nog uit. En kan niet wachten de stoomfunctie te gebruiken! En heb de smartapp gedownload, moet de machine nog koppelen, maar wat een leuke snufjes! Tot dusver erg blij! Voornamelijk op het stille centrifugeren en geruisloos wassen. Ook centrifugeert hij zo goed, dat mijn was er relatief droog uitkomt. Fijn.
Mijn oude wasmachine heeft 8 jaar volgebracht (aeg), hoop dat deze nog iets langer meegaat.

Vascoprtw 20-07-2020

Helemaal tevreden

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Eenvoudig in gebruik , mooie vormgeving, energie zuinig en qua geluid bij max toeren ook prima, zou je bijna vergeten waar t omdraait, mooie schone was !!!!
kortom helemaal tevreden

Pjotr74 04-07-2020

Mooie wasmachine voor de familie

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Deze week wasmachine ontvangen en installeren ging gemakkelijk. Ook het verbinden van de wasmachine met de app ging vlekkeloos. Onze eerste ervaring met een Samsung wasmachine....en eerste indruk is erg goed. Duidelijk en overzichtelijke wasmachine met uitstekende resultaten en voldoen opties. Een aanrader dus.

Anoniem 02-07-2020

Prima aankoop!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Mooie wasmachine met veel mogelijkheden door alle verschillende programma's. Heerlijk stil en de was is perfect schoon.

Een goede betaalbare machine uit het topsegment 01-07-2020

Duidelijk menu en wast zoals het moet

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Het merk Samsung ken ik en het bevalt dus nu maar eens de wasautomaat ipv de duurdere merken die ik eerder kocht.

Pluspunten

• alle nodige opties
  • wast uitstekend

Minpunten

• niet tegengekomen

Anoniem82 01-06-2020

Geweldige wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOA

Geweldige wasmachine. Veel verschillende opties voor programma’s. Luxe uitstraling. Add wash ideaal. Het geluidsniveau tijdens centrifugeren is minimaal, bijna geluidloos. Fijn om met de app te bedienen, je kan hier verschillende wasprogramma’s al voorprogrammeren.
Enige minpunt is de melodie op het einde van een programma, deze duurt wel erg lang en is erg aanwezig. Het is een zuinige wasmachine, echter duren de wasprogramma’s wel wat langer dan dat wij gewend waren.