Samsung WD80J6A00AW

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WD80J6A00AW op Kieskeurig.be.

sander 17-05-2019

lekker stil

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

na veel zoeken toch bij deze was droog combi gekomen omdat hij stil is en energie zuinig voor de specs. Kwa geluid klopt dat zeker je hoort hem echt niet

Pluspunten

• stil
  • grotedeur
  • heel simpel
  • geeft onderhoud zelf aan

Minpunten

• ???? geen idee nog

Christel1206 15-11-2018

Mooie machine

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

Ik heb deze machine vorige maand gekocht en inmiddels enkele keren gebruikt. Hij wast goed en ook drogen doet hij als de beste. Een fijne machine voor als je klein behuisd bent en geen ruimte hebt voor een aparte was en droogmachine.

Wilco 16-11-2019

MOOI PRODUCT

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

De machine doet wat wordt belooft. s'morgens nieuwe was aan en na me werk er weer droog / schoon uit. Dit alles mogelijk doordat de programma's aan elkaar te koppelen zijn bij het instellen.

Pluspunten

• het koppelen van programma's
  • stil

Anoniem 17-06-2019

Maakt blije geluiden

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

Mooie compacte machine, oogt mooi in onze overloop. We wilde een was droomcombinatie die ook nog een beetje uitzag. Goed wast en goed droogt.
Beide zijn perfect!
Wel in gedachten houden dat je de was wel even verdeeld, niet in een keer alles willen drogen.

SJERREL 16-06-2019

SUPER TEVREDE

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

NA EERST EEN ANDERE WASMACHINE GEKOCHT TE HEBBEN NIET TE VREDE TOCH DEZE SAMSUNG AANGESCHAFT DE PRIJS KWALITEITS VERHOUDING IS HEEL GOED.
HIJ SPAART ONS ENORM WAT RUIMTE OMDAT DIT EEN DROOGER EN WASMACHINE IN 1 IS. HET GELUID GEWOON SOMS FF CHECKEN OF DIE AAN STAAT ZO STIL VERGELEKEN MET ONZE OUDE WASMACHINE. DAT WAS OOK EEN SAMSUNG EN DAAR HEB IK ZO 12 JAAR PLEZIER VAN GEHAD ;-) DUS WE HOPEN DAT MET DEZE OOK TE KUNNEN. DAARBIJ VIND IK FIJN DAT JE VERSCHILLENDE KEUZE HEBT IN DROOG OPTIES EN OOK KORTE PROGRAMMA VAN HET WASSEN SOMS IS HET GEWOON EVEN OPFRISSEN. IK GA WERKEN EN ALS IK THUIS KOM ZIJN MN HANDOEKEN GEWASSEN EN GEDROOGD WAT WIL JE NOG MEER METEEN OPVOUWEN EN OPBERGEN MET EEN GROOT GEZIN IS DIT ECHT EEN PLUS PUNT. HIJ STAAT ELKE DAG AAN. ;-) ECHT EEN AANRADER ZEKER VOOR GROTE GEZINNEN MET VEEL HANDDOEKEN WAS EN BEDDENGOED. KLEDING DROOG IK ZELF ALTIJD OP EEN DROOGREKJE...

Hekkelman 12-06-2019

Erg fijne machine

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

Erg fijne was-droog combinatie. Droogt goed.
Verschillende programma's. Zowel combinatie van wassen en drogen als van alleen wassen of alleen drogen.

sjan 12-06-2019

topmachine

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

Ik gebruik de machine nu 2 weken en ben helemaal om....
het wassen en drogen gaat prima....super wasmachine ik ben tevreden.

Alice 10-06-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

Prima apparaat met een leuk deuntje, je wordt gewoon vrolijk als je weer mag wassen! Wel lange programma’s, maar bij geen ruimte voor 2 apparaten een goede combi.

rob alsemgeest 28-05-2019

TOPWASMACHINE

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

Het is een mooi en stil apparaat, gekocht omdat ik in een tweekamerappartement woon.
Het is een stille machine die doet wat hij moet doen en zo hoort het ook.
Samsung bedankt

Annie Hukema 20-05-2019

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

Het is een was-droogcombinatie met een leuk vormgegeven deur. Hij is heel stil tijdens wassen en drogen. Veel keuze mogelijkheden. Programma om je kleren even op te frissen ook ideaal

Pluspunten

• vormgeving
  • geluidsniveau
  • gebruiksgemak
  • keuzemogelijkheden

Gies 17-05-2019

Wast prima

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

Overzichtelijk. De was droogcombinatie is prima. Weinig ruimte. Stil. Mooi design. Grote laaddeur. En vooral energiezuinig

Pluspunten

• Wast goed
  • Energie zuinig
  • Grote Laaddeur

Joke 16-05-2019

Programma keuze zeer beperkt

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

Apparaat valt om meerdere redenen heel erg tegen. Maakt heel veel herrie met centrifugeren, snap niet dat mensen schrijven dat ie zo stil is.
Beperkte mogelijkheid 60 GR. was., programma's duren erg lang, klein 60 gr wasje niet mogelijk.

Minpunten

• Geen kort programma op 60 GR. mogelijk
  • Maakt heel veel herrie met centrifugeren
  • Na droger volgende was met heel veel pluizen
  • Veel programma's langdurig
  • Valt heel erg tegen

Bellex 30-04-2019

Fijne machine!

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

Hele fijne machine, wast en droogt erg goed. Uitgebreid scala aan programma's, muziekje bij klaar is leuk!

Pluspunten

• Goede functies
  • Uitgebreid functiepakket

Minpunten

• Wasprogramma zonder drogen is erg lang

Anoniem 27-04-2019

Futuristische machine maakt je was weer schoon

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

Ik heb eerder deze week de EcoBubble™ was-droogcombinatie 8kg WD80J6A00AW aangeschaft na alle lovende recensies online. Ik ben vooralsnog reuze tevreden over het gebruikersgemak (al ontkom je niet aan het lezen van de handleiding ;) en alle toeters en bellen en programma's van deze machine die je was weer heerlijk schoon en droog maakt !! Na een weekje al helemaal blij met mijn aankoop, wat mij betreft een echte aanrader.

Jan peter 24-04-2019

Super.

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

Super mooi product. Na het inwerken gelijk een was gedraaid en het was/ is een genot. Zelfs als de wasmachine op volle snelheid tekeer gaat kunnen we rustig gesprekken voeren en de was kwam er super schoon en droog uit.
Echte aanrader

Pluspunten

• Geluid
  • Schoon en droog

Minpunten

• Geen minpunten

Karin 24-04-2019

Fijn alles in 1 apparaat

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

Het is even puzzelen hoe je hem het meest effecient kan gebruiken maar wat een top apparaat.
Bij katoen wassen en drogen duurt het programma ontzettend lang maar als je het droogniveau aanpast van kastdroog naar een tijd (ik had 2 uurtjes drogen) kan je de duur aanzienlijk verkorten en is je was kurkdroog.

Pluspunten

• De extra opties
  • 1 apparaat voor wassen en drogen
  • Wast en droogt goed

Anoniem 10-03-2019

Geweldig!

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

Jarenlang gezocht naar de ultieme was&droog combinatie. Nu eindelijk gevonden. Was geweldig, droogt super en is super stil! Thanks, Samsung!

Edseline 08-03-2019

Een aanrader!

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

Wat een geweldig apparaat. Op advies van mijn dochters gekocht, die ook een Samung automaat hebben. Wast en droogt heel goed!

Anoniem 06-03-2019

Wast beter dan mijn grootmoeder

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

Deze was-droogcombinatie is beter dan elke huisvrouw. Het ding doet zijn werk! Natter dan nat, droger dan droog, het is echt een heel betoog! Hier raak je niet aan bekocht, het is een topper! Jammer dat hij geen stoom kan afblazen...

RickvW 02-03-2019

Goede was-droog combinatie

Geschreven voor: Samsung WD80J6A00AW

Machine inmiddels al een aantal keer gebruikt. Veel mogelijkheden aan wasprogramma's en handig dat de machine een combinatiemachine is, waardoor deze ook kan drogen. Het nadeel van de droogfunctie is dat er stof in de rubberen binnenrand blijft zitten. Zorg ervoor dat je dit weghaalt voor je een nieuwe was draait. Leuk "muziekje" als het was/droog programma klaar is en een mooi design.