Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive op Kieskeurig.be.

S 21-07-2019

Fijn wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik een wasmachine wilde waar ik nog was aan kon toevoegen en een die super zuinig is. Dit kan super makkelijk en het wasmachine is ook snel in zijn programma's. Ook kan de deur meteen open nadat het programma is afgelopen, daar ergerde ik mij altijd aan bij mijn vorig wasmachine. Daarnaast kan je hem koppelen aan je telefoon, super handig!

Pluspunten

• Addwash
  • Snel in programma's
  • toevoegen aan je telefoon
  • energieverbruik
  • vele programma's

A. D. 11-11-2019

Het ziet er goed uit. Makkelijke bediening.

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

Aangekocht wegens individueel aangedreven motoren aan de trommel. Afhankelijk van de wassoort kan de trommel zelf draaien, of de achterkant van de trommel draait apart, of in combinatie. Tevens weegt de trommel hoeveel kg wasgoed je hebt en daarmee bepaald de machine hoe lande was mag draaien. Tevens is de machine erg stil.

• Makkelijke bediening
  • Zuinig
  • Via het kleine klepje kun je later was toevoegen
  • Stabiel, trilt niet bij het centrifugeren

Vincent 03-10-2019

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

Hele fijne wasmachine met o.a. korte programma's, stoomprogramma. Wast zeer goed schoon en is handig in bediening.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Wast snel en goed

VincentH1980 30-09-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

Ik heb deze wasmachine nu een maand en ik vind het een zeer goed product. Wast lekker snel en zeer goed. Ook de Ad-wash vind ik een uitkomst. Prima wasmachine met fijne functies en makkelijk in gebruik

mcw85 30-09-2019

Topmachine!

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

2 weken geleden hebben wij deze wasmachine gekocht en we hebben er nog geen seconde spijt van gehad. De machine is heel stil en is makkelijk in de bediening. De grote deur is ook heel handig. En had ik al gezegd dat ie muziek maakt als ie klaar is?

A3aan 14-09-2019

uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

Nu een maand deze wasmachine in gebruik. Wast uitstekend schoon, is zuinig in water- en stroomgebruik en met de Superspeed ook nog eens extra snel klaar.

moontjeT112 11-09-2019

Super!

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

Vorige maand ontzettend fijn geholpen door een verkoper bij Obbink in Winterswijk en de keuze was snel gemaakt. Daar is dit jaar ons vakantiegeld aan opgegaan en ik moet zeggen, geen enkele dag spijt van gehad;)

Anoniem 17-08-2019

Top wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

Ik in de wirwar van alle mooie beloften op wasmachinegebied uit gekomen op deze Samsung,geen spijt van
Doet wat hij belooft te doen

Leentje Lotje 08-08-2019

TOP Maar nog wel even wennen......

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

Na 21 jaar nu een nieuwe machine met veel andere mogelijkheden.
Dat is even wennen. Maar de was die nu gewassen is heeft een perfect resultaat.
De machine heeft een goede centrifuge. En van de uitgestelde start tijd wordt ik helemaal blij. De machine klaar zetten en in de “ dal tarief “ tijd wassen, dat scheelt een boel geld. En wie wil er nu niet besparen. Al met al ben ik heel blij met deze fijne was machine.

JG 02-08-2019

Mooi uiterlijk

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

Heb dit apparaat net gekocht vanwege de mogelijkheid om snel en zuinig te kunnen wassen. Erg mooi uiterlijk daarnaast ook.

Nderksen 30-07-2019

mooie luxe wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

Het is een mooie en luxe wasmachine. veel was opties. Handig is dat er een reiniging programma op zit.

Pluspunten

• licht in de trommel

koens 22-07-2019

superfijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

Blij deze machine gekocht te hebben ondanks relatief dure aanschafprijs.
Is erg stil en al een paar was toegevoegd ijdens het wassen via de klep
Handig om bericht te krijgen wanneer was klaar is.

Anoniem 16-07-2019

Geweldige, gebruiksvriendelijke, overzichtelijke m

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

Ik heb deze machine pas gekocht, maar zeer tevreden.
Geruisloos, groot duidelijk display.
Strakke moderne uitstraling.
Lust voor t oog, en voor t werk

Anoniem 30-06-2019

wasmachine toppertje

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

Tot nu ben ik zeer tevreden over mijn nieuwe wasmachine van Samsung.ik zou deze zeker aanraden voor iedereen die ik ken. En andere personen

Robinson Escudero 13-06-2019

Goed uitzien

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

SAMSUNG QUICKDRIVE EN TOP MACHINE, ELEGANT MODEL MET VERLICHTING EN ZUINIGHEID. GENOEG CAPACITIET EN HYGIENISCH STOMEN.

Pluspunten

• ZUINIG
  • KORTPROGRAMMA

Wilma 11-06-2019

Super fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

Wat een fijne wasmachine!
Wast heel schoon en is heel stil ook met 1600 toeren. De stoomfunctie is perfect en de grote trommel ideaal.
Ook de addwash is een uitkomst en werkt perfect

• Wast schoon
  • Stoomfunctie

jet c 06-06-2019

top wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

Na 25 jaar een Miele nu over op de Samsung machine, wat een topper, erg stil en makkelijk te bedienen, voor in mijn praktijk een ideale machine want je kunt naderhand nog bijv een kleine handdoek toevoegen.
Machine is in te stellen zodat hij in de ochtend begint en eindigt op een tijd die mij uitkomt, ook via je telefoon te bedienen

Cildavil 05-06-2019

Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

wij hebben gekozen voor deze wasmachine omdat je deze voor 100 dagen op proef en de zuinigheid van het apparaat.

Anoniem 29-05-2019

wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

Top goede prijs en prachtige wasmachine zeker zou ik deze aanraden aan andere mensen vriend en familie.

Johan 24-05-2019

Ruime, stille en snelle wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW9BM760NOM/EN QuickDrive

Onze wasmachine (Whirlpool 6KG) van 10 jaar oud begon toch wat kuren te krijgen, en omdat we er sinds kort een kleine bij hebben, werd het tijd voor een nieuwe! Omdat we nu toch wat hogere eisen stellen aan een wasmachine, kom je eigenlijk toch wat in een prijziger segment terecht (eerder stond de wasmachine 2x per week te draaien, nu elke dag), daarom vinden we het belangrijk dat de investering die wij doen wel goed is. Na veel zoeken en ook kijken op sites als de consumentenbond, waarbij van de top10 wasmachines er 9 van Miele zijn, toch maar ook op andere sites vergeleken en in winkels om advies gevraagd.
Eigenlijk zijn er een paar zaken (voor ons) belangrijk:
- Stil
- Grote capaciteit (minimaal 8KG met oog op de toekomst)
- Energiezuinig, een pre, niet per definitie de doorslagfactor
- Smart Control (leuk, maar niet noodzakelijk, zeker niet een doorslagfactor)
- Snel (Hoe zuiniger de wasmachine, hoe trager hij is.,...)
- Kwaliteit

En eigenlijk hoort de laatste bovenaan. Hoewel we vanuit onze kennissenkring niet hele goede terugkoppeling kregen over Samsung Wasmachines waren we toch wat huiverig. Miele vonden we echt te prijzig (vergelijkbare modellen tussen 1300 ~ 1600 euro), AEG had een uitlopende serie en degene die we wilden was slecht leverbaar (+weinig informatie op de site), hoewel we toch pro-AEG waren, hebben wij ons toch laten overtuigen door de wasmachine van Samsung gezien de 7 jaar garantie die ze geven, dat gaf ons door doorslaggevende factor
Uiteindelijk is het een 9KG machine geworden.

Onze ervaringen tot nu toe zijn dat de was er schoon uitkomt, in verhouding tot de oude machine hij echt heel erg stil is, centrifugeren hoor je uiteraard, maar dit is geen vervelend geluid. De was komt er relatief droog uit en is schoon.
Ik vergelijk het nu met de oude Whirlpool van 10 jaar oud die destijds 399,- was, dus een beetje appels met peren vergelijken. Die machine heeft het gewoon goed gedaan!

De machine is echt heel eenvoudig te bedienen en de grote deur is een uitkomst, geen gehannes met veel was erin proppen.

Hoewel we de machine nu een week hebben is het misschien nog wat te vroeg om iets te roepen over de lange termijn, maar tot nu toe super tevreden.
Waarom een 8 als waardering en niet een 9 of een 10, wel dit heeft te maken met dat we nog maar 7 wasjes hebben gedraaid en ik wel objectief wil blijven. Hoewel we erg enthousiast zijn over het product wil ik toch eerst zien dat hij zich waarmaakt. Dus tot nu toe een dikke 8 en over een jaar wellicht een 9 als hij zo doorgaat. Ook gezien de verhalen om ons heen over Samsung wasmachines niet top waren, zijn we wat voorzichtig, eerst zien dan geloven!

Ik zou in ieder geval gezien de afgelopen week ervaringen het product absoluut aanbevelen!

• Grote capaciteit
  • Smart Control
  • Zuinig
  • Snel

Minpunten

• Nog niet gevonden